Seksielämä onnistui siihen saakka kunnes...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvästi seksielämä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyvästi seksielämä

Vieras
kerroin, etten nauttinut seksistä. Sitten lakkasi miehellä seisomasta koska alkoi kärsiä suorituspaineista. Nyt on sellainen olo, että pilasin seksielämämme kokonaan, vaikka se olikin yksipuolista tähän asti. Nyt ei ole enää kumminkaanpuolista. Miehelle tulee vaivaantunut olo jos tulee kyse seksistä. Hän laukeaa niin nopeasti ja minä hitaasti. Mahtaa ärsyttää kun ei pääse tyydyttämään halujaan niin kuin ennen.

Alkuperäinen kirjoittaja hyvästi seksielämä;27080286:
kerroin, etten nauttinut seksistä. Sitten lakkasi miehellä seisomasta koska alkoi kärsiä suorituspaineista. Nyt on sellainen olo, että pilasin seksielämämme kokonaan, vaikka se olikin yksipuolista tähän asti. Nyt ei ole enää kumminkaanpuolista. Miehelle tulee vaivaantunut olo jos tulee kyse seksistä. Hän laukeaa niin nopeasti ja minä hitaasti. Mahtaa ärsyttää kun ei pääse tyydyttämään halujaan niin kuin ennen.

Moro, Porvoossa saattaa seksielämä lopahtaa.

Tässä. Käsketään olemaan rehellisiä, mutta harvemmin toinen osapuoli osaa asiaan suhtautua oikein. Sitten haukutaan naisia, jotka teeskentelevät orgasminsa. Miehet eivät kestä totuutta.

Et nauttinut seksistä?

Yhdynnästä vai mistään seksiin liittyvästä? Harrastatteko minkään sortin esileikkiä vai menettekö suoraan asiaan? Mun mielestä seksistä voi nauttia, vaikka ei aina ehtisi saada orgasmiakaan, sillä esileikki on musta parempaa kuin varsinainen yhdyntä. Ja ilman esileikkiä jäisi kyllä se orgasmikin takuuvarmasti saamatta.

• Tykkää
Reactions: Millenia
Alkuperäinen kirjoittaja hyvästi seksielämä;27080286:

Miehen olisi pitänyt saada nainen, jolla on samanlaiset halut. Netti on täynnä kirjoituksia naisista, jotka kärsivät liian vähästä seksistä ja nauttivat siitä niin että on pakko saada päivittäinkin. Harmi etteivät tällaiset ihmiset tarpeeksi usein kohtaa.

Aina valitetaan, kuinka mies tulee niin nopeasti ja nainen hitaasti. Entä, jos käykin toisinpäin?

Liian nopeasti laukeava mies voi lämmitellä naista kunnolla ennen yhdyntää, jolloin yhtäaikainen orgasmi on ihan mahdollinen. Jos taas miehellä kestää ja kestää, niin ongelma ei ole niin helposti ratkaistavissa.

[QUOTE="hmm";27080563]Aina valitetaan, kuinka mies tulee niin nopeasti ja nainen hitaasti. Entä, jos käykin toisinpäin?

Liian nopeasti laukeava mies voi lämmitellä naista kunnolla ennen yhdyntää, jolloin yhtäaikainen orgasmi on ihan mahdollinen. Jos taas miehellä kestää ja kestää, niin ongelma ei ole niin helposti ratkaistavissa.[/QUOTE]

Meillä menee yleensä niin, että minä laukean ensin, ja mies "antaa itsensä laueta" vasta sitten. Joskus (aika harvoin) käy myös niin, että minä ehdin laueta 2 kertaa saman yhdynnän aikana. Tällöin olen saanut ekan orgasmin melko nopeasti (piitkät esileikit alla), ja sen jälkeen on yhdyntä kestänyt vielä niin pitkään, että se toinenkin orgasmi on tullut sitten lopuksi.

Yhteistyössä