Seksikkyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jesry
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jesry

Vieras
Ihan ensimmäiseksi haluan sanoa, että tämä on ihan vakava kysymys, johon toivon asiallisia vastauksia.

Olen liki nelikymppinen nainen ja kuulemma erittäin seksikäs. Tämä on minulle jotenkin hankala asia ymmärtää, joten ehkäpä joku mies (tai nainen) osaisi sen minulle selittää.

Olen ihan ok näköinen, en missään tapauksessa missikaunis. Ylipainoa on jokusia kiloja ja selluliitissa löytyy. Aika lailla fiksu, mutta koulu- ja työmenestyksestä päätellen fiksumpiakin löytyy. Ihan hauska, mutta joskus kovinkin ujo ja epävarma. Nautin seksistä, mutta en kulje ympäriinsä minihameissa ja avokaulaisissa paidoissa (niin, ei ole niitä isoja rintojakaan :)

Eli siis kovasti keskinkertainen suomalainen nainen, naimisissa ja äiti. Tästä huolimatta saan jatkuvasti kuulla seksikkyydestäni, ja miehiä olisi tarjolla. Jos lähden kavereiden kanssa ulos, on poikkeuksetta aina joku joka illan päätteeksi kyselee jatkosta. Välillä jatkoista saman tien, välillä illallisesta tms. myöhemmin. Myös muutama kollega on tunnustanut ihastumisensa ja se sama seksikkyyskommentti on kuulunut sieltäkin. Myös miesystävistä jotkut ovat ilmaisseet halunsa muuttaa kaveruussuhdetta toiseen suuntaan. Baaritiskin kommentit ovat tietysti oma lajinsa, eikä niitä kannata mielestäni miettiä kahteen kertaan.

Osin tapaukset ovat olleet ihan vakaviakin, ja olen käynyt muutaman (3) keskustelun siitä, miten en todellakaan halua jättää perhettäni ja lähteä uuteen suhteeseen. Eikö tämä ole vähän kummallista? Vai onko kaikilla naisilla sama juttu, siitä ei vaan puhuta? Jos näin on, voin vaan kuvitella minkälaista huisketta on kauniimmilla kanssasisarillani :)

Olen joskus mieheltäni kysynyt aiheesta, ja hän vaan vastaa ettei osa selittää, jotain kummallista vetovoimaa vaan. Onneksi hän ei ole yleensä mustasukkaista tyyppiä, parhaimmillaan joskus vaan nauranut, että vaimon taika taas toimii, kun joku on oikein koittanut tehdä itseään tykö. Tosin välillä on ollut ikäviäkin reaktioita.

Tarkoituksena ei ollut siis kehua minkälainen miesmagneetti olen :) vaan tosiaan ymmärtää mikä naisesta tekee seksikkään. Toki olen huomiosta enimmäkseen imarreltu, mutta myös hämilläni ja siksi mielelläni kuulisin teiltä.

Uskon että sinusta huokuu itsevarmuus ja miehet ovat enemmän kuin innostuneita naisista joista se huokuu, liika on jo tietysti itsekkyyttä eikä kiihottavaa milläänlailla. Olen samasta asiasta keskustellut miespuoliste ystävieni kanssa ja samaan tulokseen olemme aina tulleet, jotkut ihmiset vain ovat seksikkäitä AINA, mutta sitten on niitäkin jotka ovat "vain silloin" kun eivät hae "mitään" vaan ovat omia itsejänsä omissa vaatteissaan ja ovat seksikkäitä, ja täten erittäin kiinnostavia!

En nyt tiedä auttoiko tämä yhtään, mutta ehkä sinä olet yksi näistä harvoista naisista jotka ovat seksikkäitä luonnostaan, ja olet sinut itsesi kanssa, se näkyy päällepäin, vaikka et itse sitä huomaakaan! =)

Niinhän se on että itsevarmuus ja se että on sinut itsensä kanssa on seksikästä.
Älä suotta ota siitä paineita vaan yritä suhtautua asiaan huumorilla ;)
Monet naiset olisivat tuosta "vaivasta" erittäin onnellisia :D