Selkäkivusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jumppailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jumppailija

Vieras
Mikähän jumppaliike auttais alaselkäkipuun eli siis vahvistais selkälihaksia? Selkä väsyy tosi äkkiä, esim lapsen kanssa puistoillaan joka päivä ja jos joudun seisomaan siellä paikallaan vähänkin pitempään niin selkä tulee kipeeks! Pakko mennä istumaan välillä(onneks ilmat alkaa lämpiin ja penkit on kohta kuivia et voi istua!) Oon jumpannu vatsaliikkeitä nyt vuoden alusta, en kovin säännöllisesti mut kuiteski... Kaveri sanoi että pitäs vaan jatkaa niitä vatsaliikkeitä, että kyllä kuulemma pitäs selänkin tottua mutta hitto ku tuntuu et menee vaan pahemmaks! Laihiksen takia aloin yleensäkin jumppaamaan, jospa teen jotenki väärin?! Sillain et jalat koukussa makaan selällään ja siitä nostan yläkroppaa vähän ylös, ei istumaan asti.(en ees pääsis niin ylös) Auttakaa viisaammat!! Kiitos!!

Minulla oli just sama homma aikoinaan alaselän kanssa,kipeytyi tosi herkästi.
Jo pieniä matkoja autoa ajaessa selkä väsyi :/
Mutta,minut pelasti Ab-Doer niminen jumppapenkki joksi sitä itse kutsun :D
Sillä voi tehdä monenlaisia liikkeitä,itse teen kierto-ja sivulta-sivulle liikkeitä.
Ei ole selkä kipuillu enää pitkiin aikoihin B)

Jumppaathan selkää myös etkä pelkkää vatsaa? Koko korsetti pitää olla kunnossa, selkä, vatsa ja lantionpohja, ei pelkistä vatsalihaksista ole mitään iloa jos selkä on rapakunnossa.

Ja venyttely voisi auttaa kanssa.

Yhteistyössä