Seksuaalivoimistelusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Aluetoimituksessamme olin jälleen saanut keskusteluohjelmaani minulle entuudestaan (”syvällisesti”) tutun mielenkiintoisen henkilön. Esittelin hänet TV-katsojille:

Minä: Meillä on jälleen vieraanamme lääketieteen lisensiaatti Roosa-Mari Ala-Karvonen, joka on SOTE-hyvinvointialueemme hyvinvoinnin erikoislääkäri. Hänet tunnetaan myös seksuaaliterveyden asiantuntijana, todellina guruna sillä osa-alueella. Tervetuloa, Roosa-Mari!

Roosa-Mari: Kiitokset, Mauri! oikein kivaa taas olla mukana ohjelmassasi.

Minä: Mennään suoraan asiaan. Nykyään puhutaan usein seksuaalivoimistelusta. Käsite ei ehkä ole kaikille täysin selvä. Mitä se oikein on?

Roosa-Mari: Seksuaalivoimistelu on paljon laajempi käsite kuin tavallinen hikijumppa. Se on filosofia, johon kuuluu selkä henkinen eli filosofinen, että fyysinen puoli. Nykyään ymmärretään, että ihmisen kokonaisvaltaiseen terveyteen vaaditaan, että sekä henkinen että fyysinen puoli ovat kunnossa. Tähän liittyy aivan oleellisesti seksuaaliterveys. Seksuaalivoimistelu käsittää kaikki ne henkiset ja fyysiset toimenpiteet, joiden tavoitteena on hyvän seksuaaliterveyden saavuttaminen ja ylläpitäminen.

Minä: Voitko antaa esimerkin, mitä toimenpiteitä tarkoitat? Sopiiko tuo voimistelu sekä miehille että naisille?
Roosa-Mari: Ehdottomasti sopii, molemmille sukupuolille. Mutta koska olet miesoletettu, tarkastellaan asiaa ensin miehen näkökulmasta. Otetaan esimerkiksi seksuaalivoimistelun fyysinen puoli. Sen tavoitteena on ensinnäkin vartalon pitäminen kunnossa ja sellaisena, että se miellyttää naisia sekä esteettiseltä että seksuaaliselta kannalta tarkasteltuna. Arkikielellä ilmaisten tavoitteena on varmistaa, että mies ”saa naista”.

Minä: Entä see muu puoli?

Roosa-Mari: Toinen tärkeä osa-alue on tietenkin seksuaalinen puoli. Sen tavoitteena ovat usein toistuvat ja mahdollisimman nautinnolliset yhdynnät.

Minä: Kyseessä on siis yhdyntäkeskeinen seksi?

Roosa-Mari: Nimenomaan, juuri se! Vain yhtymällä naiseen mies kykenee antaamaan hänelle täydellisen, läpikotaisen tyydytyksen!

Minä: Korostat nimenomaan naisen saamaa tyydytystä, ja että häntä miellytetään. Mutta kyllähän miehenkin täytyy siitä jotain saada.

Roosa-Mari: No niin, no niin, tietysti … mutta kyllähän jokainen tietää, ja sinäkin miehenä tiedät, että miehet nauttivat aina yhdynnästä, oli se millainen tahansa, Mutta kyllähän se lisää miehen hekuman vielä moninkertaiseksi, kun hän kuuntelee yhdynnän nautinnoissa voihkivaa naista!

Minä: Täytyy myöntää, että näin on …

Roosa-Mari: No niin, olemme siis perusasioista yhtä mieltä.

Minä: Mitä miehen seksuaalivoimisteluun sitten kuuluu?

Roosa-Mari: Mennään heti asian ytimeen. Tärkeintä ovat useasti toistuvat siemensyöksyt, mieluummin vähintään joka päivä, tai useita kertoja päivässä, jos aikaa on ja olosuhteet sen mahdollistavat. Ne tekevät erittäin hyvää seksuaaliterveydelle ja siten myös kokonaisterveydelle, sitä paitsi ovat erittäin nautinnollisia. Näin ovat miehet minulle kertoneet, ja se on tutkimuksissakin todettu.

Minä: Huh, huh! Kuinka moni tuohon mahtaa pystyä, varsinkin iäkkäämpi mies?

Roosa-Mari: Ei se ole mikään ongelma. Olen lääkärintyössäni kohdannut yli 80-vuotiaita miehiä, jotka ovat edelleen seksuaalisesti erittäin aktiivisia.

Minä: Miten sitten, jos miehellä ei ole partneria, jonka kanssa yhtyä? Tai jos partneri on väsynyt tai muuten haluton?

Roosa-Mari: Yhdyntä on seksuaalivoimistelun tarkoitus ja päämäärä, ja se itsessään on parasta seksuaalivoimistelua. Kuitenkin, enhän minä sanonut, että siemensyöksyn pitäisi tapahtua nimenomaan yhdynnässä. Onhan muitakin keinoja, kuten 99,99 prosenttia miehistä omasta kokemuksestaan hyvin tietävät.

Minä: Tarkoitatko runk….

Roosa-Mari keskeytti minut terävästi:

Roosa-Mari: Meillä ei ole tapana käyttää tuota r-sanaa tässä yhteydessä. Se vie turhaan päähuomion, kun seksuaalivoimistelu on niin paljon muutakin.

Keskustelumme TV-kameran edessä jatkui vielä pitkään. Totesin kuitenkin heti, että se vaati huomattavaa editointia, suuri osa kuvatusta materiaalista ei mielestäni ollut TV:n normaalissa keskusteluohjelmassa esittämiskelpoista.

Oli vielä eräs lisäongelma: Huomasin, että kameramiehen oli ollut vaikea pitää pokkaansa, hänen tirskuntansa lähes kuului låpi ääninauhalta.

Kuvauksen päätyttyä siirryimme Roosa-Marin kanssa maakuntastudion kahvihuoneeseen, jossa saatoimme jatkaa keskustelua hiukan yksityisemmällä tasolla, huoneessa ei ollut muita. Roosa-Mari riisui myös valkoisen lääkärintakkinsa, joka hänellä oli ollut ammatillisuutta korostamassa. Alta paljastui tiukka, vartalonmyötäinen kesämekko. Pitkä nainen. Hänen isot tissinsä lähes pursuilivat ulos avarasta kaula-aukosta. Kapea vyötärö, Pyöreä lantio, upeat reidet. Mitkä muodot! Ja mikä perse!

Roosa-Mari: Tuntui hyvältä olla täällä ohjelmassasi taas kuten vuosi sitten, kun puhuimme ihonhoidosta erityisesti hyvään oloon ja seksuaalisuuteen liittyen. Muistat kai sen?

Minä: Kuinka voisin sen unohtaa…

Roosa-Mari: Ja seuraava yö kanssasi kylpylähotellissa … suorituksesi olivat sitä luokkaa, että aamulla hotellista poistui täydellisesti tyydytetty nainen.
Hän mietti hetken, sanoi sitten:

Roosa-Mari: Minulla olisi eräs ehdotus. Reisijärven urheiluopistolla on suunnitteilla seksuaalivoimistelun kurssi, jonka minä vetäisin. Siinä harjoiteltaisiin myös yhdyntäasentoja. Voidakseni demonstroida niitä tarvitsisin partnerin. Useista ehdokkaista valitsisin sinut, olet jo todistanut taitosi niissä asioissa. Sopiiko tämä sinulle?

Ehdotus oli melko tyrmäävä. Minusta tuntui, että katuisin lopun ikääni, jos nyt kieltäytyisin. Mutta siinä oli riskinsä. Roosa-Mari täsmensi:

Roosa-Mari: Ymmärrät kai, mistä on kysymys. Siinä pitäisi tietenkin olla alasti ja naida kaikkien kurssilaisten nähden. Kaikilta miehiltä se ei onnistuisi, heillä muna tekisi Wiklundit hermostuneisuudesta eikä hommasta tukisi mitään. Uskotko pystyväsi siihen?

Minä: Kyllä onnistuu, jos nainen on riittävän kiihottava. Sinä ainakin olet!

Roosa-Marin ilme kirkastui ja hänen silmänsä alkoivat loistaa.

Roosa-Mari: Loistavaa! Asia on sitten sovittu. Mutta pari pientä juttua vain: Perusasennot pitäisi harjoitella läpikotaisesti moneen kertaan usean kuukauden aikana. Harjoittelun voisi aloittaa jo tänään kylpylähotellissa. Sitten vielä: Nyt on tullut markkinoille useita uusia varmuusgummeja, joiden ainakin mainoksissa kehutaan lisäävän nautintoja. Haluaisin testata niitä kanssasi, saada miehen näkökulman naimatuntemuksiin.

Minä: Sekin onnistuu!

Lähdimme studiolta kylpylähotelliin. Katselin kävelessämme Roosa-Marin keinuvaa takapuolta. Valtavan hyvät perät! Tunsin nivusissani kiihkeän sensuaalisen halun.

Päätin osallistua vaimoni kanssa Roosa-Marin vetämälle seksuaalivoimistelun kurssille. Kurssilla painotettiin seksuaaliterveyttä. Kurssilla piti olla täysin alasti sekä ohjaajien että muiden kurssilaisten nähden. Lisäksi korostettiin, että naiselleni tekee hyvää saada miehen siemenet sisäänsä eli kondomin käyttö oli ehdottomasti kielletty. Mukana oli myös tuttavapariskuntia. Minä ja vaimoni Maria. Jani ja Mirva. Ismo ja Aila. Ismo oli vanhempi sukulaismies vanhemman emäntänsä Ailan kanssa, Ismo oli oikea naistenmies. Jani taas oli lääkäri, ystäväperheestä, isä lapselle, joiden kummeja olimme ja he meidän lapselle. Mitäköhän tilanteesta tulee, ensin ajattelin. Kun tietää Ismon tyylin ja sen, että vaimoni on ollut ihastunut Janiin. Vaimoni saapui opetussaliin täysin nakuna, mutta rintojaan ja alapäätään edestä kädellä peitellen. Eipä tietenkään huomannut, että herkkupeppunsa näkyi kaikille miehille! Minulla seisoi. Ja niin Ismollakin. Hän tuli jopa pari askelta lähemmäs vaimoani. Katseli vaimoni täysin paljasta persettä. Roosa-Mari tuli vaimoni luo ja veti vaimoni käsi-suojaukset pois sanoen: "Täällä edistetään seksuaaliterveyttä, ja on vain eduksi, jos kaunis kroppasi kerää katseita." Niin vaimoni oli pakko myöntyä. Hän ei voinut enää mitään suojatakseen itseään. Mirva oli pää punaisena, kun katseli miesten isoja vehkeitä. Hän oli hiukan tukevahko, kuten Aila, mutta paljon nuorempi. Vaimoni oli varmaan kurssin toiseksi seksikkäin nainen, ohjaajan jälkeen. Vaimoni säikähti, kun yhtäkkiä Ismo oli muna hänen paljaassa pepussaan kiinni. Roosa-Mari siihen: "Tässä onkin meidän ensimmäinen pari tänään! Unohtakaa avioliitot ja muut sopimukset. Meidän tulee antaa sattuman päättää siitä, kuka hedelmöittää kenet, sitähän se evoluutio on!" Tiesin, että Aila oli sen ikäinen, että ei missään nimessä voisi tulla raskaaksi, mutta Ismon mokomalla oli vielä kypsyys tallella, vietävä! Tiesin myös, että vaimollani oli ne päivät, jolloin hedelmöittyminen eli raskaaksi tuleminen oli kuukaudesta kaikkein todennäköisintä! Vietävä, jos tuo sonni saa vaimoni raskaaksi. Mutta eipä aikaakaan, kun vaimollani oli jo alapää kostea ja hän voihki Ismon komennossa, vaikka sydämessään vihasi sitä miestä. Vaimoni oli jo litimärkä. Janikin katseli vaimoni jalkoväliin, kun Ismon kalu teki siellä kovaa työtä. Jostain ihmeen syystä minua kiihotti ajatus tuo, että vaimoani pantiin paljaalla. Kalu oli jäykkänä, myös Janilla. Sitten Ismon tahti kiihtyi. Tuo ikämies alkoi kohta jo tulla. Pian hänen siittiönsä mahdollisesti hedelmöittää minun vaimoni! (Jatkuu...)

Jani komennettiin Ailaa käsittelemään ja minut Mirvaa. Mirva oli erittäin vaivautunut, ei olisi missään nimessä halunnut olla kanssani, ja kiljui sen täyttä kurkkua kaikille korville. Toisaalta ei olisi halunnut Ismoakaan ja sanoi senkin. Roosa-Mari saapui luoksemme heti sen jälkeen, kun oli ensin pitänyt vaimoani paikallaan, että hän ei karkaisi Ismon käsittelystä. Sitten tapahtui se hetki, jota olin kauhulla ja pelonsekaisin tuntein odottanut: Ismo tykitti spermansa vaimoni sisään! Vaimoni mokoma sai vielä orgasminkin! Ja Ismokin, joka huusi, että "nyt tehtiin lapsi!" Vaimoni antoi itsensä Ismolle tyypillisessä eläinten asennossa: polvillaan ja pylly pitkällä miehen kalun eteen, meidän suosikkiasentomme! Minulta ja Janilta tuli spermaa matolle, kun Ismo laukesi vaimoni sisään. Roosa-Mari saapui minun ja Mirvan luo ja sanoi Mirvalle: "Mistä ihmeestä te jotkut naiset olette oppineet uskollisuuden käsitteen? Olette tyhmiä! Vanhanaikaisia ja todella ahdasmielisiä! Vapaus naida kenen tahansa kanssa on evoluution kehto!" Mirva mumisi: "Mutta minä uskon..." Sen enempää ei ehtinyt Mirva sanoa, kun Roosa-Mari läimäytti Mirvaa kasvoille: "Jaa näitä uskovaisia! Teidän olisi jo aika oppia asioita todellisuudesta!" Mirva tiesi, että olin uskis, vaikkakin haaveillut toisen naisen saamisesta. Siitä Mirva ei tiennyt. Kalu jo hieman siemennesteessä rupesin asettelemaan elintä Mirvan vakoa kohti. Mirva sätki. Ja Ismon piti tulla apuun pitämään Mirvaa paikallaan, että saisin kaluni Mirvan sisään. Jani oli uppoutunut kurssin sisältöön ja opiskeli kaikessa rauhassa Ailaa. Hän ei kuullut Mirvan huutoja. Ismo sanoi Mirvalle: "Oletpa sinä hankala nainen! Tarjoan sinulle vielä kovemmat kyydit kuin tämä kaveri!" Mirva oli peloissaan Ismosta. Suoritukseni Mirvan kanssa jäi kauas Ismon ja vaimoni esityksestä, mutta paljon oli tekemistä sen kanssa, että vaimoni mokoma antoi niin nopeasti periksi! Mirva sen sijaan taisteli kaikin omin voimin vastaan. Minä puolestani nautin, siis fyysisesti, että sain laskea siemenet Mirvan sisään, asiassa kiihotti se, että olimme ystäväperhe ja sain "toisen vaimoa", ystävääni. Mirva oli sen jälkeen itku kurkussa. Katsoi kyyneleet valuen ja itkien spermaani, jota oli mennyt hänen sisäänsä. Kauaa ei Mirva ehtinyt surra, kun Ismo otti Mirvan käsittelyynsä. Ismo oli paljon minua voimakkaampi ja jatkossa Mirva suorastaan kärsi. Roosa-Mari vaikutti olevan erityisen tyytyväinen Ismoon. Jani hoiteli Ailan hellästi ja kohteliaasti loppuun. Siinä sai todella vanha täti nuorta lääkäriä. Oli minun vuoroni siirtyä Ailan syliin ja vaimoni silmät suorastaan pyysivät Janin luokseen, olihan Jani vaimoni ihastus, jopa minun ja vaimoni avioliiton ajalta! Vaimoni huusi niin, että kaikki kuulivat: "Toi äskeinen oli ärsyttävä vanha pukki! Mä niin toivon, että tulen raskaaksi nimenomaan sinusta, Jani!" Mirva ei ollut uskoa korviaan. Minulle paljastui vaimoni todelliset karvat! Hän halusi tälle kurssille vain, jotta pääsisi Janin kanssa naimaan! Ismo naureskeli minulle: "Ei se sinua halua, kun niin auliisti on taas perä pystyssä! Tällä kertaa ihan aidosti! Vaimosi haluaa tuota Jania!" Eikä tainnut erehtyä. Vaimoni tosiaan ojensi paljaan pyllynsä Janille kuin kaikkein rakkaimmalleen. Minulta meni maku koko hommaan, kun tiesin, että mitä oli tapahtumassa. Laukesin mahdollisimman nopeasti Ailaan, jotta voisin pestä käteni siitä tapauksesta. Ismo piti Mirvan paikallaan ja Mirva joutui katselemaan, kun hänen miehensä Jani sääti vaimoni kanssa. Ismo hoiteli Mirvan varmoin ottein ja karjui kuin mikäkin karju, kun laukesi Mirvaan. Mirva oli ihan mustelmilla Ismon käsittelystä, mutta mitäs vastusti. Kaikkien huomio oli vaimossani ja Janissa. Jani kohteli vaimoani hellästi lääkärin ottein. Vaimoni nautti jokaisesta sekunnista. (Jatkuu...)

Jani työnsi vehjettään varmalla otteella vaimoni sisällä. Tahti alkoi kiihtyä ja vaimoni oli myös innoissaan: "Jani, pane minut raskaaksi! Jumala, anna lapsen olla Janin!" Minulle tämä oli iso pettymys. Oli siis aina halunnut lasta Janin kanssa. Jani alkoi itsekin olla jo valmista miestä. Vaimoni työnsi omaa peppuaan Jania kohti Janin pannessa. Vaimoni kävi kiihotuksesta kuumana, hän selvästi halusi Jania! Kerrankin hän oli täysin alastomana Janin edessä, unelma oli käynyt toteen! Vaimoni oli kosteampi kuin koskaan. Sitten tärähti! Jani laukesi ja vaimoni sai orkun, jonka seurauksena vaimoni kiljui kurkku suorana: "Ihanaa, Jani! Mun paras pano ikinä!" Kuinka nuo sanat minua loukkasivatkaan! Kun Jani otti elimensä pois vaimostani, vaimoni otti Janin spermaisen kalun vielä suuhunsakin ja imi siitä loput spermat suuhunsa, sai itse asiassa Janin laukeamaan myös vaimoni suuhun! Sitten vaimoni halasi vaimoani lujaa ja vieläpä suuteli Jania kiihkeästi! Heidän alastomat kehot olivat vastakkain. Vaimoni halusi selvästi kaiken irti tästä. Vaimoni oli vieläkin ihan hekumassa ja pyysi Jania panemaan häntä vielä uudestaan! Tällä kertaa perinteisesti, lähetyssaarnaajan asennossa. No, Jani ei pistänyt vastaan. Jani tuli vaimoni päälle ja he suutelivat kiihkeästi, vaimoni oli yhä siinä aktiivisempi. Vaimoni nosti jalkansa Janin olkapäille, tämäkin oli minun ehdottomia lempiasentoja vaimoni kanssa! Vaimoni siis tarjosi Janille taivasta nyt. Jani otti näkymästä kaiken irti ja kiihottui todella nopeasti siitä, mitä näki. Olihan vaimoni hoikempi kuin Mirva, joten varmasti Jani sai vaimostani enemmän irti. Lopulta Jani laukesi taas vaimoni sisään. Vaimoni kirkui taas kuin elämänsä taivaassa ja lopulta Jani laskeutui vaimoni päälle. Kun Jani otti elimensä pois vaimostani, se oli ihan siemennesteessä, ja vaimoni sisältäkin sitä valui enemmän kuin olin sitä ikinä sieltä nähnyt koskaan tulevan!

Kurssipäivän jälkeen sekä vaimollani että Mirvalla todettiin raskaus. Vaimollani itse asiassa oli peräti kaksi vauvaa sisällään!

Tässä jutussa kerrotaan tapahtumista aikana ennen edellä kuvattuja Seksuaalivoimistelun kurssin dramaattisia vaiheita. Mitä kurssilla tapahtui ennen sitä? Näkökulma vaihtuu taas, kertojana seuraavassa on jälleen minä-muodossa maakuntatelevision toimittaja Mauri Köyry:

Saavuin Reisijärven urheiluopistolle alkuiltapäivästä lounaan jälkeen. Kurssi oli oli jo alkanut aamulla yhdeksältä. Kurssilaisia oli yhteensä neljätoista, muodostuen seitsemästä avio- tai avoparista. Roosa-Mari oli jo pitänyt teoriaosuuden, jossa käsiteltiin seksuaalivoimistelun yleisiä perusteita. Sen jälkeen jatkettiin tavallisella voimistelulla lounaaseen asti. Minä en siis ollut näissä osioissa vielä mukana.

Lounaan jälkeen saavuttuani kurssia jatkettiin urheiluopiston sauna- ja uima-allasosastolla. Ujousmuuria ei oltu vielä murrettu, siksi kurssilaiset olivat bikineissä ja uimahousuissa, eivät vielä alasti. Opetustilassa oli yksi kaluste, leveä parisänky keskellä lattiaa. Lisäksi sivupöydällä oli tietokone ja joitakin laitteita. Ilmapiiri oli jännittyneen odottava, sillä kurssiohjelmaan oli iltapäivälle merkitty ”yhdynnän alkeet”.

Olin Roosa-Marin kanssa sivuhuoneessa valmistautumassa havaintoesitykseemme, jota olimme harjoitelleet useaan kertaan kylpylähotellissa viime kuukausien aikana. Olimme molemmat alasti. Annoin hänelle hoitopöydällä reisi-, takapuoli- ja emätinhierontaa, tiesin että hän piti siitä kovasti ja se oli parasta valmistautumista opetustilanteeseen. Huomasin, kuinka tuuhea karvakolmio kostui kiihotuslimasta ja hänen nänninsä kovettuivat upeissa tisseissä. Jonkin ajan kuluttua Roosa-Mari kuiskasi: ”Olen valmis … mennään jo tuonne”.

Kurssilaiset olivat kokoontuneet opetustilaan. Kun astuimme ilkosillamme huoneeseen, heidän joukossaan kuului kohahdus, alkoi kuiskuttelu ja päivittely. Varsinkin kun huomattiin, että minulla seisoi soiro ojossa. Mutta se kuului asiaan, oli välttämätöntä kurssiohjelman kannalta.

Aluksi Roosa-Mari kiinnitti omille ja minun alastomille vyötäisilleni ohuen kumisen nauhan, johon oli kiinnitetty pieni laite. Eräs kurssilaisista ihmetteli, mikä se oli.

Roosa-Mari: Tämä nauha on yhdyntävyö, arkikielellä naimavyö. Tämä pieni laite taas mittaa kehon toimintoja kuten sydämenlyöntejä, hengitystä, verenpainetta, ääntelyä sekä työntöjen pituutta ja niiden lukumäärää minuutissa. Sitten se lähettää tiedot Bluetooth-radiolähettimellä tuolle tietokoneelle.

Kurssilainen: Mitä niillä tiedoilla sitten tehdään?

Roosa-Mari: Olen valmistelemassa väitöskirjaani sukupuoliyhdynnän fysiologiasta, tarvitsen mittausdataa sitä varten. Yritän selvittää, miten tallennetuista tiedoista voidaan saada selville kolme asiaa: 1) Kiihotustila yhdynnän alkaessa, varsinkin naisella, 2) naimanautintojen määrä ja 3) tyydytyksen taso laukeamisen jälkeen.

Kurssilainen: Mitäs hyötyä siitä sitten on?

Roosa-Mari: No, tämä on tieteellistä tutkimustyötä, ei siitä aina tarvitse olla käytännön hyötyä. Mutta voidaanhan esimerkiksi ajatella, että nainen testaa ja vertailee useita miehiä ja heidän suorituksiaan tällä tavalla. Mittaustulosten perusteella hän sitten valitsee, kenen kanssa viettää seuraavan yön.

Kuunnellessani Roosa-Marin esitelmää pääasia meinasi minulta unohtua ja seisokkini alkoi laskea. Niin ei saanut käydä, muuten koko homma olisi pilalla! Yritin keskittyä Roosa-Mariin ja unohtaa muun. Kuinka tuo nainen saattoikaan olla noin täysin häpeämätön, noin täysin ujostelematon! Ja samalla niin kiihottava! Hän meni alastomana sängylle makaamaan, levitti reitensä ja ojensi kätensä minua kohti kutsuvina, kuiskaten: ”Tule jo tänne!” Tämä ei ollut hänelle vain osa opetustyötä, näin hänen katseessaan kiihkeän seksuaalisen halun. Ja minäkin halusin valtavasti häntä … painauduin hänen kuumien reisiensä väliin ja seisokkini palautui välittömästi. Ja sitten uudestaan valtavaksi paisunut munani muljahti hänen valtavan liukkaaseen loveensa, juuri sinne missä sen pitikin olla!

Kurssilainen (mies) toiselle: Tuo mieshän on se telkkarin toimittaja, se joka on aina aluelähetyksissä! Mahdetaanko muualla tietää, että se on täällä panomienenä? On se hommaan päässyt … kyllä julkkiksien kelpaa! Niillä on aina kaikenlaisia etuisuuksia…

Suoritin poljentoa kaikkien kurssilaisten katsellessa. Mutta ei se enää minua häirinnyt, kaikki muu hävisi ympäriltä. Oli vain hekumasta voihkiva, valtavan upea nainen, jonka lantio liikkui rytmikkäästi työntöjeni tahdissa. Tuo nainen todellakin nai! Ja hän myöskin sai, siitä minä pidin huolen.

Katsoin nussiessani sivusilmällä kurssilaisia, jotka olivat kerääntyneet sängyn ympärille. En voinut olla huomaamatta, että useilla miehillä uimahousujen etumusta pullotti paisuneena, heilläkin seisoi! Eikä ihme, itse tapahtuman lisäksi he saivat katsella yhdynnän nautinnoissa voihkivaa Roosa-Maria ja hänen upeita, runsaita muotojaan.

Katseeni osui myös tietokoneruudulle. Siinä näkyvät käyrät kuvastivat Roosa-Marin kiihotustilaa. Ne nousivat jatkuvasti, menivät lähes ”tappiin” asti. Eikä ihme, sillä samaan aikaan tuo nainen sai mahtavan organismin. Koko sänky tärisi. Minä jatkoin vielä yhdyntää, jotkut kurssilaisista alkoivat jo ihmetellä sen kestoaikaa.

Kurssilainen 1 (nainen) toiselle: Kylläpä tuo mies jaksaa, on mahtava naimakunto! Pystyisipä minun ukkoni edes puoleen tuosta.

Kurssilainen 2 (nainen): No, kohtahan alkavat pariharjoitukset. Pääset kokeilemaan mihin ukkosi pystyy. Ja ehkä jopa saat vierasta … hehe …

Lopulta en pystynyt enää pidättäytymään, vaan purkauduin voihkien Roosa-Marin syvään pilluun. Suunnattomia nautintoja! Jäimme sitten hetkeksi makaamaan alastomina toisiimme kietoutuneina. Roosa-Mari määräsi kaikille tauon. Me molemmat olimme aivan hiessä ja hengästyneitä. Yhdyntä on todellakin parasta seksuaalivoimistelua!

Tauon jälkeen Roosa-Mari julkisti mittaustulokset, esimerkiksi: Yhdynnän kestoaika 22 minuuttia, työntöjen määrä 852, kulutetut kalorit ja niin edelleen. Sitten hän ohjeisti:

Roosa-Mari: Jatkamme nyt jumppasalin puolella pariharjoituksilla. Sinne on järjestetty tarvittavat patjat ja yhdyntätyynyt. Myös liukuvoiteita on tarvittaessa käytettävissä. Ja mikä on tärkeintä: Siellä pitää jokaisen olla alasti! Turha ujostelu pitää lopettaa viimeistään tässä vaiheessa.

Tarina jatkuu sitten tässä viestiketjussa aikaisemmin kuvatulla tavalla. Kertoja vaihtuu taas.

Tässä jutussa kerrotaan tapahtumista aikana ennen edellä kuvattuja Seksuaalivoimistelun kurssin dramaattisia vaiheita. Mitä kurssilla tapahtui ennen sitä? Näkökulma vaihtuu taas, kertojana seuraavassa on jälleen minä-muodossa maakuntatelevision toimittaja Mauri Köyry:

Saavuin Reisijärven urheiluopistolle alkuiltapäivästä lounaan jälkeen. Kurssi oli oli jo alkanut aamulla yhdeksältä. Kurssilaisia oli yhteensä neljätoista, muodostuen seitsemästä avio- tai avoparista. Roosa-Mari oli jo pitänyt teoriaosuuden, jossa käsiteltiin seksuaalivoimistelun yleisiä perusteita. Sen jälkeen jatkettiin tavallisella voimistelulla lounaaseen asti. Minä en siis ollut näissä osioissa vielä mukana.

Lounaan jälkeen saavuttuani kurssia jatkettiin urheiluopiston sauna- ja uima-allasosastolla. Ujousmuuria ei oltu vielä murrettu, siksi kurssilaiset olivat bikineissä ja uimahousuissa, eivät vielä alasti. Opetustilassa oli yksi kaluste, leveä parisänky keskellä lattiaa. Lisäksi sivupöydällä oli tietokone ja joitakin laitteita. Ilmapiiri oli jännittyneen odottava, sillä kurssiohjelmaan oli iltapäivälle merkitty ”yhdynnän alkeet”.

Olin Roosa-Marin kanssa sivuhuoneessa valmistautumassa havaintoesitykseemme, jota olimme harjoitelleet useaan kertaan kylpylähotellissa viime kuukausien aikana. Olimme molemmat alasti. Annoin hänelle hoitopöydällä reisi-, takapuoli- ja emätinhierontaa, tiesin että hän piti siitä kovasti ja se oli parasta valmistautumista opetustilanteeseen. Huomasin, kuinka tuuhea karvakolmio kostui kiihotuslimasta ja hänen nänninsä kovettuivat upeissa tisseissä. Jonkin ajan kuluttua Roosa-Mari kuiskasi: ”Olen valmis … mennään jo tuonne”.

Kurssilaiset olivat kokoontuneet opetustilaan. Kun astuimme ilkosillamme huoneeseen, heidän joukossaan kuului kohahdus, alkoi kuiskuttelu ja päivittely. Varsinkin kun huomattiin, että minulla seisoi soiro ojossa. Mutta se kuului asiaan, oli välttämätöntä kurssiohjelman kannalta.

Aluksi Roosa-Mari kiinnitti omille ja minun alastomille vyötäisilleni ohuen kumisen nauhan, johon oli kiinnitetty pieni laite. Eräs kurssilaisista ihmetteli, mikä se oli.

Roosa-Mari: Tämä nauha on yhdyntävyö, arkikielellä naimavyö. Tämä pieni laite taas mittaa kehon toimintoja kuten sydämenlyöntejä, hengitystä, verenpainetta, ääntelyä sekä työntöjen pituutta ja niiden lukumäärää minuutissa. Sitten se lähettää tiedot Bluetooth-radiolähettimellä tuolle tietokoneelle.

Kurssilainen: Mitä niillä tiedoilla sitten tehdään?

Roosa-Mari: Olen valmistelemassa väitöskirjaani sukupuoliyhdynnän fysiologiasta, tarvitsen mittausdataa sitä varten. Yritän selvittää, miten tallennetuista tiedoista voidaan saada selville kolme asiaa: 1) Kiihotustila yhdynnän alkaessa, varsinkin naisella, 2) naimanautintojen määrä ja 3) tyydytyksen taso laukeamisen jälkeen.

Kurssilainen: Mitäs hyötyä siitä sitten on?

Roosa-Mari: No, tämä on tieteellistä tutkimustyötä, ei siitä aina tarvitse olla käytännön hyötyä. Mutta voidaanhan esimerkiksi ajatella, että nainen testaa ja vertailee useita miehiä ja heidän suorituksiaan tällä tavalla. Mittaustulosten perusteella hän sitten valitsee, kenen kanssa viettää seuraavan yön.

Kuunnellessani Roosa-Marin esitelmää pääasia meinasi minulta unohtua ja seisokkini alkoi laskea. Niin ei saanut käydä, muuten koko homma olisi pilalla! Yritin keskittyä Roosa-Mariin ja unohtaa muun. Kuinka tuo nainen saattoikaan olla noin täysin häpeämätön, noin täysin ujostelematon! Ja samalla niin kiihottava! Hän meni alastomana sängylle makaamaan, levitti reitensä ja ojensi kätensä minua kohti kutsuvina, kuiskaten: ”Tule jo tänne!” Tämä ei ollut hänelle vain osa opetustyötä, näin hänen katseessaan kiihkeän seksuaalisen halun. Ja minäkin halusin valtavasti häntä … painauduin hänen kuumien reisiensä väliin ja seisokkini palautui välittömästi. Ja sitten uudestaan valtavaksi paisunut munani muljahti hänen valtavan liukkaaseen loveensa, juuri sinne missä sen pitikin olla!

Kurssilainen (mies) toiselle: Tuo mieshän on se telkkarin toimittaja, se joka on aina aluelähetyksissä! Mahdetaanko muualla tietää, että se on täällä panomienenä? On se hommaan päässyt … kyllä julkkiksien kelpaa! Niillä on aina kaikenlaisia etuisuuksia…

Suoritin poljentoa kaikkien kurssilaisten katsellessa. Mutta ei se enää minua häirinnyt, kaikki muu hävisi ympäriltä. Oli vain hekumasta voihkiva, valtavan upea nainen, jonka lantio liikkui rytmikkäästi työntöjeni tahdissa. Tuo nainen todellakin nai! Ja hän myöskin sai, siitä minä pidin huolen.

Katsoin nussiessani sivusilmällä kurssilaisia, jotka olivat kerääntyneet sängyn ympärille. En voinut olla huomaamatta, että useilla miehillä uimahousujen etumusta pullotti paisuneena, heilläkin seisoi! Eikä ihme, itse tapahtuman lisäksi he saivat katsella yhdynnän nautinnoissa voihkivaa Roosa-Maria ja hänen upeita, runsaita muotojaan.

Katseeni osui myös tietokoneruudulle. Siinä näkyvät käyrät kuvastivat Roosa-Marin kiihotustilaa. Ne nousivat jatkuvasti, menivät lähes ”tappiin” asti. Eikä ihme, sillä samaan aikaan tuo nainen sai mahtavan organismin. Koko sänky tärisi. Minä jatkoin vielä yhdyntää, jotkut kurssilaisista alkoivat jo ihmetellä sen kestoaikaa.

Kurssilainen 1 (nainen) toiselle: Kylläpä tuo mies jaksaa, on mahtava naimakunto! Pystyisipä minun ukkoni edes puoleen tuosta.

Kurssilainen 2 (nainen): No, kohtahan alkavat pariharjoitukset. Pääset kokeilemaan mihin ukkosi pystyy. Ja ehkä jopa saat vierasta … hehe …

Lopulta en pystynyt enää pidättäytymään, vaan purkauduin voihkien Roosa-Marin syvään pilluun. Suunnattomia nautintoja! Jäimme sitten hetkeksi makaamaan alastomina toisiimme kietoutuneina. Roosa-Mari määräsi kaikille tauon. Me molemmat olimme aivan hiessä ja hengästyneitä. Yhdyntä on todellakin parasta seksuaalivoimistelua!

Tauon jälkeen Roosa-Mari julkisti mittaustulokset, esimerkiksi: Yhdynnän kestoaika 22 minuuttia, työntöjen määrä 852, kulutetut kalorit ja niin edelleen. Sitten hän ohjeisti:

Roosa-Mari: Jatkamme nyt jumppasalin puolella pariharjoituksilla. Sinne on järjestetty tarvittavat patjat ja yhdyntätyynyt. Myös liukuvoiteita on tarvittaessa käytettävissä. Ja mikä on tärkeintä: Siellä pitää jokaisen olla alasti! Turha ujostelu pitää lopettaa viimeistään tässä vaiheessa.

Tarina jatkuu sitten tässä viestiketjussa aikaisemmin kuvatulla tavalla. Kertoja vaihtuu taas.
Hyvä, lukijaa tyydyttävää seksin kuvausta luovalla otteella ! :)

Yhteistyössä