onko kenelläkään PETRA keittiötä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä vaan"

Vieras
olen nyt ihastunu kahteen malliin mutta olis tietysti hyvä verrata muitakin mutta kun on jo ihastunu ni ei helpolla ees tee mieli vertailla vaikka hyvähän se olis.Kauhian hintasia vaan noi kaikki keittiökaapistot on....

Arvaa mitä? Minäkin tykästyin yhteen Petra-keittiöiden ovimalliin, mutta löysin täysin vastaavan Prisman keittiömyyjän kautta. Esite on "1+1 Kalusteet". Siis Prsimahan on jälleenmyyjä, ovet valmistaa Kensapuu. Hinta noin puolet Petran hinnoista. Saimme oviin vielä just samanlaiset vetimet kuin Petran mallistossa, hinta vain oli vähän yli 2 €/kpl kun Petralla sama vedin maksaa n. 6 €/kpl. Toisin sanoen Petra (ja kaikki muutkin) myy samaa kamaa kalliimmalla.
Kannattaa tsekata! Saimme lisäksi Prisman keittösuunnittelijalta ystävällistä ja ammattitaitoista palvelua.

Alkuperäinen kirjoittaja Tsekkaa tämä;22452595:
Arvaa mitä? Minäkin tykästyin yhteen Petra-keittiöiden ovimalliin, mutta löysin täysin vastaavan Prisman keittiömyyjän kautta. Esite on "1+1 Kalusteet". Siis Prsimahan on jälleenmyyjä, ovet valmistaa Kensapuu. Hinta noin puolet Petran hinnoista. Saimme oviin vielä just samanlaiset vetimet kuin Petran mallistossa, hinta vain oli vähän yli 2 €/kpl kun Petralla sama vedin maksaa n. 6 €/kpl. Toisin sanoen Petra (ja kaikki muutkin) myy samaa kamaa kalliimmalla.
Kannattaa tsekata! Saimme lisäksi Prisman keittösuunnittelijalta ystävällistä ja ammattitaitoista palvelua.

kiitos vinkistä!

Alkuperäinen kirjoittaja Tsekkaa tämä;22452595:

Tässä linkki. Samat mallit löytyy siitä 1+1 Kalusteet -esitteestä, jonka nappasin aikanaan Prismasta mukaani :)

Tuotteet

Jep, Puustellit, Petrat, kaikki "nimi"keittiöt myy samaa tavaraa kovemmalla hinnalla. Minä ja mieheni emme ole yhtään pahoillamme siitäkään, että saatiin bonukset keittiökalustehankinnoista. Ihan kiva summa niistä tuli ;)

Yhteistyössä