seksi synnytyksen jälkeen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mariposa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mariposa

Uusi jäsen
30.05.2008
4
0
1
Onko kellään onglemia seksin suhteen tai oikeestaan haluttomuuden kans synnytyksen jälkeen. mua meinaa vähä stressata ku seksi ei yksinkertaisesti ole mielessä ollenkaan. mies ehti raskauden aikana tottua siihen 3krt päivässä tahtiin ja nyt puree nyrkkiä ku tuntuu että vaimo ei lämpene ollenkaa:(

onko kellään muilla vastaavanlaisia kokemuksia?
itteeniki oikee ärsyttää ku ei vaan tunnu oikee et tekis mieli, en tiedä sit onko noi hormoonit vai vauva vai mikä? sillon aina ku jotain harrastetaan niin tuntuu että voi ku tää on kivaa ja hyvältä tuntuu, että miks me ei tehdä tätä useemmin..mut sit se taas unohtuu ja saattaa mennä monta päivää:(
mies kaipais nimenomaan sitä että mä oisin joskus se joka tekis alotteen...argh, painetta pukkaa!!!!

...kuukausiksi sen kuinka hyvältä seksi tuntuu. Tätä on nyt kestänyt siitä asti, kun ensimmäisen kerran tuli raskaaksi eli noin 3 ja puoli vuotta. Edelleen odottelen, että josko ne halut joskus palaisi sille tasolle mitä ne olivat ensimmäiset 7 vuotta. Nim. 6 kertaa vuodessa.

Ei tee mieli täälläkään... Ja sen lisäks sillon kun harrastetaan niin kiristää ja sattuu välillä ja limakalvot on kuivat kun saharan autiomaa! :( Liukkaria reilusti,niin on siedettävää... Ois kiva kyllä jos ne halut palais ja paikat kestäis.

Pieni eppari mulle tehtiin,että se ton kiristyksen kai aiheuttaa.
Milläköhän sais limakalvot parempaan kuntoon?
Imettäny en ole ollenkaan,joten siitä tuskin johtuu kuivuus ja haluttomuus.
Kerran viikossa oon yrittäny pitää miniminä,vaikkei mieli teekkään,pysyypähän mies edes vähän tyytyväisempänä.
Niin ja synnytyksestä on nyt 6kk ja esikoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Niko-isä:
...kuukausiksi sen kuinka hyvältä seksi tuntuu. Tätä on nyt kestänyt siitä asti, kun ensimmäisen kerran tuli raskaaksi eli noin 3 ja puoli vuotta. Edelleen odottelen, että josko ne halut joskus palaisi sille tasolle mitä ne olivat ensimmäiset 7 vuotta. Nim. 6 kertaa vuodessa.

Jos unohtaa et mite hyvält se tuntuu, niin sitä ois vaa alettava ihan yksinkertaisesti pelkästään panemaan.. :whistle: Ootkos mitää romanttista vaimolles tehny et saisit?

Harrastettiin exän kanssa seksiä 4-5 viikkoa synnytyksen jälkeen ja siitä lähtien hyvinkin säännöllisesti ja runsaastikin, koska se tuntui paljon paremmalta kuin ennen raskautta...
Olin itsekin enemmän sinut oman kroppani kanssa ja palauduin synnytyksestä nopeasti urheilun avulla, joten ei ollut mitään komplekseja jotka olisi vaikuttanut haluihin.

Nyt uuden mieheni kanssa seksi on suorastaan taivaallista :D ajatuskin saa perhoset vatsaan...

Meillä taas synnytyksen jälkeen halut tuli takas=) ku ennne synnytystä niitä ei ollut mulla laisinkaan=( mut nyt on vaan sit ongelmana se et millon kerkeet=( ku pitää hoitaa noi muksut joita on kolme ja sit koirat ja ku ukko viel käy töissä ja nuorimmainen on 2kk ikäinen ja pitäs yölläkin nukkua kun kummiskin joutuu sillonkin heräämää syöttää muksua, miettinyt vaan täs et millonkahan sais semmosen oikeen kunnon seksiloman ukon kans aivan kahdestaan :heart: