seksiä synnytyksen jälkeen - milloin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "VIERAS"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"VIERAS"

Vieras
kaveri kertoi eilen ettei 8kk synnytyksen jälken harrastanut seksiä miehensä kanssa erinnäisistä syistä johtuen. SIIS JÄRKYTTÄVÄÄ. mun himoilla ei ainakaan olla tuollasta aikaa ilman seksiä..

Kuinka nopeasti te olette synnytyksen jälkeen pystyneet harrastamaan seksiä ja jos on mennyt pidempi aika niin miksi?

Esikoinen syntyy kesäkuussa ja todella toivon että seksielämä pysyy yhtä virkeänä kuin nyt ;)

Onhan niitä tarinoita, että lähes tulkoon sairaalassa on pariskunta alkanut pupuilemaan.

Mä halusin odotella jälkitarkastukseen saakka. Eli noin 6 viikkoa synnytyksen jälkeen. Ei se mitään suurta ihanuutta ollut, mutta siitäpä se taas alkoi.

sit kun se tuntuu ajatuksena ja tekona hyvältä. mitään "oikeeta aikaa" ei ole ja on turha asettaa siihen mitään paineita.
se, että kysyt, MIKSI olisi jollakulla mennyt pidempi aika, paljastaa tosiaan sen, että olet esikoista odottamassa. ja tämä vain hyvällä :D

onnea loppuodotukseesi ! :)

Okei..
Eli parisen viikkoa ja sen jälkeen voi taas saada. ja mieshän voi tietty suuseksiä jo saada vaikka sairaalasta kotiuduttua. Meillä tosissaan on miehen kanssa hirveän aktiivista makkarissa. Miehellä seisoo jo pelkästä katseesta ja itse odotan päivän kuumien viestien jälkeen vaan sitä että pääsen suihkun seinää vasten ja milloin minnekin..

[QUOTE="alkup.";23654941]Okei..
Eli parisen viikkoa ja sen jälkeen voi taas saada. ja mieshän voi tietty suuseksiä jo saada vaikka sairaalasta kotiuduttua. Meillä tosissaan on miehen kanssa hirveän aktiivista makkarissa. Miehellä seisoo jo pelkästä katseesta ja itse odotan päivän kuumien viestien jälkeen vaan sitä että pääsen suihkun seinää vasten ja milloin minnekin..[/QUOTE]

*repesin* :D juu...kiva.

Eli parisen viikkoa ja sen jälkeen voi taas saada. ja mieshän voi tietty suuseksiä jo saada vaikka sairaalasta kotiuduttua. Meillä tosissaan on miehen kanssa hirveän aktiivista makkarissa. Miehellä seisoo jo pelkästä katseesta ja itse odotan päivän kuumien viestien jälkeen vaan sitä että pääsen suihkun seinää vasten ja milloin minnekin..[/QUOTE]

Totaa.. Älä nyt ihan tohin tuudittaudu ettet pety. Teillä on kuitenkin sitten vauvakin hoidettavana ja sekin ottaa oman aikansa. Ja sitten tosiaan riippuen siitä miten synnytys menee niin toipuminenkin voi venyä..

Paljonko sulla on ikää?

[QUOTE="VIERAS";23654893]kaveri kertoi eilen ettei 8kk synnytyksen jälken harrastanut seksiä miehensä kanssa erinnäisistä syistä johtuen. SIIS JÄRKYTTÄVÄÄ. mun himoilla ei ainakaan olla tuollasta aikaa ilman seksiä..

Kuinka nopeasti te olette synnytyksen jälkeen pystyneet harrastamaan seksiä ja jos on mennyt pidempi aika niin miksi?

Esikoinen syntyy kesäkuussa ja todella toivon että seksielämä pysyy yhtä virkeänä kuin nyt ;)[/QUOTE]

Toivoahan sitä voi aina. Esikoisen jälkeen meni 6kk, kakkosen jälkeen 2kk, kolmosen jälkeen 2kk ja viimeisen jälkeen 3 viikkoa.

Tiedoksi vaan että vauvan tulo muuttaa kaiken, myös seksielämäsi. Eikä mikään mene niinkuin olit suunnitellut. Mutta onnea loppuodotukseen sinulle ja toivottavasti synnytät helposti ilman repeämiä ja pääsette pian taas toimiin. Se yleensä on ensimmäisenä mielessä synnytyksen jälkeen...

haha, olet naurettavan naiivi. Minäkin olin aikamoinen seksimonsteri ennen esikoista. 8-9 kertaa viikkoon minimissään. Ja tosissaan luulin että synnytyksen jälkeen seksi elämä pysyy runsaana. vauva nyt 6 kk ja seksiä ollut tasan 2 kertaa.

ekan jälkeen odottelin jälkitarkastukseen asti, eli se 5-6 viikkoa

tokan jälkeen kokeiltiin varovasti noin viikko synnytyksen jälkeen. Ei tuntunu vielä hyvältä, kokeiltiin uudestaan viikon päästä, siitä etiä päin ihan normalisti

Myös oma hormoonitoimintasi voi muuttua synnytyksen jälkeen. Ennen niin seksiä himoitsevana sinusta voi tulla seksiä inhoava.
Esikoisen jälkeen meni 2 viikkoa, itselläni ei ollut lainkaan himoja eikä intoa koko hommaan.
Kuopus kun syntyi, meni n. kuukausi ensimmäiseen seksi kertaan, ja kuopuksen syntymän jälkeen olenkin saanut himot takaisin. :-)
Synnytyksen jälkeenhän sen huomaat, oletko itse valmis viikon vai vuoden päästä petipuuhiin.

Joo,ei se synnytyksen jälkee nii hääppöseltä heti tunnu!varsinki jos on ompeleita alapäässä ja muutenkaan. Kyllähän paikat venyy ja on ihanat lerpakkeet tuolla vähä aikaa,ennenku palautuu :D Eikä sitä jouda eikä JAKSA harrastella jos vauvan kans menee yöt valvoessa/on muuten itkuinen lapsi. Kyllä siinä vaiheessa on päämääränä saada unta palloon,niin kauan kun vauvaki nukkuu.

-menihän siinä ainakin puoli vuotta, pahat repeämät, jotka eivät edes parantuneet, vaan haavat oli auki vielä 4kk synnytyksen jälkeen, joskus sitten 6kk:n jälkeen kärsi vähän kokeilla. Ja arvaapa mitä, ei muuten harrastettu edes pitkiin aikoihin ennen vauvan syntymää, kun multa menee halut kokonaan raskausaikana.
Kyllä nyppi, myönnän.

Vauva on nyt 2,5kk eikä seksiä ole ollut kertaakaan. Enkä muista milloin sitä oli ennen synnytystäkään, kun halut oli hukassa. Nyt ei ole haluja eikä kyllä olis tilaisuuttakaan, vaikka sattuis tekemään mieli. Isommat lapset on aina lähistöllä eikä vauva takuulla nuku silloin, kun isommat vaikka katsoo telkkaa. Vauva menee illalla myöhään nukkumaan ja minä meen yhtä aikaa, kun väsymys on aikamoinen. Et ehkä sit joskus...

kyllä se on niin et itsellä meni halut melko täysin kahdeksi vuodeksi lähestulkoon..imukuppirevitys takana,virtsaamisvaikeuksia ekat viikot,jälkivuotokin kesti melkein 2 kk!!revi siitä