seksin kaipuuta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyyh

Vieras
Ollaan oltu mieheni kanssa yhdessä nyt noin 5 vuotta. Meillä kaks lasta 1 ja 4.
Ongelma nuoremman lapsen jälkeen on ollut haluttomuus (miehellä).

Ennen nuorempaa lasta ja vielä raskaana ollessani harrastimme seksiä useita kertoja viikossa, mutta nykyään hyvä jos kerran vko.
Tiedän, että on ihmisiä, joille kerta viikossakin on paljon, mutta minulle se ei riitä.
Asiasta ollaan puhuttu ja kerta toisensa jälkeen saan selitykseksi "väsymys".
Mieheni pääsee usein aikaisemmin kuin itse pääsen töistä ja pyydän häntä nukkumaan päiväunet, jotta ei olisi illalla niin poikki.
Monesti väittää nukkuneensa, mutta silti nukkuu illalla jo ennen kuin itse ehdin sänkyyn.

Asia hajottaa, enkä tiedä miten päin olisin.
Itsetuntoni on laskenut mitättömäksi ja tunnen itseni huonoksi.
Tiedän, että saisin seksiä koska vaan muualta, mutta en ole pettäjätyyppiä.
Voisiko mies siis pettää minua päivisin, kun olen töissä jonka takia olisi jatkuvasti niin väsynyt, eikä seksi kiinnosta?
Onko kellään kokemuksia samasta tilanteesta, mitä tehdä?

Jos mitään muita merkkejä pettämisestä ja toisesta naisesta ei ole, niin jättäisin koko ajatuksen pois. Ihmiset reagoi eri tavalla esim. perheen/vastuun kasvamiseen, väsymykseen, seksuaalinen haluttomuus ja haluaminen vaihtelee läpi elämän, pitkässä parisuhteessa on vähän erilaisia kausia yms. Syitä on ihan loputtomasti siihen miksi seksihalut ei aina kohtaa. Meillä on mun miehen kanssa 8 yhteistä vuotta takana, ja on ollut tosi aktiivisia kausia, ja välillä tosi hiljaista makkarissa. Välillä just niin päin että mies on ollut se "väsyneempi". Ei sitä pidä ottaa heti henkilökohtaisena juttuna, ja miettiä onko omassa vartalossa vikaa tms. Kannattaa kyllä puhua asiasta ihan positiivisessa hengessä syyttelemättä, tai lyömättä heti pettämisepäilyjä toisen eteen. Eikä mun mielestä teillä ole mikään hälyttävä tilanne, jos seksiä kuitenkin on viikoittain. tiedän pikkulapsiperheitä joissa on aika paljon pidempiä kuivia kausia, vaikka se ei tietenkään sua lohduta. Pitäiskö pitää vaan välillä omaa kivaa, jos toinen ei ole yhtä innostunut seksistä? Se ei loukkaa ketään, eikä ole keltään pois. Se taas jos kehut miehellesi että sulle olis muualla kysyntää pahentaa vaan negatiivista kierrettä koko asiassa.

Meillä on vähän sama, kohta 10 vuotta oltu yhdessä ja pari pientä lasta. Mua panettais vaikka joka päivä mutta mies ei oikeen innostu. Isoin ongelma on se, että mies on meillä sängyssä se domonoivampi joten kumpikaan ei oikeen syty vaikka oisin kuinka alotteellinen...

Ja sitten jos miestä kiinnostaa niin esileikki on perseestä puristaminen :D

En oo hulissani koska meillä on ollut samanlainen kausi ja toisaalta kausi jolloin seksiä on ollut jopa pari kertaa päivässä

Yhteistyössä