Seksiä kumisaappaissa

  • Viestiketjun aloittaja Marja-Liisa
  • Ensimmäinen viesti
saapasjari
Kuten on monessa yhteydessä huomattu,KUMISAAPPAAT on hyvä keksintö maailmassa.Ne suojaa jalkoja kävellessä kosteassa, tai jopa märässä ympäristössä.
Lisäksi on otettava huomioon sellainen seikka ,ne ovat myös seksuaalisesti kiihottavia.
Katsokaa vaikka rubber-boots.de/Best of.htm sivuilta. Parempia Kumisaapassivuja en ole löytänyt josko ei ole tarviskaan.Siellä on niin paljon kuvia,että yhtenä iltana niitä ei kerkii katsomaan.
Se johtuu taas siitä , että ,on täytynyt mennä vessaan pitkävartiset naisten kumisaappaat jalassa Runkille,spermaa vuodattamaan! Väreistä parhaita ovat:Tuohenvalkoinen,Okrankeltainen,Viininpunainen,Kirkkaanpunainen,sähkönsininen,vaaleanharmaa,appelsiini,lime,myös kuviointi on plussaa.Esim.tänään olen onanoinut pippelini,joka on n.14cm.aivan kipurajoille saakka.Viimeiset vedot oli melkein tuskaa,mutta kyllä se oli sen arvoista!
Valkoiset pitkävartiset Naisten KUMISAAPPAAT! AAAH! Valkoiset,punaiset,keltaiset,rosan-turkoosin,lilan ym. väriset,MÄ VÄRISEN! KUNHAN NÄMÄ VÄRIT ON KIIILTÄVIÄ! Itselläni on n.7 paria naisten pitkävartisia kumisaappaita,eri värisiä tietenkin,sekä lyhyt vartisia n.5 paria,eri värejä.
Kaikki on kiiltäväpintaisia,paitsi käyttö saappaat,niiden pinta kuluu käytössä aika nopeasti,kiilto häipyy! olen BI.

oLISIPA KIVA JUTELLA KANSSASI KUMISAAPPAISTA KOSKA VAIKUTAT ITSENI TAPAISELTA SAAPASKAVERILTA!!
 
Viimeksi muokattu:
Kukalie
Kyllähän nuo ratsastussaappaat on makeet seksin aikana. Ihana kun vaimo nostaa jalat olkapäille ja käskee nuolla niitä likasia saappaita samalla kun panee. Voi helposti jatkaa toisen varvin putkeen. Puhtaat saappaat ei oo niin kivat mutta ai että kun on muutaman ratsastuskerran liat saappaissa.. ja se tuoksu...
 
sohvis
olen joskus miettinyt vaatteiden seksikkyyttä. Kuka on se ekammainen, kuka on hoksannut vaatteen seksikkyyden? Varmaan joskus vuosisatojen tuhansien vuosien takaa.
Onko alku lähtöisin naisen vaiko miehen korvien välistä?
Todella, ihminen erottuu muista ötököistä sillä, siis luovuudella, kaikella kyvyllä hyvään ja pahaan.Joskus tullu vunteerattu, mitä me oikeestaan ollaan, ja mihin meitä oikeestaan tarvitaan.
Minun oma elämäni, mihin sitä oikeestaan tarvitaan, mielestäni ei mihinkään.
Kun miettii kokonaisuutta, koko ihmisen viisaus on tosiasiassa tyhmyyttä.
Ihmisen ainutlaatuisuus, äly, viisaus, jospa joku jumala, onko häntä olemassa, jos on, onko hän joku pervo? Antaa kaikkea, ja viime hetkellä ottaa pois?
Itte olen aika skeptinen uskonasioitten suhteen. En kiellä, en kumarra. Mihin, kehen pitääs uskoa?
Minä tiedän, uskon itseeni vuorenvarmasti, se riittää meikäpoijjjaalle.
 
Kiihottunut 32n kotiäiti
Ihanaa,naaa,naaaa,Tulee orkut kun ajatteleekin Keltaisia Kontioita.

Ajattelinpas kertoa tähän erään tarinan omasta kokemuksestani, kun löysin tämän sivuston ja lueskelen näitä juttuja. Mies töissä ja lapset lähtivät kouluun reilu 3- tuntia sitten. Olen nyt yksin kotona.
Toissa kesänä (2009) olin lasten kanssa äidin ja hänen uuden miehen luona kesälomalla pari viikkoa. Kaikilla loma, niin tietysti menimme heidän mökille. Siellä on kaikenlaista puuhaa ja jokainen teki mitä osasi ja huvitti.
Eräänä kauniina päivänä äiti mainitsi nurmikon leikkuusta, että se pitäisi leikata. Minä halusin auttaa ja sanoin että voisin sen leikata. Kun isäpuoli valmisteli ruohonleikkuria kuntoon, minä kävin auton takakontista hakemassa kumisaappaat itselleni.
Koska oli aurinkoinen päivä, minulla oli päällä vain bikinit ja ne punaiset kontiot jalassa, kun menin iskän luo. Huomasin miten hän katsoi minua päästä jalkoihin ja sanoi että ompas sulla komiat saappaat, nuo näkyvät kyllä kaivolta kotiin asti. En kiinittänyt silloin siihen sen kummempaa huomiota.
Kun olin leikannut nurmikon kävin saunan pukuhuoneessa vaihtamassa päälleni sortsit ja t-paidan, koska äiti oli lähdössä kauppaan lasten kanssa. Halusin mukaan. Isäpuoli jäi mökille askareittensa pariin.
Kauppaan on yli 10- kilometriä, ja äiti halusi käydä vielä siskonsa luona moikkaamassa häntä, joten me viivyimme reissussa yli 2- tuntia.
Kun palasimme takaisin, halusin jatkaa pihan siistimistä ja haravoida nurmikolta irtonaiset nurmitupsut pois. Melkein helteinen iltapäivä jatkui vielä, joten menin saunalle vaihtamaan bikinit takaisin päälle, koska saisin vielä aurinkoa itselleni.
Riisuin itseni ilkosilleen ja otin bikinien alaosan käteeni. Kun aloin oikoa sitä, huomasin miten minun käteeni tarttui bikinistä jotakin kosteaa. En ollut kyllä niin kostea niitä riisuessani. Tarkastellessani niitä, haistoin selvästi miehen sperman tuoksun. Mietin, kuka oli käynyt silläaikaa hiplaamassa minun bikineitä. Muita vaihtoehtoja ei ollut kuin isäpuoli.
Silloin minun sappeni kuohahti, kun vedin sortsit ja t-paidan takaisin päälleni ja ajattelin mennä kertomaan äidille, mitä sinun uusi miehesi harrastaa. Istuin penkille ja ajattelin, mitä minä sanoisin. Yllätyksekseni kuitenkin huomasin miten raivonpuuska meni nopeasti ohi.
Mietittyäni hetken asiaa, päätin olla toistaiseksi kertomatta asiasta mitään. Näin sain vältettyä taas yhden riidan äidin ja isäpuolen välillä, koska heillä näytti nykyisin olevan erimielisyyksiä vähän joka asiasta. Mieleeni tuli myös äidin sairastelu ja hänen toipuminen leikkauksesta, jonka johdosta heidän seksielämä on varmasti hiipunut ainakin joksikin aikaa.
Ajattelin mitä isä oli tehnyt minun bikinien kanssa siinä pukuhuoneen penkillä. Kuvittelin kuinka hän on kietonut minulle tuoksuvat bikinit kullinsa ympärille ja runkannut itseään ja lauennut niihin. Jos hän tykkää ja tytärpuoli kiinostaa ja kiihottaa häntän niin antaa papan nauttia. Ei minua haittaa, päinvastoin, taisin siinä itsekkin vähän kostua.
Siispä otin isän pyyhkeen ja taputtelin pökät kuivaksi ja liimasin äidin saunakaapista pikkuhousun suojan haarakiilan päälle ja laitoin bikinit päälle. Huomasin myös, miten ne kumisaappaat oli saaneet voitelun, kun aloin laittaa niitä jalkaani. Toisen saappaan sekä sisäpuolella ja myös vähän ulkopuolella oli kosteita jälkiä, mitkä tuoksuivat selvästi spermalle. Iskä oli käyttänyt myös niitä tyydyttäessään itseään. Kuivasin niitäkin vähän hänen pyyhkeellä, ennenkuin laitoin ne jalkaan.
Menin taas sama asu päällä haravoimaan pihaa, ja seurasin isän reaktioita. Hän seurasi minua kiinnostuneena, kun jatkoin hommiani, niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Kyllä kieltämättä vähän kiihotti, kun mietin samalla isän ajatuksia, kun hän seurasi minua. Varmaan hän nautti näkemästään paljaasta pinnastani ja näistä punaisista kumisaappaista, jotka varmasti jatkossakin saavat hänen mielensä kiimaan.
Laitoin vielä muutaman päivän päästä isälle ansan sinne samalle pukuhuoneen penkille, kun jätin sortisien alla olleet tarkoituksella kosteat pikkarini hänen saatavilleen. Tehostin vielä ansaani, liimaamalla myös pillussani kostuneen tarrapikkarisuojan penkin takana olavaan seinään alas melkein lattian rajaan. Kun illalla kaikki olivat saunoneet, kävin salaa tarkastamassa ansani. Bingo! Pikkarit olivat taas tahmean limaiset, ja kun vielä varmistin niiden tuoksuvan spermalle, olin taas saanut aikaan hyvän olon isälle. Suoja oli hävinnyt kokonaan seinästä. Joko hän oli heittänyt sen kiukaan alle palamaan, tai ottanut sen itselleen jemmaan tulevia tarpeitaan varten. Näin minä ajattelin.
Huomaan vieläkin, miten isäpuoli on kiinostunut mm. minun talvisaappaista. Ne ovat tummanruskeat pitkävartiset ja sisällä pehmeä keinoturkis. Ohut pehmeä nahka varmasti kietuotuu hyvin hänen kullinsa ympärille, kun hän työntää sen niiden sisään ja runkkaa mehunsa niihin ja voitelee ne sisältä päin.
Ajattelen että antaa hänen nauttia minun puolesta. Onhan minusta hänelle hyötyä hänen "harrastuksessaan". Parempi minun olla näin, kuin se vihattu lapsipuoli. Tiedä vielä, mitä tulevaisuudessa tapahtuu.
Jestas miten minä oon kostunut tätä kirjoittaessa. Tästä tulikin tällainen novelli. Muuten päälläni on ne samat punakukkakuvioiset bikinit, ja ne punaiset kontiosaappaat, mitkä olivat silloinkin siellä mökillä. Kävin nimittäin laittamassa ne päälleni välillä, kun kirjoitin tätä. Kun katson itseäni tuosta seinäpeilistä, niin empäs ihmettele, jos iskäpuoli on aina kiimassa näkemästään. Liiviosa nostaa c-kupin tissit mukavasti pystyyn, ja alaosa peittää vain takaa ja edestä vähän. Sivussa olevat narut on solmittu rusetille. Sääret näyttävät ihanan seksikkäiltä, kun katson niitä, ja polvet...voi luoja mikä näky.
Punaiset kontiosaappaat sopivat minulle. Alan olla aivan märkä. Rakastan tuota blondia joka keimailee seksikkäästi tuossa edessäni olevassa peilissä. Kohta rakastelen hellästi itseni kanssa, ja annan kiimaisen mielikuvitukseni lentää tulevaan kesään, ja uusiin kiihottaviin kokemuksiin.
Avasin jo toisen alaosan rusetin. Hengästyttää ja vapisuttaa hiukan. Kirjoitan lopputekstin yhdellä kädellä, kun toiselle on muuta puuhaa. Kohta jatkan päivää tuossa viereisessä vieras sängyssä, missä äiti ja iskä nukkuvat meillä käydessään, ja varmasti isä haluaa tehdä siinä muutakin kuin nukkua. Minä kyllä pidän siitä huolen, että iskän mielikuvitus jatkuu ja halut säilyy.
Te kirjoittajat saitte lisää yhden saapasfanin täältä.
 
Viimeksi muokattu:
LIME-ja PUNAISET KONTIOT
Alkuperäinen kirjoittaja Näkispä täälläpäin;8524816:
Tässä on hyviä ideoita:
Best Of

Kyllä nämä virkistävät silmää ja muitakin elimiä?

Nämä keltasen sävyset Kumisaappaat ovat sitten niin mahtavia onanisaatio välineitä,että munaskuissa juilii.Kun sais ostettua Appelsiinin väriset KONTIOT,niin olis kokoelmani taas kattavampi.Liekkö tuon värisiä enää myynnissä ,jos tiedät ,niin kirjoita tälle sivustolle.kiitos! Jo etukäteen kiittäen KUMISAAPAS onanisti.
 
saappaat jees
Selasin Best off, ja korkokumppareita joka lähtöön. Mistä noita kaunokaisia voi ostaa/tilata?

en voi olla vastaamatta kysymykseesi , mistä noita kumisaappaita saa ja niitä saa Helsingistä ja kauppa on nimeltä Ninas , ja siellä myydään Marc by Marc Jakobcenin mallia , jos nyt osasin kirjoittaa oikein ja nämä Korkokumisaappaat ovat , väittäisin kauneimmat koskaan näkemistäni , minulla on mustat ja tosi pitkä vartiset ja ovat kapeaa lestiä mun numeroni on ollut 38 , mutta jouduin vaihtaa ne 39 numeroon , sillä senverran olivat tiukat ne 38 :sit .
Saappaat ovat todella silmiimpistävän kauniit ja muodokkaat ja mieheni kiihoittuu aina seksimään , kun laitan ne jalkaan ja en minäkään olisi uskonut miten voi saappaat kiihoittaa minuakin , mutta en tunne samaa muissa saappaissa esim. kontioissa , tosin niitä en omistakkaan . Nämä kumisaappaat ostin viime syksynä ja maksoivat 200,00 euroa postissa lähettivät , on minulla tarkemmatkin tiedot kaupasta varmaan jossakin , mutta nyt tässä ku kirjoitan ei ole laittaa tarkempaa , mutta olen melko varma että postissani on sähköposti osoite sinne kauppaan . Et kadu ostoas , jos päädyt ostamaan kyseiset saappaat , ovat ne niin kiihoittavat ja seksikkäät jalassa ja silmän nähdä muutoinkin , vaikka vain sängyllä , niin jestas sentään.....
 
Viimeksi muokattu:
Fetissi
Löytyykö isompia kokoja miespuoliselle kokeilunhaluiselle? Mieleni tekee hankkia korkeakorkoiset kumisaappaat, ja saada selville, saanko noista seksikkäistä kumppareista uutta puhtia omaan seksiin.
 
Kiilto KUMPPARIT
Jo nuorena poikana tutustuin kauniisiin KUMISAAPPAISIIN,kun siskoni tyttö kaverinsa kanssa olivat lähdössä "kylille"
.Olin n. konttaus-ikäinen Siskoltani oli jäänyt nilkka pituiset KUMISAAPPAAT siihen lattiaalle,Mielenkiinnon kohde,tietenkin.SIITÄ ALKO KUMISAAPPAIDEN PALVONTA.
 
sohvis
Tervetuloa perverssien maailmaan. Jotkut ovat sitä mieltä, että fetissit ovat pervoja. Ei haittaa.
Kuka tykkää mistäkin. Olen etsiskellyt, mistä saisi ostettua korkeakorkoiset kumisaappaat.
Korkokenkien taian nyt tiedän aika tarkkaan, korkeakorkoisen kumisaappaan mystiikan haluaisin kokea ihan itse.
Luulin joskus saavani kiksejä korkeista koroista omissa koivissani, mutten saanutkaan.
Tarvii kokeilla korkokumpparit, onko niillä potentiaalista vaikutusta.
Naisten jaloissa nähtynä istuvat tosi hyvin, ja sitä kautta huomaan vaikutuksen.
Kannattaa kokeilla, sittenpähän tietää.
Korkokengät ovat tasokasta taidetta. Jos pitäs taidenäyttelyn erilaisista korkokengistä, siihen tarvittas varmaan pari messuhallia, että saisivat kaikki varteenotettavat mallit näytille.
Olisi kiva nähdä, kuinka miehet esittelisivät korkokenkiä, sellaisia miehelle tarkoitettuja, ja minkä näköisiä mahtaisivat uskaltaa suunnitella, ettei heti lyödä homon leimaa otsaan.
Minun otsaan ei sellainen leima satu missään nimessä, vaikka olenkin vinksahtanut korkokenkiin.
Ihan tavan hetskuna herkuttelen.
 
Isotatti
Alkuperäinen kirjoittaja Sienestäjä;10472276:
Itseasiassa paras naintini on tehty kumisaappaat jalassa.Olen rouva,joka vaivaa kyllä.Olin sieniretkellä Siihen ilmestyi mökkinaapuri ja siihen se sitten "meni" Lähellä ollut heinävaja oli mainio paikka, Tuli mieleen vanhat kotimaiset Filmit.En tosin raskaaksi tullut,vaikka tarpeet oli hyvät.Suosittelen M.O.J Ootan kesää!

Kiinnostais kovasti,aijotko tulevana kesänä "sienestellä missäpäin" Et katuisi,Eteläsavossa.
 
jänkäjoonas1943
Alkuperäinen kirjoittaja Kiihottunut 32n kotiäiti;10734107:
Ajattelinpas kertoa tähän erään tarinan omasta kokemuksestani, kun löysin tämän sivuston ja lueskelen näitä juttuja. Mies töissä ja lapset lähtivät kouluun reilu 3- tuntia sitten. Olen nyt yksin kotona.
Toissa kesänä (2009) olin lasten kanssa äidin ja hänen uuden miehen luona kesälomalla pari viikkoa. Kaikilla loma, niin tietysti menimme heidän mökille. Siellä on kaikenlaista puuhaa ja jokainen teki mitä osasi ja huvitti.
Eräänä kauniina päivänä äiti mainitsi nurmikon leikkuusta, että se pitäisi leikata. Minä halusin auttaa ja sanoin että voisin sen leikata. Kun isäpuoli valmisteli ruohonleikkuria kuntoon, minä kävin auton takakontista hakemassa kumisaappaat itselleni.
Koska oli aurinkoinen päivä, minulla oli päällä vain bikinit ja ne punaiset kontiot jalassa, kun menin iskän luo. Huomasin miten hän katsoi minua päästä jalkoihin ja sanoi että ompas sulla komiat saappaat, nuo näkyvät kyllä kaivolta kotiin asti. En kiinittänyt silloin siihen sen kummempaa huomiota.
Kun olin leikannut nurmikon kävin saunan pukuhuoneessa vaihtamassa päälleni sortsit ja t-paidan, koska äiti oli lähdössä kauppaan lasten kanssa. Halusin mukaan. Isäpuoli jäi mökille askareittensa pariin.
Kauppaan on yli 10- kilometriä, ja äiti halusi käydä vielä siskonsa luona moikkaamassa häntä, joten me viivyimme reissussa yli 2- tuntia.
Kun palasimme takaisin, halusin jatkaa pihan siistimistä ja haravoida nurmikolta irtonaiset nurmitupsut pois. Melkein helteinen iltapäivä jatkui vielä, joten menin saunalle vaihtamaan bikinit takaisin päälle, koska saisin vielä aurinkoa itselleni.
Riisuin itseni ilkosilleen ja otin bikinien alaosan käteeni. Kun aloin oikoa sitä, huomasin miten minun käteeni tarttui bikinistä jotakin kosteaa. En ollut kyllä niin kostea niitä riisuessani. Tarkastellessani niitä, haistoin selvästi miehen sperman tuoksun. Mietin, kuka oli käynyt silläaikaa hiplaamassa minun bikineitä. Muita vaihtoehtoja ei ollut kuin isäpuoli.
Silloin minun sappeni kuohahti, kun vedin sortsit ja t-paidan takaisin päälleni ja ajattelin mennä kertomaan äidille, mitä sinun uusi miehesi harrastaa. Istuin penkille ja ajattelin, mitä minä sanoisin. Yllätyksekseni kuitenkin huomasin miten raivonpuuska meni nopeasti ohi.
Mietittyäni hetken asiaa, päätin olla toistaiseksi kertomatta asiasta mitään. Näin sain vältettyä taas yhden riidan äidin ja isäpuolen välillä, koska heillä näytti nykyisin olevan erimielisyyksiä vähän joka asiasta. Mieleeni tuli myös äidin sairastelu ja hänen toipuminen leikkauksesta, jonka johdosta heidän seksielämä on varmasti hiipunut ainakin joksikin aikaa.
Ajattelin mitä isä oli tehnyt minun bikinien kanssa siinä pukuhuoneen penkillä. Kuvittelin kuinka hän on kietonut minulle tuoksuvat bikinit kullinsa ympärille ja runkannut itseään ja lauennut niihin. Jos hän tykkää ja tytärpuoli kiinostaa ja kiihottaa häntän niin antaa papan nauttia. Ei minua haittaa, päinvastoin, taisin siinä itsekkin vähän kostua.
Siispä otin isän pyyhkeen ja taputtelin pökät kuivaksi ja liimasin äidin saunakaapista pikkuhousun suojan haarakiilan päälle ja laitoin bikinit päälle. Huomasin myös, miten ne kumisaappaat oli saaneet voitelun, kun aloin laittaa niitä jalkaani. Toisen saappaan sekä sisäpuolella ja myös vähän ulkopuolella oli kosteita jälkiä, mitkä tuoksuivat selvästi spermalle. Iskä oli käyttänyt myös niitä tyydyttäessään itseään. Kuivasin niitäkin vähän hänen pyyhkeellä, ennenkuin laitoin ne jalkaan.
Menin taas sama asu päällä haravoimaan pihaa, ja seurasin isän reaktioita. Hän seurasi minua kiinnostuneena, kun jatkoin hommiani, niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Kyllä kieltämättä vähän kiihotti, kun mietin samalla isän ajatuksia, kun hän seurasi minua. Varmaan hän nautti näkemästään paljaasta pinnastani ja näistä punaisista kumisaappaista, jotka varmasti jatkossakin saavat hänen mielensä kiimaan.
Laitoin vielä muutaman päivän päästä isälle ansan sinne samalle pukuhuoneen penkille, kun jätin sortisien alla olleet tarkoituksella kosteat pikkarini hänen saatavilleen. Tehostin vielä ansaani, liimaamalla myös pillussani kostuneen tarrapikkarisuojan penkin takana olavaan seinään alas melkein lattian rajaan. Kun illalla kaikki olivat saunoneet, kävin salaa tarkastamassa ansani. Bingo! Pikkarit olivat taas tahmean limaiset, ja kun vielä varmistin niiden tuoksuvan spermalle, olin taas saanut aikaan hyvän olon isälle. Suoja oli hävinnyt kokonaan seinästä. Joko hän oli heittänyt sen kiukaan alle palamaan, tai ottanut sen itselleen jemmaan tulevia tarpeitaan varten. Näin minä ajattelin.
Huomaan vieläkin, miten isäpuoli on kiinostunut mm. minun talvisaappaista. Ne ovat tummanruskeat pitkävartiset ja sisällä pehmeä keinoturkis. Ohut pehmeä nahka varmasti kietuotuu hyvin hänen kullinsa ympärille, kun hän työntää sen niiden sisään ja runkkaa mehunsa niihin ja voitelee ne sisältä päin.
Ajattelen että antaa hänen nauttia minun puolesta. Onhan minusta hänelle hyötyä hänen "harrastuksessaan". Parempi minun olla näin, kuin se vihattu lapsipuoli. Tiedä vielä, mitä tulevaisuudessa tapahtuu.
Jestas miten minä oon kostunut tätä kirjoittaessa. Tästä tulikin tällainen novelli. Muuten päälläni on ne samat punakukkakuvioiset bikinit, ja ne punaiset kontiosaappaat, mitkä olivat silloinkin siellä mökillä. Kävin nimittäin laittamassa ne päälleni välillä, kun kirjoitin tätä. Kun katson itseäni tuosta seinäpeilistä, niin empäs ihmettele, jos iskäpuoli on aina kiimassa näkemästään. Liiviosa nostaa c-kupin tissit mukavasti pystyyn, ja alaosa peittää vain takaa ja edestä vähän. Sivussa olevat narut on solmittu rusetille. Sääret näyttävät ihanan seksikkäiltä, kun katson niitä, ja polvet...voi luoja mikä näky.
Punaiset kontiosaappaat sopivat minulle. Alan olla aivan märkä. Rakastan tuota blondia joka keimailee seksikkäästi tuossa edessäni olevassa peilissä. Kohta rakastelen hellästi itseni kanssa, ja annan kiimaisen mielikuvitukseni lentää tulevaan kesään, ja uusiin kiihottaviin kokemuksiin.
Avasin jo toisen alaosan rusetin. Hengästyttää ja vapisuttaa hiukan. Kirjoitan lopputekstin yhdellä kädellä, kun toiselle on muuta puuhaa. Kohta jatkan päivää tuossa viereisessä vieras sängyssä, missä äiti ja iskä nukkuvat meillä käydessään, ja varmasti isä haluaa tehdä siinä muutakin kuin nukkua. Minä kyllä pidän siitä huolen, että iskän mielikuvitus jatkuu ja halut säilyy.
Te kirjoittajat saitte lisää yhden saapasfanin täältä.
Ihan kiva juttu,paitsi... punaisia kontiosaappaita ei ole olemassa.
 
Kiihottunut 32n kotiäiti
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;10874119:
Ihan kiva juttu,paitsi... punaisia kontiosaappaita ei ole olemassa.

Kuuleppas Joonas. Väitteesi, "...punaisia kontiosaappaita ei ole olemassa", ei pidä ollenkaan paikkaansa. Minulla on nyt kolmannet punaiset kontiosaappaat. Ostin ne n. 4-viikkoa sitten Carllson tavaratalo ketjuun kuuluvasta kaupasta. Hinta oli 54,90€. Etiketissä luki: original kontio punainen.
Sot sot Joonas. Jos olisit täällä nyt, niin näkisit minut pelkissä punaisissa kontioissa, ja pikku pikku bikineissä.
Olen yksin kotona kuten niin usein, ja seikkailen koneella.
Pelkkä ajatus siitä, että iskä kiihottuu, kun hän näkee minut taas kesähelteellä bikineissä, saa minut kostumaan.
Oliskos Sinulla Joonas pientä vinkkiä, miten saisin kiimaiset ajatukseni toteutumaan siten, että en loukkaa äitiä. Haluun olla se kiltti äidintyttö silti. En mahda sille mitään, että fantasioin aina tällaisista mahdottomista asioista. Sharmikkaat vanhemmat miehet sytyttävät minut usein.
 
jänkäjoonas1943
Alkuperäinen kirjoittaja Kiihottunut 32n kotiäiti;10876269:
Kuuleppas Joonas. Väitteesi, "...punaisia kontiosaappaita ei ole olemassa", ei pidä ollenkaan paikkaansa. Minulla on nyt kolmannet punaiset kontiosaappaat. Ostin ne n. 4-viikkoa sitten Carllson tavaratalo ketjuun kuuluvasta kaupasta. Hinta oli 54,90€. Etiketissä luki: original kontio punainen.
Sot sot Joonas. Jos olisit täällä nyt, niin näkisit minut pelkissä punaisissa kontioissa, ja pikku pikku bikineissä.
Olen yksin kotona kuten niin usein, ja seikkailen koneella.
Pelkkä ajatus siitä, että iskä kiihottuu, kun hän näkee minut taas kesähelteellä bikineissä, saa minut kostumaan.
Oliskos Sinulla Joonas pientä vinkkiä, miten saisin kiimaiset ajatukseni toteutumaan siten, että en loukkaa äitiä. Haluun olla se kiltti äidintyttö silti. En mahda sille mitään, että fantasioin aina tällaisista mahdottomista asioista. Sharmikkaat vanhemmat miehet sytyttävät minut usein.
Kerro heti missä voidaan todentaa kontiot ja kiimaiset"ajatukset".Äidintytölle voidaan järkätä pientä "huushollipiiskausta"mikäli tarvetta esiintyy!
 
Pöheikössä "suhisee"
Alkuperäinen kirjoittaja Kiihottunut 32n kotiäiti;10876269:
Kuuleppas Joonas. Väitteesi, "...punaisia kontiosaappaita ei ole olemassa", ei pidä ollenkaan paikkaansa. Minulla on nyt kolmannet punaiset kontiosaappaat. Ostin ne n. 4-viikkoa sitten Carllson tavaratalo ketjuun kuuluvasta kaupasta. Hinta oli 54,90€. Etiketissä luki: original kontio punainen.
Sot sot Joonas. Jos olisit täällä nyt, niin näkisit minut pelkissä punaisissa kontioissa, ja pikku pikku bikineissä.
Olen yksin kotona kuten niin usein, ja seikkailen koneella.
Pelkkä ajatus siitä, että iskä kiihottuu, kun hän näkee minut taas kesähelteellä bikineissä, saa minut kostumaan.
Oliskos Sinulla Joonas pientä vinkkiä, miten saisin kiimaiset ajatukseni toteutumaan siten, että en loukkaa äitiä. Haluun olla se kiltti äidintyttö silti. En mahda sille mitään, että fantasioin aina tällaisista mahdottomista asioista. Sharmikkaat vanhemmat miehet sytyttävät minut usein.



Varmaan ihanan kiihottavaa Sinulla Kiihottunut 32n Kotiäiti, seurata isäpuolen reaktioita. Itselläni vähän samanlainen tilanne meneillään. Kyseessä ei ole Isäpuoli, vaan Äidin veli, eli Eno. Olen naimisissa oleva yhden lapsen "yksinhuoltaja" Äiti.

Mieheni on melkein aina työmatkoillaan. Kun hän on vapaalla ja kotona, menee hänen vapaa-aikansa sen viinamäen herran ja muiden kavereiden kanssa touhutessa. Minulle ja pojalleen, joka on kohta 14-vuotias, hänellä jää aikaa vain muutama hetki viikonloppuna. Seksielämä, ja muu yhteinen aika makuuhuoneessa on häneltä unohtunut jo useita vuosia sitten.

Tämän on huomanneet monet sukulaiset ja jopa naapuritkin. Ne huudot ja kiroilut kuuluvat selvästi naapureihinkin.

Viime talvena jouduin pyytämään apua Isältä omakotitalon hoidossa tulleiden ongelmien takia. Kun isä ei jaksa auttaa joka asiassa, niin hän ehdotti Äidin veljelle. että hän kävisi auttamassa meitä.

Mielellään eno tuleekin muutaman kilometrin päästä auttamaan, kun vain soitan hänelle. Usein hänellä on vaimonsa mukana, mutta yleensä hän tulee yksin meille.

Keväällä mieheni ollessa usean viikon työkeikalla, sattui meillä pieni putkirikko, joten ensin soitin isälle, mutta hänen mielestään eno osaa paremmin korjata kyseisen vian, joten soitin siis enolle.

Kun vika oli korjattu ja kokeilin keittiön hanasta tulevan normaalisti vettä, enoni kietoi kätensä ympärilleni ja alkoi puristella rintojani takaapäin. Tietysti kielsin häntä ja rimpuilin irti hänen otteestaan. No tämä kohtaus meni nopeasti ohi.

Nyt näitä kohtauksia on sattunut useita. En ole kertonut näistä tapahtumista kenellekkään. Kun ajattelin mitä voisi tapahtua, niin huomasin miten kiihotuin samalla tavalla kuin sina kerroit. Tunsin paikkojeni kostuvan.

Muutama viikko sitten olin saman keittiön pöydän vieressä, kun eno tuli taas lähelleni ja otti minua takaapäin lantioista kiinni. Tunsin, miten hän painoi minua itseään vasten, ja miten hänen kova kalunsa painautui takapuoltani vasten.

Pitkä miehen puutteessa olo ja enon miehekäs olemus sai minun tunteeni vauhtiin. Kun tiesin meidän olevan kahden koko talossa, en pyrkinytkään irti enon otteesta, vaan annoin hänen puristella ja sivellä minua jokapuolelta. Voimakkaat kädet painoivat minua vasten tuota ennenkin tuntemaani kovana pullottavaa miehen etumusta vasten.

Kun eno huomasi, että en vastustelekkaan häntä, niin silloin hän tuli tosi kiimaan. En ole ennen tämän 37-vuotisen elämäni aikana tuntenut sellaista kiimaa mieheltä, mitä enoni osoitti minulle. Hän melkein repi puseroni päältä ja veti tissit paljaaksi, ennenkuin alkoi suudella ja imeä minua jokapaikasta.

Hän hengitti ja huohotti kuuluvasti, samalla kun nosti hamettani ylös ja kouri minua reisien välistä. Ymmärsin hänen sanoistaan, ettei hän ole saanut naista moneen vuoteen.

Kohta hän oli riisunut minulta puseron ja hameen kokonaan pois. Kielsin enoa koko ajan tekemästä sitä mitä hän halusi, mutta kuitenkin en vastustanut häntä aikeissaan. Olin aivan tajuttoman kiiman vallassa. Tunsin itseni taas naiseksi, kun eno kehui minua seksikkääksi ja haluttavaksi naiseksi. Kuulemma hän on ihaillut minua jo teini-ikäisestä asti.

Olimme keittiön pöydän vieressä kun eno painoi minut kumaraan pöytää vasten. Vastustelematta nostin toisen jalan tuolin päälle ja painauduin pöytää vasten. Koko ajan kielsin häntä, että me ei saada olla näin, mutta halusin sen tapahtuvan.

Pian eno paljasti mahtavasti seisovan kullinsa ja alkoi sohia sillä reisieni väliin. En voinut enää kieltää, vaan pyysin häntä että anna sitä mahtimunaasi. Eno veti pikkarini kokonaan pois jalastani. Kumarruin enempi pöydän päälle ja levitin reiteni mahdollisimman levälleen. Tunsin miten tuo jumalattoman kova ja suuri kyrpä painautui vähitellen sisääni takaapäin.

Tunsin ennenkokematonta tyydytystä, kun eno alkoi naida minua takaapäin. Siinä unohtui koko suku, kun naimme kiimaisina toisiamme. Tunsin pitkästä aikaa lähestyvän orgasmin. Eno varmasti tunsi myös minun supisteluni, koska hän lantioistani pidellen kiihdytti tahtiaan, ja kohta hänkin alkoi huohottaa äänekkäästi.

Voi luoja mikä ennenkokematon tunne valtasi minut, kun tunsin miten enon kyrpä suihkutti sisääni mehujaan. Sain usean orgasmin kun eno painoi sykkivää kyrpäänsä emättimeeni, ja samalla hinkkasi klitoristani kovaa varttaan vasten.

Tämä tapaus ei jää viimeiseksi meidän välillä. Tietysti varoittelimme toisiamme, ettei saa hiiskua kenellekkään tapahtumista. Vaikka eno on kohta "60:nen vaari", kuten hän itseään kutsuu, on hänellä sellainen mieskunto että moni nuorempi saattaa jäädä toiseksi sängyssä.

Joten, jos sinä 32n kotiäiti haluut vanhempaa, ja tilaisuus varmasti tulee isäpuolesi kanssa, niin anna palaa. Ei se siitä kulu, ja jos paljastumisen mahdollisuus tulee, ei pidä koskaan myöntää eikä tunnustaa.

NAUTTIKAA IHMEESSÄ JOS MOLEMMAT HALUATTE!
 
jänkäjoonas1943
Alkuperäinen kirjoittaja Kiihottunut 32n kotiäiti;10876269:
Kuuleppas Joonas. Väitteesi, "...punaisia kontiosaappaita ei ole olemassa", ei pidä ollenkaan paikkaansa. Minulla on nyt kolmannet punaiset kontiosaappaat. Ostin ne n. 4-viikkoa sitten Carllson tavaratalo ketjuun kuuluvasta kaupasta. Hinta oli 54,90€. Etiketissä luki: original kontio punainen.
Sot sot Joonas. Jos olisit täällä nyt, niin näkisit minut pelkissä punaisissa kontioissa, ja pikku pikku bikineissä.
Olen yksin kotona kuten niin usein, ja seikkailen koneella.
Pelkkä ajatus siitä, että iskä kiihottuu, kun hän näkee minut taas kesähelteellä bikineissä, saa minut kostumaan.
Oliskos Sinulla Joonas pientä vinkkiä, miten saisin kiimaiset ajatukseni toteutumaan siten, että en loukkaa äitiä. Haluun olla se kiltti äidintyttö silti. En mahda sille mitään, että fantasioin aina tällaisista mahdottomista asioista. Sharmikkaat vanhemmat miehet sytyttävät minut usein.
Hei "saapasjalkakissa"!Heräsin hetki sitten kivikovaan erektioon.Olen mökillä jonka lähellä ei ole naapureita.Hekumoin ajatuksella,että olisit täällä pekät kumpparit jalassa ja harrastaisimme tuossa kuistin kaiteen ääressä kunnon takaapäinpanot.Sitten pulahtaisimme välillä jokeen vivoittelemaan ja sama uudelleen ja hidastettuna!Mitäs sanot?
 

Yhteistyössä