Seksikumppani netistä?

  • Viestiketjun aloittaja Susa1
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Susa1
Kuinka moni on vastannut seksinhakuilmoitukseen netissä ja minkälaisia kokemuksia on ollut?
Itse tätä vaihtoehtoa mietin...parisuhde päättyi runsas vuosi sitten, baareissa en käy ja vakkariseksikumppani olisi kiva löytää.
Uskallanko?
 
toogamies
Alkuperäinen kirjoittaja Susa1:
Kuinka moni on vastannut seksinhakuilmoitukseen netissä ja minkälaisia kokemuksia on ollut?
Itse tätä vaihtoehtoa mietin...parisuhde päättyi runsas vuosi sitten, baareissa en käy ja vakkariseksikumppani olisi kiva löytää.
Uskallanko?
Kyllä on kokeiltu, ja pettyä saanut. Riippuu tietenkin siitä mitä haet? Jos laitat nettiin ilmoituksen vakkaripanosta niin varaudu käsittämättömään vastaustulvaan jonka seassa on sukkahousumiestä, peräkammarin runkkareita jne. Tasokkaan löytäminen vaikeaa.
 
Asiallinen
Alkuperäinen kirjoittaja Susa1:
Kuinka moni on vastannut seksinhakuilmoitukseen netissä ja minkälaisia kokemuksia on ollut?
Itse tätä vaihtoehtoa mietin...parisuhde päättyi runsas vuosi sitten, baareissa en käy ja vakkariseksikumppani olisi kiva löytää.
Uskallanko?
No täällähän minä, kyllä varmaan uskallat :)
 
toogamies
Alkuperäinen kirjoittaja Asiallinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Susa1:
Kuinka moni on vastannut seksinhakuilmoitukseen netissä ja minkälaisia kokemuksia on ollut?
Itse tätä vaihtoehtoa mietin...parisuhde päättyi runsas vuosi sitten, baareissa en käy ja vakkariseksikumppani olisi kiva löytää.
Uskallanko?
No täällähän minä, kyllä varmaan uskallat :)
Jep, kaikkihan olette "asiallisia", ainakin omasta mielestänne
 
ellionoora
Itse laitoin tällaisen kuvallisen ilmoituksen juuri viikko sitten. Sain 300 vastausta ja todellakin pääosa oli yhden lauseen miehiä (testasin vastaamistakin, ja samanlaisia yksilauseisia viestejä tuli takas - yay), ja puolet lopuista peräkammarin ääliöitä. Yllättävän yleinen oli myös 'olen suhteessa/naimisissa/kihloissa jne, mutta suhteeni on "huono" -- eli haen ja tarjoan kunnon seksiä mukaville ihmisille kuten sinulle'. Ikähaarukan ulkopuolella oli ~10% vastanneista. Eli oikeasti sinkkuja, oikeasti puutteessa olevia, oikeasti komeita ja rehellisiä nuoria miehiä oli todella vähän, mutta kaikki saivat.
 
peikkopoika
Alkuperäinen kirjoittaja Susa1:
Kuinka moni on vastannut seksinhakuilmoitukseen netissä ja minkälaisia kokemuksia on ollut?
Itse tätä vaihtoehtoa mietin...parisuhde päättyi runsas vuosi sitten, baareissa en käy ja vakkariseksikumppani olisi kiva löytää.
Uskallanko?
Luulen että kirjo on laidasta laitaan, mitä näillä sivulla liikkuu. Yhtälailla voit törmätä häiriintyneeseen sekopäähän kuin fiksuunkin kaveriin.
Sen ainakin sanon ettet kovin hanakasti jakele yhteystietojasi (mm. osoitetietoja) ja kuvia itsestäsi.
Ainakin minä hankkisin ensialkuun anonyymin (prebaid) puhelinliittymän.
Eli varovaisuutta ja jos hälytyskellot kilahtavat, eli jotain kummallista "säätöä" ilmenee, silloin arvelematta sellaisesta eroon.
Onnea yrityksellesi!
 
miess35
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulitukka -72:
Näin sinkku naisena joskus miettinyt , minkähän tasoista seuraa löytyisi netin välityksellä.
Kaikenlaista seuraa löytyy varmasti miehistä niin kuin naisistakin.

Ehkä vinkkinä antaisin, että ei kannattane etsiä suoraan seksiseuraa, vaan vähän laajemmalla "hakusanalla".

Itse olen tavannut netistä useita naisia (20-35 v.). Kaikki ovat olleet mukavia ja fiksuja, mutta kovin lyhyellä jutustelulla ei edes kannata tavata. Jos nopeaa seuraa haluaa, niin ennemmin kannattaa hakea baarista.

Olen tavannut sillä ajatuksella, että kiva tavata uusia ihmisiä, päädytään sänkyyn jos niikseen tulee. Seksi on ollut mukavaa ja kiihottavaa, mutta ei kannata odottaa liikoja. Itsellä ainakin paras seksi on kun tunnetaan paremmin, ei yhden yön säädöissä.
 
nainen..
Alkuperäinen kirjoittaja T__T:
Eiköhän sit googlella löydy suomalaisia seuranhakusivuja
No löytyy tietysti. Mutta kun hakusessa olisi juuri sivusto, missä liikkuu tietyn ikäisiä ihmisiä tietyissä aikeissa, niin olisi mukava saada vähän vinkkejä. En jaksaisi jokaista deittipalstaa turhaan haravoida. Mitään parisuhdetta en siis hae ja yli 25-vuotiasta en ole kiinostunut.
 
kjhg
Alkuperäinen kirjoittaja Ziva:
[viesti moderoitu]

Kyllä netin deittipalstoilla ihan normaaleitakin ihmisiä liikkuu. Kaikilla ei ole aikaa / halua mennä baareihin ja onhan peli netissä toki selvempää (monessakin mielessä :)) kuin baarissa. Ja on vielä niitäkin, jotka tahtovat kalastaa yhtä aikaa monilla vesillä eli baareissa ja verkossa.

[viestiä moderoitu]
 
been there, done that
En usko sen olevan yhtään sen kummallisempaa, kuin seuran hankkiminen jotain muuta kautta.
Nykyisin ihmiset käyttävät sujuvasti tekniikkaa ja internetiä erilaisiin asioihin, myös toisten ihmisten hakemiseen.
Fiksumpaa on minusta etsiä kumppania netistä, kuin notkua baareissa tyrkyllä tai torjumassa epämieluisaa tarjontaa.
 
joo joo..
Alkuperäinen kirjoittaja Susa1:
Kuinka moni on vastannut seksinhakuilmoitukseen netissä ja minkälaisia kokemuksia on ollut?
Itse tätä vaihtoehtoa mietin...parisuhde päättyi runsas vuosi sitten, baareissa en käy ja vakkariseksikumppani olisi kiva löytää.
Uskallanko?
maailman helpoin homma löytää SEKSIkumppani netistä, ja satoja. mutta mistä löytäisi täyspäisen kumppanin vaikkapa loppuelämäksi?
 
nainen..
Alkuperäinen kirjoittaja rebertolla asiaa nimimerkille "nainen...":
nainen ... miten pidetään yhteyttä
No voi harmi. Arvasinkin, että sähköpostiosoitteesi moderoidaan, mutta luulin ehtiväni ottaa sen talteen. Viitsitkö kokeilla vielä kerran, nyt olen koneen ääressä jonkun tovin. Vai mitä keksitään?
 
nainen...
Alkuperäinen kirjoittaja nainen..:
Alkuperäinen kirjoittaja rebertolla asiaa nimimerkille "nainen...":
nainen ... miten pidetään yhteyttä
No voi harmi. Arvasinkin, että sähköpostiosoitteesi moderoidaan, mutta luulin ehtiväni ottaa sen talteen. Viitsitkö kokeilla vielä kerran, nyt olen koneen ääressä jonkun tovin. Vai mitä keksitään?
Annan sinulle puhelonumeroni.

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä