Seksi vs suutelu

  • Viestiketjun aloittaja huono suutelija
  • Ensimmäinen viesti
huono suutelija
Tuolla erotiikka-palstan puolella vastasin kielisuudelma-kysymykseen joka laittoi ajattelemaan ja kysymään seuraavaa: Miksi seksiin kiinnitetään niin paljon huomiota, pitäisi kokeilla tuhat erilaista asentoa, ottaa mukaan leluja ja rooliasuja, anaaliseksiä, oraaliseksiä jne jne jne... Ja sitten ei osata suudella?!

Totesin siis tuolla kielisuudelma-ketjussa että en ole itsekään kovin kokenut suutelija, en oikein osaa kielisuudelmaa vaan tavallaan vain vastaan mieheni tapaan suudella josta en siis siitäkään pidä. Miehelläni kun on tapana työntää kielensä suuhuni ja pyörittää sitä kieleni ympäri.

Mieheni on hyvinkin kokenut seksiasioissa muuten, ja avoin kokeilemaan vaikka mitä, tuntuukin siis hassulta kuinka huono suutelija hän voi olla... Ja jos joku osaa vinkata miten asian voisi ottaa esille loukkaamatta häntä otan mielelläni neuvoja vastaan. Tuntuu niin vaikealta ja typerältäkin kertoa asiasta nyt kun olen "antanut" hänen tuolla tapaa suudella viimeiset kaksi vuotta.

Haluaisin itse tavallaan aloittaa alusta, opetella koskettamaan miestä ihan halaten ja hyväillen, hitaasti. Opetella suutelemaan pehmeästi, kovasti, hitaasti, kiihkeästi. Jopa sen kielen kanssa. Tuntuu että monet ovat suutelutaidossa juuttuneet sinne teini-ikään jolloin kokivat sen ensisuudelman ja suutelevat vieläkin samoin, vaikka seksin harrastamisessa ovatkin sitten kehittyneet.

Ehkä pitäisikin joskus ehdottaa miehelle että otetaan ihan viikonloppu sitä varten että harjoitellaan tätä halailua ja suutelua. Siis monenlaista ja monipuolista. Mitäköhän mahtaisi sanoa...
 
suutelusta
Luulin aikoinani, etten pidä suutelemisesta. Mieleni muuttui vasta yli 30-vuotiaana, kun tapasin nykyisen mieheni, joka osaa suudella juuri siten, kuin itse tykkään. Aiemmat miesystävät tunkivat kielen syvälle suuhun samantien ja villisti heiluttelivat sitä mielipuolisesti siellä miten sattuu. Jotkut suutelivat niin pitkään, että tuntui kuin happi olisi loppunut.

Nykyinen mies tajuaa, että aluksi voi suukotella vaikka soliskuoppaa, edetä kaulaa pitkin ylös, suukotella suupieleen ja kokeeksi hellän suudelman suulle. Jos kumpikin on innokas, mitään sanoja ei tarvita, vaan aluksi hellästi, tunnustellen ja hitaasti edetään. Samalla kun kädetkin hamuilevat ja hyväilevät kehoa tunnustellen (ei pelkästään jalkojen välistä tai rinnoista!!!), niin suutelu ja käsien tunne keholla yhdessä aiheuttavat mukavaa tunnetta, joka alkuaikoina aina johti sänkyynmenoon.

Minun mielestä voi ihan hyvin sanoa miehelle, että odotapas, että tehdään suutelua tällä kertaa vähän eri tavalla ja jos mies hätäilee, niin pyytää vain odottamaan. Suutelun tehtävänähän on usein sytyttää toinen haluamaan seksiä ja jos itse on valmiiksi ärtynyt jo suuteluvaiheessa, niin ei ihme, jos jossakin vaiheessa suukot jää kokonaan pois.
 
pussailija
Minä sanon joskus miehelleni, että suutelepas samoin kuin silloin kun tavattiin ja halusit sänkyyn kanssani ekaa kertaa. Suuteleminen muuttuu totaalisesti, ei enää sitä oman mielihyvän tavoittelua, vaan siten, että saisi minut maaniteltua muuhunkin ja tuntemaan mielihyvää.

Kokeilepa ap ehdottaa samoin.
 
Pikku suu
Hitaasti hyvä tulee....Älä sano, että "harjoitellaan", koska silloin mies voi käsittää, että hänen tyylissään suudella on jotain vikaa. Siispä viivyttelytaktiikkaa minäkin suosittelen. Ota ohjat omaan käsiisi ehdota, näytä, että voitte tehdä joskus toisin kuin yleinsä. En ymmärrä sitä, että miksei nainen voisi olla suutelussakin opettavana osapuolena.

Tee suudellessanne ensin vaikka jotain sellaista, mistä tiedät, ettei miehesi varmasti pidä siitä ja suutele sen jälkeen siten, miten haluaisit, että sinua suudellaan. :D Tämäkin voi toimia...
 
Onnistuva mies.
Jos ette uskalla sanoa kumppanillenne miten hänen pitäisi toimia, niin silloin kannattaa tehdä hänelle sillälailla, kun haluaisitte hänen tekevän itsellenne.

Molemmat kun tuon älyävät, niin sitä vaikeaa puhumista ei tarvita.
 

Yhteistyössä