seksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siitä on jo aikaa, mutta kerran kahdessa viikossa oli muutaman kuukauden keskimäärä.

Eihän sitä onneksi kovin pitkään kestänyt... Kun vauva alkaa nukkua ja saa itsekin nukkua haluttaakin taas. =)

Vähän kausiluontoista toi seksin harrastaminen ainakin meillä... Välillä menee pari viikkoa seksitta ja välillä taas harrastetaan päivittäin. Mutta varmaan sellainen hyvä keskiarvo on 2-3krt/viikossa. Meillä lapset 2v4kk ja 9kk.

Meillä harrastettas 2-3x vko mutta mulla on vielä synnytyksestä paikat kipeenä, eli nyt pidetään breikkiä kunnes toosa paranee. Pitää osottaa sitä hellyyttä sit muuten, ilman itse aktia. ;)
Lapset meilla 2 1/2 vee ja 2vkoa.

puolivuotias lapsi ja hyvä jos kerran kuussa saan munaa!!! ukko vuorotyössä joten hyvä jos kerran kuussa satutaan molemmat olee hereillä yhtä aikaa samalla kun lapsi nukkuu...

jaahas, eli meillä on sitten jotenkin epänormaalitilanne... mutta kun ei huvita niin ei huvita! ei minkäänlaisia haluja ollut pitkään aikaan... raskausaikanakin oli todella hiljaista seksielämä eli yli vuosi menty näin!!

Meillä lapset 1 ja 2 v ja vauva tulossa. Seksiä on 2xkk, eli kahden viikon välein. Minä kyllä haluaisin, mutta mies on niin väsynyt, ettei useinkaan jaksa innostua. :( no, kai tämä surkeus joskus menee ohi, ja puutteessa eläminen loppuu :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jaahas, eli meillä on sitten jotenkin epänormaalitilanne... mutta kun ei huvita niin ei huvita! ei minkäänlaisia haluja ollut pitkään aikaan... raskausaikanakin oli todella hiljaista seksielämä eli yli vuosi menty näin!!

Peesaan tätä!

Yhteistyössä