N
nyyh
Vieras
Ollaan oltu mieheni kanssa yhdessä nyt noin 5 vuotta. Meillä kaks lasta 1 ja 4.
Ongelma nuoremman lapsen jälkeen on ollut haluttomuus (miehellä).
Ennen nuorempaa lasta ja vielä raskaana ollessani harrastimme seksiä useita kertoja viikossa, mutta nykyään hyvä jos kerran vko.
Tiedän, että on ihmisiä, joille kerta viikossakin on paljon, mutta minulle se ei riitä.
Asiasta ollaan puhuttu ja kerta toisensa jälkeen saan selitykseksi "väsymys".
Mieheni pääsee usein aikaisemmin kuin itse pääsen töistä ja pyydän häntä nukkumaan päiväunet, jotta ei olisi illalla niin poikki.
Monesti väittää nukkuneensa, mutta silti nukkuu illalla jo ennen kuin itse ehdin sänkyyn.
Asia hajottaa, enkä tiedä miten päin olisin.
Itsetuntoni on laskenut mitättömäksi ja tunnen itseni huonoksi.
Tiedän, että saisin seksiä koska vaan muualta, mutta en ole pettäjätyyppiä.
Voisiko mies siis pettää minua päivisin, kun olen töissä jonka takia olisi jatkuvasti niin väsynyt, eikä seksi kiinnosta?
Onko kellään kokemuksia samasta tilanteesta, mitä tehdä?
Ongelma nuoremman lapsen jälkeen on ollut haluttomuus (miehellä).
Ennen nuorempaa lasta ja vielä raskaana ollessani harrastimme seksiä useita kertoja viikossa, mutta nykyään hyvä jos kerran vko.
Tiedän, että on ihmisiä, joille kerta viikossakin on paljon, mutta minulle se ei riitä.
Asiasta ollaan puhuttu ja kerta toisensa jälkeen saan selitykseksi "väsymys".
Mieheni pääsee usein aikaisemmin kuin itse pääsen töistä ja pyydän häntä nukkumaan päiväunet, jotta ei olisi illalla niin poikki.
Monesti väittää nukkuneensa, mutta silti nukkuu illalla jo ennen kuin itse ehdin sänkyyn.
Asia hajottaa, enkä tiedä miten päin olisin.
Itsetuntoni on laskenut mitättömäksi ja tunnen itseni huonoksi.
Tiedän, että saisin seksiä koska vaan muualta, mutta en ole pettäjätyyppiä.
Voisiko mies siis pettää minua päivisin, kun olen töissä jonka takia olisi jatkuvasti niin väsynyt, eikä seksi kiinnosta?
Onko kellään kokemuksia samasta tilanteesta, mitä tehdä?