V
vieras
Vieras
Olen ihan ymmällään näistä istuimista. Nyt kuitenkin tarvittais selkä meno suuntaan istuinta. Mitä merkkiä, mallia suosittelette. Istuin siis tulee vuoden ikäiselle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ostin juuri:kiddi infinity pro:n. On kyllä kasvot menosuuntaan, mutta pitäisi olla tosi turvallinen. Ja on ensi kokemusten perusteella tosi hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo on meidän autoissa isofix. Vielä kysyisin, että kannattaako meidän tapauksessa ostaa kaksi istuinta. Minä sekä mieheni vie lasta hoitoon eri autoilla (minä vien aamulla hoitoon omalla autolla ja mies hakee lapsen hoidosta hänen omalla autolla). Eli jos ostetaan yksi istuin, niin istuinta pitää sitten vaihtaa autosta toiseen. Miten te ootta ratkaisseet tän tapasen asian?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo on meidän autoissa isofix. Vielä kysyisin, että kannattaako meidän tapauksessa ostaa kaksi istuinta. Minä sekä mieheni vie lasta hoitoon eri autoilla (minä vien aamulla hoitoon omalla autolla ja mies hakee lapsen hoidosta hänen omalla autolla). Eli jos ostetaan yksi istuin, niin istuinta pitää sitten vaihtaa autosta toiseen. Miten te ootta ratkaisseet tän tapasen asian?
Alkuperäinen kirjoittaja halipupu:Yleensä istuinten vaihtaminen autosta toiseen on aika työlästä (ainakin just selkämenosuuntan olevien istuinten, tosin isofix on ehkä helpompi vaihta) ja painavaakin hommaa eikä hoitopaikassa välttämättä pystytä istuinta säilyttämään. Kannattaa hommata yksi kunnollinen istuin ja toinen vaikka naapurilta tai tuttavalta, joka on ns. kakkosistuin.
Alkuperäinen kirjoittaja aino:Mä oon miettinyt, että mikä siitä toisesta tekee kakkosistuimen (=huonompi) ? Turvallisuudestahan ei voi tinkiä tai en mä ainakaan osaisi sanoa, että kumpi auto sitten joutuisi kolariin, vaikka lyhyt matka olisikin.
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja aino:Mä oon miettinyt, että mikä siitä toisesta tekee kakkosistuimen (=huonompi) ? Turvallisuudestahan ei voi tinkiä tai en mä ainakaan osaisi sanoa, että kumpi auto sitten joutuisi kolariin, vaikka lyhyt matka olisikin.
Minä ajattelen niin, että se auto, jolla lapsi matkustaa enemmän (pidempiä matkoja ja kovemmassa vauhdissa), joutuu todennäköisemmin (ja rajumpaan) kolariin kuin se, jolla lapsi matkustaa vain esim. aamuisin 2 km hoitoon. Siksi on tärkeämpää että siinä "ykkösautossa" on parempi istuin, jos ei ole varaa ostaa kahta kallista istuinta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos vastauksista. Ja lisää kyllä saa tullakki. Tuo polaric ja fixway näytti tosi kivoilta ja hyviltä. Onko muita merkkejä ja malleja mitä suosittelette?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:At:ssä parasta palvelua. Lastentarvikkeessa huonoa. Lastentarvikkeessa myyjät itsekkäitä ja ajattelevat omaa palkkapussia. Minulle myytiin vaunut, joissa piti olla teleskooppiaisa, mutta eipäs ollukkaan. Tuo kertoo tosi paljon myyjien laadusta. Eli suuntaa lastenturvaa, jos mahdollista. PS. Sielä myydää recaroa ja britaxia.