Hae Anna.fi-sivustolta

Seksilelut!

Viestiketju osiossa 'Seksi' , käynnistäjänä MindWill, 04.11.2011.

1. MindWill Oikeudentuoja!

Saadut tykkäykset:
    0
    Mitä seksileluja te kaverit suosittelette :)?

Mitä teillä itse on kaapissa?

Mistä kumppaninne on tykännyt?

Mikä lelu on pakko hankkia? Joku joka on yli kaiken?

Ja miten näitä käytätte/käytetään?

Vastauksia niin miehiltä kun naisilta kiitos :) Tyttöni kanssa mietitty ostetatisko jokin seksi lautapeli? Tai dildo mukaan puuhaan :) Kertokaa kokemuksenne.

2. jänkäjoonas1943 kiveliön kuningas

Saadut tykkäykset:
    0
    "Vibramuna"on aivan must, varsinkin silloin kun on siirrytty korkeatasoisempaan naiskenteluun. Tarkoitan anuspanoa. Kumppani tykkää helvatasti. Aloitus normilämmittely/esileikit/filmit/nuolut. Sen jälkeen lonkka-asennossa liukastettun anukseen kulli ja vittuun vibramuna. Kädellä clitoriksen kiihotusta. Antaa muuten mahtiorkkuja sarjatulella. Eikä siinä kaikki.. Tämän jälkeen vitun uumenissa oleva clitoriksen pääosa onkin todella herkkä ja eikun lähetyssaarnaaja-asntoon! Siinä niitä orgasmeja tulee parhaimmillaan vielä 3-5 ja ovat kertakaikkisen rajuja! Panes poika koittaen sano!

3. Nainen Vierailija

Hyi että sinä olet inhottava. HYI

4. MindWill Oikeudentuoja!

Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos jänkä vastauksestasi :) Kokeilen mielelläni ja kerron vastauksen mitä kävi sitten kun on kokeiltu :)

ps. Kylkiasento? Oliko se se että kummatkin kyljellään ja naama vastan naama vai lusikka?

5. Maria Vierailija

No miten voit naida anukseen ja samalla räplätä klittaa jos olette naamat vastakkain. Siinähän sait Jänkältä myös hyvät vinkit rajuun seksiin : )

6. MindWill Oikeudentuoja!

Saadut tykkäykset:
    0
    AIka nokkela Marialta :D

Mut juu siis naama vasten naamaa kummatki kyljelteen ja jos saan väliin tungettuu nii joku dildopildo anukseen ?

7. jänkäjoonas1943 kiveliön kuningas

Saadut tykkäykset:
    0

Hehhehee,käyp katteeksi vai mitä?

8. pioni Vierailija

Ollanpas nyt asiallisia. Hyvä kysymys ja tässä aikuisen naisen vastaus :)
    Dildo on hyvä, samoin peppusauva ja klitoriskiihotin. Mies tykkää katsoa kun leikin dildon kanssa. Yhdessä rakastellessa mies sisään normireikään ja peppusauva peppuun, tämä siis tietty takaapäin -asennossa. On niiiiiiin namia että! Klittakiihotinta tykkään myös käyttää soolotouhuihin.

Kannattaa yhdessä katella netistä välineitä myyviä sivustoja, sekin toimii esileikkinä...

9. jänkäjoonas1943 kiveliön kuningas

Saadut tykkäykset:
    0
    Olinko mielestäsi asiaton vastatessani pojan kyselyyn? Mielestäni en.Kun taas tältä HYI nirppanokalta kysyin, että käykö kateeksi.Savon murteella, et taida osata sitä?

10. MindWill Oikeudentuoja!

Saadut tykkäykset:
    0
    Jänkä :) SUulta tulee aina hyviä vastauksia :) Arvostan apuasi huimasti!

No kokeilimem eilen tätä "kylkiasentoa" En tiädä osasinko? Onko minulla liian pieni? (17cm) Vai täh
    Ei oikee onnistuttu saamaan sitä sulavaksi liikkeeksi, sain sen kyllä sisään mutta kun ei oikein tiedetty, onko minun jalkani hänen jalkansa päällä vai kummatkin vastan patjaa. Vai miten?
    Sain sen sisälle mut edes takas oli vaikeaa koska en tiennyt asentoa itsenään, voisiko joku näyttää/linkittää minulle kuvan kyseisestä kylkiasennosta tai selittää missä minä olen ja missä hän on mikä jalka on missä ja nä'inn :) Kiittäisin todella paljon koska idea kumpaakin samaan aikaan kiihottaa huimasti!

11. Mr.. Vierailija

Meillä ainakin rouva tykkää tuosta kaalimadosta, missä on myös klittalle oma kiihotusjutska: Mansikkamato Duo G4 | Kaalimato.com

Tuolla on hyvä lämmitellä rouva ennenkuin aletaan tositoimiin ;)

12. Olen 70-vuotias ja mieheni lopetti panemiseni jo vuosia sitten. Ostin hieromasauvan. Miehenikin halut heräsivät. Nykyään tyydytämme toisiamme erilaisilla seksivälineillä. Mieheni hieroo kaluilla kaikkia reikiäni ja välillä työntää oman kalunsakin sisääni. Melkein joka päivä jalkovälini on hellänä hänen jäljiltään.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri