Seksiä eron jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja nyytikki
  • Ensimmäinen viesti
wiltsujohanna
Kun erosimme noin kaksi vuotta sitten, meillä kummallakaan ei ollut mitään viritelmiä muiden suuntaan. Muutaman kuukauden kuluttua eron jälkeen tajusin, että nyt saan just sellaista raadollisen räävitöntä seksiä ilman tunneskaaloja eksältäni, kun vaan käyn kysymässä. Kävin. Sain. Molemmat kävimme kysymässä toisiltamme vielä puolisen vuotta, kunnes kumpikin alkoi olla riittävän omillaan, jotta seksiseura löytyi jo muualta tai seksin tarve vain hiipui hiljakseen.

Minä löysin kesäheilan ja eksänikin alkoi pikkuhiljaa tapailla muita naisia...seksimme loppui - kuten kaikki muukin väliltämme - hiljakseen, luonnollisesti. Ystävyytemme on säilynyt.

Ei asioista eikä tilanteista kannata tehdä turhan mutkikkaita. Elelee vaan; niin tää elämä parhaiten sujuu.
 
nyksäeksä
Meilläkin on ero meneillään. Kerkesin itse jo käydä panemassa erästä hoitoa pari kuukautta, mutta ei siitä mitään tullut, sen nyt arvasi. Eksä alkoi kysellä varovasti että tavattaisko. Hän on ollut aika tiukkapipo seksin suhteen, joka oli varmaan osa syy eroomme, mutta osasi yllättää. Kysyi käydessään että kun sulla ei oo nyt ketään haluanko mennä sänkyyn hänen kanssa. Sitten sanoi ihan suoraan että tekee mieli munaa, käviskö tällainen järjestely kunnes löytyy jotain vakavampaa. Ollaan kyläilty jo kolmesti toistemme luona ja tuntuu sujuvan. Katotaan nyt, ei tartte olla puutteessa.
 
Jokuvaa
Mitä mieltä olette asiasta? Kun pariskunta eroaa, harrastellaan edelleen seksiä - ilmapiiri on "parantunut", kun ei tarvi enää olla ikäänkuin koukussa/koukutettuna toiseen? Monella on varmasti omakohtaisia kokemuksia, minullakin.. :) Onko paluu yhteen semmoisissa tapauksissa mitenkään mahdollista? En haikaile omaa eksääni takaisin, mutta joskus olen pohdiskellut, eikö seksi (jos se on ollut aina hyvää) ja sen harrastaminen eron jälkeen aiheuta vielä jonkinmoisia "värinöitä" kummassakin osapuolessa? Onko joku päätynyt vällystelyjen kautta vielä entisensä kanssa yhteen?
Mun vanhemmat harrastaa seksiä vaikka ne on jo eronnu
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä