Seisokki saunassa

  • Viestiketjun aloittaja Tyttis89
  • Ensimmäinen viesti
aamusaunaan kesäyössä
Kapakkaillan jälkeen huhuilimme kyytä kotiin. Ystävättäreni huomasi entisen miesystävän joka sitten lupasi viedä meidät mutta ensin menisimme kesämökille saunomaan. Laitoimme kiukaaseen puita ja odotellessa siemailimme siideriä. Ystävätär sanoi että kokeilee onko työkaveri vielä kapakan edessä odottamassa taksia, niinpä meni soittamaan. Minä lähdin saunan puolelle myös mies tuli perässäni. Laskin suihusta vettä paljaille varpailleni jolloin mies tarrautui minuun, suuteli niskaani, veti minihametta ylös ja työnsi kalun takaapäin minuun. Aloitti villin panon joka ei kestänyt kovinkaan kauan kun hän jo laski sisälleni. Huohotimme hetken vielä sisäkkäin. Menimme pukuhuoneeseen riisuidumme ja saunomaan. Ystävätär tuli myös saunaan ja sanoi että te olettekin jo valmiina. Todellakin olimme valmiina. Saunan jäkeen päätimme jäädä yöksi mökille ja menimme kolmistaan samaan sänkyyn nukkumaan. Sängyssä mies nai vielä ystävärtäni. Heidän tuhina kiihoitti minua niin kovasti että samalla masturboin laueten. Heräsimme linnun lauluun kesäaamuun.
 
rohkea rokan syö
Muistan kun ensi kerran menin saunaan erään tutun naisen kanssa. Hän sanoi minulle suoraan, että mielellään olisi ottanut vastaan kun muna on pystyssä kaverilla. Ei rohjennut sanoa vaikka muita ei ollutkaan läsnä, että mitä hän todellisuudessa ajatteli näystä joka näkyi ja tuntui. Muut kerrat olivat kuin mitään ikinä ei olisi ollutkaan! Mielenkiintoinen ja samalla kiusallinen kokemus. Ensimmäisellä kerralla tuntui puoliksi normaalilta ja puoliksi ujolta mutta jos oli kokeilla niin oli mentävä, että toistekkin pääsisi ja niinkuin pääsikin arkailematta seuraavilla kerroilla.
 
"seisoja"
Minulla on aina ollut seisokki herkässä esimerkiksi opiskeluaikoina juhlisessa, kun menimme kimppasaunaan niin heti naisen nähtyäni oli tykytystä alapäässä. Siitä tuli oikein yleinen vitsi tyttöjen kesken, kiusoitella minua.
Nuorempana Saksassa ollessani työmatkalla kävin paikallisella punttisalilla ja sen jälkeen menin saunaan tietämättä sen olevan kummallekkin sukupuolelle (saksassa saunotaan alasti) ja siellä oli kaksi tyttöä höpöttämässä ylä ja keskilauteilla, toinen makaamassa ja toinen seinää vasten istumassa. tulin ovesta sisään ja huomasin, että ei ollut oikein mahkuja peruuttaa ja istuin tyttöjen väliin ylälauteille. Moikkaamisen jälkeen toinen kysyi mistä olin kotoisin ja oikein innostuivat, kun kuulivat suomalaisuudestani. siinä kyselyjen lomassa en voinnut olla tuijottamatta tyttöjen haaraväliin, joista toinen oli metrin etäisyydellä. Vielä, kun tyttöjen pimpit oli ajeltu alaosasta paljaaksi, joka oli silloin suomessa harvinaista. Siitä lähti minulle tuskaisen hävettävä tilanne, kun mulkku lähti kovettuun ja pyrkimään jalkojen välistä näkyviin. Tytöt jutteli välillä englanniksi minun kanssa ja toisilleen saksaksi ilmeisesti huomattuaan tilanteen ja
rupesiva mukamas venyttelemään liiotellen pimpin näyttämistä. Itsellä oli tuskainen tilanne, kun en oikein voinnut lähteä ja ei ollut tytöilläkään kiire. Toinen alempana istuva häpeämättä katseli minua hymyillen ja sanoi, että ei sinulla ole mitään hävettävää... ja minua hävetti. Sitten onneksi he lähtivät pesulle tervehtien ja tirskahdellen ja pääsin piinastani. Ei liittynyt tähän seksiä, kuin minulle visuaalisesti ja siitä jäi kivä muisto sen sijaan nolouden tunne oli tilanteessa suuri.
 
iskäkohta40
Minulla on aina ollut seisokki herkässä esimerkiksi opiskeluaikoina juhlisessa, kun menimme kimppasaunaan niin heti naisen nähtyäni oli tykytystä alapäässä. Siitä tuli oikein yleinen vitsi tyttöjen kesken, kiusoitella minua.
Nuorempana Saksassa ollessani työmatkalla kävin paikallisella punttisalilla ja sen jälkeen menin saunaan tietämättä sen olevan kummallekkin sukupuolelle (saksassa saunotaan alasti) ja siellä oli kaksi tyttöä höpöttämässä ylä ja keskilauteilla, toinen makaamassa ja toinen seinää vasten istumassa. tulin ovesta sisään ja huomasin, että ei ollut oikein mahkuja peruuttaa ja istuin tyttöjen väliin ylälauteille. Moikkaamisen jälkeen toinen kysyi mistä olin kotoisin ja oikein innostuivat, kun kuulivat suomalaisuudestani. siinä kyselyjen lomassa en voinnut olla tuijottamatta tyttöjen haaraväliin, joista toinen oli metrin etäisyydellä. Vielä, kun tyttöjen pimpit oli ajeltu alaosasta paljaaksi, joka oli silloin suomessa harvinaista. Siitä lähti minulle tuskaisen hävettävä tilanne, kun mulkku lähti kovettuun ja pyrkimään jalkojen välistä näkyviin. Tytöt jutteli välillä englanniksi minun kanssa ja toisilleen saksaksi ilmeisesti huomattuaan tilanteen ja
rupesiva mukamas venyttelemään liiotellen pimpin näyttämistä. Itsellä oli tuskainen tilanne, kun en oikein voinnut lähteä ja ei ollut tytöilläkään kiire. Toinen alempana istuva häpeämättä katseli minua hymyillen ja sanoi, että ei sinulla ole mitään hävettävää... ja minua hävetti. Sitten onneksi he lähtivät pesulle tervehtien ja tirskahdellen ja pääsin piinastani. Ei liittynyt tähän seksiä, kuin minulle visuaalisesti ja siitä jäi kivä muisto sen sijaan nolouden tunne oli tilanteessa suuri.
hieno juttu. toisilla on ihania kokemuksia. kertokaapa naiset mitä ootte miehille tehneet saunoissa.
 
Viimeksi muokattu:
Sepetius
Tää nyt ei ehkä ihan tälle palstalle kuulu, mutta en parempaakaan paikkaa keksinyt.

Olin saunomassa poikaystäväni kanssa ja hänen kalunsa alkoi seistä. Ei tuntunut poikaystävääni tilanne mitenkään häiritsevän, ei ainakaan mitenkään yrittänyt peitellä tilannetta. Onko yleistä, että miehellä alkaa seisomaan saunassa? Ja kannattaako olla niinkuin ei olisi huomannut koko asiaa?
Ei mitään hätää, Minä olen usein äitini, vaimoni, anopin tai jonkun muun kanssa saunassa, ja minulla alkaa aika usein seisomaan, yksi syy mun seisokkiin on varmasti se että ihmiset sanovat toisilleen, meneekö 1 tai 2 minuuttia kun pojalla seisoo taas. Ei mitään väliä minkä ikäinen olen silloin. Muistaakseni olin 10 vuotias ensimmäisellä kerrallani, Ja nytten olen hyvän matkaa yli 50 vuotias. Ja mulla seisoo melkein joka kerta.
 
Viimeksi muokattu:
Sepetius
Oliko mamma vielä lämmin vai jo kylmennyt?[/ Melkein saman lainen kokemus myöskin mullakin, Olin naisten kanssa saunassa, mukana oli myöskin äitini, ja hänen sisko sekä joku 60-70 vuotias muija, Minä olin silloin 14-15 vuotias poika, ( kultainen 70 luvulla). Vanha muija sanoi mulle että täti pesee pojan, en kerinnyt laittaa vastaan kun oli mussa kiinni, ja rupesi pesemään mun muniani heti, äitini ja hänen siskonsa vain nauroivat minulle kun yritin pistää hanttiin sille, se muija sanoi tulkaas tytöt pitämään kiinni pojasta niin pääsen pesemään sen munat, Ja tytöt tulivat pitivät tiukasti kiinni mun käsistäni, Ja mä laukesin ainaskin 4 tai 5 kertaan sille muijalle. Illalla se yritti monta kertaa viedä mut muualle että sais runkata tai naida minua, Ainoa keino päästä eroon siintä kiimapillusta oli että menin sen ukkonsa luokse( jota se vihas). Ja rupesin veljeilemään sen kanssa, Ukko vei minut monta kertaan saunan puolelle ja riisui minut sekä pesi munani, se sanoi että on ihme että ei seiso noin isolla pojalla vieläkään. (en sanonut sille että sen vaimo on tyhjentänyt minut).
 
Viimeksi muokattu:
maalaispoika
Tämä tapahtui maalla kolmisenkymmentä vuotta sitten. Asuimme maalla pienessä kylässä.
Kaikki tunsivat toisensa, maapuriapukaan ei ollut vierasta siihen aikaan.Lähimpänä naa-
purina oli melko iso karjatila. Taloa piti leskiemäntä, siinä nelikymppinen komeavartaloinen
nainen. Hänellä oli kaksi lähimain ikäistäni tyttöä . Tila oli emännän kotitila. Lisäksi siinä
asui emännän setä. Emännällä oli äitini kanssa jonkinlainen avunantosopimus. Kerran sitten
emäntä soittaa meille. Meillä ei ollut muita kuin minä yksin kotona. Vastasin puhelimeen,
emäntä oli vähän hengästynyt. Meillä lehmä poikii ,olen aivan yksin. Minä vastasin että niin
olen minäkin, mutta voinhan minä tulla apuun. Menin äkkiä talon navettaan, kyllä apu olikin
tarpeen, vasikka tuli maailmaan. Emäntä sanoi laittavansa saunan lämpiämään. Sauna olikin
navettarakennuksessa. Ennen saunaan lähtöä vielä joimme kahvit. Olin aina joskus ihaillen
katsellut emäntää milloin missäkin, viimeksi kaupassa edellisenä päivänä. Minulla oli silloin
ikää 18 vuotta. Oli vähän jännittynyt olo kun menimme saunaan, mutta lähdin kuitenkin.
Kun istuimme lauteilla vierekkäin niin minullahan alkoi seisomaan. Emäntä vaan sanoi
sen kuuluvan asiaan. Alastoman naisen läheisyys tietenkin vaikutti. Hän halusi vielä pestä
minut. Voi poju, kun hänellä haluttaisi saada sinua , vaan en voi kun ei ole ehkäisyä , on
juuri sellainen aika ettei uskalleta. Sinä kuitenkin haluaisit laskea sisään. Mutta vielä se joskus
onnistuu , ja onnistuihan se montakin kertaa sinä kesänä.
 
Sepetius
Ei mitään hätää, Minä olen usein äitini, vaimoni, anopin tai jonkun muun kanssa saunassa, ja minulla alkaa aika usein seisomaan, yksi syy mun seisokkiin on varmasti se että ihmiset sanovat toisilleen, meneekö 1 tai 2 minuuttia kun pojalla seisoo taas. Ei mitään väliä minkä ikäinen olen silloin. Muistaakseni olin 10 vuotias ensimmäisellä kerrallani, Ja nytten olen hyvän matkaa yli 50 vuotias. Ja mulla seisoo melkein joka kerta.
Minä tykkään siintä että muut katsovat kun pojalla seisoo mela. Ja aina yritän saada jonkun runkkaamaan minua, Minä tykkään kun minua runkataan, Ei mitään väliä kuka runkkaa, Pää asija on että runkkaavat minua.
 
Sepetius
Muistan kun ensi kerran menin saunaan erään tutun naisen kanssa. Hän sanoi minulle suoraan, että mielellään olisi ottanut vastaan kun muna on pystyssä kaverilla. Ei rohjennut sanoa vaikka muita ei ollutkaan läsnä, että mitä hän todellisuudessa ajatteli näystä joka näkyi ja tuntui. Muut kerrat olivat kuin mitään ikinä ei olisi ollutkaan! Mielenkiintoinen ja samalla kiusallinen kokemus. Ensimmäisellä kerralla tuntui puoliksi normaalilta ja puoliksi ujolta mutta jos oli kokeilla niin oli mentävä, että toistekkin pääsisi ja niinkuin pääsikin arkailematta seuraavilla kerroilla.
Sama mullakin, Jos haluat pillua sinun on vain pakko mennä toisten mukaan ja antaa jokaisen runkata sinua. Ja jos käy SÄKÄ pillua irtoaa.
 
Viimeksi muokattu:
Saksan sauna
Mulla nyt ei suoranaisesti saunaan, mutta saunatiloihin liittyvä seisokki tapahtui saksassa kymmenkunta vuotta sitten.
Seurustelin silloin rikkaan sakemannitytön kanssa (nain persaukisen suomalaisen myöhemmin), joka asusti eteläsaksassa. Heidän perheellä oli ns kesämökki/talo garmich partenkierchenissä, jossa olivat usein hiihtokaudella.
Olin siellä mukana ja kyselin mäessä saunamahdollisuutta päivän päätteeksi. Siitä otettiin selvää ja sieltä löytyi uimahallin yhteydestä saunomisalua, jossa oli lukuisia saunoja. Sinne mentiin ja ylläri silloin oli alasti saunominen yleisessä saunassa.
Siinä kierrettiin eri saunoja ja yritin olla vilkuilematta naisia, ettei rupeisi verta pakkaamaan väärään paikkaaan väärään aikaan jaa rupeskin sitten relaan hiljallen, että ei ollut hirvää ongelmaa. Ulkona katolla oli iso allas, johon Gise halusi mennä ja sinnehän mentiin. Altaassa muut pariskunnat olivat huvin intiimisti keskustelemassa ja Gisekin tuli syliini hajareisn kasvotusten. siitä sitten oltuani ja tunnettuani pimpin lähellä rupesi ottamaan eteen ja sitä en saannut rauhoittumaan lainkaan samalla tyttöni härnäsi minua liukumalla hitaasti reisiäni pitkin, tajuttuaan ongelmani. Tässä olin yli puoli tuntia, ennen kun oli taas löyöyn aika. Siitä sitten koitin muiden läsnollessa kiiruhtaa hakemaan pyyhkeeni ja siitä saunaan kulli tanassa ja häpeän tunne oli hirveä, mutta tuotin monelle hilpeyttä.
 
Juutuota
tapahtui viime kesänä maalla.
olimme tulleet uuden vaimokkeeni 20v.tyttönsä kanssa maalle etukäteen.
Vaimokkeeni tulisi myöhemmin ja olimme sopineet,että siivoamme mökin ja lämmitämme saunan, ennen hänen tuloaan.
olin lämmittämässä saunaa ja olin pelkissä sortseissa kun sisään tuli ihana, vaaleatukkainen, Johanna bikineissään, kysymään,onko hänen äitinsä jo tullut.Vastasin,että, parin tunnin päästä tulee bussi.
O.K, sanoi Jonna ja oli jo lähdössä pois,kun hän käännähti ja kysyi, voisiko hän jo saunoa.Sanoin, tottakai, otetaan vaan koelöylyt,tietenkin uikkarit päällä.Juttelimme niitä,näitä,kunnes Jonna kysyi,voisinko pestä hänen selkänsä.Tietty,vastasin.Siirryimme pesuhuoneeseen ja saippuoin pehmeän sienen ja ryhdyin hommiin. Johanna seisoi ensin selkä suorana ja minä pesin,tietenkin ilman mitään taka-ajatuksia.Vahingossa osuin bikinien solmukohtaan ja bikinien yläosa tippui lattialle.Jonna naurahti vain ja sanoi, jatka, tuntuu hyvältä.samalla hetkellä kaluni ponnahti täyteen juhlakuntoon löysissä shortseissa ja siirryin hieman eteenpäin kohti Jonnaa.Kaluni osui Jonnan pakaroihin,ensin vahingossa ja sitten jo tahallaan.Jonna huomasi asian,mutta ei sanonut mitään,pyysi vain minua jatkamaan.Hieroin sienellä hänen selkäänsä ja vedin housuni pois jaloistani.Johanna kumartui penkille etukumaraan ja olin jo valmiina tulemaan.Vatkasin kaluani tytön haaraväliin,Jonna sanoi,älä vaan lopeta! Pujotin hänen pienet bikininsä lattialle ja työnsin turpean kaluni hänen tiukkaan,märkään pilluunsa.Aloin naimaan häntä todenteolla,tyttö uikutti,onpa sulla iso kalu,anna Jonnalla kunnolla kyrpää.Tunsin, että nyt tulee,vedin kaluni pois Johannan pillusta,Jonna kääntyi, otti kaluni huuliensa väliin,imi,imi ja imi.Sitten tulin,eka satsi lähti suoraan hänen pitkille vaaleille hiuksille, sitten otsalle, suuhun,kaikkialle ja myös pienille rinnoille.Jonna oli aivan kiimoissaan ja sai myös orkun.Lopuksi hän sanoi,ettei ole koskaan ottanut keltään suihin ja saanut suihkua,siis spermasuihkua.Kiitos, ihanaa, lähdetään uimaan.Siinä se.
Aika helvetin mahtava tarina ku Johanna muuttu Jonnaksi sen lopussa..?
 
Viimeksi muokattu:
jokke
Joskus kiusallisia noi seisokit saunassa. Oltiin taannoin vaimon siskon luona iltaa viettämässä ja muu porukka lähti käymään baarissa, minä jäin vaimon siskon kanssa heille ja mentiin saunaan. Hetihän se alkoi tekeen mieli kun näin hänet alasti, häpykumpu oli semmonen "iso" niin kuin olis turvoksissa, rinnat suunnilleen samanlaiset kun vaimolla mutta nännit hieman isommat ja mukavasti nöpöllään. Käytiin huililla mutta ei se seisokki sillä lakannut. Nolottihan se kyrpä pystyssä istua lauteilla mutta kiihottuneena en yrittänyt edes sitä peitellä vaan katselin häntä himoiten. Hän meni suihkuun, näkymät oli saunasta hyvät kun suihku oli just saunanlasioven kohdalla, katselin kun hän peseytyi. Niinhän siinä kävi että oli pakko runkata, huomasin että hän katsoi välillä saunaan kun runkkasin ja juuri kun hän sammutti suihkun niin laukesin. Ilta jatkui ja muutkin tuli takasin, ilta vaihtui yöhön eikä meitä ollut hereillä enää kun heidän naapurin rouva, minä ja vaimon sisko jonka kanssa mentiin terassille savuille. Hän siellä sit sanoikin että oli huomannut kun runkkasin ja että olisit tullut suihkuun niin hän olis voinu runkata mua. No siitähän minä innostuin ja kysyin että ihan oikeestikko, niin sanoi että joo kun oli kiihottunut kun näki mun seisokin. Sisällä istuttiin hetki ja naapuri poistui joten oltiin kaksin hereillä. Minä sit aloin kehumaan hänen muotoja ja sanoin että en oo kellään nähny niin upeeta häpyä. Hän suuteli mua ja kiitti, laitoin käden hänen rinnallen ja aloin puristella. Hän sanoi että tekis mieli nussia mutta että ei me voida sitä tehdä, kumminkin antoi hyväillä rintoja ja sitten työnsin käden mekon alle alkaen hyväileen sen pillua joka oli jo märkä. Aikani kun sormetin häntä asetuin pilvilleen lattialle ja aloin nuolemaan sen pillua ja klittaa. Hän voihki ja sanoi että älä vaan lopeta, kohta hän saikin orkun ja sanoi että nyt mennään nukkuun. Minä kulli kovano että ihan tosi, etkö meinaa mulle mitään tehdä. Hyväilin häntä ja pyysin että ei mennä vielä. Hän meni sitten oilvilleen eteeni kun istuin sohvalle, otti kyrvän suuhun ja sitte yllätyksekseni nousi päälleni. Minä puristelin hänen rintoja kun hän ratsasti sylissäni, sitten sain orkun mutta hän jatkoi hetken ratsastamista nousi sitten pois ja sanoi että nuole sitä. Minä nuolin ja sormetin pillua josta valui mun omaa spermaa. Onneks ei kauaa tarvinnu tuota tehdä kun hän sai orkun.
 
vieras
Mulla seisoo usein saunassa eikä siinä mitään mutta nuorena sattui vähän nolompi homma. Olin serkkupojan kans saunassa ja sen äiti tuli myös saunaan koska oli kiire pesulle kun oli lähdössä tansseihin. Serkku sano et menee huilille kun sen äiti tuli. Minä jäin saunaan kun en kehdannut enää nousta lauteilta kun alko heti seisoon kun sen äiti tuli saunaan. Siinä istuttiin lauteilla ja huomasin että se katseli mun seisovaa kyrpää niin kiihotyin vaan enemmän. Tunsin että kohta tulee, yritin ajatella kaikkee että seisokki loppuis mutta ei onnistunu. Välillä kattelin häntä ja serkun äiti katso välillä mua silmiin ja hymyili. Vaikka en tosiaan kehdannu siinä tilanteessa koskea kyrpääni niin tunsin että kohta laukeen, nojauduin taaksepäin ja samassa spermat lens kaaressa omille reisille. Avasin silmät, kyrvästä pulpahteli vielä vähän spermaa. Serkun äiti katseli mua ja mun kyrpää, sitten se pyyhkäsi kädellä mun spermasia reisiä, pyyhkäsi spermaa rinnoilleen, nuolas sormiaan ja sano että meeppä nyt peseen nuo pois. Olin pesulla niin se tuli siihen mun viereen, kosketti kädellään kyrpääni ja sano että oo huoletta en kerro kenellekkään.
 
vieras mies
Mun kokemus saunasta johti yllättäviin käänteisiin. Olin mies ystäväni kanssa saunassa ja vaimoni tuli myös mukaan kuin monesti ennenkin, sillä erolla että tuon kaverin vaimo ei ollut nyt mukana. Vaimo istui meidän välissä nojaten seinään, huomasin kun kaverilla alkoi seisoa ja tuo jostain syystä kiihotti myös mua. Vaimo lähti huilille ja me jäimme saunaan, tunnelma oli jännittynyt. Sitten kaveri sano että sattuuhan tämmöstä kun en tuommoset näkymät. Mentiin kans vilvotteleen, pyyhkeet pullotti eikä sitä helpottanut se että vaimo istui terassilla jalat koukussa niin että pillu näkyi tosi nätisti. Takaisin porukalla saunaan, vaimo oli selvästi kiihottunut ja kaveri silmäili vaimoa, minä puolestani kaverin kyrpää. Jostain syystä tuli halu kaskettaa tuota kyrpää. Menin ensimmäisenä suihkuun ja mietin mitä saunassa tapahtuu. Huusin vaimolle että tuu suihkuun, vaimo tuli ja sain kysyttyä että haluisko se mun kaveria. Vaimo yllättyi mutta sanoin että se ois ok ja oot itekkin ihan kiimassa. Vaimo sano että onhan kaverini kyrpä komee, erilainen kuin mulla. Käyrä ja pitkä, mulla suora ja paksu. Vaimo sano että jos se sopii niin joo. Sitten sain sanottua vaimolle että mäkin haluisin kosketella sitä, vaimo hämmästyi mutta sano että jos haluut. Pyysin kaverin suihkuun, kyrpä ei enää seisonut kun tuli. Sanoin että meillä kävi mielessä kun huomattiin sun seisokki että haluisitko seksiä meidän kanssa. Vastaus näky jalkovälissä. Mentiin välittömästi olohuoneeseen. Ensin hyväiltiin vaimoa, sit sanoin kaverille että mee tohon sohvalle makaan. Vaimo otti sen kurvän suuhun alkaen nuoleen ja imeen sitä. Oli kiihottava katsoa. Sanoin vaimolle että mee sen päälle niin että se voi nuolla sun pillua. Kaveri hyväili pillua, persettä ja nuoli. Vaimo selvästi tykkäsi ottaen samalla suihin. Kaveri huokaili välillä, menin vaimon viereen siirtäen pään pois kyrvästä. Kosketin kyrpää, sitten otin sen suuhuun ja aloin imeä. Kaveri ei välittänyt vaikka minä imin sitä. Välillä vaimo nuoli ja imi, välillä minä. Vaimon ottaessa suohin kaverilta tuli, vaimo otti kyrvän pois suusta ja minä otin sen suuhun. Saimme kumpikin spermaa suuhun. Vaimo oli kyllä aivan hirveessä kiimassa ja sano että nussi mua. Vaimo meni lattialle selälleen ja minä aloin nussia häntä. Kaveri katseli vieressä jyystin vaimoa pilluun, hetken päästä tulin. Osan spermasta ehti lentää sisään mutta osan sain laskettua rinnoille. Vaimo ei ehtinyt saada. Meni viereen makaan, aloin hyväillä rintoja, samalla huomasin että kaveri olis valmis. Sanoin että nussi säkin sitä. Kaveri olko nussimaan vaimo inisi ja huusi että kovempaa. Itellä seiso taas, työnsin kyrvän vaimon suuhun. Sitten vaimo sai orgasmi ja työnsi kaverin pois päältä. Siinä me oltiin kyrvät pystyssä vaimon maatessa autuaana. Minä runkkasin vaimon naaman edessä ja kaveri tuli myös siihen runkkaamaan, hetken päästä kaveri lennätti spermansa vaimon rinnoille. Vaimo hyväili rintojaan ja tunsin tulevani, vein kyrvän vaimon huulille ja annoin tulla. Tästä saunareissusta seurasi myöhemmin se että harrastamme nyt parinvaihtoa kaverin ja sen vaimon kanssa.
 
kari.k
Moro! Tää tapahtu eilen mökkibileissä. Olin sukulaisten mökillä bilettämässä, serkkumies ja sen vaimo sekä pari muuta pariskuntaa ja serkku"tyttö" jo 54 vuotias. Itse olen 42 vuotias. Saunottiin ja juotiin, yhden jälkeen hereillä ei ollut kun minä, serkkutyttö ja yks Leena. Naiset meni saunaan ja pyys mut mukaan. Saunottiin ja otettiin olutta, Leena päätti myös mennä nukkuun ja serkku sano että onpa tylsää kun kaikki muut meni näin aikasin nukkumaan. Siinä istuttiin, juteltiin kaikkea. Sit ehdotin että mennään vielä kerran saunoon. Mentiin löylyyn ja humalassa kun olin en häpeillyt seisokkia vaan katselin serkkuani. Hän on hoikka pienirintainen mutta aivan upeat nännit törötti pystyssä. Serkku meni suihkuun ja minä perässä, katselin kun hän peseytyi. Välillä menin niin lähelle että kulli osui pakaroihin. Pukuhuoneessa istuttiin pyyhkeet ympärillä mutta näin reisien väliin ja tuijotin hänen pillua. Sitten serkku otti pyyhkeen pois alkaakseen pukemaan, tein saman mutta menin hänen luo ja halasin. Sanoin että sulla on upee vartalo, samassa aloin hyväillä pillua. Serkku ei millään lailla estellyt vaan tarttui kulliin, hyväili välillä kiveksiä ja välillä runkkasi hitain liikkein. Tunsin pillun kostuvan, hyväilin sormin samalla imien nänniä. Serkku meni penkille selin, nostin jalat ylös ja aloin nuolla sen pillua ja persettä. Sitten työnsin kullin pilluun, serkkutyttö hyväili samalla sormin itseensä ja kohta sai rajun orgasmin puristaen reidet yhteen. Sanoin että ei olis kauaa tarvinnut kun olisin myös saanut. Sitten serkku tuli polvilleen eteeni, otti kullin suuhun, imi, nuoli ja runkkas sitä. Kohta laukesin serkkutytön suuhun. Samassa aukes pukuhuoneen ovi, Leena oli tulossa vessaan. Vaikka oli vahvassa humalassa huomas mitä oli tapahtunut. Juteltiin hetki sopien että muut ei sit tästä saa tietää. Leena sano että ok. Hunalassa tekee asiota joita ei kyllä selväpäisenä tekis. Mutta tehty mikä tehty.
 
Mies vm.69
Mulle sattu nuorena tämmönen. Olin itseäni vuotta nuoremman kaverini kanssa saunassa. Puhuttiin iäkkäämistä naisista, lähinnä että miten pääsis jonkun kypsän naisen sänkyyn. Huomasin että kaverilla alko seisoon. Kaveri alko sit puhuun että ois mukava joskus kokeilla ottaa mieheltä suihin. Minä laskeuduin lauteilta alas ja aloin peseytyä. Kohta kaveri tuli alas lauteilta ja otti mun kyrvästä kiinni, ensin vähän estelin mutta sit alko kyrpä kovettuun ja annoin jatkaa. Mentiin lauteille makaan 69 asentoon minä päällä. Otettiin toisiltamme suihin, ei mennyt kauaa kun kaverilta tuli. Nuolin vielä sen spermasta kyrpää samalla kun se nuoli mua. Olin saamassa kun kaveri työns sormen mun perseeseen, tuntu hyvältä ja samassa spermat lens. Myöhemmin kun mentiin nukkuun kaveri kysy että tehtäiskö se uudestaan. Sanoin että en oikein tiiä, mutta kaveri vaan tuli viereen alkaen imee mun kyrpää. Sit menin kontilleen kun se pyys. Alko nuolla mun persereikää, sit työnteli sormia sisään ja kohta tunsin kyrvän perseessä. Ensin ei meinannu saada sitä sisään mutta kun sai se tuntu yllättävän hyvältä. Kaveri nussi mua runkaten välillä mun kyrpää. Tuntu hyvältä ja laukesin aika äkkiä. Kaveri nussi vielä hetken, otti kyrvän pois ja ruiski spermansa mun perseelle. Aikuisena ollaan kerran harrastettu seksiä miesten kesken. Tää kaveri on nussinu myös mun vaimoo, ihan luvan kanssa. Vaimon kanssa ollaan harrastettu joskus sitä että on toinen mies mukana. Vaimo oli katellu tän kaverin kyrpää joskus mökillä ja ehdotti sitä mukaan. Sanoin asiasta kaverille ja oli enemmän kun mielissään. Itse vaan sammuin sinä iltana ja kun heräsin niin vaimo makas sohvalla spermat rinnoilla. Olivat nussineet kun nukuin. Myöhemmin pyysin vaimoa kertomaan mitä tekivät. Kaveri oli nussinu sitä ensin perseeseen ja sit vielä pilluun. Spermat oli ruiskinu rinnoille. Vaimo sano että toiste ei halua tuota kaveria. Oli puoliväkisin nussinu perseeseen vaikka vaimo ei usein peppuseksiä halua.
 
pesunkestävää
Minä saunon kaksikymmentäkolme vuotta vanhemman naisen kanssa, ei seurustella vaan saunotaan silloin tällöin naisen kesäpaikassa tai sitten hänen asunnolla. Jokikinen kerta kun istumme lauteilla minun vehje alka pullistelun, no nainen jo osaa odotella sitä, ottaa sen käteen hieroo ja puristaa tyvestä. Sanoo että nythän tämä on helpompi taas pestä. Siinä seison, nainen istuu hajareisin edessä minun vehkeet kädessä pestävänä. Lopuksi haluu maistaa tuliko puhdasta. Sitten on minun vuoro pestä naisen huulet ja vako. Hetki vilvoitellaan ja sitten rakstellaan. Session jälkeen jutellaan kauankohan tämä meillä jatkuu, ei hullumpi juttu.
 
Mika46
Minä saunon kaksikymmentäkolme vuotta vanhemman naisen kanssa, ei seurustella vaan saunotaan silloin tällöin naisen kesäpaikassa tai sitten hänen asunnolla. Jokikinen kerta kun istumme lauteilla minun vehje alka pullistelun, no nainen jo osaa odotella sitä, ottaa sen käteen hieroo ja puristaa tyvestä. Sanoo että nythän tämä on helpompi taas pestä. Siinä seison, nainen istuu hajareisin edessä minun vehkeet kädessä pestävänä. Lopuksi haluu maistaa tuliko puhdasta. Sitten on minun vuoro pestä naisen huulet ja vako. Hetki vilvoitellaan ja sitten rakstellaan. Session jälkeen jutellaan kauankohan tämä meillä jatkuu, ei hullumpi juttu.
Olin 18v kun kävimme tyttöysstävän kotona pohjoisessa.
Siellä lämmitettiin sauna ja lähdin tyttökaverin kanssa saunaan.
Vähän ajan kuluttua tuli tyttöystävän sisko äiti isä sekä veli.
Olin hämmästynyt kun siellä kaikki meni yhtä aikaa saunaan.
Meinasi pakokauhu iskeä.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Tyttöystävä on käynyt minun kanssa meillä saunassa säännöllisesti joka viikko. Olemme kahdestaan eikä mitään seisokkeja ole enää vähään aikaan ollut. Olemme jo sen verran vakiintunut pari. Viime lauantaina ollessamme lähdössä saunaan minun nuuorempi siskoni pyysi saada tulla meidän kanssa saunaan. Hänellä oli kiire jonnekin ja piti saunoa ennen lähtöä. Huomasin, että sisko oli jo aika lailla humalassa. En ollut vuosiin saunonut kummankaan siskoni kanssa, mutta eiminua haitannut. Niin luulin. Saunassa alkoikin seisokki lähteä kehittymään. En kerta kaikkiaan mahtanut mitään. Sisko katsoi röyhkeästi seisovaa kulliani ja hyvmyili vähän ivallisen huvittuneesti. Tyttöystävä näytti vihaiselta. Minun oloni oli vaikea ja sisko huomasi sen ja alkoi kikattaa. Se riitti tyttöystävälleni. Hän lähti vihaisena pois sanoen lähtiessään, että voimme alkaa panemaan, hän lähtee pois tieltä. Sisko innostui heti ja halusi alkaa naida. hLuulin ensin, että hän laski leikkiä. Mutta sitten hän tarttui penikseeni ja alkoi runkata sitä. Kohta hän jo ohjasi sen pilluunsa ja aloimme naida. Laukesin aika pian siskoon sisään. Sen jälkeen oli vähä hämmentyyt olo. Peseydyimme nopeasti ja lähdimme pukeutumaan. Tyttöystävä oli lähtenyt, mutta sain hänet puhelimella kiinni ja teimme sovinnon. Kaikkea en tietysti hänelle kertonut Siskon ja minun välit ovat normaalit. Sopimaton seksikokemus ei ole vaikuttanut niihin.
 
suihkutus
Huomasin joku aika sitten että poikaystävän kyrpä alkaa saunassa seisomaan jos kusen pesuhuoneeseen. Teen sitä kyl aika usein.

Minun naisystävä myös kusee ennen saunaan menoa pesuhuoneen poistoritilän päälle. Ihana näky, pillu avattuna keltainen suihku, hänellä on paksut häpyhuulet ja voimakas suihky, minä pyyhin sormilla loput tipat, yksi parhaista pilluista ikinä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä