Seksuaalista häirintää työharjoittelupaikalla, mutta olen vähän kahden vaiheilla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milla27v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Milla27v

Vieras
Olen aloittanut työt yhdessä firmassa, jossa samalla suoritan työharjoittelun. Palkka on todella surkee, mutta palkka kummiskin. Työtehtävät on ok ja sopii alaani, suoritan tradenomin tutkintoa.

Mun pomo on heittänyt kaksimielistä läppää melkein alusta asti, mutta ei se mua oo häirinnyt. Pomo on muuten ok tyyppi ja joskus ne jutut on jopa piristänyt. Mies on mua 15v vanhempi mutta ihan ok-näkönen ja omalla tavalla karismaattinenkin.

Tänään sitten tapahtui semmoista mistä olen tosi hämmentynyt. Olin kopiokoneella säätämässä, kello oli yli kahden ja suuri osa porukasta oli lähtenyt duunista. Tää mies tulee mun taakse ja tarttuu haarovälistä... olen hiukan hämillään ja se sanoo jotain: että haluisikko jatkaa täällä oikeissa töissä oikeella palkalla kesän jälkeen. No mää sanoin jotain, että "mitä siihen oikeen kuuluu", samalla mies vaan piti kättä mun haarovälissä. No se sano jotain, että "kesällä jos olis hälle jotain piristystä, niin homma olis selvä..."

Olin ihan hämillään ja poistuin paikalta. No vähän myöhemmin pomo tuli sanoo, että hän lähtee nyt kotiin, haluukko kyydin. No sanoin että mulla on muita hommia ja teen tunteja täyteen ja meen bussilla kello 5. Mies sano, että laittaa mulle täydet tunnit ja olis hyvä jos sais heittää mut ja ainoostaan haluis vähän puhuu...

No autossa mies sitten sano vaan, että "harkitse ehdotustani, se vois olla sullekin ihan miellyttävää... kenties joskus mun mökillä...". Aikamoista... No nyt varmaan kaikki tuomitsee mut ja näin. Mut mitään ilmoitusta yms. en lähe tekee. Mies sanoi, että harkitse rauhassa ja jos en suostu diiliin hän antaa mun olla. Saan silti tehä työharjottelun, mutta tuskin saisin jatkaa tossa duunissa.

Öh... aika sekavaa, mutta aika sekavat on mun tunteetkin just ny.

niin ja jos lähdet pois ilmoittamatta tuollaisesta käytöksestä asetat samaan asemaan jonkun muun nuoren tytön, joka saattaa ihan oikeasti ahdistua asiasta vakavamminkin......

Mut mitään ilmoitusta yms. en lähe tekee. Mies sanoi, että harkitse rauhassa ja jos en suostu diiliin hän antaa mun olla. Saan silti tehä työharjottelun, mutta tuskin saisin jatkaa tossa duunissa.

Susta on siis ihan ok, että sulta "kiristetään" seksiä?

Toivottavasti seuraavalla harjoittelijalla on sen verran itsekunnioitusta, että pomo joutuu vastuuseen tekemisistään...

Aikamoista. Miten sä voit edes harkita tuommosta :D Eikö tuo nyt kerro siitä, että miehessä on jotain vikaa, kun ei seksiä saa muuten kuin kiristämällä.. Ihan ok ois ollut, jos olisi lähestynyt sinua normaalisti, pyytänyt vaikka kahville ja ilman mitään kiristämisiä.

Ei multa kiristetä seksiä. Alunperinkin oli sopimus, että on 6 kuukautta duunissa ja hoidan työharjoittelun. Ja duuni loppuu elokuun lopussa. Toki oli puhetta, että onhan se aina mahdollista että myöhemminkin on duunia. Mut ei kai tuo oo kiristystä...

Ja tiedän, että pomo ei toimi oikein, mutta toisaalta hän lupas että homma loppuu jos kieltäydyn. Sit olis eri asia jos kieltäytyisin ja sit se jatkuis.

Helppohan sieltä on huudella, että "miten voi ees harkita tommosta." En osaa sanoa, että miehes olis muuten vikaa. Ja kyllä se seksiä muutenkin saa, ei varmasti ole siitä kiinni.

Ja mun täytyy myöntää, että aluksi se jo heitti ihan lievää flirttiä ja mä ehkä lähin siihen mukaan. Sitten ne jutut pikkuhiljaa meni enempi kaksimieliseen (tai jopa suoraan suuntaan), mutta kyllä mä vähän annoin vastakaikua. Nyt meni toki yli... etenkin kun tarttu haaroväliin, mut olin niin ihmeissäni et en ees tajunnut heti irrottautua. Eikä mies mitenkään estelly kun irrottauduin...

Nooh joo, tän takia kirjotin tänne kun ei tätä kellekkään kertoa voi face-to-face. ja se mies tuskin lukee tätä palstaa..

[QUOTE="ap";26289713]Ei multa kiristetä seksiä. Alunperinkin oli sopimus, että on 6 kuukautta duunissa ja hoidan työharjoittelun. Ja duuni loppuu elokuun lopussa. Toki oli puhetta, että onhan se aina mahdollista että myöhemminkin on duunia. Mut ei kai tuo oo kiristystä...

Ja tiedän, että pomo ei toimi oikein, mutta toisaalta hän lupas että homma loppuu jos kieltäydyn. Sit olis eri asia jos kieltäytyisin ja sit se jatkuis.

Helppohan sieltä on huudella, että "miten voi ees harkita tommosta." En osaa sanoa, että miehes olis muuten vikaa. Ja kyllä se seksiä muutenkin saa, ei varmasti ole siitä kiinni.

Ja mun täytyy myöntää, että aluksi se jo heitti ihan lievää flirttiä ja mä ehkä lähin siihen mukaan. Sitten ne jutut pikkuhiljaa meni enempi kaksimieliseen (tai jopa suoraan suuntaan), mutta kyllä mä vähän annoin vastakaikua. Nyt meni toki yli... etenkin kun tarttu haaroväliin, mut olin niin ihmeissäni et en ees tajunnut heti irrottautua. Eikä mies mitenkään estelly kun irrottauduin...

Nooh joo, tän takia kirjotin tänne kun ei tätä kellekkään kertoa voi face-to-face. ja se mies tuskin lukee tätä palstaa..[/QUOTE]

Miksi mies otti puheeksi töiden jatkumisen, jos seksin ei ollut tarkoitus liittyä töiden jatkumiseen? Miksi ei kysynyt ihan normaalisti sinua treffeille, jos kerran olit antanut vastakaikua hänen jutuilleen? Minusta tuo on kyllä kiristystä ja tosi halpamaista siltä mieheltä, jos kerran on liittänyt seksin töiden jatkumiseen.. Ihan jo tuon takia en suostuisi seksiin, vaikka muuten olisin suostunutkin.

Jahas, nyt tuli sitten faceen semmosta viestiä, että on pahoillaan ja näin. Lähinnä siis siksi, että antoi kuvan, että kiristäis seksiin. Laittoi viestiä, että hänen pomo oli laittanut juttua, että tuolta osalta lähtee väkeä 1-2 vuoden sisällä, joten sinne pitää palkata jotain porukkaa joka tapauksessa. Nyt hän katuu meininkiään...

Tosin hän sanoo, että himot meni tässä järjen edelle ja ei toiminut suunnitelmallisesti.

Niin mää on ite yh-äiti (yks laps 7v poika) ja tää tyyppi on eronnut (2 lasta jokka on 10 ja 8 poika ja tyttö).

No vastasin jotain että annetaan nyt hommien olla ja lähetään puhtaalta pöydältä tmsp.

Mä en kyllä ensi hätään lähtisi siihen työsuhteeseen, ellen olisi armottomassa rahapulassa ja sittenkin olisin antamatta heti, kun saisin nimet alle työsoppariin. Mulle iskisi kamala itseinho muuten.

mikäköhän siinä onkin, että mua ei kiinnostaisi sitten pätkääkään mies, jonka näkemys viettelystä on tarraaminen yllättäen haarovälistä, saati sitten vielä selvinpäin.

Siis kuvitteletko stä nyt että se olisi kiinnostunut susta muutenkin, itsekin sanoi että himot meni järjen edelle. Ei se halua kuin seksiä, ja tuo oli nyt hyvä tilaisuus sitä sulta vaatia.
Olet hieman lapsellinen pakko sanoa vaikka varmasti vedätkin pussillisen herneitä nokkaasi.

Pomo vaan taisi tajuta että tuossa on hyvät aiheet ilmoiukseen.

Mutta miksi sulla on (työharjoittelupaikan)pomo facessa kaverina???

Itse olet myös "syyllinen" meet ku pässi narunpäässä... huoh!
Etkö sanonut mitään haarov.kourimisesta?
Miksi lähdit miehen mukaan ja kuuntelet kiltisti ukon jorinoita...

Yhteistyössä