8
-85
Vieras
Hei. Synnytyksestäni on nyt 3 kuukautta. Ongelmana on seksi ja kireyden tunne sen aikana. Minulle tehtiin episiotomia, joka parani hyvin kolmessa viikossa. Liikuin alusta asti niin paljon kuin pystyin, ettei kiinnikkeitä jäisi. Olemme harrastaneet mieheni kanssa seksiä vasta 3 kertaa. En kertakaikkiaan uskalla ryhtyä puuhaan, koska olen ihan varma, että minut tikattiin väärin. Tunnen seksin aikana emättimeni suun todella ahtaaksi ja kiristäväksi. Seksi sattuu, vaikka käytämme liukkaria ja etenemme hyvin hitaasti. Mieheni syyttää ainostaan kuivia limakalvoja ja vakuuttaa, ettei minua ole voitu tikata väärin. Jälkitarkastuksessa oli kaikki kunnossa, mutta lääkäri painoi epparin reunaa ja kyseli sattuuko. Ei sattunut, mutta tuntui epämukavalta. Onko tämä vain pelon tuottamaa mielikuvitusta vai voiko olla mahdollista, että emättimen suu on tikattu liian kireäksi?? Seksin jälkeen tunnen kipua emättimen taka-suulla muutaman päivän, juuri siinä kohdassa mistä kiristää seksinkin aikana. Kokemuksia kaipaan??