Seksistä kysyttävää, onko normaalia mieheltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua!

Vieras
Minulla on lapsen syntymän jälkeen n. 2 vuotta sitten seksihalut vähentyneet nollaan. Toki joskus haluttaa, mutta helposti viikko pari voi vierähtää kun mies muistuttaa että olis jo aika tehdäkin jotain...
Toisaalta tuntuu tai kun en tiiä mistä tämä haluttomuus johtuu. Seksi ällöttää :( Joskus olen itkenyt aktin aikana, mies ei ole sitä huomannut. Jossain tuntuu niin pahalta rakastaltaessa. Tämä nyt ei ainakaan ole normaalia. Yks päivä mieskin huomasi tämän että minua kuvotti, hän otti suihin ja lopetti äkkiä kun sanoi että näytän ihan siltä kuin minua oksettaisi, ja niin minua tekikin. Varsinkin se ja suutelu suulle kuvottaa. Miksi ihmeessä? Voiko tämä johtua siitä, että meillä on ollut suhde yhtä vuoristorataa ja en ole onnellinen...? Itken kun en tiedä mikä minua vaivaa. En ole aina ollut tälläinen. Okei, sitten siirrytään mieheen...
Kun sanon etten halua seksiä, esim ollaan just riidelty, mies alkaa väkisin riisua minua, ja nauraa ja vitsailee että no pitäähän meidän, ja minä sanon ettei yhtään tee nyt mieli mutta hän ei välitä. Usein olen nyt huomannut vaikka hän näkee etten halua hän ottaa minut puoliväkisin? Nauraa muka että haluan kuitenkin ja plaa plaa plaa...
Tuokaan ei varmasti normaalia ole.

No ei toi ainakaan ole normaalia,et mies ottaa tyyliin väkisin...
Vaikka onhan niitäkin jita kiihottaa se ajatus siitä,et alistaa toista ja tekee sen väkisin.:x

Ainakin mun yksi kaveri joka poti pahaa masennusta ei ollut kiinnostunut seksistä yhtään...
Onko sulla joku hormonaalinen ehkäisy käytössä..sekin saattaa tehdä haluttomuutta.
Ja jos teidän suhde rakoilee on ihan ymmärrettävää ettei seksielämääkään tee mieli pitää yllä.

No pienenä minua on käytetty seksuaalisesti hyväksi, mutta en usko että tää johtuu siitä koska asia ei ole vaivannut minua enää. On mulla pillerit, mutta en usko että siitäkään johtuu. Ja sekin etten pida miehen ulkonäöstä, tai hän ei ole erityisen komea, rakastuin hänen luonteeseensa, voisiko tässä olla kyse siitä ettei mies enää sytytä? En kuitenkaan masturboi, hyi, enkä voisi kuvitella olevani toisen miehen kanssa...

Ei sua mikään vaivaa! Et vain halua. Ja miksi haluaisitkaan seksiä ihmisen kanssa, joka ei selkeästikään kunnioita rajojasi, ota huomiooon toiveitasi tai kunnoita sinua millään tavalla? Niin, et miksikään. Totta kai tuntuu pahalta.

Taustasi vuoksi tarvitsisit ehkä apua voidaksesi nauttia läheisyydestä ja seksistä. Kyllä nuo asiat valitettavasti vaikuttavat pitkään.

Mutta sinun ja miehesi tilanne.. ei tuollaisessa tilanteessa voi nauttia, eikä väkisin kannata sitä yrittää. Älä enää koskaan "suostu" puoliväkisin. Teet itsellesi vain vahinkoa! Arvosta itseäsi! Varmaan voit vielä joskus nauttiakin seksistä, mutta se vaatii kyllä joko melkoista muutosta mieheltäsi tai sitten kokonaan toisen miehen.

No mun mielestä kuulostaa kyllä siltä, että molemmissa teissä on hiukan vikaa. Sua ällöttää suulle suuteleminen ja masturbointi on "hyi" - mies taas kuulostaa tahdittomalta.

Miksi et enää halua minua? Haluat jotakin toista? olenko ksettava sinusta? En enää ikinä yritä mitään ku aina vaan pakit! Tästä saadaan aina riita pystyyn. Enkä osaa vastata miehelle miksei haluta. Ja sitten hän vitsillään sanoo kohta että no ei haittaa vaikka ei haluta, otan sinut nyt, ja tosiaan ottaa minut ja minä vain tuijottelen kattoon....

Jos harrastatte väkisin seksiä, se tuntuu pahalta silloinkin kun periaatteessa olisit ollut halukas. Varsinkin kun et voi puhua tästä miehellesi. Minä uskon että tilanne ei voi parantua ilman että miehesi saa tietää miltä sinusta tuntuu, ja että seksiä ei harrastettaisi ennenkuin haluat sitä.

Toki tilanne on varmasti monimutkaisempi, mutta nämä tuli äkkiseltään mieleen. Toisekseen, jos hyväksikäytetty päätyy parisuhteeseen jossa mies "ottaa puoliväkisin" ja seksi ällöttää, niin näiden taustatietojen perusteella niillä todennäköisesti olisi yhteys, vaikka sitä et tiedostaisikaan.

Yhteistyössä