A
apua!
Vieras
Minulla on lapsen syntymän jälkeen n. 2 vuotta sitten seksihalut vähentyneet nollaan. Toki joskus haluttaa, mutta helposti viikko pari voi vierähtää kun mies muistuttaa että olis jo aika tehdäkin jotain...
Toisaalta tuntuu tai kun en tiiä mistä tämä haluttomuus johtuu. Seksi ällöttää
Joskus olen itkenyt aktin aikana, mies ei ole sitä huomannut. Jossain tuntuu niin pahalta rakastaltaessa. Tämä nyt ei ainakaan ole normaalia. Yks päivä mieskin huomasi tämän että minua kuvotti, hän otti suihin ja lopetti äkkiä kun sanoi että näytän ihan siltä kuin minua oksettaisi, ja niin minua tekikin. Varsinkin se ja suutelu suulle kuvottaa. Miksi ihmeessä? Voiko tämä johtua siitä, että meillä on ollut suhde yhtä vuoristorataa ja en ole onnellinen...? Itken kun en tiedä mikä minua vaivaa. En ole aina ollut tälläinen. Okei, sitten siirrytään mieheen...
Kun sanon etten halua seksiä, esim ollaan just riidelty, mies alkaa väkisin riisua minua, ja nauraa ja vitsailee että no pitäähän meidän, ja minä sanon ettei yhtään tee nyt mieli mutta hän ei välitä. Usein olen nyt huomannut vaikka hän näkee etten halua hän ottaa minut puoliväkisin? Nauraa muka että haluan kuitenkin ja plaa plaa plaa...
Tuokaan ei varmasti normaalia ole.
Toisaalta tuntuu tai kun en tiiä mistä tämä haluttomuus johtuu. Seksi ällöttää
Kun sanon etten halua seksiä, esim ollaan just riidelty, mies alkaa väkisin riisua minua, ja nauraa ja vitsailee että no pitäähän meidän, ja minä sanon ettei yhtään tee nyt mieli mutta hän ei välitä. Usein olen nyt huomannut vaikka hän näkee etten halua hän ottaa minut puoliväkisin? Nauraa muka että haluan kuitenkin ja plaa plaa plaa...
Tuokaan ei varmasti normaalia ole.