seksi synnytyksen jälkeen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Synnyttänyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Synnyttänyt

Vieras
Synnytyksestä 6 viikkoa, (esikoinen)

Elikkäs itsetyydytystä olen harrastanut sen vuoksi että halunnut tuntea kuinka paljon seksi sattuu, vai sattuuko ollenkaan..
Leikkikaluuni (dildo) laitoin paljon liukastetta niin ei sattunut, hieman kiristi mut johtuu varmaan limakalvojen kuivuudesta.. Siinä sit leikin lopussa tikkejä lähti 3 kappaletta, eivät olleet siis sulanneet.. alapäästä ei tuu verta ja tuntuu muutenkin ihan hyvältä.. täytyykö mun nyt kuitenki huolestuu nuiden tikkien suhteen :O

Vai voinko harrastaa mieheni kanssa jo seksiä?

Kyllä ne tikit ajan kanssa sulaa, ei se seksiä estä. Sanotaan, että ne tikit sulais parissa kolmessaviikossa mut ei mulla ollut ainakaan sulanut siinä ajassa. Viimeiset tikit hävisivät n 2 kuukaudessa.

heh heh.. aika hauska :D no toivottavasti mulla on paikat kunnossa tuolla sisällä, vaikka tikit lähtikin melkeen "kokonaisena" pois, olivat vielä solmussa, ja kokonaisia, vai miten niitä kuvailis :D

mä ymmärtäsin ton ainakin niin et se osuus joka ollut lihassa sisällä on sulanut ja siks loppu pääsee putoomaan pois... mulla lähti ainakin melkosen monta tikkiä alapesun yhteydessä ja ne oli just tollasia pikku solmuja...

Juu, mulla oli synnytyksen jälkeen enemmän ommelta alapäässä kun mummon tilkkutäkissä ja kun 2vko synnytksestä harrastettiin seksiä niin todellakin kiristi!
Meni varmaan 3-4kk kun ei enää kiristänyt.

Esikoisen jälkeen meni aika kauan ennenkuin nautin seksistä, väliliha leikattiin ja se kiristi varmaan lähemmäs VUODEN! Ei onneksi myöhemmin samaa ongelmaa, kun mitään ei leikattu.

Kannattaa muistaa et synnytyksen jälkeen se "eka kerta" ei välttämättä ole mitenkään mielyttävä.. jokatapauksessa se on erilaista mitä ennen synnytystä. Nyt ku itellä synnytyksestä on 8vk alkaa seksiki tuntumaan jo joltain..

Lisäisin vielä, että sitten kun seksi alkaa taas tuntua hyvältä, niin se on koko ajan vain parantunut jopa paremmaksi kuin ennen lapsia, ihan tosissaan. Mistä lie johtuu, mutta on ollut ihana havaita, mitään löysyyksiä ei ole jäänyt (tietysti ihan aluksi).

Yhteistyössä