seksiasiaa!!!!ei törkeää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaana

Vieras
loukkaannutteko jos mies kysyy sängyssä että mitä sä haluaisit? kyllä meillä suuseksiä annetaan ja hyväillään. mutta kun se sitten kysyy niin heti oon varuillaan että se tahtoo nopeat ja pikaiset. ja sitten joskus harmittaa kun se pääpaino menee vai sinne miehen puolelle. vai oonko mä outo kun loukkaannun kun mies esittelee stondistaan ja tekee siitä jotenkin ison numeron. joskus tuntuu että mennään miehen ehdoilla. mies nauttii saamastaan huomiosta. kun sillä tulee helpolla se hyvä olo, ja itellä ei. ja pitääkö joka väliin huomauttaa että tuntuu hyvältä. ihan kuin oltais vaan sen takia että ollaan sillain ilman sen suurempaa himoa. tuntuu että seksi on silloin ihan pakkopullaa. ymmärsiköhän nyt kukaan????

Alkuperäinen kirjoittaja jaana:
loukkaannutteko jos mies kysyy sängyssä että mitä sä haluaisit? kyllä meillä suuseksiä annetaan ja hyväillään. mutta kun se sitten kysyy niin heti oon varuillaan että se tahtoo nopeat ja pikaiset. ja sitten joskus harmittaa kun se pääpaino menee vai sinne miehen puolelle. vai oonko mä outo kun loukkaannun kun mies esittelee stondistaan ja tekee siitä jotenkin ison numeron. joskus tuntuu että mennään miehen ehdoilla. mies nauttii saamastaan huomiosta. kun sillä tulee helpolla se hyvä olo, ja itellä ei. ja pitääkö joka väliin huomauttaa että tuntuu hyvältä. ihan kuin oltais vaan sen takia että ollaan sillain ilman sen suurempaa himoa. tuntuu että seksi on silloin ihan pakkopullaa. ymmärsiköhän nyt kukaan????

Ymmärsin.Meillä taas mua vatittaa kun silloin jos minä teen aloitetta niin mies sanoo et ei nyt jaksa,toinen ilta sit.Mä annoin sitten eilen sille pakit kun yritti vokotella.Sanoinkin että olen niin kuoleman väsynyt että ei musta oo mihinkään ja aloin nukkumaan.

jos mies kysyy, mitä sinä haluaisit, siihen pitää vastata totuudenmukaisesti. Silloin saa mitä haluaa ja mies saa hyvän mielen kun saa puolisonsa tyytyväiseksi.

Miehet kyllä nauttivat huomiosta, mutta tuon toisen huomioivan kysymyksen ottaisin itse todella kiitoksella, enkä loukkaantuisi.

Jos mies kysyy mitä sä haluaisit niin vastaa, ei se lue sun ajatuksia. Ja on paljon sellaisia miehiä joita ei naisen tarpeet kiinnosta. Meillä seksi paranee vuosi vuodelta ja just sen takia kun MINÄKIN uskallan avata suuni ja sanoa mistä tykkään. Miehet tykkää kun nainen uskaltaa tuoda omatkin tarpeensa esille. Ja mä kyllä vaan kiihotun jos mies kuiskii korvaan et tuntuu hyvältä.. ;)

minun mielestäni tuo kysymys on tehty nimenomaan sen tähden, että mies haluaa myös sinun saavan hyvän olon. En ymmärrä, miten vedät tuosta johtopäätöksen, että mies halusi vain pikaiset...(tosin en tunne miestäsi) En minä ainakaan tuosta kysymyksestä olisi loukkaantunut, olisin ollut todella tyytyväinen, että mies haluaa nimenomaisesti huomioida minutkin.

Yhteistyössä