Seksielämä onnetonta, täysimetys = haluttomuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lahna.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lahna.

Vieras
Haluaisin kuulla muiden kokemuksia aiheesta!

Meillä on nyt reilu 6 kk vanha vauva ja olen tähän asti täysimettänyt häntä, ja koko tämän ajan on halut olleet ihan nollissa... Tuntuu pahalta, kun ennen olen minä ollut se joka on meillä ollut enemmän seksin perään. Nykyään tilanne on päälaellaan, mies ehdottelee ja vihjailee lähes päivittäin ja minä yritän kiemurella tilanteista. Vaikka kuinka yrittäisin en saa itseäni haluamaan seksiä - ei tunnu yhtään siltä että oikeasti sitä haluaisin enkä kostu ollenkaan. Yhdynnöistä on tullut pakkopullaa jota teen lähinnä vain siksi että haluan olla miehelle mieliksi. Tottahan se läheisyys seksin aikana tuntuu hyvältä, mutta enää ei ole sellaista panetusta kuin ennen... :(

Olen alkanut syömään myös minipillereitä joilla myös voi olla vaikutusta asiaan, mutta jos tämä johtuu vain tuosta imettämisestä niin haluaisin kuulla onko muilla ollut vastaavia ongelmia ja miten kauan tällaisesta on pitänyt kärsiä? :(

Mulla oli sama juttu niin kauan kun imetin (4kk), imetyksen loputtua alkoi pikkuhiljaa palautumaan ennalleen. Olo oli muutenkin jotenkin sumuinen en tuntenut olevani ihan oma itseni sinä aikana kun imetin, imetyksen loputtua sen huomasin kun olo alkoi muuttua.

Imetys ja etenkin täysimetys pitää estrogeenitason alhaisena ja se vaikuttaa tuohon oleellisesti... Saman olen itse kohdallani kokenut. Kyllä se siitä kun imetyskerrat oleellisesti vähenevät =)

Mulla kesti 2 vuotta synnytyksen jälkeen ennenkuin seksielämä oli läheskään normaalia. Välillä jo ehdotin miehelle ihan tosissani vieraissa käyntiä, kun itseä otti niin päähän oma haluttomuus ( mies ei kuitenkaan ehdotusta ottanut tosissaan ).

Minulla on ihan sama juttu kun esikoinen oli pieni, haluja ei ollut sitten yhtään imetyksen aikana ja miehen nälviminen ja valitus ei niitä kyllä sitten enää kunnolla palauttanutkaan.
Nyt olen yh, joten seksihaluilla ei ole mitään merkitystä, mutta imetän tuota kuopusta vielä, eikä mulla ole mitään suurempia tuntemuksia tälläkään hetkellä.

Jospa se tästä vielä sitten kohenee... Kiitoksia toivonmurusista. :)

Aloitellaan paraikaa soseiden maistelua niin että alkaa ne tissittelytkin pikkuhiljaa vähentyä. Välillä vaan tulee epätoivon hetkiä.. :)