Seksintappajat parisuhteessa: top-5

  • Viestiketjun aloittaja Epäkorrekti
  • Ensimmäinen viesti
Epäkorrekti
Totta kai voit ottaa kantaa vaikka aivokirurgiassa käytettäviin menetelmiin. Mutta (olettaen että et ole aivokirurgi) en ymmärrä mikä arvo sillä on sinulle tai varsinkaan muille.
 
IsoSika
Kannanotto ja ""asiantuntijalausunnot"" ovat kaksi eri asiaa.

Olet kyllä harvinaisen jänkkä mies, nalkuttaja ainesta, sanoisin minä. Jos meidän äijäporukassa olisi tuollainen ""mies"", niin hame ostettaisiin sille läksiäislahjaksi!
 
Neitokainen:)
Neitokainen:) lopettelee tältä erää. Taidan vain ärsyttää epäkorrektia. Tosi elämässä tuskin tulisimme toimeen. Siitä huolimatta hyvää jatkoa :)

Iloitaan elämästä ja nautitaan kumppaneistamme. Hyvää loppuvuotta!
 
Toinen
Samaa mieltä kuin IsoSika!

Tollanen nalkuttaja jätkä tappaa totaalisesti seksihalut ennenpitkää keltä vaan. Eikä akkansakaan tiiä, että ukko purkaa päätään ellipalstalla luettelemalla listakaupalla tekijöitä, jotka ei nyt satu edistämään seksuaalista halukkuutta. Voi taivaan vallat. Niin kuin näistä ei joka iikka tietäisi muutenkin ja joka ihmisellä ja pariskunnalla on omat asiansa. Ja jos joku uskaltaa arvostella, niin nalkun-nalkun-nalkun, minä tiedän paremmin, nalkun-nalkun-nalkun....

Näitä tyyppejä en mäkään ole koskaan pitänyt oikein miehinä.
 
Epäkorrekti
""Kyllä itsekin olen huomannut suuseksin hyvät puolet. Silloin miehelläni seisoo paremmin ja hän on halukkaampi tekemään myös muita juttuja kanssani. Erektioon sillä on positiivinen vaikutus.""

M.O.T.

""Uskon kyllä vakavampien erektiohäiriöiden kohdalla olevan kuitenkin niin, että lääkitys on ainoa keino saada kalu taas toimimaan.""

Tämäkin pitää paikkansa. Luulisin kuitenkin että niitä joilla on ajoittaisia vaikeuksia on paljon enemmän kuin niitä, joilla on vakava ongelma.
 
pervoliisa
Epäkorrekti,

aika paksua tekstiä henkilöltä, joka on toimii muiden ihmisten seksiterapeuttina ilman koulutusta (?). Kritisoit ihmisiä samasta, mihin itsekin sorrut, eli asiantuntijana toimiseen aiheissa, josta sinulla ei ole todennäköisesti (?) ole oppiarvoa. Mutinasi siitä, että ilman lääkärinkoulutusta ei ole syytä kommentoida esimerkiksi erektio-ongelmia, on naurettavaa. Ethän tällöin voi kommentoida asiaa itsekään.



 
Epäkorrekti
Jos mielipiteensä kertominen on ""terapeuttina"" toimimista, niin ei kai täällä kukaan voi sanoa mielipidettään mistään.

Alkuperäinen kirjoitukseni oli yhteenveto pienen miesporukan keskustelusta, minkä hyvin selvästi tekstissä kerroin.

En ole kritisoinut sitä, että joku kommentoi esimerkiksi erektio-ongelmaa ilman lääkärinkoulutusta. Olen kritisoinut sitä, että joku esittää varmoja totuuksia eri asioiden vaikutuksesta tai vaikuttamattomuudesta miehen seksuaaliseen haluun tai erektioon ilman lääkärinkoulutusta JA ilman penistä.
 
devil
En nyt jaksa kelata koko ketjua, mutta tekstiä löytynee tarvittaessa nimimerkkisi alta. Mielestäni myös sinä epäkorrektina syyllistyt siihen miesten yleiseen helmasyntiin määritellä mitä nainen on, mitä nainen haluaa, mitä nainen tuntee ja mitä nainen ajattelee - naisena päivääkään elämättä. Näistä asioista asiantuntijalausuntoja voi antaa siis vain nainen - uskomuksia, luuloja ja ennakkokäsityksiä myös mies.
 
pervoliisa
epäkorrekti,

jakele sinä vain ohjeitasi, en minä sitä varsinaisesti kritisoinut. Esität vain asiat kovin suoraviivaisesti besserwisseröiden, joten ihmisten luontainen reagointi on tottakai pistää lisää vettä myllyyn ja myös etsiä omille näkemyksilleen myös faktatietoa. Ja jos kaivaa luotettavasta referenssiteoksesta syitä miehen erektio-ongelmiin, on sinun aivan turha inistä siitä, ettei ko. henkilöllä ole piliä housuissaan.
 
Epäkorrekti
""En nyt jaksa kelata koko ketjua, mutta tekstiä löytynee tarvittaessa nimimerkkisi alta.""

Minusta taas ei löydy. Minusta joidenkin naiskirjoittajien tekstissä näkyy sellainen outo epäsymmetrinen ajatusmaailma, että kun nainen kirjoittaa siitä miten hän parisuhteen kokee, niin hän puhuu ""parisuhteesta"", mutta jos mies kirjoittaa siitä miten hän omasta puolestaan parisuhteen kokee, niin hän puhuu yksipuolisesti ja itsekkäästi vain miehen tarpeista.

Harhaluulo siitä, että parisuhde on vain naisten asia tai palvelu, jonka miehen tulisi naiselle toimittaa on naisten sangen yleinen helmasynti.
 
pervoliisa
epäkorrekti,

olisi todella mielenkiintoista kuulla, mihin perustuu väitteesi siitä, että naiset kuvittelevat parisuhteen olevan vain miehen tekemä palvelus naiselle? Oletko koskaan huomionut sitä, että naisetkin tekevät palveluksia miehille?





 
Sikx ja sex
Voisitte miettiä siellä äijien ""viisastenkerhossa"" ensi kerralla sitä asiaa, että kumpi sukupuoli harrastaa seksiä enmmän ilman omaa haluaan säilyttääkseen (kulissi)liiton lasten tai jonkun muun syyn takia.

Tai, no.... sitä ei tarvinne edes pohtia....


 
Epäkorrekti
Tarkoittiko kysymyksesi että kumpi sukupuoli harrastaa seksiä vain koska pitää siitä ja kumpi sukupuoli käyttää seksiä yleisemmin kaupan ja vaihdannan välineenä?
 
pervoliisa
epäkorrekti,

seksistä tulee vaihdannan väline vain siinä tapauksessa, kun toinen osapuoli kokee, että siitä saatava hyöty (=nautinto) on niin pieni, ettei sitä halua harrastaa ilman jotakin muuta palkintoa. Vai miten jostakin sellaisesta, josta itse saa suurta nautintoa, voisi kieltäytyä?

Itse suosittelen kaikille orgasmiongelmaisille (sukupuolesta riippumatta) ottamaan ohjat ns. omaan käsiin ja runkkauspuuhiin ryhtymistä. Kun on itse vastuussa omasta nautinnostaan ilman että on pakko vaatia yhtä jos toista toiselta, kun pystyy tuottamaan itselleen orgasmin ulkipuolisista tekijöistä riippumatta.
 
pervoliisa
elli,

siinäpä kysymys! Ehkä joku ei sitten enää tarvitsekaan toista mihinkään... Itse ajattelen, että kun tunnen oman nautintoni hyvin, on orgasmin saaminen helppoa toisenkin kanssa ja pystyy paremmin kontrolloimaan laukeamistaan. Kun ottaa omasta nautinnostaan vähän vastuuta, ei kyse ole siitä, kumpi saa ja kumpi antaa, kun molemmat saavat. =) Ja tällä en tarkoita sitä, etteikö molempien olisi hyvä tehdä toiselle kaikkea kivaa. Orgasmin saaminen vain on moninverroin helpompaa, jos kumpikin tietää, miten se kannattaa toiselle tehdä.

 
elli
Pervoliisa,

Luin vain myös sen viestiketjun ""ilman o:ta"". Eli mitä esim. sen ketjun aloittaja oikein sillä miehellä (seksimielessä) tekee? Ei yhtään mitään.

Itse saa runkkailla orkun jos orkun haluaa. Siihen ei muuten miestä tarvita. Tai ne ei edes suostu, kuten senkään ketjun aloittajan mies. Varsinainen seksintappaja sekin mies. Ja tuollaisia on paljon.
 
Mari Anne
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Orgasmin metsästys puuduttaa naisenkin... Kyllä seksi ilman laukeamistakin on todella nautinnollista, kun vain mieskin sen ymmärtäisi. En todellakaan toivo laukeamista joka kerta, koska se on usein melkoisen työn takana. Kiihkeät ja pikaiset eivät yleensä johda laukeamiseen, mutta ovat äärimmäisen ihania myös naiselle.
Olen samoilla linjoilla. Seksi on minulle aina suuri nautinto, vaikka se ei orgasmiin päätyisikään. Kun vaan miehetkin tän uskoisi.


 
Arkistonhoitaja
Alkuperäinen kirjoittaja Mari Anne:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Orgasmin metsästys puuduttaa naisenkin... Kyllä seksi ilman laukeamistakin on todella nautinnollista, kun vain mieskin sen ymmärtäisi. En todellakaan toivo laukeamista joka kerta, koska se on usein melkoisen työn takana. Kiihkeät ja pikaiset eivät yleensä johda laukeamiseen, mutta ovat äärimmäisen ihania myös naiselle.
Olen samoilla linjoilla. Seksi on minulle aina suuri nautinto, vaikka se ei orgasmiin päätyisikään. Kun vaan miehetkin tän uskoisi.
Ja tämänkö takia kaivoitvanhan homehtuneen ketjun esiin?
 

Yhteistyössä