¨Seksiä vatsan kanssa

  • Viestiketjun aloittaja LOTTA
  • Ensimmäinen viesti
LOTTA
Mieheni lähestyessä neljääkymmentä on hänen vyötärönseutunsa vaivihkaa suurentunut. Seksi vatsan kanssa on mielestäni hankalaa, litistyn alle ja selkä kipeytyy, henki ei kulje kunnolla ainakaan suudellessa. Miten saada mies tajuamaan tilanne sanomatta hänelle asiasta suoraan. Vatsa alkaa hallita jo asentojen valintaakin pahasti.
 
mies +30
Hyvä Lotta!
Sinun tulee innostaa miehes liikkumaan muutenkin kuin sängyssä sillä sekään ei kohta onnistu nimittäin jos hän kohta kääntyy kyljelleen ja napa jää paikoillleen niin vois sanoa että sinulla on ongelma. koeta selvitä
 
Mirja
Alkuperäinen kirjoittaja LOTTA:
Mieheni lähestyessä neljääkymmentä on hänen vyötärönseutunsa vaivihkaa suurentunut. Seksi vatsan kanssa on mielestäni hankalaa, litistyn alle ja selkä kipeytyy, henki ei kulje kunnolla ainakaan suudellessa. Miten saada mies tajuamaan tilanne sanomatta hänelle asiasta suoraan. Vatsa alkaa hallita jo asentojen valintaakin pahasti.
Samoin meillä.Tuntui että nai vatsaa! Päällä ei voinut olla, kun oli se kumpu jne..
Suoraan tuli sanottua kaikki miehelle....laihduttanut on nyt ihan sopiviin mittoihin.


 
Vinkki
Laihdutin itselleni pyykkilautavatsan ja palasin peruskouluajan mittoihin. Mies innostui ja pudotti omaa painoaan iahaillessaan minua. Ei enää vatsa tiellä.

Katsokaa itse peiliin ja näyttäkää esimerkkiä naiset, kyllä miehet tulee pesässä.

Terkuin yli 40 v vaimo.
 
Yö Perhonen
Alkuperäinen kirjoittaja Vinkki:
Laihdutin itselleni pyykkilautavatsan ja palasin peruskouluajan mittoihin. Mies innostui ja pudotti omaa painoaan iahaillessaan minua. Ei enää vatsa tiellä.

Katsokaa itse peiliin ja näyttäkää esimerkkiä naiset, kyllä miehet tulee pesässä.

Terkuin yli 40 v vaimo.
Vaan jos nainen on ollut hoikka ? Aina....

 
Sisko
Hmmm... toisen vartalon arvostelu on aika kinkkinen homma, oli sitten mies tai nainen. Seurustelin ennen kaljamahaisen miehen kanssa ja vähitellen se maha alkoi ärsyttää. Yritin houkutella miestä kanssani kuntosalille, mutta hän jäi mielummin sohvalle. Joskus sain hänet pienelle kävelylenkille kanssani, mutta silloinkin vain suuren marinan kera. Lopulta vaan oli pakko hyväksyä se maha, koska en millään kehdannut valittaa siitä.
 
Yäk
Hoikalle naiselle on taatusti kärsimystä, jos ukko vaan lihoo. Itse hoikkana naisena aloin huomautella läskeistä ja puristelin läskimakkaroita kysellen mitä nää on. Muistutin usein, että kylläpäs itse olen hoikka, taas on vaatteet väljiä jne.

Lopulta ukko älysi ja alkoi vatsan pieneneminen. Nyt on normaali taas. Ja on itekkin huomannut, että seksikin sujuu nyt paljon mukavemmin.
 
Sebastian
Asiallinen keskustelu, vihdoinkin.
Siis tuosta vatsasta, kun tuntuu että nai pelkkää vatsaa. Minusta tuntuu jollain lailla vastenmieliseltä juuri sama asia, jos nainen on ylipainoinen.
Suorastaan hänen "käytettävyytensä" rakastelussa on erittäin vaikeaa, liikkuminen, eri asennot....kaikki. Hänen notkeutensa ja liikkuvuutensa kärsii todella paljon ylipainosta, siitä tulee jonkinlaista möngerrystä.
On siis juuri kuin naisi pelkkiä reisiä, vatsaa ja pitäisi kiinni pelkästä nahasta. Juuri kiinteys tuo sen tunteen että nainen on kokonainen "paketti". Myös se tunne, kun rakastellaan "irti" toisesta, vain kriittiset alueet koskettavat toisiaan, on kiihottavaa. Se kaikki ylimääräinen hikinen nahka on kyllä sitä mitä en halua rakastella.
Joku kirjoitti joskus, että kun nainen haluais miehellä olevan pidempi kalu, vois aloittaa vaikkapa itsensä laihduttamisesta. Siinähän sitä tulee ulottuvuutta helposti jo kolmekin senttiä lisää :)
Olenkin mieltänyt että jos nainen ei pysty kyykyssä miehen päällä liikkumaan, on jotain tehtävä, vahvistettava jalkalihaksia, pudotettava painoa, tai sitten molempia.
 
Totta
Sebastian puhui asiaa. Ihan sama kumpi puolisoista on lihava. Toiselle puolisolle se on etovaa. Niin se vain on.

Seksissä iso osa on visuaalisuuttakin. Tottakai hoikka runko saa hormoonit hyrräämään eri tavoin kuin läskit. Ja se kosketus tosiaan.

Itse naisena olen vajaa 50 kg ja puoliso 67 kg. On todella ihanaa rakastella, kun vartalot suorastaan liimautuvat toisiinsa ja tuntee pääsevänsä tosi lähelle. Ja kyllä se miehenkin penis syvemmälle menee, kun ei ole vatsat tiellä.

Laihduttakaa, jos haluatte hyvää seksiä !



 
Karjalainen karvarinta
Mie oon tämmönen aika vanhanaikanen, jotta tykkään olla piällä tai sitten vaimo saapi ratsastaa syömmensä kyllyyvvestä. Miun mielestä miehen läskit on paljon enemmän tiellä kun naisen. Ite oon litteemahasta mallia ja kyllä on kiva telmiä vaimon kanssa.

Sielunvierimmäinen on enemmän tuommonen pyöree. Oon saanu korvillenikin, kun eukko alottaa laihutuksen ja pyytää kannustusta niin mie vaan totteen, jotta "pittäähän miehellä olla mistä kiinni oottaa". Jotta semmonen sika mie oon. Itteasiassa oon aikamoinen narsisti, että kiva katella itteensä peilistä tiukkalihasena. Onhan se kiva, kun voipi taipua mihin asanaan haluvaapi naijjessa vielä näin viijjenkymmenen lähetessä ja eukko halluu nähä miut kotona alasti.

Niin siis sitä vaan halusin sannoo, että ikävämpää se miesten läskimahasuus on kun naisten. Ei kai pullamahana ja -persiinä kovasti jaksa "Urheilla"? On minulla siitäkin ikävästä omia kokemuksia, koska lihon ja laihin niin herkästi. Ei tuntunu kivalta kun MIUN maha otti kiinne eukon häpylihhaan ja mahhaan. No onneks ne ajat on ohi.
 
Linnea
Alkuperäinen kirjoittaja Sebastian:
Asiallinen keskustelu, vihdoinkin.
Siis tuosta vatsasta, kun tuntuu että nai pelkkää vatsaa. Minusta tuntuu jollain lailla vastenmieliseltä juuri sama asia, jos nainen on ylipainoinen.
Suorastaan hänen "käytettävyytensä" rakastelussa on erittäin vaikeaa--.
Ylipainoinen on niin suhteellinen käsite. Joidenkin mielestä nainen on ylipainoinen, jos kylkiluut eivät näy. Toisten mielestä saa olla pieni makkarakin, ja silti on oikein sopiva. Kovin lihavan ihmisen kanssa ei ehkä olekaan kiva harrastaa seksiä, mutta rakkaus ja rakastelu kai ovat muutakin, kuin tuijottamista toisen kiloihin? Silloin toisessa ihmisessä on tärkeää muukin kuin "käytettävyys".
 
Sebastian
Alkuperäinen kirjoittaja Linnea:
Alkuperäinen kirjoittaja Sebastian:
Asiallinen keskustelu, vihdoinkin.
Siis tuosta vatsasta, kun tuntuu että nai pelkkää vatsaa. Minusta tuntuu jollain lailla vastenmieliseltä juuri sama asia, jos nainen on ylipainoinen.
Suorastaan hänen "käytettävyytensä" rakastelussa on erittäin vaikeaa--.
Ylipainoinen on niin suhteellinen käsite. Joidenkin mielestä nainen on ylipainoinen, jos kylkiluut eivät näy. Toisten mielestä saa olla pieni makkarakin, ja silti on oikein sopiva. Kovin lihavan ihmisen kanssa ei ehkä olekaan kiva harrastaa seksiä, mutta rakkaus ja rakastelu kai ovat muutakin, kuin tuijottamista toisen kiloihin? Silloin toisessa ihmisessä on tärkeää muukin kuin "käytettävyys".
Kyllä vaan, ylipaino on suhteellinen käsite, sille on myös aivan selvät lääketieteelliset normit olemassa, tarkoitan nyt niitä.
Sekin on totta, että rakkaus ja rakastelu on muutakin kuin tuijottamista kiloihin. KIrjoitinkin nyt fiiliksestä, kuten ilmeisesti muutkin.
Se taas että voiko rakastella rakastamatta toista, onkin jo kinkkisempi juttu. Ainakin seksiä, hyvääkin, voi harrastaa molemmissa tapauksissa.
Erittäin hyvää ruokaakin voi syödä, nauttia todella paljon, ilman että on edes nälkä. Ja eihän kovin fiinejä ruokia edes ole nälänpoistoon tarkoitettu, lisäksi siihen kuuluu niin oleellisena osana visuaalisuus.
Ottaa nyt selvää näistä ihmisille luoduista tarpeista vastaan tyydytykset :), joka jo sinällään on tarve.
 
Linnea
Niin, no tykkään minäkin tietenkin rakastella nykyisen timmin ja seksikkään mieheni kanssa. :) Mutta vaikka hän lihoisikin muutaman kilon, tykäisin hänestä silti yhtä paljon. Mitään kaljamahaa en silti haluaisi, tottahan se on.
 
Meku
Mun mies on isomahainen mutta ei hän koskaan makaa minun päälläni. Hän on polvillaan sängyssä, selkä suorana ja minulla on jalat miehen olkapäillä tai jalkapohjat miehen rintaa vasten, se on tosi hyvä asento. Tai sitten mies edelleen samassa asennossa ja minä olen kyljellään, myös hyvä. Tietysti sitten takaapäin onnistuu mainiosti tai minä päällä, etuperin ja takaperin. Ei ole vatsa tiellä yhtään. En ole hoikkienkaan miesten kanssa tykännyt lähetyssaarnaajasta.
 
Hoikkis
Minä taas tykkään eritoten siitä lähetyssaarnaajasta. Se on varma orkku aina. Ja onneksi mun mies on litteävatsainen, kuten minä itsekkin.

Läskit ukot on oksettavia. Hyi sentään.
 
nainen
Ei se kunnon rakastelu kuitenkaan ole kiloista kiinni Mä itse olen"läski"ja ei ole vielä löytynyt asentoa(normaalia) mihin en olis taipunut
Ja orkun olen saanut aina kun olen sitä halunnut, se kun ei ole kiloista kiinni vaan siitä millaista seksi on Ei seksistä nauti jos ajattelee koko ajan omia tai toisen kiloja....silloin kannattaa jo harkita kumppanin vaihtoa jos kilot sotkee seksi-elämää
 
piitu
Nykyisellä miehelläni on kokoa ja näköä ja myös jonkinlainen vatsankumpu killittää paidan alla. Notkea on kuitenkin vielä ikäisekseen (+50) ja seksi sujuu oikein hyvin, myös lähetyssaarnaajassa, josta itse tykkään eniten.

Sen sijaan en tykkää hirveän hintelistä miehistä. Tulee jotenkin epämiellyttävä olo, ihan kuin siinä olisi joku tyttö.
Miehen täytyy olla miehen kokoinen ja minä haluan tuntea itseni naiselliseksi, siroksi, naiseksi. Itse olen ns. normaalipainoinen 167/65 kg.
 
vierailija
Mieheni lähestyessä neljääkymmentä on hänen vyötärönseutunsa vaivihkaa suurentunut. Seksi vatsan kanssa on mielestäni hankalaa, litistyn alle ja selkä kipeytyy, henki ei kulje kunnolla ainakaan suudellessa. Miten saada mies tajuamaan tilanne sanomatta hänelle asiasta suoraan. Vatsa alkaa hallita jo asentojen valintaakin pahasti.
entä jos puhuisit Suoraan tai alkakaa yhdessä jumppaan
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä