seksi ei kiinnosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Kaksi lasta syntyi peräjälkeen, nuorempi nyt 6kk ja mun seksihalut on yhä poissa. Ei vaan kiinnosta yhtään ja mies alkaa jo turhautua. Koskahan voisi odotella että hormoonitoiminta on palautunut entiselleen.. Vai onko kyse jostain muusta, aika huonosti mennyt miehen kanssa viime kuukausina.. Mutta mitä mun pitää tehdä kun mies kinuaa seksiä melkein päivittäin, suostua joskus puoliväkisin vai ollenkaan? Ällöttää ajatuskin.

no kelpaisko jos mie antasin puolet näistä miun seksihaluista siulle? alkaa meinaan jo itteäki ottamaan pattiin ku kokoajan on vaan se yks asia mielessä... :ashamed:

Mä oon sitä mieltä et mitä enemmän seksiä harrastaa niin sitä enemmän sitä tekee mielikin sit. Ei muuta ku hommiin vaan harjoittelemaan, kyllä se inspis taas sieltä jostain löytyy mut jos sen eteen ei edes yritä tehdä mitään niin ei siitä silloin kyllä tulekaan mitään!!

Jaa-a, mulla yksi lapsi, jolla ikää 8 kk eikä yhtään seksi nappaa..Oon aatellu että tää helkkarinmoinen väsymys olis syynä, ehkä vähän alakuloakin ilmassa. Mies ei meinaa ymmärtää että hänenkin täytyis joskus hoitaa lasta öisin että saisin nukuttua. Enää ei kovasti heräile öisin mutta 2-3 kertaa kuitenkin (tuttia laittamalla rauhottuu tms. mutta herättää kuitenkin). Miehen mielestä hän käy töissä ja haluaa siksi nukkua täydet yöt eri huoneessa..

Yhteistyössä