Seksi kyllä toimii mutta entäs se muu puoli...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suhaila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suhaila

Vieras
Taas lomalla huomasin, että suhteessa toimii seksi mutta muuten on kyllä toivomisen varaa... Siis mies istuu koko päivän sohvalla, tietsikan edessä tai ruokapöydässä. Meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta, mies tekee pitkää päivää ja itse olen kotona. Arkisin teen kotona kaiken, mies siis käy töissä. Itse etsin töitä, mutta vielä ei ole löytynyt. Tämä järjestelmä on ihan molemmin puolin sovittu, eli mies käy tällä hetkellä töissä ja itse hoidan kodin.

Tähän asti ihan ok, mutta sitten viikonloput ja lomat tulee ongelmaksi. Mies valittaa, ettei kerkeä arkisin näkemään lapsia, mutta sitten vapailla ei kiinnitä niihin mitään huomiota. Kaikki on pelkkää valitusta ja kyllästymistä. Onhan tämä elämä lasten kanssa aika dynaamista ja meluista, mutta omasta mielestä ihan kivaa. No mies jaksaa tätä päivän, ehkä kaksi, kolmantena alkaa huokailut ja otsalle ilmestyy ryppy. Seuraavaksi alkaa huutamaan ja potkimaan koiraa jos se sattuu olemaan tiellä. Siis oikeasti, huomaan niin selvästi tuosta koiran kohtelusta miehen mielentilan. Ja tekee sitä ihan tahallaan, olen siitä niin monta vuotta jo tapellut.

Ja sitten ne kotityöt. Arkisin teen ihan mieluusti kotona kaiken, mutta lomilla mies voisi vähän avustaa... En vaadi mitään suursiivouksia, mutta jotain pientä voisi tehdä myös. Jos en sano, niin ei tee mitään. Jos taas huomautan, että voisi auttaa vähäsen, niin sitten suuttuu ja tekee vielä vähemmän ja mököttää. Hoh hoijaa. Viikko sitten olin samaan aikaan laittamassa illallista, kylvettämässä lapsia, pesemässä aikaisempia astioita, laittamassa pyykkiä ja lakaisemassa lattiaa ja mies töjötti tietokoneella. Oli töjöttänyt siinä jo neljä tuntia. Sanoin sitten, että voisikohan vähän auttaa, niin vastaus oli: "Jaahas, selvästi sulla on taas huono päivä menossa". Ja siitä lähtien on mököttänyt eikä tee tosiaankaan yhtään mitään. No, välillä laittaa iltapalaa tai tiskaa astiat, koiran saattaa viedä ulos illalla jos lasten nukuttamisessa menee pitkään.

Menee hermot. Lomat menee siihen, että kolmantena päivänä alan odottamaan, että mies menee takasin töihin. Ja siis arkisin meillä menee noin yleisesti ihan hyvin, ja seksi sujuu myös ihan hyvin. Loma-ajat ei vaan toimi. Mies on kotona yksinkertaisesti laiska. Nykysin en jaksa edes suuttua, saatikka anoa, että auttaisi. Olen yksinkertaisesti kyllästynyt. Kun ei tuohon mikään tule kuitenkaan auttamaan.

Joo, tämä nyt oli vaan tällanen purkaus. En nyt tällä hetkellä ole varmaan eroamassakaan. Huomenna mies menee töihin ja siitä se elämä taas lähtee rullaamaan... Pitäisi ehkä hankkia sellanen työ, että olisin miehen loma-ajat töissä. Mutta onhan tää vähän surullista, että meillä menee paremmin silloin, kun ei olla yhdessä.

Ok, potkaista voi olla aika kova sana. Tuli kirjoitettua vähän räikeästi. Tönäisee koiran tieltä jalalla. Ei potkaise niin, että koiraa sattuu. Itse asiassa koira itsessään on todella tiukka tapaus, yrittää dominoida ja koiranhan pitäisi mennä ihmisen tieltä pois. En ole sitä vastaan, että koira on koiran paikassa. Ainoa asia mitä tuossa en hyväksy on se, että lapset eivät ymmärrä eroa ja itse kun yritän aina opettaa lapsille, että eläimiä on kohdeltava hyvin, niin tuo töniminen ja huutaminen, ja koiran siihen vastaan murahtaminen näyttää pahemmalta mitä on. Joka tapauksessa, en hyväksy tuota koiran tönimistäkään, en siis halua puolustella miestä. Lähinnä puolustelen itseäni sen takia, että en itsekkään katselisi koiran potkimista.

Joka tapauksessa, nämä "itse eroaisin heti" -ihmiset eivät itse todennäköisesti ole olleet pitkässä parisuhteessa ja varsinkaan heillä ei ole lapsia. Nykysin ihmiset eroavat todella helposti. Pienikin vastoinkäyminen ja heti on ero. Ihmissuhteet on vaikeita, oli ne sitten puolisoon, vanhempiin tai lapsiin. Ja suurimmalla osalla ihmisistä on luurankoja kaapeissa, niistä vaan ei haluta puhua. Ei kenenkään suhde oli niin vaaleanpunainen pidemmän päälle. Ja itselle sen myöntäminen on todella vaikeaa. Mieluummin ollaan hiljaa ja puolustelee toista omassa mielessä. En itsekkään puhu tästä kenellekään, keskustelupalstat ovat hyviä kun voi anonyymisti purkaa mieltä.

Joka tapauksessa, nämä "itse eroaisin heti" -ihmiset eivät itse todennäköisesti ole olleet pitkässä parisuhteessa ja varsinkaan heillä ei ole lapsia. Nykysin ihmiset eroavat todella helposti. Pienikin vastoinkäyminen ja heti on ero. Ihmissuhteet on vaikeita, oli ne sitten puolisoon, vanhempiin tai lapsiin. Ja suurimmalla osalla ihmisistä on luurankoja kaapeissa, niistä vaan ei haluta puhua. Ei kenenkään suhde oli niin vaaleanpunainen pidemmän päälle. Ja itselle sen myöntäminen on todella vaikeaa. Mieluummin ollaan hiljaa ja puolustelee toista omassa mielessä. En itsekkään puhu tästä kenellekään, keskustelupalstat ovat hyviä kun voi anonyymisti purkaa mieltä.

no se on hyvä ettet eroa, tuosta tulee nimittäin hyvä perhemalli teidän lapsillenne. yhtä kaheleita niistä tulee parisuhteissaan kun sun äijästäs.

Viimeksi muokattu:
Niin kauan kun annat miehen kohdella huonosti eläintä (joka on suojaton ihmiseen nähden vaikka olisi kuinka dominoiva) lapset saavat sen mallin että näin on oikein kohdella itseään pienempiä. Ei se auta että piipität siinä vieressä että se ei ole oikein. Ja kyllä huonosti kohdellusta eläimestä tulee huonosti käyttäytyvä.

Jos mun mies potkaisis koiraa, sais kyllä siltä istumalta lähtee miettimään elämäänsä johonkin muualle.

Omituisia nää tarinat - ihan käsittämättömiä!

Jos mun vaimo huorais "karvakäden" kanssa hotellissa ja avautuis siitä keskustelupalstalla, sais kyllä siltä istumalta lähtee miettimään elämäänsä johonkin muualle.

Omituisia nää tarinat - ihan käsittämättömiä

Viimeksi muokattu:
Ei herra paratkoon. Aloittajan viesti kuvaa varsin ongelmaista parisuhdetta, jossa mies ei osallistu arkeen jne. Ongelmia on useita - ja täällä kommentoidaan AINOASTAAN sitä, että mies tönii koiraa?! Ja sen vuoksi täytyy sitten tietenkin erota!

Totta kai koiran töniminen on väärin, mutta miten ihmeessä se voi olla se ainoa kommentoimisen arvoinen asia aloittajan viestissä?!

Ei herra paratkoon. Aloittajan viesti kuvaa varsin ongelmaista parisuhdetta, jossa mies ei osallistu arkeen jne. Ongelmia on useita - ja täällä kommentoidaan AINOASTAAN sitä, että mies tönii koiraa?! Ja sen vuoksi täytyy sitten tietenkin erota!

Totta kai koiran töniminen on väärin, mutta miten ihmeessä se voi olla se ainoa kommentoimisen arvoinen asia aloittajan viestissä?!

No miten luulet, että se vaikuttaa lapsiin kun hullu potkii koiraa. Itse en ainakaan katsoisi tuollaista kahjua hetkeäkään, äijä lähtisi läppärinsä kanssa kävelemään ja katsoisin vielä, että ulkona on silloin tarpeeksi pakkasta!

Viimeksi muokattu:

Koska se on lain vastainen teko ja onneksi myös useimpien kommentoijien moraalin vastainen.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja ja järjenjuoksua taas;11384653:
Koska se on lain vastainen teko ja onneksi myös useimpien kommentoijien moraalin vastainen.

Eikös se aloittaja jo selittänyt asian.

Jännää, että seksittömästä liitosta puhuttaessa mielipiteitä riittää, mutta kun puhutaan liitosta, jossa on sentään seksiä, niin takerrutaan sivuseikkaan.

Jännää, että seksittömästä liitosta puhuttaessa mielipiteitä riittää, mutta kun puhutaan liitosta, jossa on sentään seksiä, niin takerrutaan sivuseikkaan.

Ei se ole mikään selitys, kyllä dominoivakin koira tottelee ja tietää paikkansa ilman huutoa ja tönimistä jos se vain on koulutettu oikein ja jos sen omistajat osaavat hallita sitä niin kuin pitää. Eikä eläimen huono kohtelu ole mikään sivuseikka, sillä se miten aikuiset kohtelevat eläintä antaa lapsillekin mallin siitä, miten kohdellaan heikompaa ja sellaista josta ollaan vastuussa.

Ja jos aloittajan liitosta pitää jokin mielipide antaa, niin sanoisin että oma vikansa kun on ottanut sellaisen miehen joka kiukuttelee ja mököttää kotitöistä kuin teini-ikäinen. Tuskin on kukaan pakottanut ottamaan eikä myöskään pysymään yhdessä. Ja ihan turha on vedota lapsiin ja pitkään suhteeseen, ei suhteen pituuudella ole merkitystä vaan sen laadulla, eikä se varmastikaan ole lapsillekaan mikään ihannetilanne, jos äiti huokaa helpotuksesta kun isä on poissa kotoa, eikä taatusti anna oikeaa kuvaa perheen ja kodin arjesta jos isä on heti naama pitkänä ja murjottaa kun pitää joskus imuroida tai hoitaa lapsia. On tietysti periaatteessa ihan reilua, että aloittaja tekee suurimman osan kotitöistä kun kerran on kotona ja mies käy töissä. Mutta pakko sen miehenkin on silti niitä joskus tehdä - viimeistään sitten kun aloittaja saa työpaikan, eikä enää ole kotona niitä kaikkia tekemässä - eikä sen pitäisi olla mitään pakkotyötä josta mökötetään, koska se on sitä perheen ja kodin arkea mitä jokaisen siihen ryhtyneen pitäisi haluta elää.

Ehkä onkin niin, ettei mies vain halua. Aloittajan kannattaisi kysyä sitä ihan suoraan.

Viimeksi muokattu:

Miten ap edes pystyy seksiin tuollaisen miehen kanssa, on yksi suuri kysymysmerkki. Miten ihmeessä seksi voi toimia jos mies kohtelee tuolla tavalla.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja vain perhe-elämää;11384737:
Ei se ole mikään selitys, kyllä dominoivakin koira tottelee ja tietää paikkansa ilman huutoa ja tönimistä jos se vain on koulutettu oikein ja jos sen omistajat osaavat hallita sitä niin kuin pitää. Eikä eläimen huono kohtelu ole mikään sivuseikka, sillä se miten aikuiset kohtelevat eläintä antaa lapsillekin mallin siitä, miten kohdellaan heikompaa ja sellaista josta ollaan vastuussa.
.

Joo, tämähän oli se aloittajan suhteen suurin ongelma.

Ap, toimiiko teillä myös puhe-yhteys? Mikset yksikertaisesti ota puheeksi näitä asioita miehesi kanssa? Asia ei varmaan ole niin yksinkertainen jos sama on jatkunut vuosia, ja vaatii rohkeutta. Istukaa alas, ottakaa aikaa ja puhukaa. Älä vain tiuski silloin tällöin epämääräisesti vaan puhu suoraan mitkä asiat sinua häiritsevät suhteessa.

Että ap ei puhu ihan totta. Otsikko pitäsi olla, että muu toemii kuten joten van seksi ei.
Jos ukko on tuommonen, nii pipari ei kastu ja näen ollen seksi ei toemi kunnolla ja mahtaako ukkolla ees seisoa....

Alkuperäinen kirjoittaja Pidä puolesi;11385178:
Ap, toimiiko teillä myös puhe-yhteys? Mikset yksikertaisesti ota puheeksi näitä asioita miehesi kanssa? Asia ei varmaan ole niin yksinkertainen jos sama on jatkunut vuosia, ja vaatii rohkeutta. Istukaa alas, ottakaa aikaa ja puhukaa. Älä vain tiuski silloin tällöin epämääräisesti vaan puhu suoraan mitkä asiat sinua häiritsevät suhteessa.

Ehkäpä tuo koiran tönimimenkin on kiukkua sinua kohtaan... raukka kun ei uskalla muuta.... koira parka. Toivottavasti saatte puhe-yhteyden aikaiseksi, jos ei, menkää vaikka pariterapiaan tms.

Jätän koiranpotkimiset pois tästä viestistä ja keskityn kotitöiden jakoon. Minullekin on nimittäin tuttua tästä asiasta taisteleminen.

Ongelma usein on se, että mies alussa tottuu liian hyvälle ja sitten kun nainen ei haluakaan enää tehdä kaikkea kotona niin mies suuttuu kun joutuukin töihin. Meillä näin kävi kun minä jouduin työttömäksi aika pitkäksi aikaa. Olen aina ollut sitä mieltä, että enemmän kotona oleva tekee enemmän kotitöitä. Minä siis työttömänä hoidin ruokaostokset, tiskauksen, pyykin ja useimmiten siivouksetkin itse. Niin ja ruuanlaiton.

Kun sitten sain töitä, oletin toki että nyt kotityöt jaetaan tasan. Tästä oli puhuttu, ja mies oli aina sanonut että totta kai kotityöt jaetaan tasan sitten kun molemmat on töissä. Mutta koin pian, että se oli ollut vain puhetta. Oma työni on enemmän ylitöitä vaativaa kuin mieheni. Kuitenkin niinä päivinä kun ehdin kotiin ennen miestäni, aloitin ruuan laiton. Jos hän tuli kotiin ennen minua, asettui hän sohvalle makaamaan ja katsomaan tv:tä. Minun kontolleni jäi myös ruokaostokset työpäivän jälkeen, koska "minähän nyt tiedän mitä sieltä kaupasta tulee ostaa". No, minun puolestani ihan ok jos sitten mies olisi laittanut ruuan, tai tiskannut tai tehnyt JOTAIN. Alkoi ärsyttää että mies piti itsestään selvänä että kun minä tulen kotiin laitan ruuan, mutta minua hän ei koskaan voinut ilahduttaa laittamalla ruokaa kun tulin myöhään töistä. Tästäkin puhuttiin monesti, sanoin että arvostaisin sitä ja olisi kiva joskus tulla valmiiseen pöytään. Mutta sekin jäi vain puheeksi.

Puhumalla tämä ei siis mennyt perille (jostain syystä monille miehille ei mene), joten aloitin sitten ihan konkreettiset toimenpiteet. Laitoin ruokaa vain itselleni, tiskasin vain omat astiani ja pesin vain omat pyykkini. Siivoamaan jouduin kuitenkin molempien puolesta, koska miestä ei haitannut vaikka en olisi siivonnut puoleen vuoteen. Itse en niin likaisessa kodissa halua elää. Näin ollaan sitten menty jo pidemmän aikaa, enkä aio vaihtaa taktiikkaa ennen kuin miehellä on selkärangassa se, että hänkin ottaa ja tekee asioita kotona joka päivä. On nyt siis alkanut pakon edessä pesemään pyykkinsä ja tiskaamaan omat astiansa, ruuan korvaa useimmiten syömällä leipää. On hänestä itsestään kiinni miten toimitaan jatkossa, jaetaanko vaikka tiskivuorot tai tehdäänkö ruokaa vuoropäivin. Hän saa ehdottaa ratkaisua kun/jos kyllästyy leipään. Minun puolesta asiat on hyvin näinkin, olenhan päässyt eroon melkein puolista kotitöistä.

Siis ap täällä valittaa että mies ei tee kotitöitä. No jos ymmärsin oikein niin tämä mies käy töissä ja elättää perheensä. Taas yx vaimo joka katsoo asioita vain omalta kantiltaan. Jos olisin ko. mies , niin en kyllä pitäisi siitä että vaimo kehtaa valittaa. Tollainen nalkuttava valitus vie loputkin halut osallistua nk kodin askareisiin. Vaimona miettisin, että mikäs se minun elintasoni olisikaan jos yksin elättäisin itseni ? Kyllä siinä molella naiselle jälleen kerran tulee hieman realistisempi kuva perherheen taloudesta. Itsellänin siis osittain sama tilanne, elätän vaimoa joka ei käy töissä. Oma liksa ja tulot noin 8 tuhatta kk, vaimolla peruspäiväraha noin 30 euroa päivä. Että kun vaimo pesee pyykit ja tekee ruokaa ja siivoaa , on siten vain ihan minimiä hänen puoleltaan. Niin meikis maksaa asunnon, puhelimet, sähköt, huonekalut, auton, teeveen, lehdet, jne. En silti viitsi alkaa valittaa, että joudun maksamaan kaiken jne. Olen maksanut - tähän saakka - mutta jos vaimo alkais jotakin selitellä niin, voinhan muuttaa muualle. Vaimot ei tajua, että se mies sohvalla voi olla myös kyllästynyt sen vaimon tapaan hoitaa asioita. Kysyis vaikka haluuko mies syädä ilman että tekee suuret ruoat ja on pettynyt jos mies ei syönytkään. Jos mies olikin syönyt työn puitteissa jo ison liikelounaan niin eihän se jaksa hirveesti syödä kotona. Jos seksi sujuu, niin se on hyvä. Naisten tuleekin muistaa, että se mies voi aika nopeasti alkaa etsiä seksiseuraa muualta ellei kotona saa.

Viimeksi muokattu:
Taas lomalla huomasin, että suhteessa toimii seksi mutta muuten on kyllä toivomisen varaa... Siis mies istuu koko päivän sohvalla, tietsikan edessä tai ruokapöydässä. Meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta, mies tekee pitkää päivää ja itse olen kotona. Arkisin teen kotona kaiken, mies siis käy töissä. Itse etsin töitä, mutta vielä ei ole löytynyt. Tämä järjestelmä on ihan molemmin puolin sovittu, eli mies käy tällä hetkellä töissä ja itse hoidan kodin.

Tähän asti ihan ok, mutta sitten viikonloput ja lomat tulee ongelmaksi. Mies valittaa, ettei kerkeä arkisin näkemään lapsia, mutta sitten vapailla ei kiinnitä niihin mitään huomiota. Kaikki on pelkkää valitusta ja kyllästymistä. Onhan tämä elämä lasten kanssa aika dynaamista ja meluista, mutta omasta mielestä ihan kivaa. No mies jaksaa tätä päivän, ehkä kaksi, kolmantena alkaa huokailut ja otsalle ilmestyy ryppy. Seuraavaksi alkaa huutamaan ja potkimaan koiraa jos se sattuu olemaan tiellä. Siis oikeasti, huomaan niin selvästi tuosta koiran kohtelusta miehen mielentilan. Ja tekee sitä ihan tahallaan, olen siitä niin monta vuotta jo tapellut.

Ja sitten ne kotityöt. Arkisin teen ihan mieluusti kotona kaiken, mutta lomilla mies voisi vähän avustaa... En vaadi mitään suursiivouksia, mutta jotain pientä voisi tehdä myös. Jos en sano, niin ei tee mitään. Jos taas huomautan, että voisi auttaa vähäsen, niin sitten suuttuu ja tekee vielä vähemmän ja mököttää. Hoh hoijaa. Viikko sitten olin samaan aikaan laittamassa illallista, kylvettämässä lapsia, pesemässä aikaisempia astioita, laittamassa pyykkiä ja lakaisemassa lattiaa ja mies töjötti tietokoneella. Oli töjöttänyt siinä jo neljä tuntia. Sanoin sitten, että voisikohan vähän auttaa, niin vastaus oli: "Jaahas, selvästi sulla on taas huono päivä menossa". Ja siitä lähtien on mököttänyt eikä tee tosiaankaan yhtään mitään. No, välillä laittaa iltapalaa tai tiskaa astiat, koiran saattaa viedä ulos illalla jos lasten nukuttamisessa menee pitkään.

Menee hermot. Lomat menee siihen, että kolmantena päivänä alan odottamaan, että mies menee takasin töihin. Ja siis arkisin meillä menee noin yleisesti ihan hyvin, ja seksi sujuu myös ihan hyvin. Loma-ajat ei vaan toimi. Mies on kotona yksinkertaisesti laiska. Nykysin en jaksa edes suuttua, saatikka anoa, että auttaisi. Olen yksinkertaisesti kyllästynyt. Kun ei tuohon mikään tule kuitenkaan auttamaan.

Joo, tämä nyt oli vaan tällanen purkaus. En nyt tällä hetkellä ole varmaan eroamassakaan. Huomenna mies menee töihin ja siitä se elämä taas lähtee rullaamaan... Pitäisi ehkä hankkia sellanen työ, että olisin miehen loma-ajat töissä. Mutta onhan tää vähän surullista, että meillä menee paremmin silloin, kun ei olla yhdessä.

Kun toinen ei käy töissä, on selvää, että kotona oleva hoitaa suurimman osan kotitöistä. Teillä ei kuitenkaan ole sylivauvaa, joka yksinään voi viedä paljon aikaa. Te olette asiasta sopineet, mutta viikonlopun juoksevat työt eivät sovi tähän raamiin. Sinä haluaisit, että teillä olisi yhteistä vapaa-aikaa perheenä.

Mies ei mielestäsi ole tarpeeksi lasten kanssa. Lisäksi mies kohtelee koiraa huonosti.

Lapsille jää se mielikuva, että miehen ei koskaan tarvitse tehdä kotitöitä, eikä hoitaa lapsia ja koiraa saa kohdella huonosti. Lisäksi mies saa istua tietokoneella huvittelemassa, kun puoliso tekee töitä.

Sitten kuvailet yhden illan, jolloin sinulla oli monta työtä laitoit illallista, pesit astioita, kylvetit lapsia, laitoit pyykkiä ja lakaisit lattiaa. Pitikö nämä kaikki työt ehdottomasti tehdä samaan aikaan? Jos illallisaika lähestyi, niin se työ oli toki tehtävä. Pesit jo aiemmin likaantuneita astioita. Miksi et ollut pessyt niitä aikaisemmin tai pessyt niitä yhdessä illallisastioiden kanssa tai miksi teillä ei ole tiskikonetta. Kylvetit lapsia. Olivatko lapset niin likaisia, että heidät oli pakko kylvettää juuri nyt eikä vasta illallisen jälkeen ennen nukkumaanmenoa? Laitoit pyykkiä. Mikä siinä pyykissä oli niin kiireistä, että se oli juuri nyt tehtävä? Et ollut tehnyt sitä aiemmin päivällä, etkä jättänyt seuraavaan päivään. Halusitko vain osoittaa miehelle mieltäsi, että sinulla on ihan hirveästi hommia? Lakaisit lattiaa? Oliko lattialla niin hirveästi muruja, että se ei ehtinyt yhtään odottaa? Jos olit tiputtanut jotain lattialle, niin yhden paikan lakaisu ei vie kauan aikaa. Lapsiperheessä toki lattialle tulee sotkua helposti, mutta eikö homman olisi voinut siirtää vähän myöhemmäksi.

Millä äänensävyllä ja miten pyysit miestäsi avuksi? Aika selkeä homma miehelle olisi lasten kylvetys. Hän olisi lasten kanssa, eikä tarvitsisi tehdä tuhatta hommaa yhtäaikaa. Entä, mikä niistä tekemistäsi töistä oli miehesi mielestä tärkeä juuri sillä hetkellä? Illallinen?

Entä jos olisit tehnyt työt yksi toisensa jälkeen? Olisiko miehesi joutunut odottamaan, että saat työt tehtyä ennen kuin hän saa piparia?

Entä jos miehesi tekisi jotain, niin tekisikö hän sen sinun mielestäsi oikein? Vai tulisiko siitä jotain sanomista sinun puoleltasi?

Kyllähän teillä on asioita puhuttavaksi, mutta mieti myös mitä sinä voisit tehdä toisin.

Viimeksi muokattu:
No mies jaksaa tätä päivän, ehkä kaksi, kolmantena alkaa huokailut ja otsalle ilmestyy ryppy. Ja siis arkisin meillä menee noin yleisesti ihan hyvin, ja seksi sujuu myös ihan hyvin. Loma-ajat ei vaan toimi.

Onko miehellä heila siellä työpaikalla, kun jo kolmen päivän päästä alkaa oireilla? Arkena on sitten ajatukset muualla kun...

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä