Sekarotuisten koirien hinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu rodusta/roduista. Apulassa paljon ilmoituksia SEKAROTUISILLA, joissa hintapyyntö on 1000-1500e! Nämä on yleensä pieniä rotuja. Itse kuitenkin maksaisin sekarotuisesta sen verran mitä elättäminen ja sirutus on siihen mennessä maksanut. 200-300e.

Olin valmis maksamaan pennusta 400 €, koska oli sen rotuinen sekoitus jonka halusimme.

Enää en uskalla ostaa sekaroituista. Saimme pitää pentumme luonamme vajaan viikon, jonka jälkeen kävi ilmi, että pentu oli laittomasti maahan tuotu.
Nyt rakas pentumme istuu pilven reunalla.

Eli, jos ostat sekarotuisen, pidä huolta papereista. Sinun on pystyttävä tuolloinkin todistamaan, että pennun äiti on suomalainen ja pentu Suomessa syntynyt.

Voisin ihan ottaa, jos sattuisi terve yhdistelmä olemaan ja tuntisin molemmat vanhemmat ja omistajat. En maksaisi muuta kuin sirutus- ja lääkärintarkastuskulut 100-200 euroa.

150€ olen enimmillään maksanut.

Rotukoirista olen maksanut halvimmillaan 0€ ja toisesta 20€, joten en oikein näe järkeä ostaa sekarotuista suurella hinnalla, kun hyvän rotukoirankin voi saada jopa maksutta.

En mitään. En ottais sekarotuista pentua, koska siitä ei voi tietää minkälainen siitä tulee. En myöskään halua tukea pentutehtailua, tai muuta epäilyttävää/moraalitonta/typerää toimintaa(rahanhimo ilman varsinaista pentutehtailua, vahinkopennut, "mutku tää meidän sesse on niiiiiiiiiin kiva, että kyllä sillä pitää nyt tehdä pennut" yms)..

• Tykkää
Reactions: Tepadj

Yhteistyössä