Seksi, parisuhde, sinkkuus, läheisriippuvuus, itsetunto, nautinto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Seksiä tulee joka tuutista, mutta virhe on siinä että kaikki eivät edes tiedä mitä se voi ollakaan kun sitä tekee oikean kanssa ja oikeasta syystä.

Sinkut jakavat pilluaan "kun seksi on niin kivaa". Paskan marjat, itsetuntoa siinä pönkitetään. Turha läheisriippuvaisuutta on naamioida seksiharrastamiseksi. Seksiä harrastetaan rakkaudesta, vastuuntunnosta tulla raskaaksi. Muuten se on vain toisen kanssa runkkaamista ja heikentää ihmistä. Jos on läheisriippuvuusongelmia tai muuta heikkoa itsetuntoa niin pitäisi kyllä hoitaa ne asiat kuntoon eikä lakaista maton alle hakemalla hyväksyntää yhdenillan panoista.

Jos seksuaalisesti on puutosta niin orgasmin ja muun nautinnon saa paljon vaivattomammin itsetyydytyksellä. Vahva ihminen hankkii itselleen parisuhteen ja siitä hyvän seksielämän, tai jos ei ole suhteessa ja silti haluaa olla vahva niin sitten on ilman seksiä. Koska muuten seksi on vain läheisriippuvuutta.

Mä olen kyllä aina kuvitellut, että ne joilla on hyvä itsetunto, ovat kauniita ja haluttavia harrastaa niitä "irtosuhteita". Ja sitten tälläiset, jotka eivät ole niin haluttavia ja omistavat huonon itsetunnon kun mä, ei ole edes nähnyt alastonta miestä vuosiin.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;25606305:
Mä olen kyllä aina kuvitellut, että ne joilla on hyvä itsetunto, ovat kauniita ja haluttavia harrastaa niitä "irtosuhteita". Ja sitten tälläiset, jotka eivät ole niin haluttavia ja omistavat huonon itsetunnon kun mä, ei ole edes nähnyt alastonta miestä vuosiin.. :ashamed:

Eipä siinä paljon itsetuntoa tai edes kauneutta tarvita kun miehelle jalat levittää.

Ootko katkera jostain? Siltä kuulostat. Itselläni oli kyl nuoruudessa ihan hyvä itsetunto ja silti harrastin yhdenillan juttuja. En siks, että olisin ollu läheisriippuvainen, vaan siks, että halusin seksiä. Vai eikö nainen tosiaan saa haluta seksiä toisen ihmisen kanssa? Että jos sinkkua panettaa, niin oma käsi käyttöön vaan? Ootpa outo.

Ootko katkera jostain? Siltä kuulostat. Itselläni oli kyl nuoruudessa ihan hyvä itsetunto ja silti harrastin yhdenillan juttuja. En siks, että olisin ollu läheisriippuvainen, vaan siks, että halusin seksiä. Vai eikö nainen tosiaan saa haluta seksiä toisen ihmisen kanssa? Että jos sinkkua panettaa, niin oma käsi käyttöön vaan? Ootpa outo.

Aivan näin. Jos sinkkua haluttaa niin itse on vastuussa orgasmistaan, sen saa omalla kädellä. Jos siihen tarvitsee sekoittaa ulkopuolisia niin se on riippuvuutta muista. Jos haluaa seksiä jossa on toinen fyysisesti ja henkisesti mukana niin sitten pitää ajatella muutakin kuin munaa, silloin haluaa parisuhteen.

Sen verran pitkään minäkin elin sinkkuna, että kyllä hieromasauva ei ole ihan sama asia kuin toinen ihminen...vaikka se oliskin siinä vain hetken.
Toki parisuhdeseksi on antoisampaa, mutta sanoisin, että yhden illan jututkin on tyhjää parempia.

[QUOTE="Vieras";25607183] Jos haluaa seksiä jossa on toinen fyysisesti ja henkisesti mukana niin sitten pitää ajatella muutakin kuin munaa, silloin haluaa parisuhteen.[/QUOTE]

Ja jos ei halua toista ihmistä henkisesti elämäänsä vaan tahtoo nimenomaan vain ja ainoastaan seksin fyysisen osuuden?

seksiä voi harrastaa vaan sen takia kun se on kivaa. siihen ei tarvitse pitempiaikaista kumppania. jotkut ei edes kykene saamaan seksistä irti mitään ihmeempää kun ovat pitempiaikaisessa suhteessa, tämä tälläinen puusilmäily siihen malliin että "minä tiedän jotain mitä te muut ette, koska tottahan tämä on sama asia kaikille" on itseasiassa osoitus siitä miten vähän ymmärtää muita ihmisiä.

itse nautin vaimoni kanssa seksistä nyt monien vuosien jälkeen enemmän kuin koskaan aiemmin, yhden illan jutut ei ole antaneet minulle mitään ihmeellistä koskaan, en silti yritä esittää että koska minun tilanne on kiva omasta mielestäni, niin silloin kaikkien tulee elää niin, eihän kukaan muu voi nauttia mistään muusta.

[QUOTE="Vieras";25607183]Aivan näin. Jos sinkkua haluttaa niin itse on vastuussa orgasmistaan, sen saa omalla kädellä. Jos siihen tarvitsee sekoittaa ulkopuolisia niin se on riippuvuutta muista. Jos haluaa seksiä jossa on toinen fyysisesti ja henkisesti mukana niin sitten pitää ajatella muutakin kuin munaa, silloin haluaa parisuhteen.[/QUOTE]

Kuten mummeliisakin kysyi, entäs jos haluaa vaan sen fyysisen osuuden? Et taida nyt olla miettinyt loppuun asti, että mistä pädet täällä. Muiden ihmisten kanssa seksiä harrastava ihminen ei kyl oo mitenkään riippuvainen kenestäkään. Mut hyvä homma jos sulle oma käsi on sama asia kun kuuma uros :)

Ikävää jos koet joutuneesi paikkaamaan huonoa itsetuntoa seksillä, koska silloin se voi todella johtaa siihen että ajattelee että arvostuksen mitta on se että minun on kelvattava kenelle vaan.

Yhteistyössä