seksiasut

  • Viestiketjun aloittaja Virkistystä
  • Ensimmäinen viesti
mikko
Ihmiset mieltää kai seksi-asut -määritteen hieman eri tavalla. Joidenkin mielestä ne on nimenomaan erotiikkaliikkeden tarjoamia nimenomaan seksileikkeihin tarkotettuja asuja, joidenkin mielestä seksiasuja on mitkä tahansa naiselliset vaatekappaleet, joita saa esimerkiksi naisten alusvaate-osastolta.

Itse olen käyttänyt aina vain näitä viimeksi mainittuja, ja ostanut alusvaatteenikin vaikkapa Sokoksen naisten osastolta taikka ns. tavallisesta asusasu-liikkeestä, ja ihan nättejä sängyssäkin pidettäviä vaatteita niistä löytynyt ja miehetkin tykänneet. :)
 
mikko
Tyylikkäimmät seksialusasut löytyy kyllä NAISTEN alusasuliikkeistä.Niin stay-upit ,sukkanauhavyöt-liivit kuin korsetit ja rinnoille sopivat "tarjottimet" liivit.Lady shaven saa lähikaupasta ja liukkariksi sopii joku öljypullo.Nautiskelkaa naiset.
 
Irma H
Ehdottomasti seksiasut piristävät suhdetta. Omaan suhteeseen tuli kummasti lisää kipinää ja tuntee itsensä myös seksikkäämmäksi ja itsevarmemmaksi, kun on sexyt hepeneet päällä. Mies on ollut aivan myyty. Lähes kaikki seksikaupat myyvät erilaisia asuja ja niitä voi toki tilata myös netistä eli hankkiminen on helppoa.
 
uunouunola
Ehdottomasti seksiasut piristävät suhdetta. Omaan suhteeseen tuli kummasti lisää kipinää ja tuntee itsensä myös seksikkäämmäksi ja itsevarmemmaksi, kun on sexyt hepeneet päällä. Mies on ollut aivan myyty. Lähes kaikki seksikaupat myyvät erilaisia asuja ja niitä voi toki tilata myös netistä eli hankkiminen on helppoa.
Olipa huono sivusto jolla keräät provikoita. =/
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Vaimoni osti itselleen paksusta kankaasta tehdyt lahkeelliset alushousut ja sen kanssa samaa sarjaa olevan aluspaida. Jotka eivät ole mitkään erottiset. Piti niitä aamusta asti päällä pussaili helli ja kiusoitteli minua. Huolehti että minulla seisoi melkein koko päivän. Illalla antoi taivaallista seksi. Toisti siä noin 2kk välein. Nyt kun huomaan aamulla että hänellä on ne päällä alkaa välitön seisokki. Tiedän että illalla on meillä hauskaa. Ja tietää varmaan naapuritkin. Olen ruvennut odottaa että koska hän on pukenut ne.
 

Yhteistyössä