Hae Anna.fi-sivustolta

Selitys Voimasta on olrmassa monia voimia ei vain yhtä ainoaa voimaa yähän yhyuu fysiikkakin

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä vierailija, 16.05.2018.

1. vierailija Vierailija

No joo elikkäs Voima /The Force on vain yleisnimitys kaikille voimille mitä on olemassa niinkuin koira on yleisnimitys kaikille koiraroduille ja qi energia kaikille qi energioille , taivaan qi, ihmisen qi ym.

Eli ei ole olemassa mitään yhtä ainutta voimaa vaan monia voimia tässä samaa mieltä on fysiikkakin nyt tosin ollaan tavallaan vähän eri jutussa kun käsitetään voimat lähinnä henkiseltä kantilta eli niinku star warsissa valoisa voima ja pimeä voima ja elävä voima ja yhfisyävä voima ja ITSE ASIASSA MÄ OON SAMAA MIELTÄ ETTÄ TOLLASIA STAR WARS VOIMIA MIYKÄ LUETTELIN ON OLEMASSA TÄMÄ EI OLE VITSI EIKÄ HUIJAUS EIKÄ TROLLAUS KANTSII MIETTIÄ NIIN OOTTE SAMAA MIELTÄ SISIMMÄSSÄNNE

2. vierailija Vierailija

Ja lisäisin eytä on olrmSsa muitakin voimia mitä luettrlin

3. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    67
    On olemaasa yksi voima ja sen eri puolet pimeys ja valpnkamnsojen on olemasa< voimien aspektit jota edustaa eri uskonnot jokainen uskonto edustaa eri voima aspektia eri kyjy omaosuukia kotkatullee sage buddhalaisuus kristiklisyys , buddhalaisuus bodhansaian valonkansa kridstillisyys sirjuksentähden val,onkansa islami shadows jota esitaa faaroost ja jumalattaret eli pegasuksenvalonkamsa ja alanianianvalon kansa joka on allajin koti valonkansa , hindulaisuus jota edustaa plejadit joka edustaa guardiaa , staolaisuus sentinel jota edustaa pleijeriläiset ja greadinlohikäärme tässä on voimien aspektit jedi virrattaa kaikkiia näitä voimia itseensä mutta kaiki kyvyt on vahvoja mutta m, se mihin hewnkilö erikoistuu jediritarokki valmistuttuuaan tulee kaikkein voimakkain kyky , mutta kaolulle jedille kaikki voimien aspektot virtaa tosi vahvoina

jedi virrrattaa kaikkien uskontojen voimia yhsessö se on se voima universmin mahti jos virrsttaa vaan yhtä ei le mahtia pirää vurattaa kaikkiia uskoten voima aspekterja sillinh on vooman mahti kanssassi

mainitaan virlä että force sentinel ja gray jedyis edustaa sateenkaarenvalonlohikäärmeitä t Kars Wenqadi Skywalker Shadoewsd Suur Jedimestari Maan Valonalien taivaakksen jedineuvoston virallinen jäsen VOIMA OLKOON KANSSANNE

4. KARS VALEHTELEE! Vierailija

MITEN VOIMAN VALOISA PUOLI JA PIMEÄ PUOLI VOI OLLA VAIN YHTÄ JA SAMAA VOIMAA HÄH EIHÄN SIINÄ OLE MITÄÄN JÄRKEÄ EIHÄN SE NIIN VOI OLLA EN MINÄ YMMÄRRÄ!

NO EN MINÄ YMMÄRRÄ MITEN VOI OLLA VAIN YKSI VOIMA MUTTA SILLÄ ON ERI ASPEKTEJA!

JA MITIEN NE MUUT VOIMAN PUOLET YHDISTÄVÄ VOIMA JA EÄVÄ VOIMA JA MUUT MITEN NEKIN VOI OLLA LOPPUJEN LOPUKSI YHTÄ JA SAMAA VOIMAA TÄH

MÄ USKON ETTÄ ON OLEMASSA MONIA ERI VOIMIA JA TUO VOIMA THE FORCE ON VAIN YLEISNIMITYS NIILLE KAIKILLE ELI EN USKO NIINKUIN KARS SKYWALKER ETTÄ KAIKKI ON SAMAA VOIMAA KOSKA EN YMMÄRRÄ SITÄ

5. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    67
    Voiman voimakkaan pimeyden on tuominen voimaan ent valonkansa lusiver joukkoineen miksi pimeys tarvitaan k ilman pimeyttä ja valoa ei olisi olemasaa materiaa siihen tarviutaan pimeys siksi voimaaj on pakko sisällyttää myös tämä puoli ei alunprim demoneista pitänyt tulla pahoja vaan hyviksiä ,mutta lusiber sai sen aikaan sodalla , demonista tuli suuri pahan ilmentymä kun, tämä tahpahtui heidät karkotettuiin valonkansojen joukosta pois kaukaiseen hiilisäkin tähtiusumuun joka on planettaan joka on kuin helvetti ei heitä voi tuhota muuten voiimasta katoaisi kaikki kiinteä ja kaikki katoaisi ja valo ja pimeys on voiman aspektit . Jos jompi kunpi katoaisi mitän ei jäisi jäljelle ., sen tietäö pimeys että valo mutta , pimeyttä ei voi tuhota koska silloih ei jäisi jällle mitään , mutta se pidetään kurissa 1000 vuoden väkein toistuvin avaruustaisteluin . elementtiien voimat liittyy valon kansoihin heillä on niistä omat edustajanasa valonkansoina nämä tuli maa , vesi , ilma , teräs, kallio elämän kaikkees metsä , elämän voima , ja valokansojen jumalista jumalattarista kaikki on yhtä voimaa sillä on vain eri aspekteja , tämän pimeän puolen aspektista osaisi selittää paremmin force sentinelin edustajat eli tämän toisen jediakstemian jotain mikä niidrä ei ole heille salaissuuksia . t Kars Wenqadi Shadows Suur Jedimestari Maan Valonalien taivaallisen Jedineuvoston jäsen

VOIMA OLKOON KANSSANNE

6. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    636
    Ja tuata asiaa, jotta iliman pimeyttä ei ole valoa olet älynnyt vasta sen jäläkeen, kun minä ja Master Skywalker olemme sitä sulle toitottaneet.

7. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    67
    Olen aina tirnnyt se etää pineys tarvitaaan kiinteön yllä oirämiseen mihinjään muuhun ei pimeyttä tarvita

8. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    636
    Viästistäsi ei saanut (taaskaan) mitään selkoa, mutta jos yhtään ymmärsin niin väitit tiätäneesi tämän. Sinänsä miälenkiintosta, koska olet ainakin minun nähräkseni alakanut puhua tuasta vasta sen jäläkeen, kun me puhuimme siitä sinulle. Joku joka on lukenut Karsin viästejä kauemmin voinee korjata väitteeni.

9. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    67
    En ole nähnyt bmitään syttä puhua siitä myutta kun tein luenoon voiman aspektit joka on yh- räälrä kuettavissa täydellisenä otin asian puheeksi ettö ilman pimeyttä ei olisi kiinteää materiaa koska valo ja pineys on voiman asowktit kiinteän luimisen suhteen , ei ole olllyut mitään asyyrä puhua siitä enneb kuin tein luennoon voiman aspektit

10. Master Skywalker Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    379
    Kiinteä luominen... No niin, tässähän päästään jo asiaan! Sattuu vain olemaan niin, että kiinteässä materiassa on aivan samoja osasia kuin nesteessä ja kaasussa, jotka käsittääkseni eivät ole kiinteitä, mutta joita ei myöskään olisi ilman pimeyttä ja valoa. Dualismi pätee galaksissamme, halusit sitä tai et.

11. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    636
    Asian voi ajatella joko nuin, tai sitten siten miten minä sen ilmaasin. Totuutta koskaan ei pystytä selevittämään.

12. vierailija Vierailija

Pitää muistaa, että totuus on olemassa. Joku on oikeassa, joku toinen taas värässä. Tämän voisin laittaa erääseen toiseen ketjuun...

13. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    636
    Ajatukseni oli lähinnä se, jotta mikä on oikea totuus. Tämähän on juuri sana sanaa vastaan tilanteissa ongelmana, kun kumpikin varmasti pitää omaa sanomaansa oikiana.

14. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 646
    Mä uskoosin jotta on yksi voima, yksi energia, yksi magia, se millasta se on määräytyy siitä mihin tai miten sitä käyttää. Onko magia valkoista vai mustaa, voima pimeän vai valon, se määräytyy miten sitä käyttää. Yksistään noi on neutraalia.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri