Seksi suorastaan ällöttää, miten ihmeessä saisi halut takaisin????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aa pee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aa pee

Vieras
Miehen kanssa olemme olleet yhdessä 4 vuotta, ja lapsi on pian 2 v. Ennen lasta seksi sujui hyvin, ja sitä oli sen verran kuin kumpikin halusimme ja jaksoimme, eli 2-4 krt/vk.

Mutta lapsen syntymän jälkeen se tyssäsi pitkäksi aikaa kokonaan, koska limakalvoni olivat imetyksen ajan ( 1 v. ) kuin Saharan autiomaa, edes liukkari ei auttanut. Tuli haavoja jo melein hipaisusta. Sen jälkeen haluni eivät ole vieläkään palanneet. Hormoniongelmaa on, mutta se ei haitannut ennen lasta.

Nyt vaan ajatuskin seksistä ällöttää, noin kerran pari kuussa "uhraudun" koska mies haluaa, mutten nauti yhtään, toivon vaan että se olisi ohi. Olen jopa ajatellut että pitäisikö laskea mies vieraisiin, kun hän kärsii tilanteesta, mutten voi sille mitään, koska en vaan ole enää yhtään seksuaalinen, en tippaakaan.

Päästänlö miehen vieraisiin, vai mitä ihmettä neuvoksi???

Niin no itse olen kokeillut, kaiken maailman ceridal öljyt , joko seksin yhteydessä tai parin päivän raskaukset ja vitamiineja syönyt jne, inhottava tilanne :/

Sama homma täällä... Ja aiemmin meni yleensä niin, että vaikkei aluksi haluttanutkaan, mut kun anto vaan mennä miehen aloitteesta, niin kyllä siinä lämmitellessä pikkuhiljaa alkoi tekee mieli. Nykyään en saa orgasmiakaan kuin ehkä 1/50 kerrasta ja sekin on tosi laimee, eli ei tee mieli haluta sitäkään ku tulee vaan paha mieli..
Meillä minä annoin miehelle luvan käydä vieraissa hetken, kun mies ois halunnut monta kertaa päivässä ja mulle kerran kuussakin oli yhtä hampaiden kiristystä. tätä mietittiin kauan ja lopulta tuo päätös kuitenkin vain lähensi meitä, tuli sellainen olo, että ei voi olla mitään niin isoa ongelmaa meidän välillä, etteikö siitä uskaltaisi puhua toiselle ja selvitä yhdessä.
Minä uskon, että oma haluttomuuteni liittyy vahvasti masennukseeni, voisko sinullakin olla synnytksen jälkeistä masennusta? Ts. Oletko muuten ollut alavireisempi, tyytymätön jne?

Sama homma täällä... Ja aiemmin meni yleensä niin, että vaikkei aluksi haluttanutkaan, mut kun anto vaan mennä miehen aloitteesta, niin kyllä siinä lämmitellessä pikkuhiljaa alkoi tekee mieli. Nykyään en saa orgasmiakaan kuin ehkä 1/50 kerrasta ja sekin on tosi laimee, eli ei tee mieli haluta sitäkään ku tulee vaan paha mieli..
Meillä minä annoin miehelle luvan käydä vieraissa hetken, kun mies ois halunnut monta kertaa päivässä ja mulle kerran kuussakin oli yhtä hampaiden kiristystä. tätä mietittiin kauan ja lopulta tuo päätös kuitenkin vain lähensi meitä, tuli sellainen olo, että ei voi olla mitään niin isoa ongelmaa meidän välillä, etteikö siitä uskaltaisi puhua toiselle ja selvitä yhdessä.
Minä uskon, että oma haluttomuuteni liittyy vahvasti masennukseeni, voisko sinullakin olla synnytksen jälkeistä masennusta? Ts. Oletko muuten ollut alavireisempi, tyytymätön jne?

Minulle tuli synnytyksen jälkeinen masennus, ja sitä on vähän vieläkin, lääkityksestä (Citalopram 20 mg) huolimatta. :-(

Tuo lääkitys aiheuttaa haluttomuutta. Auttaisko, jos selvittäisit miehelle sen? Olen kyllä muuten sitä mieltä, että esim. kerran viikossa seksiä voi uhrautua harrastamaan, vaikka ei tekis yhtään mieli. Meillä ainakin ollut kausia (koepalojen otto, toistuvat hiivat, mielialalääkkeet, kuivat limakalvot, ressiä ja masennusta jne.), jolloin on halut ollut tosi kateissa. Mutta siitä huolimatta, on vaan sitkeästi jatkettu ja aina on lopulta löytynyt taas halut.

Auttaisiko esim. se että käyttäisitte jotain apuvälineitä (klitoriksen kiihottimia, filmejä tms)? Mulla tuo lääkitys tosin vei lhes tyystin kyvynsaada orgasmi. Mutta ajattelin sen olevan väliaikaista ja annoin miehen sitten vaan nauttia. Toki häntäkin vaivasi, kun en saanut nauttia itse.

Lääkityksen voi myös vaihtaa. Minulle tuota ainakin lääkäri ehdotti ratkaisuksi. En kyllä miestä päästäisi vieraisiin. Se on varma konsti tuhota suhde lopullisesti.

Vaimolla ihan sama ongelma lapsen syntymän jälkeen, noin puoli vuotta.

Miehenä mua ei ainakaan kiihottanut vaimon jatkuvat puheet kuivista limakalvoista, olen tottunut miettimään kaunista mehevää pillua, en limaista kalvoa joka on kuivunut. Lopulta ei tenyt vaimoa enää mieli, tyydyin omaan käteen.

Mut sitten keksin laittaa vaimon runkkauskuurille ja hän parani. Oletkos kokeillut itsetyydytystä tähän ongelmaasi? Runkkaamalla lähtee myös stressi, ne pillereiden serotoniinit ovat samoja lääkkeitä mitä orgasmi kehossa tuottaa...

Kannattaisko mennä lääkäriin puhumaan tuosta? Saattaisi löytyä apua, ainakin kuivuuteen. Oliko synnytys vaikea, jospa halut on sen takia kadonneet? Mulla oli sama homma, lopulta kyllästyin itse kun ajattelin että kohta tulee ero. Aloin vaan tehdä alotteita ja harrastettiin seksiä, vaikkea mua alkuun juurikaan napannut. Siitä se taas pikkuhiljaa alkoi sujua ja tuntua hyvältä.

Kiitos hyvistä vinkeistä. Jotenkin tuntuu että kun on ollut kauan ilman seksiä, niin sitä ei enää edes kaipaa, ja mielenkiinto menee koko asiaan, ja lisäksi tuo lääkityskin varmaan vie halut.

Olen kyllä huomannut, että kun mies tekee aloitteita, niin lun lähden mukaan, niin pääsen kyllä fiilikseen mukaan. Mies ei vaan kuulemma enää edes viitsi tehdä aloitteita. Mutta kun mies tekee ne vähän väärällä tavalla, siitäkin meidän pitäisi ehdottomasti jutella keskenämme. Jos minulla ei itselläni ole haluja, en välttämättä ala haluamaan jos mies ehdottaa vaan että miten olis seksi? Aika vaikea vaan sitten siinä tosta vaan ruveta touhuamaan. Uskoisin että jos mies ei kysyisi ja vaan rohkeasti lähestyisi minua, niin lopputulos voisi olla erilainen.

Monesti minua ällöttää juuri tuo miehen tapa ehdottaa seksiä kysymällä. Eilen illallakin mies kysyi että "haluaiskos pimpukka kikulia", niin sanoin samantien että hyi hitto, no ei todellakaan.:-X Vähäisetkin halut menee tuosta!! :-X Sen sijaan jos mies tulis luokseni, alkaisi vaikka hieroa hiljalleen hartioitani, suukotella niskaa tms., lopputulos olisi taatusti ihan erilainen.

Noita juttuja ei tarvinnut vaan aiemmin yhtään miettiä, kun se oli ihan sama miten mies teki aloitteen, olin aina halukas vaikka olisi kuinka mauttomasti seksiä ehdottanut. :-D

[QUOTE="vieras";22799652]Kannattaisko mennä lääkäriin puhumaan tuosta? Saattaisi löytyä apua, ainakin kuivuuteen. Oliko synnytys vaikea, jospa halut on sen takia kadonneet? Mulla oli sama homma, lopulta kyllästyin itse kun ajattelin että kohta tulee ero. Aloin vaan tehdä alotteita ja harrastettiin seksiä, vaikkea mua alkuun juurikaan napannut. Siitä se taas pikkuhiljaa alkoi sujua ja tuntua hyvältä.[/QUOTE]

Mulla on sellaisia emätinpuikkoja tuohon kuivuuteen, Vagifem tms., mutten ole niitä nyt käyttänyt kun ei ole ollut tarvetta...