Seksittömyys vie onnellisuuden

  • Viestiketjun aloittaja Onneton
  • Ensimmäinen viesti
Onneton
Kun on pitkä parisuhde takana, ei ole oikein käsitystä ns. oikeasta seksin määrästä. Eikä sitä voi edes noin yleisellä tasolla ilmaista. Olemme erilaisia.
Olen mies ja oma tilanteeni on minulle riittämätön. Seksin määrä on ollut itseasiassa jo vuosia ongelma minulle. En muista aivan tarkkaa kirjaa pitäneeni seksielämästä koskaan, mutta nyt olisi ollut kiinnostava tietää, miten seksielämä on mennyt viime syyskuun alusta. Kun tarkkaan mietin, niin tässä 9,5 kk aikana kerrat mahtuvat yhden käden sormiin. Olen todella pettynyt. Yritän, mutta saan todella kylmät pakit oikeastaan joka kerta. Kun tuntuu siltä, että nyt voisi olla se ilta, niin koitan tehdä aloitteen ja olen jo aika varma, että nyt voisi onnistua. Lähestymisreaktiosta voi tulla tosi tyly hyvistä ennakko-odotuksista huolimatta. Hän saatta sanoa todella vihaisesti 'Älä koske!!' Nuo tilanteet ovat tosi masentavia omasta mielestäni. Syitä on muitakin, kuten 'Mä haluan nukkua ja meen sohvalle nukkumaan,jos et lopeta', 'Mulla on aikainen herätys' jne. Yksi syy on, että 'sua kiinnostaa vaan pillu, anna mun olla!' Viimeisin syy tuntuu niin oudolta, kun tosiaan seksikertoja on vain nykyisellään ilmeisesti 5-10 kertaa/vuosi. Hän ei tee koskaan aloitetta. Jos joskus onnistaa, niin silloin hän kuitenkin nauttii kovasti ja saa useamman orgasmin. Itse haluaisin useamman kerran viikossa, joten meidän maailmat ei kohtaa oikein mitenkään tässä asiassa.
Hänelle ei ilmeisesti tule mitään puutetta, eikä harrastaisi ikinä seksiä, jos en tekisi aloitetta. Hän haukkuu ja arvostelee vähätellen mun tekemisiä kotona. Ilmeisesti sillä pohjustaa tilanteen illaksi niin, että en viitsi edes yrittää seksi, jolloin hän pääsee helpommalla. Kukaan ulkopuolinen ei tajua tätä tilannetta. Varmaan moni luulee, että meillä on hyvä suhde. Tunnen todellakin eläväni puutteessa. Tämä on vain tällaista purkautumista, mutta seksin tarve olisi tosi voimakas ja puute häiritsee koko minun olemista ja elämäni laatua. Mielipteitä tilanteestani, kiitos.
 
Onnistuva mies.
Ainakin ne yhdynnät kannattaa unohtaa.
Ne tulee joskus jos on tullakseen.
Muuhun seksuaalisuuteen kannattaa kiinnittää huomio.
Parasta olisi jos saatte puhua hänelle seksuaalisista tarpeistanne.
Mutta jos puhuminenkaan ei käy, niin tilanne on vielä pahempi.
En minä tiedä sitäkään nautitteko te itsekään seksistä puhumisesta.
Itse nautin kun saan vaimolle sanoa haluavani olla alasti hänen kanssa.
Erektio tulee ja tuntemus olosta hänen sisällä.
Tuntemus vähitellen laantuu, ellen saa jatkaa lisäkysymyksin.
Kokemus on kuitenkin miellyttävä.
Parasta on silloin kun saan kertoa hänen ja omista sukuelimistä ja niiden toiminnasta.
Mitään riisumista tai muutakaan ei tarvitse tehdä, jos se ei käy.
Omat kuvitelmat saa paljon aikaan hyviä tuntemuksia.
Saattaa se siemensyöksykin tulla ihan itsestään.
Ja varmasti tuntuu yhtä hyvältä, kuin yhdynnässäkin saatu.
 
nainen
Miksi miehet haluaa väkisin olla huonossa parisuhteessa ja ottaa turpaansa kokoajan? Jos nainen vihaa suo niin miksi ylipäätään oot sen kaa? Onks pieniä lapsia vai mitä?
 
kilppari
Aloittaja on varmaan jo tehnyt ratkaisun elämässään johonkin suuntaan, mutta kirjoitan tähän siksi, että muutokset naisen libidossa voivat kertoa jostain vakavammasta ongelmasta.

Minulla yksi kilpirauhasen vajaatoiminnan oireista oli seksihalujen katoaminen.

Tämä sairaus on hyvin salakavala, koska oireet hiipii elämään hiljaa ja hitaasti, joten niihin ehtii tottua eikä sitten enää lopulta osaa välttämättä edes ajatella, että jossain voi olla vikaa. Se voidaan (jopa lääkärissä) tulkita väärin masennukseksi, normaaliksi ikääntymiseksi tai stressiksi. Kilpirauhasen vajaatoiminta on naisilla neljä kertaa yleisempää kuin miehillä ja sitä ei aina osata edes epäillä kaikenlaisten epämääräisten oireiden syyksi.

Jos siis te miehet huomaatte naisissanne muutoksia ja että naisenne muuttuu koko ajan hitaammaksi ja flegmaattisemmaksi tai vaikka jos vain seksihalut katoaa, niin laittakaa ne naiset lääkäriin, kertokaa oireet ja pyytäkää ainakin tutkimaan kilpirauhasarvot. Ja jos nämä hitaiksi muuttuneet naisenne ovat myös lihoneet, sitäkin herkemmin patistakaa lääkäriin, älkää saarnatko lihomisesta. Kilpirauhasen vajaatoiminta aiheuttaa sitä ja on hyvät mahdollisuudet, että tila korjaantuu, kun lääkitys aloitetaan.

Minulla seksihalut palasivat lääkityksen aloittamisen jälkeen ja voin sanoa, että mies, joka minut patisti lääkäriin väsymykseni takia on sittemmin saanut palkintonsa korkojen kera, kun libidoni palasi. Ja saa kyllä tulevaisuudessakin, jos asia on minusta kiinni. Ainoa mitä minä muistan lääkityksen aloittamisen alkuajoilta oli se miten mieheni sanoi minulle, että hän on varma, että saat elämäsi takaisin, saatpa nähdä. Ja sen miten eräänä aamuna heräsin aivan armottomaan panetukseen. Sen jälkeen kaikki onkin ollut hyvin seksin saralla.
 

Yhteistyössä