Seksin jälkeiset virtsatieoireet

  • Viestiketjun aloittaja Inhottavaa!
  • Ensimmäinen viesti
siiruli
Itse kärsin huonojen limakalvojen takia hiivatulehduksista ja hyvin harvoin virtsatulehduksesta (tiedän kyllä millaista tuskaa se on). Syön estrogeenia tabletteina vaikka olen aika nuori ( 2mg/pv ei kuulemma haittaa mitään), hiivaestolääkitys on ja yhdynnän jälkeen joskus otan trimopania estolääkityksenä. Lisäksi käytän joskus gynolactia (jos tuntuu, että sisälle on laitettu liikaa vähemmän hapanta spermaa :)) sekä säännöllisesti suun kautta biophilus-kapseleita. Läträän myös ceridalilla parantaakseni limakalvojen tilaa.

Peppuseksiä on harjoiteltu ja sillä ei tunnu olevan meillä yhteyttä näihin asioihin. Jos mies "likaa" molemmat kätensä, niin hän osaa ne kyllä pitää irti muualta alapäästäni ja silloin hieron itse muita paikkojani. Yleensä mies "käsittelee" toisella kädellä peppuani, toisella klitorista ym. Kyllä se näinkin onnistuu. Ja pepussa käynyt penis joutaa tehokkaaseen pesuun ennen kuin sitä muualle laitetaan, eikä yleensä samassa sessiossa enää laitetakaan.
 
Inhottavaa!
Halusin nyt vielä kertoa lisää kokemuksiani, sillä tuntuu, että aika paljon kuitenkin löytyy näitä kohtalotovereita, jotka ovat kärsineet samoista jutuista jossakin elämän vaiheessa... Halusin nyt itselleni selvittää pohjamutia myöten, mistä hitosta oikein on kysymys. Olen nyt käynyt vielä sisätautien erikoislääkärillä (erikoistunut munuaistauteihin ja virtsatiejuttuihin) ja käynyt myös munuaisten, virtsarakon ja virtsateiden ultraäänessä. Tilanne on nyt se, että viimeisimmän tulehduksen jälkeen oireet alkavat vähitellen olla kokonaan poissa, ihanaa. Ei enää kirvelyä, rakon koskemista tms. Tuo Trimopan tehosi nyt minulla vahvimpana versionaan, 160 mgx2/vrk. Trimopan jäi mulle myös puolivuotiseksi estolääkitykseksi, 1 tabl/vrk sitä 100mg;sta. Virtsakoe on nyt puhdas. Onneksi myöskään ultraäänessä ei näkynyt mitään, siinä olisi kuulemma näkynyt kystiitit, munuaiskivet, kasvaimet tms. vauriot, mutta kaikki oli ok, eikä ainakaan siis lukuisat tulehdukset ole vielä vahingoittaneet paikkoja, onneksi. Ainoaksi "syyksi" näyttää siis jäävän nyt kuitenkin tuo kierre, eli oma diagnoosini siis on: kaikki alkoi alunperin huolimattomasta peppuseksistä ja bakteereiden leviämisestä väärään paikkaan. Siitä seurasi lukuisia bakteerivaginooseja, hiivatulehduksia ja virtsateidentulehduksia ja lääkekuureja kuurien perään. Seurauksena heikentyneet limakalvot ja vastustuskyky ja kierrehän on valmis. Lukuisia tulehduksia, joskus löytyi bakteereita (jotka olivat aina colia), joskus ei. Mutta kuulemma vaikka olisikin ihan tulehdus virtsateissä, se ei aina välttämättä näytä bakteereja virtsassa, tätä en aiemmin tiennyt.

No, nyt meillä on peppuseksi pannassa aineskin jonkin aikaa, ja jos vielä joskus innostun, on kyllä kumi käytössä ja äärimmäistä huolellisuutta noudatetaan muutenkin. (Tästä hyvä esimerkki Siirulin kirjoitus, kiitos). Lisäksi nyt mulla on tuo puolen vuoden Trimopan kuuri, ja sen jälkeen kuulemma tuota vahvinta (160mg) Trimopania voi ottaa yhden tai kaksi pilleriä rankemman seksisession jälkeen tulehdusten estoon. Hyvä juttu. ja sitten mulla on nyt hirveä arsenaali kaikkea muuta mitä kokeilen... Aloitin piimän juomisen (kuulemma tehoaa hiivaan), aloitin C-vitskukuurin sekä nuo LactoLady puristeet.... Sitten käytän tuota paikallisestrogeenia kuten jo mainitsinkin sekä Lactal maitohappokapseleita alapäähän, yritän juoda enemmän, käytän tuota Ceridal öljyä limakalvoille.... jokohan tehoaisi ? Näillä konsteilla olen päättänyt nyt saada itseni terveeksi !
 
kokemusta on
Hei jälleen! Aikamoiset arsenaalit sitä saa kyllä ottaa käyttöön, mutta itse ainakin käytän vaikka mitä c-vitskuja ja maitohappobakteereita, kun vaan se hirveä tuska pysyy poissa eikä tarvitse antibiootteja syödä. Joskus olen kuullut ihmisten valittavan, että joku pelkkä säännöllinen maitohappobakteereiden käyttö on niin vaivalloista, mutta mä ainakin menin niin huonoon kuntoon, että olin valmis ihan mihin tahansa päästäkseni vaivoista eroon. Hienoa, että sulla on nyt oireet pois!

Mun oma hoitoarsenaali on kaksi karpalopuristetta päivässä (aamuin illoin), c-vitamiinitabu aamuin illoin, gynophilus-maitohappobakteeripuikko emättimeen aamuisin ja estrogeenivoidetta iltaisin (alkuun joka ilta, nyt ei enää niin usein). Lisäksi yritän juoda ruokajuomien lisäksi 2l vettä päivässä ja tyhjentää rakon vähintään 3 tunnin välein. Vältän myös alapään "hautomista" eli hameessa ja ilman alkkareita niin paljon kuin mahdollista. Kaikenlaista kylmettymistä vältän myös. Onneksi se näillä helteillä ei ole vaikeaa. :) Tulehdusta ei ole ollut joulukuun jälkeen, vaikka estolääkekin loppui huhtikuun lopussa! Ehkäisyrenkaan (josta siis kaikkea syytän) käytön lopetin viimeisen tulehduksen jälkeen ja oma hormonitoiminta on pikkuhiljaa palannut uomiinsa, vaikka kierto on ollut 1-3kk, mutta se oli sitä jo ennen renkaan aloittamistakin.

Joten tsemppiä sinulle ja muille vaivoista kärsiville!
 
Inhottavaa!
Kyllä mäkin uskon, että aika moni tekee mitä tahansa päästäkseen tästä vaivasta eroon, sanoin lääkärillekin, että silloin kun oireet ovat pahimmillaan, joka paikkaan koskee, tuijotat kelloa ja yrität olla edes 15 minuuttia käymättä vessassa ja kestää kipuja, on kyseessä melko invalidisoivat oireet ja oma pieni helvetti käynnissä. Joka ei ole tätä kokenut, ei todellakaan tajua mistä on kyse. "kokemusta on", sullakin on aika vaikuttava arsenaali käytössä ! =) Taidan minäkin uskaltaa aloittaa tuon C-vitskun yliannostuksen... ja tuo pitää myös opetella, että liikuskelee ilman kalsareita. Mitenkään halvaksi ei tämä itsensä hoitaminen kyllä tule, mutta viis siitä. Vielä kysyisin "kokemusta on", kun minä käytän tuota nestemäistä Lactal valmistetta joka on pakko laittaa yöksi ettei valu pitkin reisiä (ja on sikamaisen kallista), niin miten tuo käyttämäsi Gynophilus juttu sulaa/pysyy sisälläsi päiväsaikaan ? Ilmeisestikin hyvin ? =)
 
kokemusta on
Mä olen miettinyt, että mitähän vaaraa siitä c-vitamiini yliannostuksesta voisi olla, kun se kumminkin poistuu elimistöstä.. Jos joku tietää, niin voipi kertoa.

Gynophilukset on ihan kiinteitä puikkoja, joita säilytetään jääkaapissa. "Sisällä" ne tietty sulaa ja tulee ulos viimeistään seuraavalla vessakäynnillä. Ei se reisille valu kävellessä kumminkaan. Ja kyllä sitä sinne varmaan vessakäynnin jälkeenkin jää, ainakin se on tehonnu. Joskus oon yöks laittanut, ja aamulla ei ole mitään valunut. Gynocaps on toinen samantyyppinen, se ei valu oikeestaan yhtään, mutta jostain syystä tykkään tosta gynophiliuksesta enemmän.
 

Yhteistyössä