Sektion jälkeen alkanut kuukautiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuinka nopeasti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuinka nopeasti

Vieras
Mulla nyt reilu kolme viikkoa sektiosta ja jälkivuoto on lähes loppu. Ny on alkanu tuntumaan siltä että kuukautiset olisivat jo tulossa on siis sellaista kipuilua havaittavissa.
Imetän osittain eli joka toisen syötön.
Kaipa ne voi näinkin nopeasti tulla. Edellisessä sektiossa kesti jälkivuotokin lähemmäs 6 vkoa ja menkat tuli vasta sit 3 kk sektiosta.

Kuulostaa jälkisupistelulta, jota mulla oli ainakin monta viikkoa synnytyksen jälkeen. Voimakkaimmillaan silloin kun imetin.

imetys hiipui pois kun vauva oli 5-5.5kk. Viimeisestä tiristetystä äidinmaito tipasta kului 2 viikkoa menkkojen alkuun.

Kuulostaa jälkisupistelulta, jota mulla oli ainakin monta viikkoa synnytyksen jälkeen. Voimakkaimmillaan silloin kun imetin.

imetys hiipui pois kun vauva oli 5-5.5kk. Viimeisestä tiristetystä äidinmaito tipasta kului 2 viikkoa menkkojen alkuun.

Juu, taitaa muuten ollakkin juuri noita jälkisupistuksia. Aikaisemmin mulla ei ole noita ollut olenkaan joten varmaan siksi erhdyin luulemaan menkkakivuiksi. kipu on meinaan pahimmillaan kun imettää ja sen jälkeen heken aikaa, sit katoaa.
Höh, enpä tullut ajatelleeksi tuota ollenkaan.

Mulla alkoi menkat ekan sektion jälkeen 1kk päästä ja toisen sektion jälkeen 10kk päästä. Ekaa en pystynyt imettämään ja toista imetin, ehkä siinä syy :)

Yhteistyössä