Seksiä eron jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja nyytikki
  • Ensimmäinen viesti
nyytikki
Mitä mieltä olette asiasta? Kun pariskunta eroaa, harrastellaan edelleen seksiä - ilmapiiri on "parantunut", kun ei tarvi enää olla ikäänkuin koukussa/koukutettuna toiseen? Monella on varmasti omakohtaisia kokemuksia, minullakin.. :) Onko paluu yhteen semmoisissa tapauksissa mitenkään mahdollista? En haikaile omaa eksääni takaisin, mutta joskus olen pohdiskellut, eikö seksi (jos se on ollut aina hyvää) ja sen harrastaminen eron jälkeen aiheuta vielä jonkinmoisia "värinöitä" kummassakin osapuolessa? Onko joku päätynyt vällystelyjen kautta vielä entisensä kanssa yhteen?
 
Inhorealisti1
Kuten vanha viisaus tietää, maailmassa on vaimoksi sopimattomia naisystäviä. Aivan samoin on naisystäväksi sopimattomia seksiseuralaisia. Voihan seksi toimia, vaikkei yhteiselosta mitään tulisikaan.

Tosin noin päin se on turhaa asioiden pitkittämistä. Tuskin eron taustalla olleet ongelmat mihinkään ole poistuneet, mutta vakopanosuhteenne estää todennäköisesti teitä löytämästä uutta ja paremmin yhteensopivaakaan kumppania.
 
nyytikki
No ongelmia ei ole ollut, mutta iski semmoinen "vapauden kaipuu" - mitä nyt on sitten toteutettukin aika lahjakkaasti. Eksää en ole nyt aikoihin nähnytkään - seksin merkeissä.
 
Täti 47 v.
En jaksa ymmärtää. Vaikka seksi oli loppupeleillä ainoa asia joka välillämme toimi, ei tullut mieleenikään tavata exää seksin merkeissä. Kun kerran erotaan niin erotaan.
 
Totta kai
Iliman muuta,jos värkit passaa yhteen ja kumpikaan ei ole varattu.Mikä ettei,tuntee toisensa ja metkut myös.
itsekin olen joskus exäni kanssa verestänyt vanhoja muistoja.Miksi erota riidoissa ja jos sängyssä on mukavaa,niin mikä ettei
 
ninnuli
Mie olen kans miettinyt, miten jotkut (ja tuntemani lähinnä MIESPUOLISET) jättäjät haluavat kumminkin seksiä sen exän kanssa? Ittelläni ei kävis mielessäkään, että menisin jonkun entisen ukkoni kanssa sänkyyn, vaikka tää kyllä halusikin. Kerran jätetty on niin mitä sitä menneitä muistelemaan! Nih!
 
mies
Aika tyly vastaus tulossa: Seksiä harrastetaan lähes poikkeuksetta niiden kanssa, jotka tunnetaan, siis työkaverit, perheystävät, baaritutut, entiset puolisot.
Harvemmin kadulla vastaantulevan ventovieraan kanssa.
 
Pietu M31
Käytännössä kaikki naiset, joista olen eronnut erilaisten, enemmän tai vähemmän vakavien suhteiden jälkeen ovat halunneet seksiä kanssani ainakin "vielä kerran". Syitä ovat arvioni mukaan olleet joko hyvän seksin kaipuu tai yritys saada minua takaisin suhteeseen - useimmiten ehkä joku yhdistelmä. Henkiset syyt kai kuitenkin tärkeimpinä. Olen monesti suostunutkin, koska itseäni kiihottaa se, että kun olen tehnyt selväksi, ettei yhteistä tulevaisuutta ole, niin ajattelen naisen haluavan seksiä varmasti itse seksin eikä "parisuhdekaipuun" takia. Lisäksi turvallisen kanssa sekstailu on aina mukavaa. Kaikista naisista olen pitänyt ihmisinä paljonkin, vaikkei yhteistä loppuelämän säveltä olekaan löytynyt. Itse en ole ikinä naisen jätettyäni moista ehdottanut ja olen varmistellut, ettei kuvittele tämän tarkoittavan yhteenpaluuta tms.
Tässäpä oli vaan kokemukseni.
 
N37
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Aika tyly vastaus tulossa: Seksiä harrastetaan lähes poikkeuksetta niiden kanssa, jotka tunnetaan, siis työkaverit, perheystävät, baaritutut, entiset puolisot.
Harvemmin kadulla vastaantulevan ventovieraan kanssa.


Mutta kyllä se on vaan ihanaa joskus ihan ventovieraan vastaantulijan kanssa, varsinkin, kun kumpikaan ei kerro itsestäänmitään, ei edes nimeä. Siitä jää vainmuisto, ei edes mahdollisuutta ottaa yhteyttä. Estottomasti ja omana itsenään. Namia.
 
jorska
Käyn silloin tällöin panemassa ex-muijaani, vaikka se aikanaan minua pettikin nykyisen äijänsä kanssa. Äijä ei tiedä asiasta vielä, mutta ehkä sille jossain vaiheessa kirkastuu, että huoran on huolinut.
 
N30
No joo, erosin miehestäni vuosi sitten. Yhteisiä viikonloppuja vietetään aina, kun ollaan samalle paikkakunnalle satuttu, noin 2-3 kk välein. Rakkauden tunteita ei välillämme enää ole, vain syvää ystävyyttä, mukavaa yhdessäoloa ja täydellistä seksiä. Molemmat tiedämme, että seksi/tapaileminen välillämme loppuu tasan siihen, kunnes kumpikin löytää uuden kumppanin. Mutta tällä hetkellä kumpikin vielä vapaa.. Niinkuin joku aikaisemmin jo huomautti, entisen kumppanin kanssa seksin harrastaminen on vaivatonta, helppoa ja turvallista. Meilläkin kuitenkin takana yhteiset 10 vuotta..
 
karannut
Alkuperäinen kirjoittaja N30:
No joo, erosin miehestäni vuosi sitten. Yhteisiä viikonloppuja vietetään aina, kun ollaan samalle paikkakunnalle satuttu, noin 2-3 kk välein. Rakkauden tunteita ei välillämme enää ole, vain syvää ystävyyttä, mukavaa yhdessäoloa ja täydellistä seksiä. Molemmat tiedämme, että seksi/tapaileminen välillämme loppuu tasan siihen, kunnes kumpikin löytää uuden kumppanin. Mutta tällä hetkellä kumpikin vielä vapaa.. Niinkuin joku aikaisemmin jo huomautti, entisen kumppanin kanssa seksin harrastaminen on vaivatonta, helppoa ja turvallista. Meilläkin kuitenkin takana yhteiset 10 vuotta..
"kunnes kumpikin löytää uuden kumppanin"

Jaahas..ja sekö tapahtuu tasan tarkkaan samaan aikaan...
En usko tuohon teoriaan ollenkaan, niinhän siinä käy että puutteessaa olevaa on autettava vaikka tuomiopäivään saakka.
Herra minua varjelkoon eronneista ja karanneista jotka eivät pysty oikeasti eroamaan tai karkaamaan.
Kyllä näin on fakta!
 
andreas80
Onko seksin jatkaminen siis edelleen ikäänkuin suhteessa pysymistä? Miksi himputissa ei voida irrottautua kokonaan, jos suhde ei muka muutoin pelaa??! En ole koskaan tajunnu tota yhtälöä! Mulle se on kaikki tai ei mitään!
 
Sirpaleena
Olimme n. vuosi sitten eroamassa, miehelllä toinen nainen (lyhyt kokeilu suhde). Meillä ei ollut seksi elämää lainkaan, muitakin ongelmia. Jokin vaan loksahti sit siinä yx ilta,juteltiin, otettiin viiniä ja päätettiin kokeilla seksiä vielä. Tuntui mahtavalta, saimme siitä uuden kipinän jatkaa liittoa, puhuttiin asioista moneen vuoteen ja seksi alkoi maistua kummallekin.. Nyt olemme onnellisempia ja elomme jatkuu.. Oltais varmaa erottu jos seksi ei olis onnistunut. 25 v aviossa :)
 
surusilmä*
Jippii SIRPALEENA!! Tää antaa mullekin toivoa!! :) Me ollaan "lähennytty" ainakin mun mielestäni. Nyt puhuttiin jopa taas yhteisestä mökille lähdöstä :)

Onnea sulle ja miehellesi! Ihanaa kuulla, että homma alkoi luistaa molemmilla tasoilla! :)
 
JenniX
Alkuperäiselle sanoisin, että vanhan parisuhteen uudelleen alkaminen varmaankin riippuu siitä, mitkä ovat olleet ne syyt, jotka aikoinaan aiheuttivan eronne. Joskus vasta ero saa miehen ja naisen tajuamaan asioita selvemmin. Joskushan ero voi johtua ihan kommunikointivaikeuksista (nainen tuntee, ettei häntä kuunnella ja arvosteta, vaan alkaa nalkuttamaan. Mies taas ei ymmärrä, mikä on ongelmana, vaan painuu nalkuttamisen kuuntelun sijasta kavereiden kanssa kaljalle tms ja kun palaa takaisin, pirttihirmu tai vaihtoehtoisesti mykkäkoulua pitävä pihtari onkin vastassa jne) tms, jonka pystyy yleensä selvittämään keskustelemalla ja opettelemalla tuntemaan toisen ajatuksia ja toimintatapoja.

Joskus pariskunnalla ei ole taitoja keskustella ongelmista, jolloin hyvä seksi näyttelee suhteessa normaalia suurempaa osaa. Pahaa mieltä, mykkäkoulua jne puretaan sitten seksin muodossa ja annetaan toiselle anteeksi ne parisuhdetta hiertävät ongelmat.

Hyvä seksi ei tietenkään ole mikään huono juttu, mutta se ei tosiaankaan poista sitä seikkaa, että ne ongelmat pitäisi silti selvittää.

Omasta puolestani en ole enää sen jälkeen vanhaa kumppania haikaillut, kun eroon on päädytty riippumatta siitä, onko seksi ollut hyvää tai huonoa. Jos seksi on ollut hyvää, muisto elää kyllä mielessä.
 
alkup.
Sehän tässä eniten tympii, kun mies halusi ottaa välimatkaa ja saada omaa rauhaa ja vapautta.. :( voi perc, miten nyppiikin! Koetan saada hänet edes jollain konstilla tajuamaan, että me kuulumme yhteen. Vaikka turhaa ja typeräähän se ajatteluna on multa.. en vaan voi muuta, kun rakastan kyseistä miestä mielettömästi enkä käsitä koko erohommaa.
 
mieti
Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:
Sehän tässä eniten tympii, kun mies halusi ottaa välimatkaa ja saada omaa rauhaa ja vapautta.. :( voi perc, miten nyppiikin! Koetan saada hänet edes jollain konstilla tajuamaan, että me kuulumme yhteen. Vaikka turhaa ja typeräähän se ajatteluna on multa.. en vaan voi muuta, kun rakastan kyseistä miestä mielettömästi enkä käsitä koko erohommaa.

Ahaa. Olet siis miehelle vaikka siemenen tyhjennyspussi, jos et muuta voi olla. Arvostaakohan mies tuota tai ylipäätään tuollaisia naisia?
 
alkup.
MIETI;
no nyt en ole ollut tekemisissä äijän kanssa aikoihin.. enkä olekaan, ellei tilanne muutu mitenkään. mitäs mie siinä roikkusin.
alussa se oli se MIES joka vinkui ja vonkui seksiä eikä meinannut tajuta kieltävää vastausta. ?? ihme touhua.. nyt siis jyrkkä ei seksille.
 
mieti
Pidä kiinni tuosta ei:stä. Jos teistä jotain joskus tulisi, niin tuskin tuota tietä ainakaan. Kyllä sinä löydät selleisenkin miehen joka haluaa sinut kaikkineen, kokonaan.
 
Viljami viidesti laukeava
Eihän miehet aluun alkaen olisi teitä huolinutkaan, mutta kun miehelle seksi on välttämättömyys jossain iässä. He eivät halua sitoutua, he haluavat pussit tyhjiksi kunnes pusseja ei enää pakota. Viina ja rehnuaminen vie halut ja seksitaudit loput. Siinä koko elämä.
Ja naiset mankuvat heitä eronkin jälkeen takaisin. Voi auta armias ja jumalan pyssyt surkeita vonkujanaisia. Anna heille elämä, edes huono, etteivät he noin alas vajoaisi.Mistä saataisiin naisille järkeä? Naiset luulevat, että miehet, jotka eivät halua edes naimisiin, rakastavat heitä. Eivät rakasta, mutta heidän on saatavt kaiken uhallakin annos pillua viikottain. Siinä kaikki jorina, se suurempaa salaisuutta ei ole. Saadakseen edes huonoa pillua, he valehtelevat, urisevat, juovat köyrivät, möyrivät,lupaavat ja lupaavat ja lopulta kusevat suoraan silmään.
 
SayNoToEx
En pidä ajatuksesta. Pari kertaa eri suhteiden päädyttyä eksät ehdottivat seksiä, kieltäydyin, koska mun päässä homma ei toimi. Itse olen semmonen, että nautin seksistä vain silloin kun tiedän että jatkoa on luvassa. Eli yhden illan jutut eivät ole mun juttu myöskään. Sitä paitsi, jos eroaisin, niin haluaisin ehdottomasti seksiä jonkun muun kanssa kuin eksäni.
 

Yhteistyössä