sekoon kohta...menkat myöhässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mactiq
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mactiq

Jäsen
07.10.2011
87
0
6
En pysy enää nahoissani, niin pelottaa, jännittää, kaikkea! Tänään on menkat 6 päivää myöhässä. Kierto mulla ollu säännöllinen, 30.

Tein 9.11 puhtaan negan (menkat siis päivän sillon myöhässä) ja nyt tein juurikin äsken Pregcheckillä negan aamupissistä....HUOH!!!!

Tuntuu tyhmältä, kattelin jo eilen kaikkia raskauslaskureita et millo laskettu aika yms. .... voi eiiiii!!!!!!! :S

Ei oo siis ikänä käyny näin..oon tosi pihalla. Mistään oireistakaan en enää mitään tiiä ku oon kytänny kaikkia keskusteluja myöhäsistä plussista, raskausoireista jne.!!!!! Maha on kuitenki ollu sekasin pari päivää, päänsärkyä ja ruokahaluttomuutta löytyy kans, nännit hiukan arat, mutta eipä muuta...kai? no sitä menkkamaista kipua, ollu jo yli viikon...

Ei kai tässä muuta voi tehä kuin ootella, huomenna tulis jo viikko täyteen et on myöhässä. Jos teenki sit niin et jos pe mennessä ei oo alkanu ni testaan. Innostuin vähä tos s-marketissa ja ostin 3 pakettii noita pregcheckejä ja kotona sit älysin et oho, näin onki jokaises kaks :D

No niinhä minäkin luulin, mutta kun lukee kaikkia noita ketkä plussannu tyyliin kp 45-55!?!? ettei oo näkyny se hormooni pississä...oon ihan ulapalla. Joku juttu oli semmonen minkä just eilen luin että jollaki oli ollu menkat 2 viikkoo myöhässä, ekalla viikolla maanantaina oli tehty testin mikä oli nega, seuraavalla viikolla tehny testin ja sekin nega ja sitten 2,5 viikkoo ku tuli täyteen niin tuli haamu mikä vahvistu loppuviikkoon mennessä?!

[QUOTE="tiina";25023837]Eikös testin pitäisi kuitenkin jo tässä vaiheessa positiivista näyttää jos raskaana olet.. ? Tosin minullahan on asiasta vain oma kokemukseni.[/QUOTE]

niitäkin tapauksia on kun testit ei näytä mitään vaan asia on täytynyt ihan labrassa verikokeella varmistaa.

Ap - kyllä noissa liuskatesteissä pakkaa olemaan aina jonkin vahvuinen viivanpaikka - riippuen virtsan vahvuudestakin..joko sellainen valkoinen tai haalehko harmaa.

Dippaa vaan aamusta uusi(kun siulla niitä jemmessa nyt monta:))
..k o s k a..saattahan olla niinhin, jotta ovulaatio ollut myöhemmin?..

Viimeksi muokattu:
kiitos mur-mur! hyvä juttu että varmistuu että sellanen on..en mene ajattelemaan ja ihmettelemään mikä se on :D mietin itekki tota et ois vaan ovulaatio myöhässä tai jotain, mutta...

vessassa käydessä huomasin rusehtavaa vuotoa tuleen pikkareihin...:S voi paska!!! voikun ne menkat ei alkaiskaan kunnolla ja saisin plussan vielä tällä viikolla! (niiiiiin toiveajattelua) :(

Yhteistyössä