Selailin tos huutonettiä ja nyt kyllä putos leuka.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oho :D

Mä katselin myös Huutista pari päivää sitten. "Merkkivaatefanille", "merkkivaatteiden ystävälle"...ja sitten kyse on Lindexin housuista ja KappAhlin paidasta. Joo, kivoja nekin & paljon olen ko. kaupoista lapsille vaatteita ostanutkin, mutta en osaa merkkivaatteina niitä pitää kuitenkaan.

paidat kuin uusia?
-Hihojen päissä tahroja jotka eivät lähde pois pesussa.
-Vetoketjun alaosassa on ompeleen hieman purkautunut, mutta paita on käyttökelpoinen.
-Koko lappu leikattu pois. Hihojen päät jokseenkin rispaantuneet..

ja tosiaan melkein kaikissa housuissa sormenpään kokoisia reikiä.. meillä olisi mennyt risat räteiksi tai roskiin ja loput Uffille.

kuka nyt haluaa housuja ostaa paikattavaksi. Se on oikeasti työlästä että saa siistin paikan ja kunnolla lisää käyttöikää housuille. Itse en jaksa enää edes paikkailla. Kaikki likaiset ja risat pois, jäisköhän mitään jäljelle.

No haloo noita... Mä en kehtaa reikäisiä vaatteita edes antaa kellekään! Ja ne missä on tahroja olen kyllä heittänyt ihan suosista roskiin. Poikkeuksena jotkut lempivaatteet, mitä olen sitten tuunaillut, jotta reiät tai tahrat peittyy.

En tajua miten joku jaksaa edes kirjoittaa noita vikoja tohon ilmoitukseen :D

"Joissain housuissa on sormen pään kokoisia reikiä polvissa tai haarojen saumoissa, mutta ne on ommeltavissa. Paketti on minusta hyvää tasoa silti koska paidat ovat kuin uusia ja housuja silti pystyy käyttämään pienen ompelun jälkeen. Otathan huomioon, että meidän taloudessa on koira, joten vaatteissa luultavasti on koiran karvoja."
:laugh:

Ensiksi pitää puuttua tuoho arvosteluun merkkivaatteista. Missä on sanottu,että esim. H&M ei ole merkkivaate, onhan sillä merkki ihan kuin millä muullakin tahansa vaatteella. Tämä ei mene minun jakeluun tosiaankaan, että tästä viitsitään vinkua.

Mutta tuosta paketista,niin aivan liikaa on hintaa laitettu. Itse laittaisin osan vaatteista roskiin :)

Harmaat collarihousut. 110 cm. Polvessa pikkurillin pään kokoinen reikä, sekä pepun saumassa. Toimivat silti.
Siniset (kuva vääristää hieman väriä) collarihousut 110 cm. Haarojen sauma kohdassa peukalonpään kokoinen reikä, ommeltavissa. Toimivat housut.

:O
Eli älkää turhaan ostako uusia vaatteita. Toimivat niin kauan kuin päällä pysyvät.

Yhteistyössä