Hae Anna.fi-sivustolta

Sekava ihmissuhde soppa

Viestiketju osiossa 'Ihmissuhteet' , käynnistäjänä vierailija, 19.03.2019.

1. vierailija Vierailija

Moikka! Täällä kirjoittelee parikymppinen nainen, joka tarvitsisi hieman apua ja neuvoja hankalaan ihmissuhde tilanteeseen! Koitan tiivistää monimutkaisen asian lyhyesti.

Noin pari vuotta sitten tapailin erästä miestä. Meillä meni hyvin ja olimme molemmat hyvin ihastuneita toisiimme. Yhdessä vaiheessa mies laittoi välit kuitenkin poikki sanoen ettei haluakkaan parisuhdetta mutta ei myös haluaisi luopua minusta.. Välien selvittely meni riitaisaksi ja päättyi kaiken kommunikaation loppumiseen. Tuossa viime kesänä kuitenkin mies otti minuun yhteyttä, pyysi anteeksi ja sanoi miettineensä minua. Hän kertoi, kuinka haluaisi taas jatkaa kommunikaatiota , mutta koskaan juttelustamme ei tullut yhtään mitään. Jälleen kerran asiasta tuli riitaa ja puhevälit katkesivat. Kului muutama kuukausi ja mies tuli jälleen ottamaan yhteyttä, lupaili yhteydenpidon jatkamista, ehdotti näkemistä yms. "Yllätys" kuitenkin, ettei nämäkään puheet olleet totta. Viime näkemiskerrasta on yli puolivuotta ja viime viikonloppuna kyseinen mies tuli minua vastaan yökerhossa. Kohtaaminen oli ihana, sillä valitettavasti en vieläkään ole päässyt hänestä yli. Kaikenlisäksi tilanne eskaloitui vanhojen aikojen muistelemiseksi luokseni. Mies oli ihana minua kohtaan, ja kertoi kuinka paljon oli minua kaivannut (minä myös häntä). Sovimme, että seuraavana päivänä hän laittaisi minulle viestiä. Tosiaan viikko kulunut ja viestiä ei ole kuulunut (mikä sinäänsä ei yllätä). Nyt tässä kovaa pohdintaa käyn sen välillä laitanko itse viestiä vai en. Haluaisin ottaa yhteyttä lähinnä kertoakseni kuinka hänen ikuiset tyhjät lupauksensa ovat minua loukanneet.
    Tästä miehestä ei kyllä helpolla selvää ota. Toisaalta selvää ettei häntä kiinnosta, mutta useaan otteeseen palannut elämääni ja ollut selvää että minusta välitää.
    Onko joku kokenut samaa ns. on-off juttua tai vastaavaa tilannetta? Olisiko vinkkejä miten pitäisi toimia tai mitä miehen käytöksestä ajatella.
    PS: Itsellä vielä siis tunteita miestä kohtaan ja meissä on paljon samaa. Vaikea ollut päästä yli, vaikka onkin osannut aiheuttaa mielipahaa.
    Kiitos :)

2. herää pahvi Vierailija

Mies on varmuudella taas yksi Auervaara, jolla on monta naista pyörityksessä ja kaikki ovat täysin sokeita todellisuudelle. Uskovat kaikki lupaukset, vaikka ne lupaukset on petetty jo vaikka kuinka
    monta kertaa. Ota jo nuo ruusunpunaiset silmälasit pois päästäsi ja herää todellisuuteen. sinus vedätetään, olet käyttötavaraa.

3. vierailija Vierailija

kerran kun mies sanoi, että ei tahdo lapsia kanssasi, niin miksi olla yhdessä?

kun hän kertoo, että tahtoo lapsia kanssasi ja lupaa sitoutua liittoon, niin voi miettiä yhteistä.....

kun ei tahdo sitoutua, niin mies tahtoo seksiä, kun itse annat hänelle, niin sinäkin tahdot seksiä, niin tässä ei neuvot auta

kuin se, että tee lapsia
    löydä mies, joka on vakavissaan

4. realisti Vierailija

Jos lupaukset valuvat pois kuin vesi hanhen selästä, niin ei ole viisasta jatkaa suhdetta saatikka ryhtyä lapsia hankkimaan; parasta hankkiutua eroon koko huijarista ja itsenäistyä. Kerran se kirpasee, mutta kasvattaa vahvemmaksi.

5. vierailija Vierailija

varo sitten niitä haluja kun nuori neiti tahtoo vanhempaa miestä!!
    sillä sekin on kasvamisen ansa

6. rakkausonsokea Vierailija

Eikös se yleensä ole päinvastoin? vanhempi mies haluaa nuoren neidon kanssa rakastelemaan? kannattaa noita häntäheikkejä varoa kuin ruttoa. Epäilen että ap:kin on vain seksiobjekti, ei mitään sen vakavampaa...

7. Pelimies Vierailija

Ihan selvä tapas. Pelimies. Taitava nykimään naisia herkistä kohdista, osaa olla hurmaava, kun haluaa. Ei pidä uskoa moiseen kaveriin yhtään, sillä tämä puhuu ja käyttäytyy vain yksi asia mielessään: naisen tarve kolottaa haarovälissä. Kohteita on tietysti monia, sillä eihän pelimies viitsi pelailla enää silloin, kun hommat eivät sujukaan hänen mieleisekseen, vaan toinen alkaa odottaa häneltä jotain, olkoon se sitten tunnetasolla tai aineellista tai muuten vain jotain, mikä "rasittaa". Ja pitäähän sitä toki olla vaihtelua!

Pelimies näkee selvästi, että ap on koukussa ja helposti saatavissa, kun tarvitaan. Sitä kun pikkuisen höynää, homma on selvä. Ei tarvitse nähdä vaivaa uuden valloitukseen. Mikäs sen mukavampaa. Näitä kun on sopivasti siellä täällä, naista saa aina halutessaan.

Arvosta tyttörukka itseäsi sen verran, että et mene enää lankaan. Vaikka miten kihelmöisi, pidä itsesi loitolla.

8. vierailija Vierailija

ajatteleko samaa, että pahin miesrikos on neuvoa tyttöä?

katson arabialaisia videoita, joissa mies kuljettaa naisia auton takakontissa ja teippaa heidän käsiään

sellainen avioliitto on kenties vaihtoehto

mies todistaa että on tosissaan, rakastunut

9. maassa maan tavalla Vierailija

Arabialainen mieskulttuuri ei sovellu länsimaiseen tasa-arvokulttuuriin;
    naisen teippaaminen ja raahaaminen auton takakonttiin on rikos, josta voi saada vankeustuomion.

10. vierailija Vierailija

riippuu naisesta tietenkin

11. validointia vailla Vierailija

Tyyppi tarvitsee validointia eli vieläkö löytyy virtaa. Eli homma menee vain ja ainoastaan hänen ehdoillaan! Voi olla myöskin narsisti ja kaipaa naisten ihailua. Narsisti on alussa ihana ja saa toisen tuntemaan itsensä erityiseksi mutta pikku hiljaa homma kääntyy päälaelleen. Unohda tuo mies, tai voit jatkaa tuota on - off -juttua loputtomiin. Hän tuskin tulee sanomaan homman irti!

12. vierailija Vierailija

yllättäviä käänteitä riittää, mutta jos nainen samanlainen ADHD, joka kaipaa actionia, niin sehän liitto on maailman parhain, vaikka välillä voi koskettaa-aaa-aa-a-a

demokratiassa kaikkien ei tarvi olla samanlaisia, ei yhtään

13. vierailija Vierailija

Paskaa jauhat.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy