Seksuaaliterapeutti sekseissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen Niko, 45-vuotias mies, ammatiltani seksuaaliterapeutti. Ulkoiset tekijät: Pituus 185 senttiä, paino 80 kiloa, treenattu kroppa vuosien kuntosaliharrastuksen jäljiltä. Silmälasit, pujoparta, jonkun mielestä hiukan Sigmund Freudin näköinen. En myönnä olevani, mutta ehkä ammattini takia joku piloillaan sanoo näin.

Avioeroni jälkeen kaipasin ympäristönvaihdosta. Päätin muuttaa maalle, pienen kunnan kirkonkylään. Pistin siellä pystyyn vastaanoton harjoittaakseni seksuaaliterapeutin ammattiani. Aloin muutamien kuukausien kuluessa vähitellen saada asiakkaita. Ilmeisesti maaseudullakin ihmisillä oli ongelmia seksuaalielämän alueella, alkoi tuntua että siellä niitä vasta olikin. Useimmat asiakkaat olivat naisia, hyvin harva jäyhä maalaismies hakeutui vastaanotolleni.

Eräänä kuumana heinäkuun päivänä vastaanotolleni tuli taas nainen. Kirjasin henkilötiedot tietokoneelleni. Nimi: Maija Helena Kivimaa. Syntymäaika: 30.12.1989. Syntymäpaikka: Keuruu. Ammatti: Sairaanhoitaja, töissä paikallisessa terveyskeskuksessa. Harrastukset: Voimistelu ja uinti.

Hän oli upea ilmestys (tätä en kirjannut ylös). Pituus noin 180 senttiä, ellei yli. Siniset silmät, vaalea tukka, todellinen blondi. Ei liian laiha. Mitkä muodot! Kapea vyötärö, sopivan leveä lantio. Ja mitkä tissit! Päällä lyhyt, tyköistuva kesämekko. Kun hän istui, en voinut olla salaa vilkuilematta hänen reisiään. Kysyin:

- No niin, miten voisin auttaa? Onko ongelmia sukupuolielämän alueella?

- No on hiukan, siksi minä täällä olenkin. Kun kaikki on niin … siis ongelmia on.

- Mikä on parisuhdetilanteesi?

Hän kertoi seurustelevansa paikallisen miehen kanssa, joka oli metsäkoneurakoitsija. Mies, nimeltään Mika, käytti melkoisesti alkoholia, se oli normaalia siellä päin. Hän ei yleensä ollut väkivaltainen, mutta melkoisen mustasukkainen. Miehen harrastuksina olivat metsästys, aseet ja reserviläistoiminta.

- Miten sukupuolielämänne sujuu?

- No, Mika panee ehkä kerran viikossa. Kestää noin minuutin, ennen kuin purkautuu. Sitten kääntää kylkeä ja sammuu kaljapäissään. Mitään esileikkejä ei ole, ei puhu eikä pussaa. Minä en ehdi edes päästä alkuun, saati sitten saada minkäänlaista tyydytystä.

- Kuulostaa epätyydyttävältä. Oletteko harkinneet jotain kursseja, parisuhderetriittejä tai sellaisia?

- Mika ei ikinä lähtisi sellaisiin, naurettava ajatuskin.

- Toisaalta jos tulisitte tänne yhdessä, voisin suositella Mikalle voimisteluohjelmaa. Seksuaalivoimistelu voisi tuoda helpotusta ennenaikaisiin siemensyöksyihin.

- Mikan saisi sellaiseen vain aseella uhkaamalla.

Olin hetken hiljaa ja mietin, sivelin pujopartaani. Sitten kysyin:

- Oletko harkinnut parisuhteen lopettamista?

- Olen, mutta ei se noin vain käy. En haluaisi olla kokonaan ilman miestä. Täällä peräkylillä ei ole paljon valinnan varaa, eikä Mika ole edes huonoimmasta päästä. Hänelläkin on hyvät puolensa. Sitä paitsi, jos menen toiselle miehelle, niin Mika on uhannut ampua minut ja sen toisen. No, ei sitä kannata ottaa tosissaan, hän on oikeasti ihan kiltti.

Minua vaivasi se, että en voinut tehdä juuri mitään tuon naisen hyväksi, korkeintaan kuunnella hänen huoliaan. Kysyin kuitenkin:

- Miten on terveydentilasi, onko sinulla jotain gynekologisia tai muita vaivoja?

- Ei pahemmin, mutta välillä täällä lantion seudulla kolottaa. On ikään kuin jonkinlaisia jännitystiloja.

- No siihen minä ehkä voisin tuoda helpotusta. Voisin antaa terapiahierontaa.

- No se olisi mukavaa! Siitä vaan, voit alkaa hieromaan vaikka heti.

- Selvä, ota ensin alapää paljaaksi.

Hän riisui korkokengät ja kesämekon. Alta paljastuivat seksikkäät mustat alusvaatteet, ikään kuin hän olisi valmistautunut siihen, että täällä riisuudutaan. Pikkuhousut riisuttuaan hän sanoi:

- Kai minä voin saman tien riisua myös tissiliivit ja olla kokonaan alasti.

En sanonut mitään, olin kuin mykistynyt. Kohta hän seisoi edessäni ilkosen alastomana. Näky oli tyrmäävän upea, hän oli kuin ilmestys, kuin Venus-jumalatar nousemassa Välimeren aalloista Milon saaren rannalla. Säilytin kuitenkin ammattimaisuuteni, sain sanotuksi:

- Kävisitkö sitten tuohon hoitopöydälle mahallesi.

Aloitin selän hieronnalla, sitten otin käsittelyyn reidet ja takapuolen. Puristelin hänen kiinteää pyllyään, totesin että hänellä oli erittäin hyvät pakaralihakset. Hänestä se tuntui hyvältä, hän sanoikin sen. Sitten sanoin:

- Kääntyisitkö … selällesi?

Hän teki työtä käskettyä. Nyt saattoi alkaa todellinen erotiikkahieronta. Hän levitti hiukan haarojaan, sulki silmänsä nautinnollinen ilme kasvoillaan. Hänen isot tissinsä olivat valtavan kiihottavat, aloitin niiden hieronnalla voitelemalla ne. Leikittelin nänneillä, näin niiden kovettuvan. Sitten siirryin alaspäin hänen alastomalla vartalollaan, lähestyen pääkohdettani tuuheaa karvakolmiota ja kaikkea mitä se edusti. Voitelin käteni liukuvoiteilla.

Ammattimiehenä tunsin naisen sukupuolielimet kuin omat taskuni. Klitoris, häpyhuulet ja G-piste olivat minulle täydellisen tuttuja, tietysti seksuaaliterapeutin koulutuksen kautta, mutta myös johtuen laajasta käytännön kokemuksesta erityisesti entisen vaimoni kanssa, silloin kun meillä vielä meni hyvin. Muihinkin naisiin oli tullut tutustuttua tuossa mielessä.

Tiesin siis mistä ja miten on hierottava, kun haluaa saattaa naisen seksuaalihurmioon. Sovelsin nyt näitä oppeja Maijaan. Hieronnan pitää olla hidas, hellävarainen ja kestää kauan, niin kauan kuin nainen haluaa. Kesken ei saa jättää. Maija hengitti äänekkäästi, suu auki, silmät kiinni, nauttien. Hänen hengityksensä muuttui vähitellen huohotukseksi, ääntely voihkeeksi. Hän oli jo aivan limainen ja liukas ilman liukuvoiteitakin. Pelkäsin, että voihke kuuluisi kerrostalon rappukäytävään asti, ihmiset alkaisivat puhua. ”Voihkiva nainen seksuaaliterapeutin vastaanotolla”. Maijan lantio alkoi tehdä pumppaavaa liikettä hierontaliikkeideni tahdissa. Hänen ääntelynsä koveni. Minun oli mahdoton yrittää hiljentää häntä, ajattelin että antaa naisen nauttia, kun hän kerrankin saa. Kun Maija saavutti hekumahuipun, hän huusi suoraa huutoa. Hänen vartalonsa jännittyi kaarelle, sitä seurasi lihasjännityksen täydellinen laukeaminen ja rentous.

Maija makasi hoitopöydällä jonkin aikaa hiljaa, täydellisen raukeana, silmät kiinni ja huulilla nautinnollinen hymy. Sitten hän sanoi:

- Nyt ei kyllä lantionseudun jännitystiloista ole jäljellä mitään, ovat varmasti kaikki lauenneet … ihana saada … kiitos siitä …

Ajattelin mielessäni tätä hoitomenetelmää, jota olin soveltanut Maijaan. Se oli uskoakseni alun perin Sigmund Freudin kehittämä 1900-luvun alun Wienissä. Silloin sitä käytettiin hysteeristen naisten hoitoon. ”Hysteria” on 1800-luvun käsitteistöä, nykyään sanotaan yksinkertaisesti, että nainen on puutteessa ja häntä naitattaa.

Odotin että Maija pukisi päälleen, mutta hän ei pitänyt kiirettä. Minulla seisoi, sitä oli jatkunut koko hieronnan ajan. Maija taisi huomata housujeni etuosan pullistelun. Hän sanoi:

- Tuntui tosi hyvältä. Kun jokin on todella hyvää, niin sitä haluaisi lisää. Minua siis panettaa edelleen. Siis emmekö me voisi … etkö sinä voisi …? Näkeehän sen, että sinäkin haluat.

- Kuulehan nyt. Jos ymmärrän oikein mitä tarkoitat, niin minun on pakko sanoa, että se ei käy! Seksuaaliterapeutti ei voi ryhtyä yhdyntään asiakkaan kanssa, se olisi vastoin ammattietiikkaa! Hoitosuhteessa vallitseva luottamus vaatii niin!

Maija ei sanonut mitään, mutta oli selvästi suuttunut. Hän nousi ylös ja puki päälleen, sanoi sitten:

- Entä tuo äskeinen? Miten se eroaa yhdynnästä, miksi se muka sitten sopii?

- Sehän oli aivan eri asia. Phallokseni ei suorittanut penetraatiota emättimeesi. Kyse oli vain terapiahieronnasta.

Maija ei oikein sulattanut selitystä. Hän sanoi päättäväisesti.

- Lähetä lasku tästä käyntikerrasta. Se on sitten loppu, tämä hoitosuhde. En enää tule vastaanotollesi.

Olin tyrmistynyt. Tuo oli vähän turhan jyrkkää, olinhan antanut hänelle nautintoja, eikö hän arvostanut sitä? Jos nainen olisi oikein ilkeä, niin pahimmassa tapauksessa hän voisi kostoksi kieltäytymisestäni nostaa syytteen seksuaalisesta ahdistelusta, tosin todistajia ei ollut, vain minun sanani hänen sanaansa vastaan.

Maija lähti. Päällimmäiseksi vaikutelmaksi minulle kuitenkin jäi, ei tuo riita, vaan mitä oli sitä ennen tapahtunut. En ollut saanut naista pitkään aikaan, pitikö ammattietiikan nyt pilata erinomaiset tsaanssini! Kirotut säännöt, ne estivät minua saamasta pillua silloin kun sitä eniten tarvitsin! Ja vielä paikkakunnan kiihottavimmalta naiselta, joka suorastaan tyrkytti sitä minulle! Toisaalta tajusin, että ilman ammattiani en olisi päässyt tähän tilanteeseen lainkaan. Mieletön naimahimo valtasi minut taas, kun muistelin juuri näkemääni Maijan alastonta vartaloa. Polttavien halujeni vallassa en voinut muuta kuin kiiruhtaa vessaan runkulle, sen sijaan että olisin päässyt Maijan kuumien reisien väliin pumppaamaan, jos vain olisin langennut hänen houkutuksiinsa.

Tarina jatkuu.

Tarina jatkuu tässä:

Seuraavana viikonloppuna menin vuokraamalleni kesämökille, joka sijaitsi muutaman kilometrin päässä kirkonkylästä. Vietin siellä aikaa lukien, onkien ja myös voimistellen, täytyihän vartalo pitää kunnossa siltä varalta, että vielä joskus saisi naista. Sitten kännykkäni soi. Naisääni sanoi:

- Hei, täällä on Maija.

- Hetkinen, kuka Maija?

- No Maija Kivimaa, minähän kävin tiistaina vastaanotollasi!

Suhtauduin kylmästi häneen, olin harmissani mielestäni aiheettomasta hoitosuhteen katkaisemisesta. Kysyin:

- Mitä haluat?

- Meillä jäivät jutut vähän kesken. Olen pahoillani, kun katkaisin hoitosuhteen, olet varmaan hyvä terapeutti … voisimmeko jutella lisää, tällä kerralla niin kuin ystävinä?

”Mitä tuo nainen mahtaa oikeasti haluta”, ajattelin. Oliko tässä joku juoni? Toisaalta ajattelin, että minulla tuskin on mitään hävittävää. Parasta kaikessa: Hoitosuhdetta ei enää ole, joten sen rajoituksetkaan eivät enää päde …

- No voit tulla tänne mökille. Jutellaan sitten. Tämä on täällä Sadeniemessä.

- Tulen neljän jälkeen, kun pääsen töistä. Soutaen.

Maijaa odotellessani olin tuntikausia kuin tulisilla hiilillä. Miten ihmeensä saisin aikani kulumaan hänen tuloonsa asti? Yksi asia ainakin oli pakko hoitaa: Kävin purkamassa paineita omin käsin, parin päivän tauon jälkeen, joka oli minulle pitkä aika ilman siemensyöksyjä. Olihan niin, että jos oikein hyvin kävisi ja pääsisin pukille, en haluaisi tuottaa naiselle pettymystä laukeamalla ennenaikaisesti.

Keskikesän iltapäivä oli lämmin, suorastaan kuuma. Ja sitten hän saapui soutuveneellään. Hänellä oli päällään vain niukat seksibikinit. Vaikka olin jo nähnyt hänet alasti vastaanotollani, mietin kuinka bikininainen voi usein olla yhtä kiihottava kuin alaston, ainakin tuo nainen …

Autoin häntä vetämään veneen maihin. Ja sitten hän halasi minua tervehdykseksi. Minullakin oli ylläni vain uimahousut. Hän oli soutamisesta hiukan hikinen ja kuumissaan, tunsin hänen paljaan ihonsa lämmön omaani vasten koko hänen upean amatsonin vartalonsa pituudelta. Se tuntui sanoinkuvaamattomalta. Paisuminen simmareitteni sisällä alkoi melkein heti.

Olin valmistanut päivällisen mökillä olevista aineksista, Maija oli tuonut mukanaan kirkonkylän Alkosta ostetun viinipullon. Istuimme puutarhapöydän ääressä uikkareissamme ja nautimme kaikessa rauhassa maittavan aterian hyvän viinin kera. Juttelimme. Ateriamme aikana katselin Maijaa, en saanut silmiäni irti hänestä. Kuinka haluttava tuo nainen olikaan, todella namu nainen! Upeat, isot tissit, joista narubikinien yläosa peitti tuskin puolet. Lantion kaari, reidet … nyt minun oli oltava tarkkana, etten vahingossa sanoisi tai tekisi jotain, joka pilaisi kaiken.

Mukavan jutustelun lomassa Maija myös valitti, että miesystävä Mika oli käynyt yhä hankalammaksi. Vaikka he eivät asuneet yhdessä, Maijasta tuntui että mies valvoi hänen jokaista liikettään. Ehkä se oli kuvittelua, ehkä ei. Nytkin mies oli puhelimessa udellut, minne Maija oli menossa töitten jälkeen. Mikan äänensävy oli jotenkin uhkaava. Maija oli kertonut menevänsä soutelemaan, kuten asia olikin, mutta ei minne ja kenen luokse. Minä sanoin:

- Mutta nyt unohdetaan kaikki ikävät asiat ja mennään saunaan! Se on ollut lämmin jo kauan.

- Mennään vaan!

Rantasaunalle päästyämme tuo estoton nainen riisui heti bikinit. Katsoin, että minullakin oli silloin lupa ottaa päältäni uimahousut. Saunassa oli hämärää, istuimme lauteilla lämmössä lähekkäin, reitemme kiinni toisissaan. Hikisten, märkien vartaloiden alaston läheisyys tuntui valtavan eroottiselta. Hän suuteli minua, se kesti pitkään, hänen kielensä vaelteli suussani. Itse hyväilin hänen upeita rintojaan, tunsin kuinka nännit kovettuivat kiihotuksen voimasta.

Minulla on yleensä hyvä erektionhallinta, siis kyky estää erektioni, sitä tarvitaan kun käy sekasaunassa naisten kanssa eikä halua syytettä seksuaalisesta häirinnästä. Nyt minusta tuntui, että voin kerrankin kytkeä kontrollin pois päältä ja antaa vain mennä. Maija vei kätensä haarojeni väliin ja alkoi kopeloida muniani. Kun hän puristeli kiveksiäni ja hyväili varovasti kulliani, seurasi väistämätön. Nousukulma oli aluksi nolla, sitten 45 astetta ja lopulta täydet 90 astetta, siis phallos sojotti jäykkänä suoraan ylös kohti kattoa. Maija hyväili sen vartta ja kuiskasi käheällä äänellä:

- Voi että, kun se on iso … ja kaunis …

Ajattelin, että olisiko jo aika käydä toimintaan, mutta luonnollisesti seksuaaliterapeuttina tiesin, että on sitä parempi, mitä kiihottuneempi nainen on, ja siihen tarvitaan aikaa. Maijakaan ei halunnut kiirehtiä liikaa, vaan huudahti innoissaan:

- Mennään uimaan!

Ryntäsimme saunasta ulos ja järveen. Jämäkkänä seisova munani heilui juoksuaskelten tahdissa kuin mikäkin salko. Uimme ja kisailimme rantavedessä huuhtoen hiet pois. Sitten nousimme takaisin rantaan. Raikkaat, märät vartalomme kietoutuivat toisiinsa, kun yhdyimme suudelmaan. Sitten lähdimme kädet toistemme alastomilla lanteilla kävelemään kohti saunakamaria. Haarojeni välissä pönköttävä halko osoitti kulkusuunnan.

Saunakamarissa oli vanha heteka, jonka päällä oli vaahtokumipatja. Menimme sen päälle makaamaan. Kuiskasin:

- Minulla ei ole täällä varmuusgummeja, enhän tiennyt että olet tulossa.

- Ei niitä tarvita, minä syön pillereitä.

Tein Maijalle aluksi cunnilinguan. Hän sanoi, että pujopartani kutitti häntä haarojen välistä, mutta minä puolestani lisäsin:

- Kyllä toisaalta tuo karvamätäs kutittaa minun nenääni.

Häpyhuulilla ja klitoriksella liukkaasti liikkuva kieleni sai pian aikaan sen, että Maija voihki nautinnosta. Kohta hän kuiskasi käheällä äänellä:

- Minä olen valmis, ala jo panemaan!

Kohta heteka natisi kiihkeän naimisen rytmissä. Vihdoinkin, tätä me molemmat olimme odottaneet … nautintojen huuma … naisen äänekäs voihke jota täällä ei todellakaan tarvinnut hillitä. Kun nautti yhdynnästä, niin sen totisesti sai antaa myös kuulua! Kohta mahtava emätinorganismi vavisutti Maijan vartaloa.

Minulta ei tullutkaan heti saman tien siemensyöksyä, vaan jatkoin panemista. Olin harrastanut seksuaalivoimistelua ja tehnyt nautintojen pitkittämisharjoituksia, nyt ne kantoivat hedelmää. Maijakin sanoi:

- Jatka vain, tuntuu edelleen hyvältä, tosi hyvältä …

Jatkoin siis yhdyntää. Se tuntui niin mielettömän makealta, varsinkin kun en ollut saanut naista pitkään aikaan. Heteka natisi rytmikkäästi: ”Tii-taa … tii-taa …”. Kun sitten olin nainut noin 10 … 15 minuuttia, huomasin että Maijalla hekumanautintojen huippu lähestyy taas. Hänen lantionsa liikehdintä sulautui samaan rytmiin pumppaavan munani poljennon ja natisevan hetekan kanssa. Hän sai sanotuksi huohotuksensa lomassa:

- Tuntuu niin makealta … älä vielä laukaise … pane!

Ja sitten kohta Maijakin laukesi jo toiseen organismiin tässä yhdynnässä. Sen jälkeen valtavan jäykkä phallos edelleenkin pumppasi kuumaan, likomärkään loveen. Tunsin, kuinka nautinnon aallot nousivat terskasta ylös pitkin munan vartta, koko lantion alue oli ikään kuin täynnä kuumaa, hehkuvaa naimanautintoa. Sen jälkeen en itsekään pystynyt enää kauan pidättäytymään. Tuntui, että tuon yhdynnän nautinnot veivät minut tajuttomuuden rajamaille. Purkauduin voihkien, spruutta suihkutti valtavan määrän spermaa Maijan pillun syvimpiin sopukoihin.

Makasimme toisiimme kietoutuneina, raukeina ja lauenneina. Hoitosuhdeasiat tulivat vielä puheeksi. Maija sanoi:

- Kai sinä tajuat, että minulla oli yksi ainoa syy katkaista hoitosuhde. Minä halusin rakastella kanssasi! Kun se ei kerran muuten käynyt päinsä.

Hän lisäsi:

- Olen nyt lopullisesti jättänyt Mikan. Olen miettinyt sitä kauan, nyt sen tein!

- Oletko kertonut hänelle?

- En vielä, en ole saanut tilaisuutta kasvotusten. En halua tehdä sitä kännykällä enkä tekstarilla, saati sitten feisbuukissa tai instassa.

Sitten lähdimme uudestaan saunomaan. Muodostui kierros, joka toistui monta kertaa tuon illan ja yön aikana: Saunaan - uimaan - naimaan, sitten taas saunaan ja niin edelleen. Eivätkä yhdyntämme olleet mitään pikapanoja. Tuona yönä Maija todellakin sai. Tuolle seksuaaliselle naiselle neljäskin yhdyntä oli vasta esilämmittelyä. Hän ihmetteli mieskuntoisuuttani:

- Sinä panet valtavan hyvin. Kuinka sinulla voi olla noin mahtava potenssi?

- No, ei siinä mitään erikoista ole. Se johtuu vain siitä, että sinä olet niin mielettömän kiihottava nainen.

Lopulta tuli aamu ja seuraava päivä. Kävimme aamu-uinnilla, mutta aamunainnille ei ollut enää aikaa, koska Maijan työvuoro terveyskeskuksessa alkaisi päivällä ja hänen oli kohta lähdettävä. Meillä oli uikkarit päällä, Maija oli bikineissä kuten tullessaankin. Seisoimme rantakalliolla suudellen ja syleillen.

Sitten huomasin, että lähelle rantaa lipui soutuvene. Veneessä oli minulle tuntematon mies, jolla oli päällään maastopuku ja kädessä haulikko. Mies katseli meitä. Maija huomasi hänet ja hätkähti:

- Sehän on Mika!

Sitten mies nosti haulikon ja suuntasi sen kohti meitä.

Uudelle paikkakunnalle muutettuamme tutustuimme vaimon kanssa psykologiin, nelikymppiseen ohimoilta jo hieman harmaantuneeseen herrasmieheen, joka asui yksin suuressa vanhassa puutalossa. Alakerrassa oli hänen vastaanottotilansa, yläkerrassa terapiahuone. Siellä hän järjesti niin sanottuja aistiherkkyysiltoja, joihin meidätkin vaimon kanssa kutsuttiin. Se oli jokin Amerikan hipeiltä kopioitu juttu, jossa tavoitteena oli kehittää luottamusta toisiin ihmisiin ja samalla itseen, purkaa tunnesolmuja ja vääriä estymiä. Meitä oli siellä kolme pariskuntaa ja ohjaajamme. Etenimme niissä hassuissa mutta hauskoissa harjoitteissa, ja olisiko ollut kolmas kerta, kun ohjaaja kysyi meiltä uutena pariskuntana, että tässä vaiheessa harjoittelimme alastomina, jos se vain meille sopisi. Olimme siinä jo tutustuneet osallistujiin, saaneet sitä luottamusta, itseluottamustakin kertynyt, joten vaatteet pois, mikäs siinä. Harjoitteet oli niitä samoja yksinkertaisia. Mentiin piiriin, yksi keskelle silmät sidottuna. Harjoite oli nimeltään kaatuva puu. Hetken seistyään keskellä ollut henkilö kaatui johonkin suuntaan luottaen siihen, että hänet otetaan vastaan. Niin kuin otettiinkin. Siinä sitten kohdalle sattuvaa naista saattoi ottaa tukevasti kiinni rinnoista. Sehän oli hauskaa meistä kaikista, ymmärrettiin leikki, ja kiinni otettu hymyily iloisesti, kuin kiitoksena kiinniottajilleen. Välillä asetuttiin tiiviiseen ryhmähalaukseen, silmät kiinni. Käärmeiden talviuni oli sen harjoitteen nimi. Siinä kun hieroi penistään edessä olevan rouvan paljaaseen takapuoleen, niin nukahtamisen sijasta käärme pikemminkin virkistyi. Se tarttui naisiinkin, ja tunsin kuinka erään rouvan lämmin käsi hiveli pakaroitani. Siinä olisi viihtynyt pitempäänkin. Naiset olivat rohkeampia kuin miehet, saivathan he nyt luvan kanssa näyttää pilluaan, nauttia miesten huomiosta ja ehkä hämmennyksestäkin. Vaikka ei siellä olisi erektiota kauhisteltu. Loppurituaalina oli primitiivinen ravistelu, kymmenen minuuttia, jonka jälkeen ilta jatkui privaattipuolella itse kunkin kotona vapaaohjelmana.

Yhteistyössä