Seksiä kumisaappaissa

  • Viestiketjun aloittaja Marja-Liisa
  • Ensimmäinen viesti
Yellow rubber-boots
Alkuperäinen kirjoittaja Näkispä täälläpäin;8524816:
Tässä on hyviä ideoita:
Best Of

Kyllä nämä virkistävät silmää ja muitakin elimiä?

Kävin sivuilla,ja totesin ne asiallisiksi,oli monen väristä ja muotoista Kumisaapasta,Erittäin kauniita ja sirosti muotoiltuja KUMISAAPPAITA.HYVÄT SIVUT!
 
Ninnu-72
Ennen kaikkea pitkissä saappaissa on ihanan sexikkäitä, vaikka makkari käyttöön.oletko katsellut Joy boots.fi sivuja?sieltäkin löytyy joka lähtöön kenkiä.
Olen katsellut sitäkin sivustoa, mutta on saanut näillä palstoilla huonoa palautetta toimituksista, ajattelin tilata punaiset pitkät Kassiopeyat Sensuellista kun näyttää olevan sopivaa kokoa varastotoimituksena, ja kevääksi nätit leopardikumisaappaat.....
 
Viimeksi muokattu:
monarkia
Olen katsellut sitäkin sivustoa, mutta on saanut näillä palstoilla huonoa palautetta toimituksista, ajattelin tilata punaiset pitkät Kassiopeyat Sensuellista kun näyttää olevan sopivaa kokoa varastotoimituksena, ja kevääksi nätit leopardikumisaappaat.....

On tosi sexikkäät ,mitähän materiaalia pitkät saappaat on?leopadikumisaappaat ovatkohan miten elastiset"mehmeet"jalalle.nekin hyvän näköiset.Olen tilannut kahdet reisisaappaat tuolta Jou Bootsilta kolmen viikon päästä on olleet postissa ja postin kulkua voi seurata netistä.
 
Viimeksi muokattu:
Ninnu-72
On tosi sexikkäät ,mitähän materiaalia pitkät saappaat on?leopadikumisaappaat ovatkohan miten elastiset"mehmeet"jalalle.nekin hyvän näköiset.Olen tilannut kahdet reisisaappaat tuolta Jou Bootsilta kolmen viikon päästä on olleet postissa ja postin kulkua voi seurata netistä.
Tuotteet tulivat muutaman päivän päästä tilauksesta ja ajattelin palata edellisen vastaajan kysymyksiin; punaisten saappaiden materiali hieman joustavaa kiiltävää PU:ta eli "keinonahkaa", kävivät ainakin omaan jalkaani hyvin. Leopardisaappaat läpinäkyvää kumia jossa leopardikuvio sisäpinnan kangasvuoressa. Ovat aika pehmoiset ja joustavat ainakin jos vertaa kontioihin ...
 
Viimeksi muokattu:
monarkia
Tuotteet tulivat muutaman päivän päästä tilauksesta ja ajattelin palata edellisen vastaajan kysymyksiin; punaisten saappaiden materiali hieman joustavaa kiiltävää PU:ta eli "keinonahkaa", kävivät ainakin omaan jalkaani hyvin. Leopardisaappaat läpinäkyvää kumia jossa leopardikuvio sisäpinnan kangasvuoressa. Ovat aika pehmoiset ja joustavat ainakin jos vertaa kontioihin ...

On hyvä että tilaamasi saappaat on sopivat ja miellyttävät jaloissa.Käytätkö Ninnu punaisia saappaitasi enemmän bile vai sexi saappaina?On kyllä näyttävät ja sexsikkäät korot noissa pitkissä saappaissa.
 
Viimeksi muokattu:
monarkia
Tuotteet tulivat muutaman päivän päästä tilauksesta ja ajattelin palata edellisen vastaajan kysymyksiin; punaisten saappaiden materiali hieman joustavaa kiiltävää PU:ta eli "keinonahkaa", kävivät ainakin omaan jalkaani hyvin. Leopardisaappaat läpinäkyvää kumia jossa leopardikuvio sisäpinnan kangasvuoressa. Ovat aika pehmoiset ja joustavat ainakin jos vertaa kontioihin ...

On hyvä että tilaamasi saappaat on sopivat ja miellyttävät jaloissa.Käytätkö Ninnu punaisia saappaitasi enemmän bile vai sexisaappaina?On kyllä näyttävät ja sexsikkäät korot noissa pitkissä saappaissa.
 
Viimeksi muokattu:
Sienestäjä
Anteeksi vaan että vahingossa kirjoitin tänne Elliin, enhän huomannut että tämä onkin tarkoitettu kaikenlaisille nirppanokille, oletin nimittäin että täällä voi keskustella kaikenlaisista asiosta parissuhteesta ja erotiikasta mutta kun ei niin ei.

Olen aijemmin kirjoittanut (kumisaapas seksistä) Tapaan erästä "rouvaa Eteläsavo" sienestysretkillä. Hän tietää,mitä haluun punaisissa saappaissa. Näin tapahtuu mustikka ja sieniretkillä.Ihanaa Kiitos asian herättämistä tulevaa kesää varten Ihana RvA
 
Viimeksi muokattu:
LIME-ja PUNAISET KONTIOT
Moi! On se hienoa että on vielä ihmisiä jotka uskaltaa puhua mieltymyksistään.Mistä sais oikein punaiset pitkävartiset kumisaappaat.Todella makeet.
Suomalaiset Kontiot ovat oikein hyvän näköiset KUMISAAPPAAT! Marskin Kengästä kannattaa käydä katsomassa ja kysymässä,on asiallista neuontaa ja palvelua.Itse olen käynyt ao. paikassa hankkimassa HAI-SAAPPAITA,Lila,Vaalean vihreä,Keltainen,ja monta muuta väriä ja mallia.Rubber-buuts.de sivuilla on älyttömän hyvän näköisiä pitkävartisia kumisaappaita ,ja niitä on aikamoinen värivalikoima.On siellä myös lyhytvartisiakin KUMISAAPPAITA ! Valkoset on mun mielestä parhaimman näköset,lyhyt sekä pitkä-vartisina.KUMI on aina KUMI ,SAAPPAISSA!
 
Viimeksi muokattu:
Sienestäjä
Aikoinaan täällä käytiin vilkastakin ajatuksien vaihtoa kumisaappaista ja seksistä. Ilmeisesti kaikki kumisaapasihmiset ovat kuolleet sukupuuttoon kun keskusteluja ei ole näkyny. Niinpä minä päätin aloittaa uuden keskustelun asiasta, sillä minä harrastan kumisaapasseksiä melkeinpä päivittäin mieheni kanssa ja aikoinaan kun aloitimme oli se taivaallista hyvää ihanaa ja kestävää.

Itseasiassa paras naintini on tehty kumisaappaat jalassa.Olen rouva,joka vaivaa kyllä.Olin sieniretkellä Siihen ilmestyi mökkinaapuri ja siihen se sitten "meni" Lähellä ollut heinävaja oli mainio paikka, Tuli mieleen vanhat kotimaiset Filmit.En tosin raskaaksi tullut,vaikka tarpeet oli hyvät.Suosittelen M.O.J Ootan kesää!
 
Viimeksi muokattu:
Galinka
Alkuperäinen kirjoittaja Sienestäjä;10472276:
Itseasiassa paras naintini on tehty kumisaappaat jalassa.Olen rouva,joka vaivaa kyllä.Olin sieniretkellä Siihen ilmestyi mökkinaapuri ja siihen se sitten "meni" Lähellä ollut heinävaja oli mainio paikka, Tuli mieleen vanhat kotimaiset Filmit.En tosin raskaaksi tullut,vaikka tarpeet oli hyvät.Suosittelen M.O.J Ootan kesää!

Nimi , Marja-Liisa kirjoitti ja epäili onko kaikki Kumisaappaista pitävät naiset kuolleet sukupuuttoon kun ei enään ole keskustelua, vastaan ei ole .
Sienestäjä oli kokenut fantasiansa sienimetsällä vajassa, mutta on yksi mutta tässä kumisaapas asiassa ja se on tämä . Olen etsinyt naisellisia niinsanottuja kaupunkilais saappaita mutta ei löydy , nyt etsiskelyni tuloksena löysin kuvan Olivian valinta Marc by Marc Jacobsin korollisista kumisaappaista , jotka ovat juuri etsimäni malliset ja naisellisen sexikkäät ja hintakin oli ilmoitettu 220,00 euroa , mutta mistä sellaiset löydän , että voisin ostaa tiedosta kiitollisena jään odottamaan ja tiedon voi kirjoittaa sähköpostiini inarinuuno@luukku.com
 
Haluja herättävää
Alkuperäinen kirjoittaja Sienestäjä;10472276:
Itseasiassa paras naintini on tehty kumisaappaat jalassa.Olen rouva,joka vaivaa kyllä.Olin sieniretkellä Siihen ilmestyi mökkinaapuri ja siihen se sitten "meni" Lähellä ollut heinävaja oli mainio paikka, Tuli mieleen vanhat kotimaiset Filmit.En tosin raskaaksi tullut,vaikka tarpeet oli hyvät.Suosittelen M.O.J Ootan kesää!
Kerroitko "aviosiipalle" millaista "pitkäksikasvanutta kivitatia vakkaasi sait. (vai haluut uusinnan.olisimpa paikalla) Rasputiini
 
Rasputin
Alkuperäinen kirjoittaja Sienestäjä;10472276:
Itseasiassa paras naintini on tehty kumisaappaat jalassa.Olen rouva,joka vaivaa kyllä.Olin sieniretkellä Siihen ilmestyi mökkinaapuri ja siihen se sitten "meni" Lähellä ollut heinävaja oli mainio paikka, Tuli mieleen vanhat kotimaiset Filmit.En tosin raskaaksi tullut,vaikka tarpeet oli hyvät.Suosittelen M.O.J Ootan kesää!
Kohta nousee "Kanttarellit YM"
 
kumin käry
Kohta nousee "Kanttarellit YM"
niin parastahan noissa saappaissa on se haju, joka jää jalkoihin eikä lähde pesemälläkään.
Säilyy ainakin viikon ja siinä ei sit alibitkaan auta, ku yrittää todistaa viattomuuttaan.

Mut parasta on se kun maine kasvaa, ku ihmiset puhuu et tuo se on varmaan
just saanu ku haisee metrien päähän kumille niin niin ymmärräthän ; )
 
Viimeksi muokattu:
hackmann
Kun emännän kanssa ollaan marjassa ja hällä on Leena merkkiset kumpparit niin kummasti alkaa housut puristamaan.Laittaa hän kotonakin kumpparit jalkaan niin saa mut hyvälle tuulelle ja sänky hommiin
Olen samaa mieltä lena saappaat on tyylikkäimpiä kumisaappaita mitä suomessa on tehty ,ensikerran näin sellaiset syksyllä 79 eteläpohjanmaalla viinin väriset oli muuten tyylikäs näky
edustavan näköinen nainen hameessa ja viinin väriset lenat. jäin katsomaan häntä pidempään,
ei sitä näkyä voi unohtaa ..
 
Viimeksi muokattu:
HACKMANN
Marja-Liisa,ei me olla kuoltu ainakaan vielä sukupuuttoon,toistaiseksi.Minulla on noin tusinan verraneri eri värisiä ja pituisia KUMISAAPPAITA!Sitten on myös lyhytvartiset erikseen n.20 paria. Joten Harrastusta riittää!RUNKGS,RUNKS !
MITÄS JOS PERUSTETTAISIIN YHDISTYS TAI KERHO MEILLE KUMISAAPAS IHMISILLE MITÄ OLETTE MIELTÄ ..Itse olen tykännyt naisten kumisaappaista ja ihan nuoresta kollista asti kuuskyt luvulta asti.silloinkin oli tyylikkäitä naisten kumisaappaita heli, astor ,asta jneastor oli antiikinruskea saa-
pas asta taas antiikinpunainen astor oli yleinen näky niin maaseudulla kuin kaupungissa sitten tuli haikausi ja sen jälkeen seitkytluvun lopulla tulivat ullat ja lenat ja kaheksankyt luvunalussa tuli cityt ja evitat että ,,niinpäin pois jos yhdistyksen perustaminen kiinnostaa niin,,
 
Viimeksi muokattu:
HACKMANN
[viesti moderoitu]
ET ole ainoa joka tuntee niin ,minä olen tykännyt naisten kumisaappaista jo kauan olin nuori kolli kun ne alkoivat kiinnostaa ihan kuuskytluvun lopulla.ja seitkyt luvulla enemmän oli tyylikkäitä
naisten kumisaappaita jo silloin .Aina kun näin naisen jolla oli kumisaappaat jalassaan jäin katso
maan ,,no sitten tuli hai kausi en pitänyt niistä yhtään, sittem seitkyt luvun lopulla alkoi tulla naisellisia siroja tyylikkäitä malleja korollisia samoin kaheksankyt luvun alkupuolella .minusta mikään ei ole niin hemaisevan tyylikäs näky kun nainen jolla on naiselliset kumisaappaat sadesäällä tai muuten saisi olla enempi naisellisia malleja ei taida olla pahemmin ,mistäköhän löytäisi esim cityt punaisena 41-42 tai lenat musta ,beige tai sininen ,tai ulla ruskea ,punainen tai vihreä,,tai susanna sin tai pun 41 -42 olisi kiva mutta ..meitä kumisaapas harrastajia on paljon ,,et ole yksin ,,
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä