seksi loppunut :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lela
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lela

Vieras
Jaaha, taitaa olla niin että loppuraskaus mennään meillä ilman seksiä, nyt viikkoja 33.. Kuukauteen ei ole meidän sängyssä tapahtunut yhtään mitään :(! Epäilen että syynä on se, että miestä hirvittää iso mahani...ja ehkä muutenkin hiukan epäseksikkääksi muuttunut olemukseni. Ottaa niin pirusti päähän, kun oma mies ei satu kuulumaan niihin joitten mielestä raskaana oleva nainen on seksikkyyden perikuva. Tai ainakaan minä!

Sekin vielä menettelisi, jos mies edes halisi ja pitäisi hyvänä, ja pussailisi tai ylipäätään KOSKISI minuun, mutta kaikki tuntuu olevan niin hirveän vastenmielistä! Joka ilta minulle käännetään sängyssä salamannopeasti selkä, ja ainakin esitetään ihan Hirveän väsynyttä... Olen viimeisen kuukauden yrittänyt tehdä jonkinnäköisiä aloitteita ja ilmaissut haluavani kovasti miestäni, mutta ei... Jos menen "lääppimään" häntä, kommentti on joko "katotaas nyt hei tätä leffaa" tai "ei saa KUTITTAA", tai "nyt ei kulta jaksa" - jos olen ihan suoraan ilmaissut seksihaluni. Tuntuu ihan HIRVEÄN pahalta!!! Tekisi mieli karjua ukolle välillä että odotas vaan miten käy kun tulet kärttämään pimpsaa sitten kun olen taas normaalimitoissa!!

Itkua saan nieleskellä vähän väliä, kun tuntee itsensä niin kamalaksi ja rumaksi ja paksuksi, kun ei saa mitään vastakaikua hellyydenosoituksiin. Tässä on tuskin kyseessä se, että mies pelkäisi vahingoittavansa vauvaa tms, kyllä alku ja keskiraskaudessa ihan kursailematta pisteli menemään... En vain taida enää olla hänen silmissään haluttava. Pelkään, että ihan oikeasti "katkeroidun" tästä niin että ei ole seksihaluja sitten vauvan syntymän jälkeen... Ärsyttää, että mies kuitenkin ihan mielellään antaisi minun antaa hänelle suuseksiä ilman että hän antaisi mitään vastapalvelukseksi! Kuinka mies voi olla niin ajattelematon, että vaikka olen hänelle monta kertaa sanonut että nyt tuntuu tosi tärkeältä että tuntisi olonsa rakastetuksi, ja että kaipaan hyvänä pitämistä enemmän kuin ennen, niin mies kehtaa kohdella minua niin kuin ..jotain haaskaa!!

Olisi lohduttavaa kuulla etten ole ainut jolla tällainen tilanne...?

Meillä oli tilanne ihan sama esikoista odottaessani. Mieheni ei pelännyt vahingoittavansa lasta, hän vaan sanoi että ei yksinkertaisesti tunnu siltä että vatsani kanssa voisi olla seksiä. Viimeisen kahden kuukauden aikana olimme ehkä kerran tai kaksi suuseksiä. Suurimmaksi haluttomuuden syyksi hän sanoi jälkeen päin "valitukseni": mieheni haluttomuus tuntui itsestäni niin kamalan pahalta, että yritin tavalla tai toisella siitä mainita koko ajan ja mieheni tulkitsi sen valitukseksi. Olisimme kuulemma voineet esim. suuseksiä olla jos olisin malttanut pitää suuni välillä kiinni mutta marmatukseni vei viimeisetkin halut.

Tiedän tasan, miltä sinusta tuntuu. Tunsin itseni maailman surkeimmaksi olennoksi ja itkin monet pitkät itkut asian takia. Juuri silloin kun hellyyttä (ja seksiä) olisi eniten tarvinnut, sen piti loppua. Lohdutukseksi voin sanoa, että tilanne korjaantui heti kun vauva putkahti maailmaan ja seksielämä alkoi heti kun paikkani sen sallivat - miehen aloitteesta. Mutta kuten sanoin, tiedän todella mitä käyt läpi ja ajattelin että sinua pitää yrittää edes jotenkin lohduttaa. Odottavan aika on pitkä, mutta odotas vaan kun vauvasi on syntynyt, varmasti teidänkin tilanne korjaantuu. TSEMPPIÄ, älä vaivu masennukseen niin kuin itselleni taisi noihin aikoihin käydä!

Samanlaisia kokemuksia mullakin. Alkuraskaudessa mies ei ollut lainkaan kiinnostunut ja syyksi sanoi, että pelkää satuttavansa lasta ja se tuntuu olevan jotenkin kolmantena pyöränä. Noh, sitten painostuksestani on ehkä 1-3 kertaa kuukaudessa tullut harrastettua, mutta musta on sitten tuntunut aina, että se on vaan mua miellyttääkseen suostunut. Nyt ei ole päälle kuukauteen tapahtunut mitään. Ei mua nyt itseänikään niin huvittaisi, mutta olisi kivaa, jos mies edes osoittaisi jotenkin pitävänsä mua haluttavana tms. Inhottaa kun tuntuu, että ollaan tässä vaan jotain kämppiksiä :/ Haleja ja suukkoja saan, mutta ne ovat täysin ilman mitään intohimoa. Näin loppuvaiheessa (la parin viikon päästä) jo ymmärrän sen, että vatsa on todella tiellä ja ehkä vauvankin puolesta vähän hirvittää (vaikkei syytä kai olekaan), mutta osoittaisi nyt edes olevansa kiinnostunut musta naisena! Sanoisi vaikka, että haluttaisi kovasti, muttei uskalla tms.

Meillä ei ole ennen raskauttakaan mikään huiman intohimoinen tai seksintäyteinen suhde ollut. Pitkään vauvaa yritettiin, joten loppukuukausina seksi rupesi todella olemaan vähän pakkopullaa ja tarkoitushakuista molemmille.

Alkuraskauden meillä kuitenkin säilyi suht koht meille "normaali" tahti: seksiä n. kerran viikossa ja olin siihen ihan tyytyväinen. Selvästi mies oli kuitenkin jo silloin vähän arempi tai varovaisempi eli pelkäsi kai vahingoittavansa vauvaa. Menin mainitsemaan, joskus heti 20 viikon jälkeen ihmetellen, että "oho - supistus", kun vatsa pingotteli seksin jälkeen. Itse olin lähinnä ihmeissäni, että tältäkös se tuntuukin, enkä lainkaan huolissani. Mies sen sijaan sitäkin taisi säikähtää, kun mietti, että tarviiko sänkypuuhat lopettaa kokonaan?!

Nyt kun masu on selvästi kasvanut ja vauvan liikkeet tuntuu päällekin päin, niin näyttää mieheltä viimeisetkin halut kadonneen )= On ihan suoraan sanonut, että häntä häiritsee, kun vauva on "siinä välissä" ja että kyse ei ole siitä, että minä en olisi haluttava. Arkipäivän hellyyttä (silittelyä, pusuttelua ja väliin sanallistakin hellittelyä) piisaa, mutta itse kaipaisin väliin tositoimiakin.

No saapa nähdä mennäänkö meilläkin vallan seksittä loppuraskaus...

Kun se iso vatsa on sinä esillä niin ehkä mies jotenkin tajuaa sen todellisuuden että siellä on tosiaan vauva! Miehestä saattaa tuntua että joku toinen on välissä, että enää ei ollakkaan kahden vaan kolmestaan! Onhan sitä varmaan alitajuisia pelkoja vauvan satuttamisesta ja synnytyksen käynnistymisestä. Nainen voi tuntua miehen silmissä pyhässä tilassa olevalle neitsyt marialle eikä voi yksinkertaisesti lähestyä seksuaalisesti.

Kylläpä kuulosti ap:n tarina ihan kuin minun kertomalta:) Minäkin olen yrittänyt vihjailla aina silloin tällöin ja joskus sanonut suoraan, että minä haluan seksiä! Mies on sanonut suoraan (tosin hyvin varovaisen ystävällisesti), että se, kun vauva on sielä mahassa, tuntuu siltä, ettei haluta/tunnu hyvälle/kiinnosta harrastaa seksiä. Vauva on siis kolmantena pyöränä.

Meillä on normaalisti ollut sellaista kerran viikossa -tahtia, mutta melkeinpä heti raskauden paljastuttua väheni kertaan kahdessa viikossa. Kun vatsa alkoi näkyä, minä sain miehen harrastamaan kerran kuussa seksiä takaapäin n.5 minuuttia. Siitä jäi kuitenkin mulle vain paha mieli, enhän minä siitä mitään saanut, paremminkin se oli kidutusta, kun paikat on niin kuivat nykyään. Liukastusvoidekaan ei kuulemma miestä jostain syystä kiinnosta.

Nyt viime kerrasta on jo yli kuukausi (oiskohan se ollu juhannuksena), eikä oikeastaan tee edes mieli ehdotella mitään:/ Meilläkään ei ole tarjolla edes halauksia tai pusuja muuten kuin minun aloitteesta (näin on kyllä ollut oikeastaan aina).

Että semmosta. Et ole, ap, yksin. Koitetaan kestää. Toivottavasti vauvan syntymän jälkeen ei sitten käy toisinpäin, että mies haluaisi, mutta itse on kuiva kuin sahara (kuten monet vastasynnyttäneet kuvailevat), eikä kiinnosta pätkääkään:)

Meilläkin vähän sama tilanne, viikkoja nyt 26. Miehellä tuntuu olevan stressiä yleisesti kaikesta, ja ehkä se vaikuttaa haluihin. Olen jutellut asiasta hänelle ehkä viikon-parin välein jos ja kun ei mitän ole seksirintamalla tapahtunut. Olen yrittänyt jutella kannustavasti enkä syytellä. Kuulemma hän ei tietoisesti pelkää satuttavansa vauvaa, koska tietää ettei niin käy, mutta ehkä alitajuntaisesti vauva on silti "siinä välissä".

Nyt hän on kuitenkin parin kertaa tehnyt jopa aloitteen :) joten ehkä se tästä. Toivottavasti teidän muidenkin miehet tulee sinuiksi vauvamahan kanssa. Tsemppiä!

Tuttua tarinaa. Näin meilläkin seksi loppui kuin seinään heti alkuraskauden jälkeen. Mutta onneksi on kaksi tervettä kättä ja "Black&Decker" :o)
Rohkeesti vaan naiset nauttimaan omista seksi haluista ja himoista. Ottakaa raskausaikanne omana ajanjaksona ja aikansa kutakin.
Toki minäkin olen jäänyt kaipaamaan nimenomaan sitä rakastettuna olemista ja edes niitä helliä sanoja ja tuntuu pahalle, kun sängyssä vaan luetaan kirjaa tai just on joku hyvä leffa menossa.
En halua etukäteen murehtia, mitäs sit lapsen syntymän jälkeen... saattaahan se olla et mies joutuu tahtomattaan "maistaa omaa lääkettä", et mulla saattaa olla muuta hellittävää, kun se rakas ukkokulta ja just kun nukkumaan mennään, niin tulikin vauvan ruoka aika ;o) En siis ilkeyttäni, vaan silloin sitä voi olla muutakin huolettavaa kuin se oma rakas mies.
Mutta tässä sitä mielenkiinnolla odotetaan tulevia aikoja. Mulla alkaa kalkkiviiva jo tuoksua... huomenna olis laskettu aika !!!

Hyviä raskaus aikoja kaikille ja nauttikaa itsestänne !!!!

Just olen tässä murehtinut että olenko ainut joka tuntee näin. Meilläkin niin aktiivinen seksielämä on raskauden myötä hävinnyt täysin, nyt ainakin viime aikoina...Tosin viime aikoina ei ne omatkaan halut oo ollu ihan tapissa kaiken maailman kremppojen tai vauvan möyrimisien takia ja kait mies sen jotenkin vaistoaa vaikka en ole mitään sanonut. Öisin poden aika tuskallisia liitoskipuja ja usein yö menee kävellessä (ja vastaavasti aamupäivä nukkuessa).

Ja jotenki tuntuu kun olen yrittänyt mennä miehen lähelle, toinen vaan on siinä. Ja vaikka yritän tuoda itseäni lähelle, toinen ei tee elettäkään sen enempään. Noh, haleja, puseja ja välittämistä saan kuitenki ja just nyt tuntuu siltä että sekin riittää. Nyt on viikkoja on kasassa 36.

Koittakaa jaksaa, ei tää ikuisuuksiin jatku!!!!

Meillä on ollut yhdyntäkielto jo kesän alusta saakka päällä :( Kysyin kuitenkin siltä lääkäriltä että koskeeko kielto myös orgasmia vai ainoastaan "mekaanista" yhdyntää....onneksi orgasmi jäi sallittujen listalle!!

Mieheni on ollut kanssa ylivarovainen seksin suhteen, pelkää osuvansa naperoa päähän...joten itse yhdyntä on ollut tämän ja kasvavan mahani takia poissuljettuina jo hyvän aikaa. Voi hyvät kanssasisaret! Onneksi seksiä voi harrastaa muillakin tavoin ;) Suuseksi on noussut ykköseksi ja erilaisilla sauvoilla saa paineita helpottamaan kummasti. (Ja ei! -sauva ei ole sisälläni tuon lääkärin kiellon takia, vaan sauvan tehtävänä on kiusata mm. klitorista!)

Odotan kyllä malttamattomana että saan rakastella ihan kunnolla, mutta tämähän on väliaikaista ja jaksamme kyllä odottaa vielä vähän aikaa (rv 36+3). Mieheni on kyllä ihan mielissään siitä, että olen opetellut suihinottoon ihan uusia jippoja, eikä se minullekaan ole todellakaan vastenmielistä. Jaksamisia, siskot!

Meillä tilanne on sellainen, että vaimoani ei seksi kiinnosta enää lainkaan. Sanoo että tuntee olonsa niin rumaksi ja lihavaksi raskauden myötä että ei pysty "ajattelemaankaan seksiä".

Olen kyllä kertonut hänelle, että hän on mielestäni edelleen erittäin viehättävä ja sanonut ettei minua haittaa vaikka onkin iso maha. Mielestäni hän on erittäin hyvännäköinen, ja olen sen hänellekin sanonut.

Hänelle on kyllä painoa kertynyt muutenkin, neuvolassakin hänelle siitä huomautettiin, että pitäisi tarkkailla enemmän syömistään. Ennen raskausta hän oli hyvin hoikka, ehkä turhankin minun mielestäni. Luonnollisestikaan en ole edes vihjaissut tästä asiasta mitään, eikä se minua missään määrin häiritsekään, päinvastoin, koen vaimoni hyvin haluttavaksi tällä hetkellä.

Hän vaan torjuu kaiken läheisyyden, tai no, sylissä saa pitää, mutta jos vähänkin silittelee reittä tai peppua puhumattakaan rinnoista niin käsi työnnetään pikaisesti pois.

Raskaus on viikolla 26, seksiä ei ole ollut nyt hieman reiluun kuukauteen. Ikävää että juuri nyt minä haluan vaimoani kenties enemmän kuin koskaan ennen.

Täytyy tulla kertomaan oma tarina,vaikka ei tämä ketään ainakaan lohduta.
Eli...ennen meillä oli seksiä lähes päivittäin,välillä jopa useamman kerran päivässä. tulin raskaaksi,seksi jatkui samanlaisena,kunnes puolivälin jälkeen sitä ei enää ollut kuin kerran viikossa.vaikkei vatsaani edes näkynyt! raskauden loppuvaiheessa sitä oli enää silloin kun mies oli kännissä tai krapulassa. ja niin myös synnytyksen jälkeen. nyt synnytyksestä on kulunut 8kuukautta, seksiä on ollut viimeksi kuukausi sitten,enkä muista milloin mies olisi viimeksi selvin päin harrastanut kanssani seksiä. noh,olen taas raskaana,viime viikolla plussasin,että taitaa nää seksit olla sitte tässä.
mä en tajua missä mättää? olen laihtunut huomattavasti ja missään vaiheessa viime raskauttani mahani ei ollut suuri. en vaan ymmärrä!

tänään aion pistää tälle lopun,ja kysyn mieheltäni suoraan että miksei se enää suostu panemaan mua. ite oon tehny miljoona alotetta,eikä kertaakaan mies oo suostunu.
nyt mä ymmärrän miehiä jotka pettää muijaansa jotka ei anna. tää on aivan järkyttävää. päätä särkee ja kädet tärisee pahimpina hetkinä. ei enää vaan pysty olemaan ilman. en ois ikinä uskonu että musta tulis näin seksiriippuvainen.
mä luulin,että seksielämä palautuu ennalleen,kunhan imetys loppuu yms. mutta eipä niin käynytkään. meillä vauva nukkuu omassa huoneessa eli siitäkään tää ei voi olla kiinni. en vaan ymmärrä!

Meillä seksi loppui plussaan. Mies ei halua panna päin vauvaa vaan kunnioittaa vauvan oloa mahassa. Alkuraskauden aikana olin niin pahoinvoiva että ei minuakaan kiinnostanut. Pahan olon loputtua olisin ollut valmis seksiin, mutta mies ei.
Asia ei ole meille ongelma, hellyyttä, halailua, pussailua ja lässytystä riittää, parisuhde voi hyvin. Ja joskushan se vauvakin poistuu mahasta. Saa nähdä miten sitten elämä jatkuu.

Tuttua puhetta....monillahan se seksi loppuu juuri miehen puolelta loppuraskauden aikana et siis miehet eivät halua...ja aina vain puhutaan et naiset ovat niin haluttomia!!!! Itselläni ainakin halut olivat raskauden aikana ihan yhtä korkealla jos ei viel hieman enemmänkin ja tuntui se kyllä ikävältä ,kun mies ei sit halunnukkaan loppuraskauden aikana,itkua tuli väännettyä vaik pidin itseä seksikkäänä loppuraskaudenkin aikana mies piti myös,mutta jostain syystä ei vaan makuuhuoneessa tapahtunut:(Hellyytä kaipasin myös äärettömän paljon pusuja ja läheisyyttä,mutta sitäkään ei näkynyt...en siis heti toista lasta ajatellut,vaikka ei se seksi koko elämää ole,mutta osa parisuhdetta silti.ajattelin ite et loppukohan seksi kokonaan meidän välillä mitenköhän synnytyksen jälkeen käy...no väliliha jouduttiin leikkaamaan ja tikkien paraneminen kesti joten hieman se hidastutti synnytksen jälkeen,mutta se tunne ,kun sitten mies jälleen innostuikin makuuhuoneessa oli IHANA,vaikka kiloja onkin viel lähtöpainoon lähes 8 !!!! kyllä tämä tästä,noilla miehillä vain on jokin "juttu" miksi eivät loppuraskauden aikana oikein innostu,kumpa sen syyn tietäs olis paljon helpompaa ja sillai. Koita jaksaa eiköhän se mies sitten viimeistään synnytyksen jälkeen lämpene makuuhuoneen puolella:)Kyllä sitä nyt on onnellinen,kun lapsi syntynyt ja mieskin innostuu jälleen!!!! raskausaikana sitä muutenkin jotenkin on mieli herkempi ja hellyyttä kaipaa enemmän ja jos ei sitä saa edes normaalin vertaa niin kyllä sitä aika "yksinäiseki" itsensä tuntee ainakin minä tunsin.

No ei sitä ole täälläkään. Viikkoja kasassa 35+4 ja hiljaista on.
Syytä löytyy niin minusta itsestäni kuin myös miehestä. Rakastelu on muuttunut niin vaikeaksi ison mahan kanssa, enkä todellakaan koe olevani viehättävä ja seksikäs. Siksi ehkä en luota antautua petipuuhiin, ei sinänsä että mies sitä edes vonkaisikaan.
Hellyyttä saan ja seksittömyydestä on keskusteltu avoimesti. Pari edellistä kertaa meni niin huonosti ja jäi niin paha maku suuhun, että en toistaiseksi luota edes omaan kumppaniini sänkyhommissa. En uskalla siis edes ryhtyä mihinkään koska pelkään jo valmiiksi sitä fiaskoa mitä siitä todennäköisesti seuraa. Joten parempi vain kärsiä tämä vaihe ja aloittaa puhtaalta pöydältä kun vauva on syntynyt.

Kiva lueskella että muillakaan ei seksi ole maittanut tai luistanut raskaana ollessa. Täälläkin petihommissa taidettiin olla jopa neljä kertaa plussan jälkeen. Näistäkin pari ajoittui lasketun ajan tienoille, kun taka-ajatuksena oli nopettaa kohdunkaulan kypsymistä. Nyt täällä tuhisee viisiviikkoinen vauva samassa sängyssä meidän kanssa ja itse odottelenkin innoissani koska päästään pitkästä aikaa sekstailemaan. Tällä hetkellä tuntuu kuitenkin vielä kaukaiselta ajatukselta johtuen jälkivuodosta ja edelleen kipeästä leikkaushaavasta. No hiljaa hyvä tulee..

Oma tarinani ei ole sieltä kauneimmasta päästä, seksi loppui myös meillä hyvin nopeasti raskaaksi tuloni jälkeen , mieheni pelkäsi vahingoittavansa lasta, oli muuten hyvä ja hellä sekä onnellinen raskaudestani ja höpötteli usein vatsan asukille...
Viikkoa ennen kastajaisia sain selville, että miehelläni on ollut toinen nainen, maailmani romahti täysin, olemme puineet suhdettamme jo puolisen vuotta ja minusta alkaa tuntua jo siltä etten pysty antamaan hänelle koskaan anteeksi, eikä suhteemme tule olemaan enää ennallaan.
Erota en kuitenkaan voi lapsemme takia vaan esitän onnellista vaimoa ja äitiä vaikkakin sydämeni itkee:(

No lapsen takia juuri huonosta suhteesta kuuluukin lähteä, vai minkälaista elämisen ja parisuhteen mallia olet ajatellut lapsellesi opettaa? Eli päinvastoin kuin kuvittelet, lapsesi ei todellakaan tule nauttimaan "päällisinpuolin" onnellisesta suhteestanne, onnellisuutta ei pysty esittämään ja lapset jos ketkä aistivat sen. Ja mitä järkeä sinun on itseäsikään kiduttaa, kerranhan sinäkin täällä elät.. Äidin onni on kaikilla tavoin myös lapsen onni.

Niinpä, elämässäni on vaan tapahtunut niin paljon kaikkea joita en halua ruveta tässä kertomaan, että haluan pysyä tässä liitossani ja suoda lapselleni mahdollisuuden kasvaa molempien vanhempien kanssa eläen, vaikkakin joudun itse omat surulliset tunteeni kätkemäänkin.

Mulla ekasta raskaudesta semmoset kokemukset (kun kanssa esikoista tehtiin tekemällä) että sänkyhommista meni maku. Tai aluksi kait miestä olis vielä huvittanu mutta minä olin väysnyt ja sitten kun kolmannen raskauskuukauden jälkeen minä piristyin niin toisella halut lopahti suoraan verrannollisena vatsan kasvuun. Tosin meilläkin oli meneillään rakennusprojektia ym joten ei ihme että väsähdettiin. Aluksi se ihmetyttii ja vihastutti mutta puhuttiin asiasta ja annettiin sen jälkeen olla, loppujen lopuksi aikaa kului "selibaatissa" kolmannesta raskauskuukaudesta aina siihen kun vauva täytti 4kk. Meillä on pitkä suhde takana ja monenmoista nähty eikä kummallakaan kyllä käynyt mielessä että suhde siihen kaatuu. Se tuntui kummastakin hyvältä että kummankaan ei tarvinnut "pakolla" sänkyhommiin vaan annettiin toisillemme tilaa ja aikaa. No, se eka kerta sitten pitkän tauon ja lapsen syntymän jälkeen ei ollut kovin hienoa mutta sen jälkeen sänkytouhut ovat vaan parantuneetn paranemistaan vaikka tiheys ei välttämättä ole suuri. No, mutta ehkä seksi ei sitten ole meille se tärkein asia. Nyt on kakkonen tulossa ja ainakin vielä on sänkyhommat maistuneet mutta on mukavaa kun tietää ettei tarvi yrittää väkisten.

En tiedä, liittyykö ihan aiheeseen, mutta missä vaiheessa seksi on teillä palannut kuvioihin synnytyksen jälkeen. Itse odottelen aikaa, jolloin maha ei ole kokoajan tiellä ja liikkuminen kuin ison valaan kääntyilyä. Seksiä on ollut vähemmän loppuraskautta kohden, kääntyminen jo vaikeaa. Mies totesi viimeksi, että isot laivat kääntyy hitaasti... siis kun alettiin touhuta. No, itseäni ei enää oikein innosta seksi, rv 40 ylitetty, mutta odotan aikaa ilman isoa mahaa... Eli milloin voi taas sekstailla?

...(vierailijalle) ainakin meillä seksi palasi vasta 7vko päästä synnytyksestä,koska välilihan leikkaushaava niin kipeä tikit repes useaan kertaan että siks paikat ei antanut aikaisemmin periksi.Mutta sehän on niin yksilöllistämilloin ketäkin sitten haluttaa toiset eivät halua synnytyksen jälkeen pitkään aikaan ja toiset joilla ei mitään tikkejä ole saattavat hyvinkin nopeasti ruveta taas puuhiin. ja vaikuttaapi kai se jälkivuotokin siihen ja kuivuneet limakalvot ovat useimmilla myös se mikä saattaa viivästyttää ,koska jos ihan kuivillaan hommaillaan niin paikathan siinä kipeeks tulee,onneks itellä ei niin ollut ja olikin ihana taas päästä puuhiin:)Zemppiä loppuodotukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
En tiedä, liittyykö ihan aiheeseen, mutta missä vaiheessa seksi on teillä palannut kuvioihin synnytyksen jälkeen.

Me 'kokeiltiin' rakastella ensikertaa kun synnytyksestä oli kulunut puolitoista kuukautta. Seksielämä alkoi vasta kun lapsi oli puolivuotias eikä herättänyt vaimoani useita kertoja yössä syömään. Lukuisista yrityksistä huolimatta ei saatu poikaa syömään yöllä tuttupullosta - vain tissi kelpasi.