Seksiä kylpylässä

  • Viestiketjun aloittaja kjh83
  • Ensimmäinen viesti
kjh83
Kuinka moni teistä on OIKEASTI harrastanut seksiä kylpylässä?

Minua ainakin kiehtoo ja kiihottaa ajatus seksistä kylpylässä, mutta kiinnijääminen jännittää. Joskus ollaan vaimon kanssa höyrysaunassa hyväilty toisiamme ja poreammessa myös, mutta pidemmälle ei olla vielä menty.

Jotenkin kylpylässä rupeaa himot usein hyrräämään kun näkee vaimon niukoissa bikineissä. Vaimokin kuulemma tykkää katsella meikäläisiä uimahoususillaan...

Ehkä joskus kun on hiljainen kylpylä...
 
098B
Kuinka moni teistä on OIKEASTI harrastanut seksiä kylpylässä?

Minua ainakin kiehtoo ja kiihottaa ajatus seksistä kylpylässä, mutta kiinnijääminen jännittää. Joskus ollaan vaimon kanssa höyrysaunassa hyväilty toisiamme ja poreammessa myös, mutta pidemmälle ei olla vielä menty.

Jotenkin kylpylässä rupeaa himot usein hyrräämään kun näkee vaimon niukoissa bikineissä. Vaimokin kuulemma tykkää katsella meikäläisiä uimahoususillaan...

Ehkä joskus kun on hiljainen kylpylä...

Kannattaisko ennemmin järvi tai meri tohon tarkoitukseen. Sinne kylpylän altaaseen on meinaan aika ikävä muiden mennä samaan veteen sitten eritteisiin uiskentelemaan.
 
Viimeksi muokattu:
mies lainassa
Kannattaa käydä kylpylässäkin. Olin aikoinani lomittajien koulutuspäivillä eräässä
tunnetussa kylpylässä. Meitä oli siellä melkoinen joukko saamassa työmarkkina-
poliittista oppia. Kun aloin tehdä niitä hommia ,niin muutin naapuripitäjään.
Mikä oli järkiteko. Meiile oli varattu pitkä viikonloppu aikaa sinne kylpylään.
Onneksi kaikki muut osallistujat olivat mikä mistäkin. Kun tostaina iltapäivällä
menin kylpylän respaan, kas kummaa tuttuakin tutumpi emäntä kotipitäjästäni
käveli minua vastaan. Tervehdimme kädestä pitäen, miten sattuikaan mukavasti
kun tavattiin täällä. Emäntä kertoi olevansa palkintolomalla. Meijerin järjestämä
kylpyläloma laatumaidon tuottamisesta. 20 vuotta paraslaatuista maitoa.
Minä kerroin vuorostani olevani ammattijärjestöni järjestämillä opintopäivillä.
Molemmat saimme avaimen ja lähdimme viemään matkalaukkuja huoneeseen.
Meidän huoneet sattuivat samalle käytävälle melko lähelle toisiaan. Huikkasin
hei ja sanoin kyllähän täällä vielä nähdään. Meillä oli jo sille päivälle ohjelmaa.
Pitihän sitä illalla ruokailun jälkeen tutustua allasosastoonkin. Siellä oli myös
emäntäkin. Ensikerran minä näin hänet bikinit yllä. Kyllä häntä kelpasi
katsella siinäkin asussa. Sellainen viisikymppinen hyvin säilynyt emäntä.
Siinä uitiin ja sanoin hänelle, eikö käytäisi höyrysaunassa. Lähdetään toki ,hän
vastasi. Siellä ei ollutkaan muita, saimme olla hänen kanssa kahdestaan.
Eikä hän ollenkaan halunnut minulta salailla paikkojaan . Istuimme aivan
lähellä toisiamme. hänen tosi iso tumma kolmio näkyi aivan selvästi reisien
välistä. Sitten hän sanoi minulle hiljaa: Tuletko hänen huoneeseen iltadrinkille?
Kiitos, mielelläni , vastasin hänelle. Vietimme hänen huoneessaan todella
ihanan yön ja vielä kaksi muuta yötä perään. Oli tosi upea viikonloppu.
Eikä suinkaan ainoa hänen kanssaan.
 
Kiinnijäänti maksaa
Kuinka moni teistä on OIKEASTI harrastanut seksiä kylpylässä?

Minua ainakin kiehtoo ja kiihottaa ajatus seksistä kylpylässä, mutta kiinnijääminen jännittää.
Vai kiihotut sä moisest? Käväisepä joskus Vuokatin Katinkullan Saunamaailmassa. Siellä ollaan kaikki alasti miehet ja naiset, tytöt ja pojat. Altaissa, suihkuissa ja saunoissa. :D Saunamaailman toinen (se lasiovellinen) suihkuhuone voisi olla passeli pika-aktiin, mutta sinne voi ilmestyä milloin vain muitakin ihmisiä - vaikka teini-ikäisiä tyttöjä tai pikkulapsia.

Altaassa ei kannata. Altaan tyhjennys, desinfiointi ja uusi vesi + aineet sekä kiinniolosta aiheutuva tulonmenetys maksaa ja paljon. Vähintään tuhansia euroja. Riippuu tietysti altaan koosta ja kylpylän suhtautumisesta tekoon. Kylpylällä on kuitenkin perusteltua ja oikeus suorittaa moiset toimenpiteet ja laskuttaa ne tekijöiltä.

Olen joskus isossa kylpyammeessa harrastanut vaimon kanssa eikä kyllä ollut kummoista. Kylmästä järvivedestä en edes haaveile
 
Viimeksi muokattu:
Santra
Mutta joissakin kylpylöissä olen huomannut että porealtaan suihkut tulevat niin kivalta kohtaa, että niiden kohdalle olen jäänyt posket hieman punottaen istumaan. Aina olen toistaiseksi saanut itseni lähtemään juuri ennen orgasmia pois.

Pidän muutenkin kylpylöitä hyvin eroottisina paikkoina. Jokin siinä lämpimässä kylpyvedessä saa mielen vallattomaksi.
 
muija34
Kuinka moni teistä on OIKEASTI harrastanut seksiä kylpylässä?

Minua ainakin kiehtoo ja kiihottaa ajatus seksistä kylpylässä, mutta kiinnijääminen jännittää. Joskus ollaan vaimon kanssa höyrysaunassa hyväilty toisiamme ja poreammessa myös, mutta pidemmälle ei olla vielä menty.

Jotenkin kylpylässä rupeaa himot usein hyrräämään kun näkee vaimon niukoissa bikineissä. Vaimokin kuulemma tykkää katsella meikäläisiä uimahoususillaan...

Ehkä joskus kun on hiljainen kylpylä...

En ole kokeillut enkä kyllä aiokkaan. Olisi se niin noloa jäädä kiinni.
 
Viimeksi muokattu:
marjukka
Kuinka moni teistä on OIKEASTI harrastanut seksiä kylpylässä?

Minua ainakin kiehtoo ja kiihottaa ajatus seksistä kylpylässä, mutta kiinnijääminen jännittää. Joskus ollaan vaimon kanssa höyrysaunassa hyväilty toisiamme ja poreammessa myös, mutta pidemmälle ei olla vielä menty.

Jotenkin kylpylässä rupeaa himot usein hyrräämään kun näkee vaimon niukoissa bikineissä. Vaimokin kuulemma tykkää katsella meikäläisiä uimahoususillaan...

Ehkä joskus kun on hiljainen kylpylä...

En ole harrastanut seksiä kylpylässä eikä se oikein olisi mahdollistakaan, kun ne ovat yleensä täynnä muita ihmisiä.

Siinä olen samaa mieltä että kylpylöissä on eroottista latausta, kun ollaan lähes alasti. Minua ainakin kiihottaa usein, kun näen hyväkroppaisia nuoria miehiä tiukoissa uimahousuissa. Nam:).
 
Viimeksi muokattu:
kallista
Alkuperäinen kirjoittaja Kiinnijäänti maksaa;11218992:
Vai kiihotut sä moisest? Käväisepä joskus Vuokatin Katinkullan Saunamaailmassa. Siellä ollaan kaikki alasti miehet ja naiset, tytöt ja pojat. Altaissa, suihkuissa ja saunoissa. :D Saunamaailman toinen (se lasiovellinen) suihkuhuone voisi olla passeli pika-aktiin, mutta sinne voi ilmestyä milloin vain muitakin ihmisiä - vaikka teini-ikäisiä tyttöjä tai pikkulapsia.

Altaassa ei kannata. Altaan tyhjennys, desinfiointi ja uusi vesi + aineet sekä kiinniolosta aiheutuva tulonmenetys maksaa ja paljon. Vähintään tuhansia euroja. Riippuu tietysti altaan koosta ja kylpylän suhtautumisesta tekoon. Kylpylällä on kuitenkin perusteltua ja oikeus suorittaa moiset toimenpiteet ja laskuttaa ne tekijöiltä.

Olen joskus isossa kylpyammeessa harrastanut vaimon kanssa eikä kyllä ollut kummoista. Kylmästä järvivedestä en edes haaveile

En suosittele kokeilemaan kylpylän altaassa, maksaa ja on todella inhottavaa muiden asiakkaiden asiaa ajatellen.

Kas kun joku ei ole jo kokeillut tehdä sitä avannossa. Vai onko?
 
YÖKS!
Höyrysaunassa miesten ja naisten puolen lauteiden välillä on sellainen lauta-aita missä on 10 cm leveät raot.

Eräs venäläistyttö työnsi sieltä kätensä ja alkoi runkkaamaan poikakaveriaan. Ei tosin loppuun asti. Homma loppui, kunhe hetken saunassa oltuaan tajusivat, että siellä näkee, kun silmä on tottunut hämärään. :D Eli kaikki muut saunassa olijat näkivät runkkauksen ja katselivat paheksuen nuorten touhua.

Mietipäs, jos olisin työntänyt oman vehkeeni tyttelin käteen ennen kuin hänen silmät tottuivat hämärään.. :D
 
KylpyläSEX
Ja kallista.
Onks siin joku hinnasto? Sittenhän ko. pulju syyllistyy paritukseen... Eritteiden siivoamisesta toki jotain maksua voi tulla, mut ei sitä oo pakko tehdä loppuun asti siel altaassa (jossa muuten on käsittämätön määrä eritteitä, kun erityisesti venäläiset saunoo ja peseytyy uimahousut jalassa, penskat ja aikuisetkin virtsaa sinne altaaseen jne... Kannattaako sielä sitten pelehtiä?) Sakotkin voi saada sukupuolisiveyden julkisesta loukkaamisesta, mutta senkin kanssa vähän niin janäin. Käytännössä pitää olla varmuus, että SE menee SINNE tai johonkin muuhun paikkan. Kauempaa sitä ei pysty vedenalta sanomaan niin tarkkaan, että pystyis todistamaan ja jos vain yksi ihminen on jotain vahingossa nähnyt, niin ei sekään todisteeksi riitä. Kiistää vaan kaiken ja sanoo ainoastaan pussailleensa ja olleensa lähekkäin. Muiden kylpijöiden välittömäsä läheisyydessä ei tietenkään kannata kokeilla.
 
Viimeksi muokattu:
Yön
Kuinka moni teistä on OIKEASTI harrastanut seksiä kylpylässä?

Minua ainakin kiehtoo ja kiihottaa ajatus seksistä kylpylässä, mutta kiinnijääminen jännittää. Joskus ollaan vaimon kanssa höyrysaunassa hyväilty toisiamme ja poreammessa myös, mutta pidemmälle ei olla vielä menty.

Jotenkin kylpylässä rupeaa himot usein hyrräämään kun näkee vaimon niukoissa bikineissä. Vaimokin kuulemma tykkää katsella meikäläisiä uimahoususillaan...

Ehkä joskus kun on hiljainen kylpylä...
Kyllä joskus joskus käsi käynnyt haaroissa ja ruvennut seisoo, mikäs siinä kun
tuntunut hyvälle.
 
Viimeksi muokattu:
saunailemaan
Kerran Katinkullassa saunamaailma oli kohtuullisen hiljainen. Pariskunta tuli perässämme samaan poreammeeseen. Miehellä kohtuullisen iso ase. Hetken oltuamme päätimme vaimokkeen kanssa mennä höyrysaunaan ja annoin hänen nousta ensin. samlla olin vähän kauempana, jolloin pariskunnalla oli oivat näkymät tyttöni herkulliseen pyllyyn. Jota katselivat molemmat. Itse noisin perässä.
Tulivat kohta myös samaan saunaan ja tekivät tuttavuutta. Kiihotti ajatus isosta panemassa omaa kultaani, puolikovaksi asti. Kultani ei vaan kestä isoa, eikä muutoinkaan olisi varmaan halunnut. Kivat oli kyydit houneessamme tuon jälkeen.
 
lotta86
Kuinka moni teistä on OIKEASTI harrastanut seksiä kylpylässä?

Minua ainakin kiehtoo ja kiihottaa ajatus seksistä kylpylässä, mutta kiinnijääminen jännittää. Joskus ollaan vaimon kanssa höyrysaunassa hyväilty toisiamme ja poreammessa myös, mutta pidemmälle ei olla vielä menty.

Jotenkin kylpylässä rupeaa himot usein hyrräämään kun näkee vaimon niukoissa bikineissä. Vaimokin kuulemma tykkää katsella meikäläisiä uimahoususillaan...

Ehkä joskus kun on hiljainen kylpylä...
En ole itse nähnyt, mutta olen kuullut että porammeissa on naiskenneltu.
 
Viimeksi muokattu:
kokeiltu
Mutta joissakin kylpylöissä olen huomannut että porealtaan suihkut tulevat niin kivalta kohtaa, että niiden kohdalle olen jäänyt posket hieman punottaen istumaan. Aina olen toistaiseksi saanut itseni lähtemään juuri ennen orgasmia pois.

Pidän muutenkin kylpylöitä hyvin eroottisina paikkoina. Jokin siinä lämpimässä kylpyvedessä saa mielen vallattomaksi.
Kerran sattui että allasosastolla ei ollut muita kuin vaimoni ja minä. Huomasin siinä porealtaassa että kun sopivasti pidin auki vaimon uikkrin alaosaa, niin hän kiihottui.
Pitelin sitten häntä oikealla kohtaa ja vartioin ettei muita ilmaannu, niin siinä sitten kävi että hän sai :)
 
Viimeksi muokattu:
kylpylä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kiinnijäänti maksaa;11218992:
Vai kiihotut sä moisest? Käväisepä joskus Vuokatin Katinkullan Saunamaailmassa. Siellä ollaan kaikki alasti miehet ja naiset, tytöt ja pojat. Altaissa, suihkuissa ja saunoissa. :D Saunamaailman toinen (se lasiovellinen) suihkuhuone voisi olla passeli pika-aktiin, mutta sinne voi ilmestyä milloin vain muitakin ihmisiä - vaikka teini-ikäisiä tyttöjä tai pikkulapsia.

Altaassa ei kannata. Altaan tyhjennys, desinfiointi ja uusi vesi + aineet sekä kiinniolosta aiheutuva tulonmenetys maksaa ja paljon. Vähintään tuhansia euroja. Riippuu tietysti altaan koosta ja kylpylän suhtautumisesta tekoon. Kylpylällä on kuitenkin perusteltua ja oikeus suorittaa moiset toimenpiteet ja laskuttaa ne tekijöiltä.

Olen joskus isossa kylpyammeessa harrastanut vaimon kanssa eikä kyllä ollut kummoista. Kylmästä järvivedestä en edes haaveile
Jaa, taas Katinkulta-mainosta??
 
kuolen nauruun
Kerran Katinkullassa saunamaailma oli kohtuullisen hiljainen. Pariskunta tuli perässämme samaan poreammeeseen. Miehellä kohtuullisen iso ase. Hetken oltuamme päätimme vaimokkeen kanssa mennä höyrysaunaan ja annoin hänen nousta ensin. samlla olin vähän kauempana, jolloin pariskunnalla oli oivat näkymät tyttöni herkulliseen pyllyyn. Jota katselivat molemmat. Itse noisin perässä.
Tulivat kohta myös samaan saunaan ja tekivät tuttavuutta. Kiihotti ajatus isosta panemassa omaa kultaani, puolikovaksi asti. Kultani ei vaan kestä isoa, eikä muutoinkaan olisi varmaan halunnut. Kivat oli kyydit houneessamme tuon jälkeen.

Viaton perhekylpylä, juu.
 
Viimeksi muokattu:
Sexonthepool
Olemme poikakaverini kanssa harrastaneet seksiä monta kertaa kylpylässä eikä olla jääty kiinni. Ensimmäisillä kerroilla puuhailimme höyrysaunassa. Olemme myös harrastaneet seksiä aivan tavallisessa kylpylän altaassa muiden ihmisten läsnäollessa. Takaapäin se on helppoa kun hiukan raottaa uikkareita ja liikkuu maltillisesti niin ei sitä kukaan huomaa. Perus käsipeli onnistuu toki myös missä vaan. Suosittelen kyllä kokeilemaan ;)
 
Long dick
Olin pari vuotta sitten miespuolisen kaverini kanssa kylpylässä (itse mies myös). Kylpylästä pääsi ulkopuolelle ulkoilmaan kylpemään. Seuraamme liittyi hetken päästä kaunis, tiukkakroppainen, nuori tyttö. Olimme kolmistaan ulkona, hän alkoi vinkkailemaan ja hetken päästä tuli lähellemme ja alkoi hieromaan kalujamme housujen läpi. Omat pienet bikinit hän oli siirtänyt syrjään siten, että kaunis, nuori pillu näkyi. Tyttö oli n. 18-20w.

Kyselemättä vedimme kullimme esiin ja panimme tyttöä vuorotellen syvälle pilluun altaan reunaa vastaan. Meillä on molemmilla n. 20cm kullit. Tyttö sai orgasmit molempien kanssa ja panimme häntä syvälle G-pisteeseen asti ja päästimme spermat sisään. Spermat valuivat muijan pillusta panon jälkeen.

Annoimme hänelle huoneemme numeron, menimme kaikki saunaan omille puolille ja sovimme, että hän tulee saunan jälkeen huoneeseemme. Päästyämme huoneeseemme, oveen koputettiin hetken päästä. Sama tyttö oli kylpytakki päällä. jonka välittömästi tiputti huoneen oven sulkeuduttua, Kauniit tiukat rinnat olivat pystyssä ja hän asettui haarat levällään sängyllemme pilluaan levittäen.

Kauaa emme odotelleet vaan hyökkäsimme isot kalut paljaina tytön kimppuun ja nussimme vuorotellen syvälle pilluun. Toinen kulli suussa ja toinen pillussa. Tyttö sai useamman orgasmin nopeasti. Useamman orgasmin jälkeen tyttö asettui ratsastamaan kaverini kullin päälle. Tulin takaapäin hitaasti hänen perseeseensä ja nussimme häntä tuplana molempiin reikiin samaan aikaan. Tyttö huusi orgasmeista ja päästimme useamman kerran kaikki lastit molempiin reikiin.

Tätä jatkui pitkin illan ja yön. Parhaimmat orgasmit tyttö sai kun tungimme isot kalumme samaan aikaan hänen pilluunsa lopulta yöllä. Tyttö istui kaverini kullin päällä selin häntä kohti. Tulin edestä syvälle hänen pilluunsa samaan aikaan. Tyttö huusi, käski panna syvälle ja lopulta squirttasi useamman kerran. Pillu valui spermasta ja samoin peppu, jonne häntä oli pantu useamman kerran.

Menimme myöhään yöllä nukkumaan. Ja aamulla seuraamme liittyi vielä pari miespuolista kaveriani lisää. Ja panimme tyttö jonossa takaapäin vuorotellen 4 miehen voimin. pillun täyteen spermaa. Lopulta tyttö lähti puolen päivän maissa kymmenet orgasmit saatuaan ja pillu turvonneena.

Myöhemmin olemme tavanneet saman tytön useamman kerran, panneet häntä mm. auton takapenkillä ja hän on tullut muutaman kerran viihdyttämään isompaa miesporukkaa sukkanauhat päällä.
 
Nakke
rauhalahden höyrysaunaan ajattelin huomenna mennä katselemaan/ näyttelemään hyvää 30v kroppaani naisille! Ei homoille. Tule, niin saadaan jännitystä.. rohkeasti vain : j
 
vierailija
Mutta joissakin kylpylöissä olen huomannut että porealtaan suihkut tulevat niin kivalta kohtaa, että niiden kohdalle olen jäänyt posket hieman punottaen istumaan. Aina olen toistaiseksi saanut itseni lähtemään juuri ennen orgasmia pois.

Pidän muutenkin kylpylöitä hyvin eroottisina paikkoina. Jokin siinä lämpimässä kylpyvedessä saa mielen vallattomaksi.
ihmettelen aina miks läskit naiset on niiden hieromasuihkujen ja suuttimien kohdalla kauan
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä