Seksilelut!

  • Viestiketjun aloittaja MindWill
  • Ensimmäinen viesti
MindWill
Mitä seksileluja te kaverit suosittelette :)?

Mitä teillä itse on kaapissa?

Mistä kumppaninne on tykännyt?

Mikä lelu on pakko hankkia? Joku joka on yli kaiken?

Ja miten näitä käytätte/käytetään?


Vastauksia niin miehiltä kun naisilta kiitos :) Tyttöni kanssa mietitty ostetatisko jokin seksi lautapeli? Tai dildo mukaan puuhaan :) Kertokaa kokemuksenne.
 
jänkäjoonas1943
Mitä seksileluja te kaverit suosittelette :)?

Mitä teillä itse on kaapissa?

Mistä kumppaninne on tykännyt?

Mikä lelu on pakko hankkia? Joku joka on yli kaiken?

Ja miten näitä käytätte/käytetään?


Vastauksia niin miehiltä kun naisilta kiitos :) Tyttöni kanssa mietitty ostetatisko jokin seksi lautapeli? Tai dildo mukaan puuhaan :) Kertokaa kokemuksenne.
"Vibramuna"on aivan must, varsinkin silloin kun on siirrytty korkeatasoisempaan naiskenteluun. Tarkoitan anuspanoa. Kumppani tykkää helvatasti. Aloitus normilämmittely/esileikit/filmit/nuolut. Sen jälkeen lonkka-asennossa liukastettun anukseen kulli ja vittuun vibramuna. Kädellä clitoriksen kiihotusta. Antaa muuten mahtiorkkuja sarjatulella. Eikä siinä kaikki.. Tämän jälkeen vitun uumenissa oleva clitoriksen pääosa onkin todella herkkä ja eikun lähetyssaarnaaja-asntoon! Siinä niitä orgasmeja tulee parhaimmillaan vielä 3-5 ja ovat kertakaikkisen rajuja! Panes poika koittaen sano!
 
Viimeksi muokattu:
Nainen
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11029413:
"Vibramuna"on aivan must, varsinkin silloin kun on siirrytty korkeatasoisempaan naiskenteluun. Tarkoitan anuspanoa. Kumppani tykkää helvatasti. Aloitus normilämmittely/esileikit/filmit/nuolut. Sen jälkeen lonkka-asennossa liukastettun anukseen kulli ja vittuun vibramuna. Kädellä clitoriksen kiihotusta. Antaa muuten mahtiorkkuja sarjatulella. Eikä siinä kaikki.. Tämän jälkeen vitun uumenissa oleva clitoriksen pääosa onkin todella herkkä ja eikun lähetyssaarnaaja-asntoon! Siinä niitä orgasmeja tulee parhaimmillaan vielä 3-5 ja ovat kertakaikkisen rajuja! Panes poika koittaen sano!

Hyi että sinä olet inhottava. HYI
 
MindWill
Kiitos jänkä vastauksestasi :) Kokeilen mielelläni ja kerron vastauksen mitä kävi sitten kun on kokeiltu :)


ps. Kylkiasento? Oliko se se että kummatkin kyljellään ja naama vastan naama vai lusikka?
 
Maria
Kiitos jänkä vastauksestasi :) Kokeilen mielelläni ja kerron vastauksen mitä kävi sitten kun on kokeiltu :)


ps. Kylkiasento? Oliko se se että kummatkin kyljellään ja naama vastan naama vai lusikka?

No miten voit naida anukseen ja samalla räplätä klittaa jos olette naamat vastakkain. Siinähän sait Jänkältä myös hyvät vinkit rajuun seksiin : )
 
Viimeksi muokattu:
pioni
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11030155:
Hehhehee,käyp katteeksi vai mitä?

Ollanpas nyt asiallisia. Hyvä kysymys ja tässä aikuisen naisen vastaus :)
Dildo on hyvä, samoin peppusauva ja klitoriskiihotin. Mies tykkää katsoa kun leikin dildon kanssa. Yhdessä rakastellessa mies sisään normireikään ja peppusauva peppuun, tämä siis tietty takaapäin -asennossa. On niiiiiiin namia että! Klittakiihotinta tykkään myös käyttää soolotouhuihin.

Kannattaa yhdessä katella netistä välineitä myyviä sivustoja, sekin toimii esileikkinä...
 
jänkäjoonas1943
Ollanpas nyt asiallisia. Hyvä kysymys ja tässä aikuisen naisen vastaus :)
Dildo on hyvä, samoin peppusauva ja klitoriskiihotin. Mies tykkää katsoa kun leikin dildon kanssa. Yhdessä rakastellessa mies sisään normireikään ja peppusauva peppuun, tämä siis tietty takaapäin -asennossa. On niiiiiiin namia että! Klittakiihotinta tykkään myös käyttää soolotouhuihin.

Kannattaa yhdessä katella netistä välineitä myyviä sivustoja, sekin toimii esileikkinä...
Olinko mielestäsi asiaton vastatessani pojan kyselyyn? Mielestäni en.Kun taas tältä HYI nirppanokalta kysyin, että käykö kateeksi.Savon murteella, et taida osata sitä?
 
Viimeksi muokattu:
MindWill
Jänkä :) SUulta tulee aina hyviä vastauksia :) Arvostan apuasi huimasti!

No kokeilimem eilen tätä "kylkiasentoa" En tiädä osasinko? Onko minulla liian pieni? (17cm) Vai täh
Ei oikee onnistuttu saamaan sitä sulavaksi liikkeeksi, sain sen kyllä sisään mutta kun ei oikein tiedetty, onko minun jalkani hänen jalkansa päällä vai kummatkin vastan patjaa. Vai miten?
Sain sen sisälle mut edes takas oli vaikeaa koska en tiennyt asentoa itsenään, voisiko joku näyttää/linkittää minulle kuvan kyseisestä kylkiasennosta tai selittää missä minä olen ja missä hän on mikä jalka on missä ja nä'inn :) Kiittäisin todella paljon koska idea kumpaakin samaan aikaan kiihottaa huimasti!
 
Seksielämä virkistyi
Olen 70-vuotias ja mieheni lopetti panemiseni jo vuosia sitten. Ostin hieromasauvan. Miehenikin halut heräsivät. Nykyään tyydytämme toisiamme erilaisilla seksivälineillä. Mieheni hieroo kaluilla kaikkia reikiäni ja välillä työntää oman kalunsakin sisääni. Melkein joka päivä jalkovälini on hellänä hänen jäljiltään.
 
Madde
Multa löytyy muutama vibraattori soolo hetkiin ja sitten mieheni kanssa yhteisiin kivoihin juttuihin. Toki mun miehelläni on omat lelut kuten penisrengasta ...useampi ja sitten oma tekopimpero sooloiluun. Ollaan ostettu kaikki netistä ku ollaan oltu laiskoja lelukaupassa käymään. Osa leluista on ostettu www.pinky.fi ja osa www.ihanaa.fi noissa firmoissa on palvelu pelannut ja tuotteet ollut sitä mitä tilattukki.
 

Yhteistyössä