Seksihalujen eroavaisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Mitäs ootte mieltä, että jos teillä seksihalut eroaa miehen kanssa paljonkin, sanotaan vaikka että nainen todella haluaa 1/vko ja mies joka päivä. Väkisin ei tietysti voi antaa, mutta onko se liiaksi vaadittu jos tyydyttää miehensä halut? Vai pitäisikö miehen hanskata kuutena päivänä viikosta jos tarvetta purkautumiselle on päivittäin, kuten miehellä on (itse olen mies).
Miehen seksitarve ei aina kohdistu sillä tavalla naiseen vaan sitä on fyysinen tarve kierrättää siementä jota jatkuvasti tulee lisää. Onko siis naista alistavaa jos mies saa panna itsensä (ja ehkä naisensakin) tyytyväiseksi vai kuinka moni nainen voisi kokea sen jollain tavalla aviovelvollisuudeksi että kumppanille saa tuottaa hyvän olon?

Miehen kannalta on aika vitun tylsää odottaa viikko ehkä kaksikin jotta saa/pitää sitten harrastella pitkän kaavan mukaan kun siinä välissä on monta kertaa ollut haluja ja oman käden oikeutusta.

Yleinen mielipide palstalla on, että jos mies haluaa enemmän kuin nainen, niin miehen pitää vain tyytyä tilanteeseen. Jos halut taas menevät päinvastoin, niin mies on parempi laittaa vaihtoon.

• Tykkää
Reactions: Lex
Kun täällä on kuitenkin sekä miehiä että naisia jotka haluavat puolisoitaan enemmän seksiä joten miksi he eivät yhtyisi keskenään joten ei muuta kuin yhteystietoja vaihtoon...

Eikö se ois miehen kannalta tylsää olla väkisin lahnan kanssa? Minusta olisi ikävää, jos mieheni kieltäytyisi. Mitenköhän reagoisin moiseen? En toisaalta tahtoisi hänenkään väkisin minun kanssani fyysisesti olevan. :-/

Olen mies ja haluan seksiä ajoittain, joskus päivittäin ja joskus joka toinen päivä. Naisia on ollut kymmeniä suhteessa kanssani ja osa niistä sanoo että ovat nymfomaaneja, sitten kun itsekin totuttelee siihen ajatukseen että seksiä on tosiaan oltava joka päivä ja mielummin useastikin päivässä niin alkaa naisilla mielipide muuttumaan. Suoraan voi sanoa että naisten kotkutuksia ei vaan jaksa loputtomiin miettiä, parempi nussia silloin kun mieli tekee ja olla miettimättä koko asiaa sen enempää.

Minä näkisin asian niin, että näissä asioissa on mentävä enemmän "hitaamman" ehdoilla. Jos toinen haluaa vain yhtenä päivänä viikossa ja toinen joka päivä, enemmän haluava tyytyy osaansa ja masturboi. Ja tätä voidaan soveltaa niin naisiin kuin miehiinkin.

Itse en edes haluaisi toisen väkisin koettavan harrastaa kanssani seksiä, koska minä haluan mutta toista ei huvita. Ajatuskin on kauhea :( Sellaista tilannetta ei saisi päästä syntymään, että kumpikaan osapuoli kokee velvollisuudekseen harrastaa seksiä. Sen täytyy aina perustua molempien osapuolten haluun.

Jos halut menevät pahasti ristiin ja syntyy pattitilanne, joka vaikuttaa kaikilta osin suhteeseen, on parempi erota.

Meillä mies haluaa useammin. Mutta ei minullekaan koskaan seksi mitenkään vastenmielistä ole, eli toisinaan "suostun", vaikkei niin kauheasti tekisi mieli. Kyllä se kummasti alkaa haluttamaan, kun vaan homman saa alkuun.

[QUOTE="Vieras";27033016]Mitäs ootte mieltä, että jos teillä seksihalut eroaa miehen kanssa paljonkin, sanotaan vaikka että nainen todella haluaa 1/vko ja mies joka päivä. [/QUOTE]

No mä en ekanakaan tajua, miksi noin erilaisilla haluilla olevat ihmiset on alun alkaenkaan päätyneet yhteen... Kyllä mulle seksi on niin iso asia elämässä, että en edes lähtisi suhteeseen jossa mies haluaa kerran viikossa.

Sitten jos haluttomuus tulee pikkuhiljaa elämän matkan varrella ja halut alkaa olla kovin eriävät ni sitten siinä pitäisi vaan saada aikaiseksi joku molempia tyydyttävä kompromissi tai sitten vaihtaa kumppania.

Meillä mulla olisi huomattavasti enempi haluja mitä miehellä. Kun alkuhuuma oli ohi ja mies alkoi mielummin nukkumaan kun rakastelemaan, se oli mun itsetunnolle todella kova paikka..
Muutamassa vuodessa on kuitenkin jo sillä lailla tasaantunut, että ei se enää niin haittaa eikä siitä muodostu kriisiä, tiedän jo ettei kyse ole siitä, että mussa olisi vikaa tai etten olisi haluttava.
En toivoisi, että mieheni suostuisi seksiin useammin vain miellyyttääkseen minua, aika kauhea ajatus. Mutta ehkä hänkin on alkanut vähän skarppaamaan ja antaa mahdollisuuden sille, että saattaakin syttyä mun kosketuksille.

Yhteistyössä