seksi synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masentaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

masentaa

Vieras
Voivatko ne ekat kerrat synnytyksen jälkeen tuntua pahalta, vaikka synnytys olisi mennyt hyvin,ilman repeämiä? Synnytyksestä minulla jo niin monta kk, etten ymmärrä miksi nämä ekat kerrat tuntuvat niin pahalta.

MIstä kaikesta kipu voi johtua?

Mulla ekan lapsen jälkeen ekat kerrat sattui vaikka ei mitään kummepia synnytyksessä pitänyt revetä. Sen jälkeen rauhoittui ja toisten lasten aikaan ei tullut ongelmia enää.

Juu, imetän. Kokeilin ensimmäistä kertaa liukuvoidetta. En huomannut kovasti apua, saako sitä laittaa ihan reilusti?

Voihan se tosiaan olla myös jännitystä, pelottaa niin kovin tuo touhu.

mulla meni joku kuukausi kun seksiä koitettiin.tuntui pahalta.siis sattui.
Minulla leikattiin väliliha ja sain repeämiä alapäähän.
joten ei ihme että sattui.
mulla meni joku 3 kuukautta että pystyin taas nauttimaan seksistä.tarvittiin myös vähän liukuvoidetta auttamaan.
toisen synnytyksen jälkeen meni kuukausi ja seksi maistui taas ja seksi on parempaa vielä kun ennen synnytyksiä!

joo mulla on nyt synnytyksestä 4kk ja siinä tuli toiseen asteen repeemä. kokeiltiin seksiä joku pari viikkoo sitte. tuntu ihan hirveeltä vaik lotrattiin liukkaria ihan kunnolla! tosin ei mul kyllä oo oikeen halujakaan. mie epäilen et mul o joku peräsuolen laskeuma ku koko värkki on ollu ihan kummallinen, että voiskohan siitä johtua nuo kivut..

Alkuperäinen kirjoittaja et ole ainut:
joo mulla on nyt synnytyksestä 4kk ja siinä tuli toiseen asteen repeemä. kokeiltiin seksiä joku pari viikkoo sitte. tuntu ihan hirveeltä vaik lotrattiin liukkaria ihan kunnolla! tosin ei mul kyllä oo oikeen halujakaan. mie epäilen et mul o joku peräsuolen laskeuma ku koko värkki on ollu ihan kummallinen, että voiskohan siitä johtua nuo kivut..

Kaverilla oli joku ihme hiiva (siis ei se normaali hiivatulehdus), ei mitään muita oireita ku yhdyntäkivut. Se oli gynellä käynyt sen "todetuttamassa"

Jännittäminen synnytyksen jälkeen yhdistettyinä kuivuuteen voivat jo tehdä aika viiltävää oloa. Paaaaljon liukkaria ja hidas tahti, paljon alkusoittia :D ja rento mieli.

Oletko jo itse ehtinyt tutustua uudelleen omaan kehoosi?

Yhteistyössä