Seksitreffit sovittu ja patti tulossa häpyhuuleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Voi hitto sentään. Onko tässä mitään tehtävissä vai pitääkö perua tapaaminen? Ihon alle on viimeisten päivien aikana muodostunut patti, joka on kasvanut jo aika isoksi. Sormilla sen tuntee hyvin ja on vähän aristava. Ihon pinnalla ei vielä näy mitään.

Ennen on ollut pari kertaa samassa paikassa vastaava patti ja siitä on muodostunut finni, josta olen puristanut mädät pois. Sen jälkeen patti on alkanut paranemaan, mutta siihen on mennyt pari-kolme viikkoa.

Oletteko sekstailleet nivusissa olevien pattien kanssa? Vai luuleekohan mies, että minulla on joku sp-tauti?

No jos se sinua noin kovin häirittee ni laita peiteväriä näpyn päälle.
Alla oleva puikko on hyvä ja ei lähde herkästi pois.
Ja unohda koko näppy, se ei varmasti haittaa ketään muuta kuin sinua.
Ihmisiähän tässä ollaan, eikä mitään nukkeja ja mieskin sen ymmärtää.:)
Tiiä vaikka miehellä olis persposkessa iso paise.:LOL:

Tsemppiä nyt ja hakuna matata.(y)
pan.jpg

No jos se sinua noin kovin häirittee ni laita peiteväriä näpyn päälle.
Alla oleva puikko on hyvä ja ei lähde herkästi pois.
Ja unohda koko näppy, se ei varmasti haittaa ketään muuta kuin sinua.
Ihmisiähän tässä ollaan, eikä mitään nukkeja ja mieskin sen ymmärtää.:)
Tiiä vaikka miehellä olis persposkessa iso paise.:LOL:

Tsemppiä nyt ja hakuna matata.(y)
pan.jpg

Tämä ei ole mikään pieni näppy, jonka voisi naamioida peitevoiteella. Ei se edes näy ihon päälle, mutta TUNTUU isona möhkäleenä häpyhuulen sisällä.

Tämä ei ole mikään pieni näppy, jonka voisi naamioida peitevoiteella. Ei se edes näy ihon päälle, mutta TUNTUU isona möhkäleenä häpyhuulen sisällä.
Vaikea kuvitella että mies kiinnittäs siihen mitään huomiota ellet itse ala sitä mainostamaan. Voihan se tietysti kipeää tehdä jos mies nuolee rajummin. Jospa pyydät vähän hellempää käsittelyä...

Patti on jäänyt nyt jonkinlaiseen latenssitilaan, kun olen sitä desinfioinut ahkerasti. Ei ole edelleenkään tullut ihon pinnalle mitään näkyvää. Saa nähdä, ärtyykö tänään ja alkaa taas kasvamaan, kun lähden pyöräilemään.

Alkuviikolla olisi seksitreffit. En ole vielä perunut niitä.

Mitä jos hoitaisit ensin itsesi kuntoon ennen kuin jatkat kylänmiesten hoitelua. Mikään ei sapeta niin paljon kuin viallisella tai sairaalla kusikalustolla panohommiin saapuva seksikaveri.

Minun toosaani ei tarvitse nuolla, saan muutenkin. Eikä se ole kuppainen. Yksi vaivainen finni vain on tulossa sinne. Selibaatissako tässä sitten pitäisi elää seuraavat 3-4 viikkoa. Finnin kypsymiseen, puhkeamiseen ja parantumiseen menee suunnilleen se aika.
3-4 viikkoa, voi luoja:ROFLMAO: Ootsä joku 15v. Hoidat sen toosas kuntoon ensin. Omaa kättä ja leluavoit käyttää sen aikaa. Mies voi haluta nuolla ja todennäkösesti haluaa.

Yhteistyössä