Seisokki saunassa

  • Viestiketjun aloittaja Tyttis89
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo kyllähän se saunaseisokki on melkosen varma juttu, kun sekasaunaan naisten kanssa pääsee.
Tuossa taannoin tiesin tilanteen tulevan eteen, kun tyttöystävän kavereita oli iltaa istumassa. Kiusoitellakseen, kutsuvat minut mukaan saunaan mennessään. Meillä on saunassa kaiuttimet upotettuna paneeleihin ja musiikkia voi ohjata kaukosäätimellä.
Siinä sitten hieman valmistauduin etukäteen ja askartelin pienen etelävaltioiden rebel-lipun ja sidoin sen vehkeeseen suihkussa, silleen ihan vaivihkaa.
Peittelin kädellä kun astuin saunaan ja toisessa kädessä pitelin samalla kaukosäädintä.
Vastakkain istuttavilla lauteilla, tytöt aloittivat härnäämisen ja nostivat jalat koukkuun lauteille, jotta paikat varmasti näkyvät ja yksi sanoikin, että taitaa kohta olla lipputanko pystyssä? Oli tytöillä ilmeet, kun päästin vehkeen vapaaksi, paiskasin kauhallisen, rebel lippu heiluu heitetyn löylyn tahtiin ja kaiuttimista alkoi pauhaamaan george thorogoodin, bad to the bone.
Tositarina never forget vappu 2022
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Vastakkain istuttavilla lauteilla, tytöt aloittivat härnäämisen ja nostivat jalat koukkuun lauteille, jotta paikat varmasti näkyvät ja yksi sanoikin, että taitaa kohta olla lipputanko pystyssä? Oli tytöillä ilmeet, kun päästin vehkeen vapaaksi,

Tositarina never forget vappu 2022
ihana päiväuni, jota et millään voi todistaa tapahtuneeksi – tekstisi täällä on vain sanoja peräkkäin. T. yötyöläinen
 
vierailija
Kaksikymppisenä kun olin armeijasta lomilla. Istuin saunassa kun iso siskoni tuli kaverinsa kanssa mökille. En ollut huomannut sitä. Pantti Niin todella paljon ja vetelin muutaman kerran kädellä. Kullini seisoi kun Caesarin käsi tervehdys. Ja avasin oven ja kävelin uimaan. Siskoni istui kaverinsa kanssa rannalla ja näkivät seisovan kullini kun kävelin laiturille ja hyppäsin veteen. Takaisin uidessa huomasin heidät ei auttanut kun odotella vedessä että kullini laskisi. Onneksi vesi oli viileätä alku kesästä. Kun kävelin takaisin saunaan. Siskoni sanoi että mikä noin kiihottaa. En ensin ymmärtänyt kysymystä mutta saunaan päästyäni tajusin heidän nähneen seisokkini.
 
vierailija
Olin mökillä saunassa. Kun tätini tuli pukuhuoneeseen kysyi onko tilaa ja tuli istumaan lauteille hänellä oli päällä todella niukat pikinit. Hömöyksissäni katsoin häntä ja seisokki siitä seurasi. Kulli kovana katsoin häntä. En kehdannut siitä lähteä. Siinä täti istui lauteilla. Nojasi seinään ja jalat oli minuun päin. Lauteiten päällä. Pillu kuulsi läpi valkoisten pikinit housujen. Tiesin tätini kovaksi saunojaksi ei auttanut kun vahingossa kaataa vesiämpäri. Täti lähti hakemaan järvestä vettä. Silloin menin pukuhuoneeseen ja laitoin uimahousut jalkaan ja juoksin järveen. Illalla kun grillasin bratvursti. Täti tuli juttelee. Ja grillaa makkaraa. Sanoi että ensikerralla ei tarvii sakoa kaataa ja että on kyllä nähnyt monia seisovia kulleja. Olin vaan hiljaa. Vasta aamulla tajusin että täti oli tehnyt kaiken tahallaan. Tätini lähtiessä sanoin hänelle että hän oli mukavaa sauna seuraa.
 
vierailija
Aikoinaan pekäsin hyvin paljon mennä saunaan sen takia, kun herkästi otti eteen ja olen tosi häveliäs ja maailman loppu tulis jos seisoisi, nyt tilanne se, että seisokki ei ole enää itsestään selvyys ja hävettää jos ei ota eteen, se on luonnollista, että ottaa eteen ja suuri kunnioituksen aihe, kun on kykenevä, eri asia sitten mitä sillä seisokilla tekee, vaan nyt mietin niitä kertoja kunnioituksella ja alussa hävetti ja kuin myös ylpeä siitä, että saanut siemennettyä vaimoni saunassa.
Mun ei tee mieli seksi hommia saunassa, olen luullen että hormonit ei toimi kuumassa, luin siitä joskus jostain lehdestä, luulin että seksi hommat ei onnistu saunassa
 

Yhteistyössä