Sekä ovis- että raskaustesti (herkkä) plussaa, kuukautisetkin oli - mitä tarkoittaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmetystä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä se vaan toisen merkkisellä raskaustestilläkin äsken plussaa näytti. Alan olla hiukan huolissani, kun ei ole mitään raskausoireita ja ne kuukautisetkin tuli.. On ilmeisesti niin suurella todennäköisyydellä kohdun ulkopuolella tai mennyt kesken.. ja toisaalta, olen nyt kolmeen otteeseen viimeisen kahden viikon sisällä ottanut muutaman annoksen viiniä, kun olin varma, etten ole raskaana, kun oli kuukautiset tulleet. Yleensä en juo juuri koskaan, mutta nyt on sattunut kaikenlaisia merkkipäiviä tähän peräjälkeen..

Mulla taas on nyt niinpäin että menkat ei tulleet ja testi näyttää negatiivista. Tein testin kun menkat oli myöhässä yli viikon?

Yleensä menkat tulee todella säännöllisesti ja vain kerran aiemmin on jäänyt pois enkä silloin ollut raskaana. Voiko stressi aiheuttaa tällaista vai mikä? Oisko jollain kokemusta?

Soittelin eilen neuvolaan, oli sitä mieltä että voi odotella, tulevatko seuraavatkin "kuukautiset" ja jos sitten vielä näyttää positiivista, niin ei ole keskenmenosta kyse. Sanoi, että kohdunulkoinen aiheuttaa kipuja. Mä nyt varasin ensi viikoksi yksityiseltä gynekologiajan, niin siellä g varmasti ultraa ja tarkistaa tilanteen. Että onko mnennyt kesken / keskeytynyt keskenmeno vai onko raskaus jossakin väärässä paikassa vai mahdollisesti ihan oikeassa paikassa. Ei ole mitään raskausoireita, että en kyllä uskalla edes toivoa, että olis ihan oikeesti raskaana. Niin paljon häikkää ollut tässä alussa. Raskaustestit näyttää yhä plussaa, ei himmenneellä, mutta ei juuri tummuneellakaan viivalla.

Alkuperäinen kirjoittaja ja päivitystä;26243140:
Kyllä se vaan toisen merkkisellä raskaustestilläkin äsken plussaa näytti. Alan olla hiukan huolissani, kun ei ole mitään raskausoireita ja ne kuukautisetkin tuli.. On ilmeisesti niin suurella todennäköisyydellä kohdun ulkopuolella tai mennyt kesken.. ja toisaalta, olen nyt kolmeen otteeseen viimeisen kahden viikon sisällä ottanut muutaman annoksen viiniä, kun olin varma, etten ole raskaana, kun oli kuukautiset tulleet. Yleensä en juo juuri koskaan, mutta nyt on sattunut kaikenlaisia merkkipäiviä tähän peräjälkeen..

Tuosta viinistä voit kyllä olla ihan huoleti. Jos lasillinen silloin ja toinen tällöin olisi ehdottoman vaarallista niin maailma olisi täynnä sen vioittamia.ihmisiä. Monessa maassa kun kuuluu kulttuuriin lasillinen viiniä ruoan kanssa. Mitä tulee tuohon vuotoon niin kun aloin odottamaan esikoista tuli menkat viikon etuajassa ja vuoto oli runsasta ja kesti viikon. Kuitenkin raskaudesra syntyi terve poika. On itseasiassa tavallista että tulee menkat tai tiputtelee kun menkkojen kuuluisi olla raskauden aikana. Itsellä on kaksi raskautta kolmesta ollut enemmän tai vähemmän vuotavia alussa ja molemmista syntyi tetve ihana lapsi.

Kiitoksia rohkaisusta "vieras". Täällä nyt odotellaan epätietoisuudessa keskiviikon ultraan asti.. Ellei sitten rupea testit näyttämään negatiivista jo sitä ennen. Harmi, kun pitää odottaa niin kauan. Tässä kun on sitten vaikea olla niin, ettei heräisi pieni toivonkipinä, että jospa sittenkin.. Kun ennen tuota omaa testausta ei ollut mitään toivettakaan..

Täällä tuo pieni vuoto loppunut kestettyään ke-la. Gyneaika on vasta ke, eli siihen asti vaan ihmetellään. Raskaustestit näyttää yhä plussaa, eli keskenmenosta tuskin on kyse, ainakaan täydellisestä sellaisesta. Mutta kohdunulkoinenhan tuo voi olla..

Täällä tuo pieni vuoto loppunut kestettyään ke-la. Gyneaika on vasta ke, eli siihen asti vaan ihmetellään. Raskaustestit näyttää yhä plussaa, eli keskenmenosta tuskin on kyse, ainakaan täydellisestä sellaisesta. Mutta kohdunulkoinenhan tuo voi olla..

no hyvin epätodennäköstä jos sua ei mihinkään satu. useimmissa tilanteissa se aiheuttaa kipua.

No itse asiassa, kun tässä jo vainoharhaisena kaikkea seurailee, niin.. mua pistelee tuosta rintalastan alapuolelta.. Mutta munasarjathan on alempana, ja kohdunulkoisen pitäisi säteillä hartiaansolisluun seutuville, niin tuo ei siihen täsmää. Mutta kummastuttaa tuokin pistely.. :/

Tänään tuli ihan kirkasta verta, ei hirveän paljon, mutta kuitenkin niin, että joka kerta vessassa käydessä näkyi pytyssä, paperissa, ja hiukan näkyi housuissakin. Pisteli (ja yhä pistelee) myöa jokseenkin vasemmalta alavatsassa. Siirsin gyneajan tälle päivälle. KOHDUNULKOISTA raskautta tarkoitti minulla em. oireet. Ensi viikolla seurantaan kunnalliselle, toivottavasti poistuu itsestään.

Toivon tosiaan että häviää itsestään. En sitten tiedä, kuinka yleistä on, että häviää itsestään, ja kuinka usein tulee jotain ongelmia.. :/

Mites tuo tuulimuna muuten? Miten se tulee ulos? Vai tarviiko siinä tulla jotain ulos? Mikäs se olikaan? Tyhjä sikiöpussi?

Ei mennyt itsellään ohi, sain metotreksaattipiikin 22.5. ja se näyttäisi tehoavan, arvot kävivät yli 3000, mutta nyt, 2,5vkoa piikin jälkeen arvo on enää 900. (Ihan vain päivitys, jos joku ihmettelee samassa tilanteessa)

Yhteistyössä