Seksi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Onnellinenmies
Oli helvetellinen päivä töissäni kaikki vain piiputti piti sitä helvetin konetta rassa-
ta monta kertaa ja sen vuoksi olin tunnin ylitöissä kun rekka tulee aamulla hakem-
aan sitä tilausta. No minä olen mies ja hoidin homman kotiin eli tilaus tuli hoidel-
luksi. Ja minä suihkun kautta autooni ja kotiini. Vaimollani oli kaunis hame pääl-
lään ja toivotti työn raskaan raatajan kotiiinsa. Se vei mut makuuhuoneeseen ja sänkyyn selälleni sekä käteni sänkyn päätyyn kiinni. Ja sitten esitys alkoi häneltä. Voi mun naistani mulla heti kaluni yläs ja vaimoni avasi tallin ovet otti varsani sieltä ulos ja lukitsi vain peniksen ulos. Eli laittoi housuni napit kiinni. Ja sitten sen strippaus ja minä silmäni meinasin pudottaa kun se keimaili mulle ja vähensi
vaatteitansa. Kun se oli alaste koipi mun pääni yli ja pillu noin 2-3 centin päähän
musta ja sormet sinne sisälle sekä runkkasi itseltään orkun ulos. Minä rukoilin sil-
tä päästä mut irti tahdon naida sinua ja heti. EI sinä olet nyt siinä tämä on mun il-
tani ja se jatkoi mun kiusaamistani. Mutta ei edes vahinkossa ottanut multa orkkua ulos. Kun näki että rupean hermostumaan kun se kiusaa minua lähti vihdoin multakin housuni pois koivistani ja se runkkasi multa lastin ulos. Sen jäl-
keen se siivosi mut ja rupes vihdoinkin naimaan kanssani. Kun oli saanut riittä-
västi multa päästi se mut irti ja otti multa paitani pois. sekä kävi vihdoin itsekin
sänkyymme selälleen ja minäkin pääsin sitä naimaan. Aamulla heräsin kun oli
lauvantai ja mulla vapaa päivä. Huutelin vaimoani ei vastausta ja kun menin keit-
tiöömme oli pöydällä paperi ja talon avaimen sekä sormus minkä olin hänelle os-
tanut ja tyly viesti siltä mun exkullaltani. Se ei enää pilluaan perse aukiselle anna.
Se oli löytänyt vanhan varakkaan miehen ja kun se menee sen kanssa naimisiin
niin hänestäkin tulee varakas. Ja silloin huomasin meidän avioero paperin.
Se oli alle kirjoittettu muuten valmiiksi vain mun nimeni siintä puuttui. Ja isku
vasten mun kasvojani oli kuva vaimostani alaste koivet levällään ja monta miestä naimassa sitä. Sen sisällä oli vanha mies ja selkä kameraan päin. Eli en
tuntenut kuka perkele vei multa vaimon.
 

Yhteistyössä