Seksi erilaista kun "tehdään vauvaa"?

  • Viestiketjun aloittaja Ei-mamma
  • Ensimmäinen viesti
Nin-a
Alkuperäinen kirjoittaja tiedän kuka olet :):
Nin-a on lapsellinen ja alikehittynyt teinipelle :)))
Ei kannata välittää sen kirjoituksista. Sillä on vähän vaikeaa :))
Olipa yllättävää että keskustelu meni taas tälle tasolle. Jostain syystä vauvakeskusteluissa löytyy aina joku joka lähtee tälle linjalle jos joku on eri mieltä. Ymmärrettävää tietysti turvautua noin lapselliseen kommentointiin jos omat argumentit loppuvat. Sitä en silti ymmärrä miten jonkun eriävä mielipide voi ottaa noin koville. Saanpahan toisaalta hyvät naurut kun joku kitinällään osuu noinkin kauas totuudesta. :)
 
anteeksi, tyhmä vierailija kyselee
Alkuperäinen kirjoittaja Nin-a:
Ja ennen kuin kukaan tuohtuu niin mainittakoon etten tässä nyt tarkoita niitä ihmisiä jotka vuoden yritettyään ovat hakeutuneet hoitoon ja joilla oikeasti raskaaksi tuleminen on vaikeaa.
Olenko mä ainoa joka osaa lukea Nin-a:n viesteistä tämän kohdan? Tai ainoa joka ymmärtää sen? Vai onko Nin-a jostain syystä täällä porukan hampaissa?
 
Cat fight
Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi:
Alkuperäinen kirjoittaja Nin-a:
Ja ennen kuin kukaan tuohtuu niin mainittakoon etten tässä nyt tarkoita niitä ihmisiä jotka vuoden yritettyään ovat hakeutuneet hoitoon ja joilla oikeasti raskaaksi tuleminen on vaikeaa.
Olenko mä ainoa joka osaa lukea Nin-a:n viesteistä tämän kohdan? Tai ainoa joka ymmärtää sen? Vai onko Nin-a jostain syystä täällä porukan hampaissa?
Et ole ainoa, kyllähän tuon tuolta huomaa, jos haluaa osata lukea. Ilmeisesti vain joillain on pientä kireyttä ja pettymystä ilmassa kun seksi ei oikein suju eikä raskauttakaan näy. Toki jokainen saa tikuttaa niin paljon kuin haluaa mutta pitäisi myös ymmärtää lukemansa että se ei ole mitenkään välttämätöntä jos seksiä on "riittävästi".
 
Nin-a
Alkuperäinen kirjoittaja Cat fight:
Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi:
Alkuperäinen kirjoittaja Nin-a:
Ja ennen kuin kukaan tuohtuu niin mainittakoon etten tässä nyt tarkoita niitä ihmisiä jotka vuoden yritettyään ovat hakeutuneet hoitoon ja joilla oikeasti raskaaksi tuleminen on vaikeaa.
Olenko mä ainoa joka osaa lukea Nin-a:n viesteistä tämän kohdan? Tai ainoa joka ymmärtää sen? Vai onko Nin-a jostain syystä täällä porukan hampaissa?
Et ole ainoa, kyllähän tuon tuolta huomaa, jos haluaa osata lukea. Ilmeisesti vain joillain on pientä kireyttä ja pettymystä ilmassa kun seksi ei oikein suju eikä raskauttakaan näy. Toki jokainen saa tikuttaa niin paljon kuin haluaa mutta pitäisi myös ymmärtää lukemansa että se ei ole mitenkään välttämätöntä jos seksiä on "riittävästi".
Aina se lukutaito ei ikävä kyllä auta. Välillä vaan on niin että vaikka täällä miten rautalangasta vääntäisi mitä tarkoittaa niin löytyy kuitenkin joku joka tahallaan haluaa ymmärtää väärin. Siinä pääsee sitten huutelemaan noita aiemmin nähtyjä fiksuja kommentteja. Onneksi suurin osa kirjoittajista on kuitenkin fiksuja keskustelutaitoisia ihmisiä jotka osaavat perustella kantansa ja oikeasti keskustella ottamatta jokaista erilaista mielipidettä henkilökontaisena loukkauksena.
 
en tiedä nimeä
oikeesti mä putosin kärryiltä mäki oon jo 27v ja mulla on yks poikkis ja sen kanssa me vaan joskus suudellaa ja mennää sänkyy vähä juttelee et miltähän tuntuu tehä lapsii...
mut mun poikis ei vaa halua, ei kehtaa mut mua taas se alkaa ärsyttää ku se ei halua ja mä taas haluan

mut mun siskolla on jo lapsi ja se aina kyselee sen äidiltä -miten tehää lapsii ja miltä tuntuu olla pullea :D

sit se äiskä taas sanoo -se tehää niin et äiti ei ikinä oo saanu miesta kun enkeli sano mulle et olen raskaana.. :D

sit ku se lapsi meni pävä kotii kertomaa niile lapsille ja aikusille -mun äiskä synnytti enkelin kautta xD
 
kiihottunut
Mahtavaa kissatappelua. Hirveä puolustautuminen käynnissä :) Ei taida ihan se vähäinen seksinmäärä, vaikkakin laadukas sellainen, tyydyttää?
Kiihottaa, kiihottaa, ah, oujeah, Sami lujenpaa! Vielä vielä! AHHHHH!! Mikä nautinto; Jeah, FUCK ME!! FUCK ME BYEBE, ahh! Ihanaa Jeaaahhhhhhh!!!! (rynkyti, rynkyti) Runkkaa nyt Sami, Runkka kunnolla!! Uúh, kiihottaa VÍTTU SAMI NYT TULI SPERMAT!! SAATANA!
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Ollaan nyt puoli vuotta yritetty ja tässä kierrossa vaan pakko jo ottaa homma tosissaan eli tikutukset ja seksiä vähintään kerran päivässä. Kuitenkin raskautuminen on mahdollista vain yhden vuorokauden ajan kuukaudessa (tai joillakin munasolu voi kai elää kaksikin päivää samoin kuin siittiöt). Eka pari kuukautta homma oli ihan kivaa, mutta nyt kyllästyttää ja lujaa. Ihan liikaa seksiä mun makuun, parempi olis kerran kuussa tai kahdessa...mutta sillä tyylillä taitaisi jäädä kyllä lapsi saamatta, ikääkin jo yli 30.
 

Yhteistyössä