Seksichatit, esim Livechat

  • Viestiketjun aloittaja Ritva
  • Ensimmäinen viesti
Ritva
Harrastaako täällä kukaan muu kuin minä seksichatteja? Itseasiassa niihin tuntuu jopa jäävän koukkuun jos on kivaa seuraa ja esim [linkki moderoitu - ei linkkejä aikuisviihdesivustoille] ,jossa kuvia voi vaihtaa suht turvallisesti ovat aika roiseja chatteja...

Onko kukaan sopinut livetreffejä seksichatissa tapaamansa henkilön kanssa ja miten sujui? Oletteko vaihtaneet ensin kuvat? Puhelinnumerot? Missä olette tavanneet ensi treffeillä?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Faster ja Litlecok
Ukkomies
Harrastaako täällä kukaan muu kuin minä seksichatteja? Itseasiassa niihin tuntuu jopa jäävän koukkuun jos on kivaa seuraa ja esim [linkki moderoitu - ei linkkejä aikuisviihdesivustoille] ,jossa kuvia voi vaihtaa suht turvallisesti ovat aika roiseja chatteja...

Onko kukaan sopinut livetreffejä seksichatissa tapaamansa henkilön kanssa ja miten sujui? Oletteko vaihtaneet ensin kuvat? Puhelinnumerot? Missä olette tavanneet ensi treffeillä?[/QUOTE Hei Ritva! Kokemusta chattailusta muutaman vuoden ajalta ja en myönnä koukkuun jääneeni kuitenkaan:) Kivoja ja kiihottavia juttuhetkiä myös muualla,kuin ns sexichateissa ja usein kiinnostus toiseen on kasvanut niin suureksi,että no;t on vaihdettu ja tavattukkin! Joku kerta menty pitemmälle ja joskus taas jäänyt ensi tapaamiseen. Jos on menty pitemmälle,poikkeuksetta on ollut kokemuksena tai kokemuksina antoisia,eikä ne kivat kokemukset ole olleet kii siitä,onko kontakti luotu sexi-tai ihan muussa chatissa. Melkein ennemmin niin,että kivempaa ja pysyvämpää seuraa on löytynyt muualta,kuin ns. sexichateista :))
 
Viimeksi muokattu:
uipo
Mitä näitä muita sitten on kuin livechat? Sehän on erittäin toimiva.

Missä on tasaisin mies/nainen-suhde. Entä seksiseuralla ja tositarkoitukselle, onko omiaan?

Kertokaa nyt mistä irtoaa helposti. Naisten ei tähän tarvi vastata kun ottajia kyllä riittää.
 
henkka
kyllä mäkin olen jjänyt koukkuun näihin chatteihin ja ja poikakin oitää tyhjentää monyta kertaa päivässä

Harrastaako täällä kukaan muu kuin minä seksichatteja? Itseasiassa niihin tuntuu jopa jäävän koukkuun jos on kivaa seuraa ja esim [linkki moderoitu - ei linkkejä aikuisviihdesivustoille] ,jossa kuvia voi vaihtaa suht turvallisesti ovat aika roiseja chatteja...

Onko kukaan sopinut livetreffejä seksichatissa tapaamansa henkilön kanssa ja miten sujui? Oletteko vaihtaneet ensin kuvat? Puhelinnumerot? Missä olette tavanneet ensi treffeillä?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Itse varsinkin nyt kun joutuu karantoimaan oon tykännyt pitää hauskaa tällä [linkki moderoitu] sivustolla! Seuraa löytyy kivasti!
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Livechat on ihan turha paikka löytää järkevää juttu saatikka live seuraa. Paikan vallanneet netistä kuvia lataavat runkkarit ja tyttöilijät. Jonnin joutavaa jaaritusta keskustelut ja jos sisällä on 400 henkilöä niin niistä 10 aktiivisia. Ainakaan maksaa siitä ei todellakaan kannata.
 
vierailijan
Ei ihan turha paikka.
Muutaman kerran leikkinyt puumaa.
Ihan kelvolliset tiedot ja Puh no vaihdettu.
Pari kertaa ollut tapaaminen as autossa ja hotelli huoneessa. Kiihkeää ja ihanaa.
 

Yhteistyössä